•´¯`•.¸¸.ஐ - Grafiqueres OCTUBRE 2014 - ஐ..•.¸¸•
Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Grafiqueres OCTUBRE 2014 - ஐ..•.¸¸•
Hola guapes!!!
Quin post més xulooo!!
A veure si podem cantar moltes
panxulines
(la meva inclosa
)
Em torno a presentar:
- Nom: mostela
- Edat dels 2: 36 ell i jo 31
- Nº de fills: de moment cap
- Cicles de cerca: si no hi ha sort, octubre serà el 4rt en serio
- Durada dels vostres cicles (aprox): abans de començar a buscar eren de 28 dies clavats, ara sembla que uns 30 dies
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: al setembre he començat a fer gràfiques, tempes i TO's. Prenc àcid fòlic i procuro veure aquarius durant el desespero
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: el FF ara marca el dia 07/10
Quin post més xulooo!!
A veure si podem cantar moltes
panxulines
(la meva inclosa Em torno a presentar:
- Nom: mostela
- Edat dels 2: 36 ell i jo 31
- Nº de fills: de moment cap
- Cicles de cerca: si no hi ha sort, octubre serà el 4rt en serio
- Durada dels vostres cicles (aprox): abans de començar a buscar eren de 28 dies clavats, ara sembla que uns 30 dies
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar!: al setembre he començat a fer gràfiques, tempes i TO's. Prenc àcid fòlic i procuro veure aquarius durant el desespero
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu: el FF ara marca el dia 07/10
mostela l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 01, 2014 2:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Un cop dit això...
Yuyu, tot això que t'ha passat és molt estrany, potser si que ha estat un bioquímic d'aquests. Jo aniria al metge ni que sigui per preguntar i quedar-te més tranquila. Molts ànims bonica
Eia, veig que et sumes al club de tempes baixes, aquest mes estan passant coses rares... Tot i això has fet una bona pujadeta. Jo prenc la tempe com tu, quan sona el despertador, sense ni obrir el llum em poso el termòmetre a la boca i apunto la tempe, i després ja començo a despertar-me.
Ikebana a veure si l'encerteu aquest mes tan ple de celebracions!!
Alis que valenta de voler portar el post amb la Tortiga! A veure si totes dues trobeu la recompensa de les jefas i acabeu amb panxeta
I a les panxulines que passen per aquí a saludar i ajudar-nos, és molt guai això que feu, moltes gràcies per escoltar-nos i donar consell
Yuyu, tot això que t'ha passat és molt estrany, potser si que ha estat un bioquímic d'aquests. Jo aniria al metge ni que sigui per preguntar i quedar-te més tranquila. Molts ànims bonica
Eia, veig que et sumes al club de tempes baixes, aquest mes estan passant coses rares... Tot i això has fet una bona pujadeta. Jo prenc la tempe com tu, quan sona el despertador, sense ni obrir el llum em poso el termòmetre a la boca i apunto la tempe, i després ja començo a despertar-me.
Ikebana a veure si l'encerteu aquest mes tan ple de celebracions!!
Alis que valenta de voler portar el post amb la Tortiga! A veure si totes dues trobeu la recompensa de les jefas i acabeu amb panxeta

I a les panxulines que passen per aquí a saludar i ajudar-nos, és molt guai això que feu, moltes gràcies per escoltar-nos i donar consell

Noies el post d'Octubre us ha quedat molt xulo! Molta sort a totes i esperem que no hi hagin mes expedients x.
yuyu, jo tb crec q un gine et podria dir exactament què ha passat...però ara tens com una regla normal?
Ikebanaaaa woowww aquest mes quanta celebració!! això és bo! així estarás distreta
Veig que començarem tranquil.les aquest Octubre pq no hi ha cap DNW per la primera setmana
Així doncs, agafeu moltes forcesss pq esteu totes per feina o a un de fer-la!!

Ikebanaaaa woowww aquest mes quanta celebració!! això és bo! així estarás distreta
Veig que començarem tranquil.les aquest Octubre pq no hi ha cap DNW per la primera setmana
Així doncs, agafeu moltes forcesss pq esteu totes per feina o a un de fer-la!!

Noies, quin post més rebonic!!! A mi la tardor m'agrada molt! A veure si aquesta és la nostra!
