•´¯`•.¸¸.ஐ - Grafiqueres OCTUBRE 2014 - ஐ..•.¸¸•

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Grafiqueres OCTUBRE 2014 - ஐ..•.¸¸•

EntradaAutor: Lleona » dv. oct. 03, 2014 8:47 am

Bon dia noies! Penjo el post que he escrit a cercadores:

Bon dia noies!

Ens acabem de fer el TE, però ha sortit blanc nuclear. En canvi em fet un TO (per lo de les teories) i ha sortit ratlleta, tot i que molt lleu. A més la tempe ha pujat 2 dècimes :ok: i en anar al wc no he tacat ni al paper. Estic mooooolt ?-) perduda, però si avui no arriba la W (totes a creuar els dits :-o00m ) jejejej demà farem un CB.

Ara tinc un munt de teories al cap. Si el tacadet d'ahir i abans d'ahir era implantació, pot ser que avui encara no hi hagi hCG suficient per a un TE de 10? Si és així, demà hi haurà suficient per un CB o torno a fer un TE de 10? ?-)

Durant tot el desespero he estat molt tranquila i ara estic moolt nerviosa! :b-)))

Us vaig informant!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
mostela
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dv. ago. 01, 2014 9:42 am
Ubicació: Barcelonès

EntradaAutor: mostela » dv. oct. 03, 2014 9:36 am

Hola guapes! Bon dia!

Com van les tempes Eia? Jo avui he fet remuntada tot i que tenia fred al prendre la tempe i veig que tu segueixes bé :ok:

Tilepa bonica molts ànims!!! Tu agafa aire i quan estiguis a punt a per totes!

Ikebana quina pujadeta més maca! Ara toca atacar al maromo i esperar aquestes bones notícies guapa!

Lleona dits creuats! A veure si passem el dia i demà repetiu TE! Diria que el CB no és tan sensible com els de tira de 10, però no n'estic segura.
02/12/14: TE+ agafa't fort!
28/01/15: ja fas 6.1cm i avui t'hem contant els 10 dits de les mans
18/03/15: ets un nen!
09/08/15: ja ets aquí!

Imatge
montsekit
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dv. oct. 03, 2014 9:41 am

El CB en el meu cas era "més sensible" o si més no més clar. Jo amb el de 10 intuia una ombra, però mooooooooolt lleu, i al CB em va sortir "embarazada". Al menys surt amb lletres i no t´has de trencar el cap.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Lleona
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dv. oct. 03, 2014 9:47 am

Montsekit, això tenia entés jo també. Que a vegades es veu fatal el de tira i en canvi el CB t'ho diu clarament. D'aquí que haguem provat de fer un TO, tot i que ja sabem que és només una teoria.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dv. oct. 03, 2014 10:19 am

Bon dia noies.....gracies per preguntar....estic be......una mica desilusionada pero ja refent-me per proper cicle...avui m'he anat a fer una analitica hormonal..on em miraran el recompte d'ovuls, això m'ha dit....i el ferro, la tiroides, baja tot tot...epero trobar resposta aviat.......pero de tota manera lo mes extrany es....
em va venir la warry dimecres mig matí cap a les 10h...vaig tacar molt vestia.....despres es va parar.......ahir vaig tornar a tacar bastant......a la nit mes claret.....i ara matí casi res.... ?-) ?-) bufffff jo que se....suposo que haure d'esperar a veure que passa :ok:
de moment m'apunto ap post d'octubre que es un mes que m'encanta!!!!
el meu dia de la NW serà el 26/10 mes o menys...
:love: :love: :love: gracies a totes per preocupar-vos.......sou les millors :***: :***:
cherrys
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. maig 10, 2013 5:43 pm

EntradaAutor: cherrys » dv. oct. 03, 2014 10:52 am

Ikebana bee!! Beee! >.-<: Comença a pujar!! Però recorda...has de seguir fent deures!!

Lleona sento moolt el TE - però potser encara es aviat, no llencis la tovallola encara. Si en un parell de dies no ha fet acte de presència la maleïda repeteix TE!!