Em presento
- Nom Eupatina
- Edat dels 2 jo 29, ell 32
- Nº de fills cap (seria el primer)
- Cicles de cerca 2on cicle
- Durada dels vostres cicles (aprox) 28 dies (tot i que pot variar de 26 a 32, abans era més regular!)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc ACFOL des de fa dos mesos, de moment no faré TO. El mes passat vàrem fer deures dia SI dia també la setmana clau. Aquest mes provarem dia si dia no...
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. El dia 26 d''octubre.
El mes passat va ser el primer de cerca, estava convençuda que m'havia quedat embarassada! Deures ben fets i tota la pesca...Aquest mes ja no tinc aquest convenciment, però procuraré estar una mica més relaxada!
Volia fer una pregunta: feu sport?
Jo aquests dies he fet aiguagym i pilates...em pregunto si pot afectar negativament a la implantació!
Ens anem llegint,
Eu.
Em presento
- Nom Eupatina
- Edat dels 2 jo 29, ell 32
- Nº de fills cap (seria el primer)
- Cicles de cerca 2on cicle
- Durada dels vostres cicles (aprox) 28 dies (tot i que pot variar de 26 a 32, abans era més regular!)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc ACFOL des de fa dos mesos, de moment no faré TO. El mes passat vàrem fer deures dia SI dia també la setmana clau. Aquest mes provarem dia si dia no...
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. El dia 26 d''octubre.
El mes passat va ser el primer de cerca, estava convençuda que m'havia quedat embarassada! Deures ben fets i tota la pesca...Aquest mes ja no tinc aquest convenciment, però procuraré estar una mica més relaxada!
Volia fer una pregunta: feu sport?
Jo aquests dies he fet aiguagym i pilates...em pregunto si pot afectar negativament a la implantació! Ens anem llegint,
Eu.
Hola noies!!!
si, si, un post molt xulo!!! segur que ens porta sort!
Jo m'estreno aquest mes amb les grafis, de fet he començat fa un parell de dies, tot i que no és inici de cicle, no sé si em servirà igual, però de moment vaig apuntant!!! les més veteranes què dieu? si no és des del dia CD1, em servirà???
També fare TO's. el mes passat vas ser el primer cicle, i tot i que vam fer deure els dies que tocava, teoricament, no hi va haver sort, així que aquest mes hem decidit posar-hi una miqueta d'ajuda!!!
us passo la presentació:
Nom d'usuària: Sita7
Edat dels dos: ell 35, jo 32
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles: segon cicle en serio. Doncs de mitja uns 31 dies, tot i que l'últim va ser de 33.
Data de NW (importantíssim!!): 23 Oct
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo em prenc yodocefol. aquest mes farem TO's i grafica, a veure si l'enxampem!!!
Ja m'anireu explicant com va tot això de les grafis i si ho vaig fent bé!!
Petons i PEPOS a totes!
si, si, un post molt xulo!!! segur que ens porta sort!
Jo m'estreno aquest mes amb les grafis, de fet he començat fa un parell de dies, tot i que no és inici de cicle, no sé si em servirà igual, però de moment vaig apuntant!!! les més veteranes què dieu? si no és des del dia CD1, em servirà???
També fare TO's. el mes passat vas ser el primer cicle, i tot i que vam fer deure els dies que tocava, teoricament, no hi va haver sort, així que aquest mes hem decidit posar-hi una miqueta d'ajuda!!!
us passo la presentació:
Nom d'usuària: Sita7
Edat dels dos: ell 35, jo 32
Cicle de cerca i durada dels cicles: segon cicle en serio. Doncs de mitja uns 31 dies, tot i que l'últim va ser de 33.
Data de NW (importantíssim!!): 23 Oct
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo em prenc yodocefol. aquest mes farem TO's i grafica, a veure si l'enxampem!!!
Ja m'anireu explicant com va tot això de les grafis i si ho vaig fent bé!!
Petons i PEPOS a totes!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Benvinguda Sita7!!
Doncs a mi hem sembla be que vagis començant !!aixi podras observar- te i aprendre sobre les tempes...que jo fins hi tot ara ,vaig peix!jiji
Veig que no hi tenim ningu aquesta setmana amb DNW!!
Pero la setmana vinent volem començar a cantaaaarrr!!