Yuyu moolts ànims!! Lo de l’analítica es perfecte, així sabràs com està tot. Aquesta regla es tota rarota, no? Bueno a veure si marxa del tot i comencem a mirar cap a la popera SW!!

Jo segueixo a l’espera d’ovular, normalment a CD11-12 però avui es 13 i encara res de res...aquest matí tempe igual. Això vol dir que l’ovulet d’aquest mes serà mes maco :love: De totes formes al prendre el metal detox la noia de l’acupuntura ja hem va dir que aquest mes hi ha menys possibilitats. Les que hi enteneu de tot això m’ho podeu confirmar? Aiix!! Jollin!! Per un mes que ovulo mes tard i just ha de ser aquest que estic prenent això :sogra:
alis
:: tigre
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

EntradaAutor: alis » dv. oct. 03, 2014 12:14 pm

Neneteees!!!
passo ràpit-ràpit!!!!!!!!!!!
Marxo uns dies a Madrid per feina del meu home...i per tant ja li vaig dir ala meva jefa companya Tortiga què no podré ajudar-la molt.
Us demano què li feu moltaaa companyiaaaaa!!jajajajaaa!!
Veig algunes que esteu en desespero!!uuufff!!!
lleona crec que és un pèl aviadet!!!!!!
Ikebana tempes amunt!!aixo volem!!!
Yuyu i tilepa gràcies per anr passant.....
bé ,us deixo que marxem !!!bye!!bye!!!
ikebana
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dv. oct. 03, 2014 1:42 pm

Aviat els meus genolls no es coneixeran.. de tants deures!!! jajajaja que comenci el desesperoo!!
ikebana
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dv. oct. 03, 2014 1:43 pm

que us ho passeu molt be per Madrid Alis!!
Eia_
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » dv. oct. 03, 2014 6:58 pm

mostela ha escrit:Hola guapes! Bon dia!

Com van les tempes Eia? Jo avui he fet remuntada tot i que tenia fred al prendre la tempe i veig que tu segueixes bé :ok:

Tilepa bonica molts ànims!!! Tu agafa aire i quan estiguis a punt a per totes!

Ikebana quina pujadeta més maca! Ara toca atacar al maromo i esperar aquestes bones notícies guapa!

Lleona dits creuats! A veure si passem el dia i demà repetiu TE! Diria que el CB no és tan sensible com els de tira de 10, però no n'estic segura.

Mostela guapa!! Doncs sembla que ha pujat un puntet, no gaire pero bueno...el que si es que avui m'ha fet doloret d'ovaris i a mi mai en solen fer mal,...sino ja quan em ve la regla la nit abans o el mateix dia que la tinc,...aix creurem els dits!
La teva grafi esta molt bé!!!! :miko: :miko: i de simptomes com vas???

Per les que esteu en desespero i la resta molts PEPOS!!!!!!
Imatge
nxe2015
Entrades: 794
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 6:47 pm
Ubicació: Valls

EntradaAutor: nxe2015 » dv. oct. 03, 2014 8:08 pm

Lleona anims bonica i a veure... Jo faria un altre de tira ja que es mes sensible i si veieu sombra si faria cb!

Yuyu malegro que tagis fet els analisis, tajudara a saber que a passat!

Alis que vagi be per madrid

Petonets
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

Imatge

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
tortiga
Entrades: 183
Membre des de: dc. abr. 30, 2014 7:57 pm

EntradaAutor: tortiga » dv. oct. 03, 2014 8:49 pm

Guapesss! perdoneu que hagi estat tan out avui! És festiu a Alemanya i hem passat el dia a fora.

Montsekit, SI! va néixer a Barcelona ;) tenia por de no entendre les llevadores si em deien empeny o respira HAHAHHAHAHA :-D aixì tb vaig estar 3 setmanetes allà amb la family ;) que s' agraeix!!