Jo us volia preguntar si aquest cicle,durant la sexyweek teniu pensat algun pla per enxampar l,ovulet.
Aixi ens ajudem a planificar- nos millor......
Que dieu??
Doncs a mi hem sembla be que vagis començant !!aixi podras observar- te i aprendre sobre les tempes...que jo fins hi tot ara ,vaig peix!jiji
Veig que no hi tenim ningu aquesta setmana amb DNW!!
Pero la setmana vinent volem començar a cantaaaarrr!!
Jo us volia preguntar si aquest cicle,durant la sexyweek teniu pensat algun pla per enxampar l,ovulet.
Aixi ens ajudem a planificar- nos millor......
Que dieu??
Hola noies!
Sento la tardança i posar-vos feineta, però demà és la meva DNW!! També vull felicitar a aquestes dues jefas que han fet un post tan maco! Segur que aquest cantem totes les panxus!
Aqui va la meva presentació:
Nom d'usuària: Lleona
Edat dels dos: 27
Cicle de cerca i durada dels cicles: 4rt cicle de cerca de 24 dies
Data de NW (importantíssim!!): 2 octubre!!!!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo prenc acfol i el lleó i jo maca andina. Fem SW i si podem més, doncs més. Faig el batwoman i prenc tempes i TO.
Yuyu- jo estic igual de perduda que les companyes. Jo aniria al gine i que et diguin que pot haver passat.
Mostela i Eia_ -- Jo també sóc de tempes baixes, però ara sembla que la cosa ha remuntat una mica. Jo cada vegada estic més convençuda que ha sigut el canvi de temps.
Ikebana- a gaudir d'aquestes celebracions!!! A més jo aquest finde també és el meu aniversari de noces, el 1r!!! A veure si el podem celebrar amb unes panxus ben maques!!

Una abraçada!
Sento la tardança i posar-vos feineta, però demà és la meva DNW!! També vull felicitar a aquestes dues jefas que han fet un post tan maco! Segur que aquest cantem totes les panxus!
Aqui va la meva presentació:
Nom d'usuària: Lleona
Edat dels dos: 27
Cicle de cerca i durada dels cicles: 4rt cicle de cerca de 24 dies
Data de NW (importantíssim!!): 2 octubre!!!!!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo prenc acfol i el lleó i jo maca andina. Fem SW i si podem més, doncs més. Faig el batwoman i prenc tempes i TO.
Yuyu- jo estic igual de perduda que les companyes. Jo aniria al gine i que et diguin que pot haver passat.
Mostela i Eia_ -- Jo també sóc de tempes baixes, però ara sembla que la cosa ha remuntat una mica. Jo cada vegada estic més convençuda que ha sigut el canvi de temps.
Ikebana- a gaudir d'aquestes celebracions!!! A més jo aquest finde també és el meu aniversari de noces, el 1r!!! A veure si el podem celebrar amb unes panxus ben maques!!

Una abraçada!
Lleona l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 01, 2014 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola!!!
jo continuo foten deures com una cosaca… aquest migdia he pillat al mansu… i apa.. la meva SW esta sent eterna… però bé tant li fot… Com diu la Maruja Torres, polvo que no fots, polvo que s'ha perdut!
per cert que no ho he dit al matí. de 6a 7 he estat sentada al sofà de l'habitació del nano, que tenia malsanos… potser per això no ha pujar mes i s'ha quedat com estava?
Avui aquest vespre he començat a notar com un mal al baixventre o ovari dret… em fa com punxadetes...
I donar la benvinguta a la Sita7. Jo vaig començar a a pendre tempes dos dies despres de que em baixés la Warry.
jo continuo foten deures com una cosaca… aquest migdia he pillat al mansu… i apa.. la meva SW esta sent eterna… però bé tant li fot… Com diu la Maruja Torres, polvo que no fots, polvo que s'ha perdut!
per cert que no ho he dit al matí. de 6a 7 he estat sentada al sofà de l'habitació del nano, que tenia malsanos… potser per això no ha pujar mes i s'ha quedat com estava?
Avui aquest vespre he començat a notar com un mal al baixventre o ovari dret… em fa com punxadetes...