Ikebana vaya tela amb aquest metge!!! Bufff jo m´hagués esgarrifat!!
I em sap greu per lo de la mala notícia :(
I q vol dir genolls? HAHAHHAHAH no em facis imaginar gaires coses!! hahahahah q bona q ets!!! :-D

Tilepaaaa! a veure si la propera vegada q treus el cap per aquí és per anunciar q tens PANXU!! :-()) tant de bó!! i grácies per anar passant i animar-nos :-()-) (mirem lo dels canvis amb l´Alis i la montsekit, gràcies per avisar-nos)

Mostela la teva gràfica pinta molt bé!! está amunt amunttt!! vingaaa a veure si es manté així!! >.-<: >.-<:

Lleona, per tot el que he llegit de TO´s la conclusió era: te l´has de fer cada dia i has de veure com cada dia es marca més. Pel post del mes passat corrien les fotos dels TO´s de la suadmi. Sinó, si te´l fas en data de NW el TO surt igual q marcat q la línia de control... AL final...els TO´s nosón massa fiables crec. Si t'has de queadr més traqnui fes demá un altre CB o un TE de tira...ànimsssss!!!

Aix Yuyu...bueno a veure si ara amb anàlisis en treieu l´aigua clara... ja ens vas explicant! jo últimament tb tinc regles rares, primer dia fort, endemá poca cosa, 3r dia res, 4t altre cop..no sé...

CHerrysss tu fes feina com sempre, q conec TANTISSIMS casos de noies q els hi dien: et costarà molt, o aquest mes no..etc etc I AQUELL MES VA I SHI QUEDEN! així q tu res, ves fent feina!!! ;)

Eia_ veig q tb mantens les tempes altes VINGAAAAA q es quedin aqui dalt!! :)

Moment Ego: ahir vaig anar a la gine com q sóc impacient de mena i ja portem 4 mesos ja volia anar a la gine a q em tornés a mirar ;) em va dir q tot es veu bé, q sembla q abiat ovuli (li vaig dir q el meu Fertility amic hahaha diu q ovulo dimarts,i mha dit q pot ser :ok: ) tb m va fer analisis de sang q m´haig de repetir en 10 dies i veurà si he ovulat o no... no són anàlisi de sang complerts d hormones i tal Peró bueno, almenys confirmarem q ovulo :b-)))
I res, ja començo a notar-me q allá baix tot es va començant a animar així que començarem a escalfar motors per la SW tb! >.-<: :-D

Bona nit a totess i molt bon cap de setmana!
Tortiga

PANXUPACTE GERMANIC tortiga Imatge , montsekit Imatge

http://www.fertilityfriend.com/home/528e69
mostela

EntradaAutor: mostela » dv. oct. 03, 2014 10:03 pm

Bona nit guapis!

Eia aquests dolorets pinten molt bé!!! T'he llegit a cercadores i veig que estàs provant la teoria dels TO's, a veure què surt demà :ok:

Nosaltres em sembla que farem TE aviat, o demà o diumenge, jeje

Cherrys això està molt bé! A veure si just aquest mes que en principi és menys provable resulta que si! Per cert, em fa molta gràcia la teva gràfica :ok:

Imatge
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

EntradaAutor: mel29 » dv. oct. 03, 2014 10:09 pm

Ei grafiqueres octubreres, us vaig seguint!! Veig nw molt a prop, a veure si podem cantar ben aviat!!!

Algú deia que TO són poc fiables.
Ho són en alguns casos, com en els ovaris poluquistics, en què pot haver-hi falsos positius (o sensació durant força temps q està a punt de positiu i no...)
El q si es q shan de saber fer i interpretar. Però un cop es te pillat el truquillo, no fallen!!!
mostela

EntradaAutor: mostela » dv. oct. 03, 2014 10:11 pm

Lleona què tal? Alguna novetat?

Imatge
tortiga

EntradaAutor: tortiga » ds. oct. 04, 2014 10:12 am

Bon diaaaa! Si Lleona, has tornat a fer CB?

I tu Mostela, al final avui TE o demà?? :) tinc ganes de cantar les Panxus!! ;) >.-<: :-()) :-())
Tortiga

mostela

EntradaAutor: mostela » ds. oct. 04, 2014 10:31 am

Bon dia guapes

Avui la tempe ha fet una mega baixada, i amb ella ha baixat la warry.
Sembla que he tornat als meus cicles de 28 dies.
Estem bastant tocats i fets caldo, aquest cop teniem com molt bones vibracions i ha estat un cop durillo.

Perdoneu-me si desapareixo uns dies, tornaré aviat amb energies renovades a cantar totes les panxus del mes!

Per cert, es veu que tinc una nova oportunitat el dia 31/10 :ok:

Petonets boniques

Imatge
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » ds. oct. 04, 2014 11:15 am

Bon dia grafiqueres d'octubre!

Entro per desitjar-vos moltes panxus aquest mes! A l'octubre és el meu cumple i m'encanta, així que espero que sigui un gran mes per totes vosaltres :love:

Tilepa, molts molts molts ànims! Pensa que cada mes que passa estàs mes prop del teu posititu! A totes ens arribarà segur! neukiss-)

A totes les altres molts ànims també!

Jo aquest mes em faig la histerosalpinografia i amb la següent regla, al novembre, començarem ja amb la IA. A més, al metiarco, a l'últim seminograma ja no li va sortir l'astenospermia lleu, li va sortir perfecte! >.-<: No sabem si és que l'Androferti ha funcionat o si és que en els anteriors seminogrames feia un mes que havia tingut una grip amb febre alta i diuen que això pot afectar durant els dos mesos següents.
Just al novembre de l'any passat va ser quan vam començar la cerca, així que espero que aquesta primera IA ens permeti tancar aquest cicle per obrir el següent :love:

Molta sort lluitadores! neukiss-)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
Eia_
Entrades: 181
Membre des de: dl. ago. 18, 2014 6:26 pm

EntradaAutor: Eia_ » ds. oct. 04, 2014 11:25 am

mostela ha escrit:Bon dia guapes

Avui la tempe ha fet una mega baixada, i amb ella ha baixat la warry.
Sembla que he tornat als meus cicles de 28 dies.
Estem bastant tocats i fets caldo, aquest cop teniem com molt bones vibracions i ha estat un cop durillo.

Perdoneu-me si desapareixo uns dies, tornaré aviat amb energies renovades a cantar totes les panxus del mes!

Per cert, es veu que tinc una nova oportunitat el dia 31/10 :ok:

Petonets boniques

Mostela guapa!!! Em sap molt de greu que hagi baixat la warry!! Ja m'imagino que el cop ha de ser dur!! T'envio mooolts PEPOS!!!! :-()-) :-()-) :-()-) A més, el 31/10 un altre oportunitat!!!! >.-<:

Jo, avui tb una mica aixi aixi, no les tinc totes,...la tempe m'ha baixat una mica, i el TO (que me l'he fet un parell d'hores abans) ha sortit la linia però menys marcat que ahir...segueix sense ser positiu...Tot i aixi, seguixo tenint moltes molesties a baix ventre i alguna que altre punxadeta a la nit.... :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
tortiga

EntradaAutor: tortiga » ds. oct. 04, 2014 12:29 pm

Ostres mostela...em sap molt de greu :ufs: aquí t'entenem perfectament, el dia que baixa la W es porta fatal...si, tu desconecta una mica si és el que necessites i q sàpigues q estarem aquí esperan-te.
He mirat la gràfica, ostres mai havia vist que es pogués ovular tan lluny del dia q marca el CB...és ben bé que cada dona és un món! Pensa q la part positiva és q et vas coneixent i segur q aviat l'encertes!
A més q aques mes encara tens una altra oportunitat!!! :) (ho canvio al calendari) :ok:

Eia_bueno a veure...ja saps q mentre no hi ha W hi ha esperança així que ara a desesperar una mica més :-o00m i potser al final és panxu!! tant de bó!!

Metiarc no ens coneixem però pel que expliques sembla que tenies un problema i ja tens la sol.lució! vinga que segur q aviat tb vindràs aquí a dir-nos q tens Panxu!Molta sort!!! :-()-)
Tortiga

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::