I donar la benvinguta a la Sita7. Jo vaig començar a a pendre tempes dos dies despres de que em baixés la Warry.
ikebana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 01, 2014 9:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola noies!
Vingaaa que això es va animant!!
Eupatina, t'entenc perfectament...jo estic igual, he provat de tot, dia si, dia no i amb TO i per ara res... però tranquil.la que ho esteu fent molt bé! segur q arriba aviat! jo penso q vindrà quan el cos estigui preparat. I t´ho dic pq amb elprimer embarás jo feia moltíssim pilates i anava tb força al gym, i m´h vaig quedar molt més ràpid que amb aquest segon (qeu no he fet res fins ara), però demá ja començo Yoga i crec q tb faré pilates xq m´agrada més ;) així que t´animo a q facis esport i tot el q et vingui de gust! (i vaig fer pilates fins a la 6a setmana xq no sabia q estava embarassada).
Benvinguda Sita7!!
les noies a mi em van aconsellar que el primer cicle prenguis la tempe cada dia pq aixì et comences a conèixer però que en realitat els die sm´s importants són els del voltant de l'ovulació per saber el dia exacte q has ovulat :) MOLTA SORT!!
Lleonaaa demà és la DNW!! i notes alguna coseta?? uiuiui quina emoció si demá ja cantem la primera panxuuuuuu!!!
ja ens vas explicant com va el dia :)
Ikebana tu deies q et volies treure uns kilets no? nenaaa si segueixes aquest ritme acabareu tu i el mansu fets uns figuríns!! ;) me´l deixaràs sec!!
punxades als ovaris pinta bé!! ;) ja ens vas explicant!!!
Bona nit guapes!
Vingaaa que això es va animant!!
Eupatina, t'entenc perfectament...jo estic igual, he provat de tot, dia si, dia no i amb TO i per ara res... però tranquil.la que ho esteu fent molt bé! segur q arriba aviat! jo penso q vindrà quan el cos estigui preparat. I t´ho dic pq amb elprimer embarás jo feia moltíssim pilates i anava tb força al gym, i m´h vaig quedar molt més ràpid que amb aquest segon (qeu no he fet res fins ara), però demá ja començo Yoga i crec q tb faré pilates xq m´agrada més ;) així que t´animo a q facis esport i tot el q et vingui de gust! (i vaig fer pilates fins a la 6a setmana xq no sabia q estava embarassada).
Benvinguda Sita7!!
les noies a mi em van aconsellar que el primer cicle prenguis la tempe cada dia pq aixì et comences a conèixer però que en realitat els die sm´s importants són els del voltant de l'ovulació per saber el dia exacte q has ovulat :) MOLTA SORT!!Lleonaaa demà és la DNW!! i notes alguna coseta?? uiuiui quina emoció si demá ja cantem la primera panxuuuuuu!!!
ja ens vas explicant com va el dia :)Ikebana tu deies q et volies treure uns kilets no? nenaaa si segueixes aquest ritme acabareu tu i el mansu fets uns figuríns!! ;) me´l deixaràs sec!!
punxades als ovaris pinta bé!! ;) ja ens vas explicant!!!Bona nit guapes!
Tortiga, de simptomes cap ni un a dia d'avui!! Aquesta tarda una mica de molèsties als ronyons, i això és signe clar de W. Espero equivocar-me i que demà no vingui. A veure com va la cosa.

Noies, acabo d'anar al WC i quan m'he eixugat al paper he vist com un moquet marronós. Em sembla que aquesta nit o demà tindré a la warry amb mi
. Ja us diré demà!
Bona nit!
. Ja us diré demà!Bona nit!
BON DIAA!!!
Com esteu??
jajaja que bona que ets Tortiga... m'has fet riure amb això que el deixaré sec.!!
Avui ha pujat una miqueeeeta!! a veure si anem pel bon camí!
Com esteu??
jajaja que bona que ets Tortiga... m'has fet riure amb això que el deixaré sec.!!
Avui ha pujat una miqueeeeta!! a veure si anem pel bon camí!
AI NOOOOOOO Lleona!!!
bueno espera a veure ocm va el dia pq la tempe tampoc ha baixat estrepitosament...
Vinga Ikebanaaa q amb tanta feina feta algun ha de tirar endavant!!
Les altres com aneu?
Per cert, vull fer servir les icones amb el mòbil i no les veig...algú sap com es fa?
Merci!!
bueno espera a veure ocm va el dia pq la tempe tampoc ha baixat estrepitosament...Vinga Ikebanaaa q amb tanta feina feta algun ha de tirar endavant!!
Les altres com aneu?
Per cert, vull fer servir les icones amb el mòbil i no les veig...algú sap com es fa?
Merci!!
Tortiga si entres desde el mb sota de tot posa versio completa!!! Aixi set obrira com al pc
Lleona mentre no sigui rojo tomate....
Lleona mentre no sigui rojo tomate....

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Bon dia guapes!
Lleona quina m..., com estas avui?
Ikebana ànims que tot esta per veure!
Per poder fer servir icones i ninos has de posar "veure versió completa" o algo aixi, esta casi a baix de tot a la dreta, i t'apareixeran a la dreta els ninos o sino pots obrir-los en una altra pestanya
M.ego: aquest mati me llevat com amb mal presentiment, pero segueixo trobant-me no massa be i m'han començat a fer moooolt mal els pits. El mostelo m'ha dit que han crescut i avui els he vist mes foscos. No crec que passi del cap de setmana sense fer TE ;)
Petonets
Lleona quina m..., com estas avui?
Ikebana ànims que tot esta per veure!
Per poder fer servir icones i ninos has de posar "veure versió completa" o algo aixi, esta casi a baix de tot a la dreta, i t'apareixeran a la dreta els ninos o sino pots obrir-los en una altra pestanya
M.ego: aquest mati me llevat com amb mal presentiment, pero segueixo trobant-me no massa be i m'han començat a fer moooolt mal els pits. El mostelo m'ha dit que han crescut i avui els he vist mes foscos. No crec que passi del cap de setmana sense fer TE ;)
Petonets
Mostela aixó pinta bé!
Lleona molts ànims bonica, avui què??
em pixo amb la ikeabana!
Lleona molts ànims bonica, avui què??
em pixo amb la ikeabana!
Oolee!! Ooleee!!! Ja tenim post d’Ocutbre!!
Ha quedat genial!! Enhorabona noies!! Ara a omplir-lo de panxetes!
Us deixo la meva presentació:
- Nom: CHERRYS
- Edat dels 2: 25 ell i jo 31
- Nº de fills: serà el primer
- Cicles de cerca: aquest serà el 8è després d’un avort retingut al desembre (8 set.)
- Durada dels vostres cicles (aprox): 24-26
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Faig TO i tempes. Aquest mes per recomanació d’on vaig acupuntura he fet canvi del Natalben al Baby me now de Solaray (es un supermultivitamínic ).
- DATA DE NW 17/10 segons FF així que es aprox.
Ha quedat genial!! Enhorabona noies!! Ara a omplir-lo de panxetes!
Us deixo la meva presentació:
- Nom: CHERRYS
- Edat dels 2: 25 ell i jo 31
- Nº de fills: serà el primer
- Cicles de cerca: aquest serà el 8è després d’un avort retingut al desembre (8 set.)
- Durada dels vostres cicles (aprox): 24-26
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Faig TO i tempes. Aquest mes per recomanació d’on vaig acupuntura he fet canvi del Natalben al Baby me now de Solaray (es un supermultivitamínic ).
- DATA DE NW 17/10 segons FF així que es aprox.
Faig una repassadeta:
Ikebana per la grafi encara no veig ovulació, així que margarita style i a seguir atacant!!
Tortiga el de la sexysiesta està lluny de l’ovulació, jajaja!! però jo crec que son els millors!!
Nxe2015 moltes felicitats!!! Ja tens les primeres imatges del teu cigronet
Yuyu jo també he vist la ratlleta!! Què ha passat aquí?? que extrany!!
com va el tacadet!? podría ser bq.
Alis!!! M’encanta llegir-te tan animada i positiva!! Clar que siii!!! Seràs una suuper jefa!
Eupatina!! Sento aquesta tristor. Però ja saps que només es permet el primer dia de W. Ara ja positiva a topee!! I amb molts ànims. Aquest mes lo de la tempe anirà millor ja veuràs
Mostela!! Pinten bé aquests símptomes!!
Tilepa!! Molts ànims, i si necessites desconnectar respectarem la teva decisió, però segueix-nos llegint, ets important, i amb els consells i ànims que ens dones a totes et necessitem aquí!!
--> Jo estic contenta pq avui a CD11 encara no hi ha senyals d’ovulació
vol dir que ovularé mes tard i això es genial!! Només que sigui un o dos dies ja estaré contenta. De totes formes aquest mes tinc menys possibilitats de quedar-m’hi ja que estic fent una desintoxicació de metalls al cos. No rieu, no rieu, eee!! La terapeuta d’acupuntura hem va dir que al llarg de la vida anem acumulant metalls al cos, ja sigui per el menjar, contaminació, medicaments, cremes, etc... i que això fa que s’anuli el funcionament natural de les hormones. Així que estic prenent unes pastilles per netejar, i ja m’ha dit que si vols expulsar no pots retenir així que es un pelet mes difícil aquest mes. Però...m’ha dit que igualment provem.
També fet un canvi i en comptes de Natlaben estic prenent un complement vitamínic de la marca Solaray que es diu Baby me now. Diu que es brutal com a complement, mireu porta fins i tot inositol (ho porta l’ovusitol) que es per millorar la qualitat dels òvuls.
Ingredientes (por Tablite™):
Calcio (aminoquelado, carbonato y ascorbato) 200 mg, Magnesio (aminoquelado, ascorbato, óxido) 80 mg, Vitamina C 60 mg (escaramujo, acerola, ascorbato de calcio y magnesio), Vitamina E(d-alfa tocoferil succinato) 20 mg, Taurina 20 mg, Concentrado de bioflavonoides 10 mg, Potasio (aspartato, aminoquelado) 10 mg, Hierro (aminoquelado, fumarato) 5 mg, Niacina (niacinamida) 4 mg, Ácido pantoténico (d-pantotenato cálcico) 4 mg, Vitamina B6 (piridoxina HCl) 4 mg, Zinc (citrato, picolinato, aminoquelado) 4 mg, Colina (colina bitartrato) 4 mg, Inositol 4 mg, Vitamina B1(tiamina) 3 mg, Vitamina B2 (riboflavina) 3 mg, PABA (ácido para aminobenzoico) 2 mg, Vitamina A 1,38 mg (retinil palmitato y beta caroteno [zanahoria y Dunalliella salina]), Manganeso (citrato, aminoquelado) 0,8 mg, Cobre (aminoquelado) 0,3 mg, Ácido fólico 160 mcg, Biotina 60 mcg, Yodo (Kelp) 45 mcg, Vitamina K 5 mcg, Selenio (Selenometionina) 5 mcg, Cromo (polinicotinato-ChromeMate®*) 5 mcg, Vitamina A 4,6 mcg, (retinil palmitato y betacaroteno [zanahoria y Dunaliella salina]), Vitamina B12 (cianocobalamina) 2 mcg, Vitamina D (colecalciferol) 0,75 mcg
He marcat en negreta els que crec que son importants. Hi ha una vitamina, crec que es la B que també es important.
Ikebana per la grafi encara no veig ovulació, així que margarita style i a seguir atacant!!
Tortiga el de la sexysiesta està lluny de l’ovulació, jajaja!! però jo crec que son els millors!!
Nxe2015 moltes felicitats!!! Ja tens les primeres imatges del teu cigronet
Yuyu jo també he vist la ratlleta!! Què ha passat aquí?? que extrany!!
com va el tacadet!? podría ser bq.Alis!!! M’encanta llegir-te tan animada i positiva!! Clar que siii!!! Seràs una suuper jefa!
Eupatina!! Sento aquesta tristor. Però ja saps que només es permet el primer dia de W. Ara ja positiva a topee!! I amb molts ànims. Aquest mes lo de la tempe anirà millor ja veuràs
Mostela!! Pinten bé aquests símptomes!!
Tilepa!! Molts ànims, i si necessites desconnectar respectarem la teva decisió, però segueix-nos llegint, ets important, i amb els consells i ànims que ens dones a totes et necessitem aquí!!
--> Jo estic contenta pq avui a CD11 encara no hi ha senyals d’ovulació
vol dir que ovularé mes tard i això es genial!! Només que sigui un o dos dies ja estaré contenta. De totes formes aquest mes tinc menys possibilitats de quedar-m’hi ja que estic fent una desintoxicació de metalls al cos. No rieu, no rieu, eee!! La terapeuta d’acupuntura hem va dir que al llarg de la vida anem acumulant metalls al cos, ja sigui per el menjar, contaminació, medicaments, cremes, etc... i que això fa que s’anuli el funcionament natural de les hormones. Així que estic prenent unes pastilles per netejar, i ja m’ha dit que si vols expulsar no pots retenir així que es un pelet mes difícil aquest mes. Però...m’ha dit que igualment provem.També fet un canvi i en comptes de Natlaben estic prenent un complement vitamínic de la marca Solaray que es diu Baby me now. Diu que es brutal com a complement, mireu porta fins i tot inositol (ho porta l’ovusitol) que es per millorar la qualitat dels òvuls.
Ingredientes (por Tablite™):
Calcio (aminoquelado, carbonato y ascorbato) 200 mg, Magnesio (aminoquelado, ascorbato, óxido) 80 mg, Vitamina C 60 mg (escaramujo, acerola, ascorbato de calcio y magnesio), Vitamina E(d-alfa tocoferil succinato) 20 mg, Taurina 20 mg, Concentrado de bioflavonoides 10 mg, Potasio (aspartato, aminoquelado) 10 mg, Hierro (aminoquelado, fumarato) 5 mg, Niacina (niacinamida) 4 mg, Ácido pantoténico (d-pantotenato cálcico) 4 mg, Vitamina B6 (piridoxina HCl) 4 mg, Zinc (citrato, picolinato, aminoquelado) 4 mg, Colina (colina bitartrato) 4 mg, Inositol 4 mg, Vitamina B1(tiamina) 3 mg, Vitamina B2 (riboflavina) 3 mg, PABA (ácido para aminobenzoico) 2 mg, Vitamina A 1,38 mg (retinil palmitato y beta caroteno [zanahoria y Dunalliella salina]), Manganeso (citrato, aminoquelado) 0,8 mg, Cobre (aminoquelado) 0,3 mg, Ácido fólico 160 mcg, Biotina 60 mcg, Yodo (Kelp) 45 mcg, Vitamina K 5 mcg, Selenio (Selenometionina) 5 mcg, Cromo (polinicotinato-ChromeMate®*) 5 mcg, Vitamina A 4,6 mcg, (retinil palmitato y betacaroteno [zanahoria y Dunaliella salina]), Vitamina B12 (cianocobalamina) 2 mcg, Vitamina D (colecalciferol) 0,75 mcg
He marcat en negreta els que crec que son importants. Hi ha una vitamina, crec que es la B que també es important.
Bones!!
Lleonaa ja t´ha baixat????????????mieeeeee......!!!!!
Yuyu com estas?? vinga bunica que has d´agafar forces per aquest mes!!!!!!!!
Mostela el teu dia NW és el 7oct?????keep calm!! ja aniras informant.....volem cantar la 1a panxu!!!!!
Cherrys!!!!!!!!!!quina currada nenaaa!!!!
Tortiga jo faig ioga i ara vull començar zumba!!!!
Ikebana ver fent deuresss!!!
Eupatina vaaaaa animsss!!!
Tilepaano ens deixis,eh!!?? ja veus sóc la mes veteranaaa i com les piles ¨dURO¨´DUROï ¨DURO!!!!!!!!
i jo amb ganes de que m´arribi la SEXY WEEK!!!!!!!!jajaja
Lleonaa ja t´ha baixat????????????mieeeeee......!!!!!
Yuyu com estas?? vinga bunica que has d´agafar forces per aquest mes!!!!!!!!
Mostela el teu dia NW és el 7oct?????keep calm!! ja aniras informant.....volem cantar la 1a panxu!!!!!
Cherrys!!!!!!!!!!quina currada nenaaa!!!!
Tortiga jo faig ioga i ara vull començar zumba!!!!
Ikebana ver fent deuresss!!!
Eupatina vaaaaa animsss!!!
Tilepaano ens deixis,eh!!?? ja veus sóc la mes veteranaaa i com les piles ¨dURO¨´DUROï ¨DURO!!!!!!!!
i jo amb ganes de que m´arribi la SEXY WEEK!!!!!!!!jajaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit