Ginecoleg a Mataro per Sanitas urgent!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: Ginecoleg a Mataro per Sanitas urgent!!

EntradaAutor: musica » dc. set. 24, 2014 8:51 pm

RALA, els meus dos parts els va assistir el Dr. Torres. Jo n'estic molt contenta. Té les seves coses, en el sentit que és molt prudent, es cura molt amb salut, i de vegades peca massa d'alarmista. Però és un bon professional. Jo també anava amb la Dra. Carreras abans, i quan vaig anar per primer cop al Dr. Torres (fa 5 anys) fins i tot li vaig agraïr el tracte que em van donar. Allà on anava abans, em preparava la infermera, mentres la doctora feia la visita al costat, i mentres jo ja em vestia, ella seguia fent visites al costat. Al Dr. Torres, mentres jo em vestia, el meu marit i ell parlaven al despatx. (Per no parlar la de vegades que la Dra Carreras m'havia cancelat la visita el mateix dia!!!!!)
Els meus dos parts han estat vaginals. I tots dos super bé! No vaig patir gens!!! I tema cesàries, a mi a la setmana 20 em van dir que si el ginecòleg no ho veia necessari no feia cesària. Que intentaria sempre part vaginal. En el meu cas va ser així. Jo estava cagadeta pel part, i en el primer embaràs quasi que preferia cesària perquè m'horroritzava la idea de patir per contraccions, etc..... Li vaig insinuar al ginecòleg i ni s'ho va plantejar. Va dir que ho tenia tot favorable per fer part vaginal...I ara, sooooort que em vaig deixar dur!!
Imatge

Imatge

:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

EntradaAutor: RALA » dj. set. 25, 2014 8:02 pm

musica ha escrit:RALA, els meus dos parts els va assistir el Dr. Torres. Jo n'estic molt contenta. Té les seves coses, en el sentit que és molt prudent, es cura molt amb salut, i de vegades peca massa d'alarmista. Però és un bon professional. Jo també anava amb la Dra. Carreras abans, i quan vaig anar per primer cop al Dr. Torres (fa 5 anys) fins i tot li vaig agraïr el tracte que em van donar. Allà on anava abans, em preparava la infermera, mentres la doctora feia la visita al costat, i mentres jo ja em vestia, ella seguia fent visites al costat. Al Dr. Torres, mentres jo em vestia, el meu marit i ell parlaven al despatx. (Per no parlar la de vegades que la Dra Carreras m'havia cancelat la visita el mateix dia!!!!!)
Els meus dos parts han estat vaginals. I tots dos super bé! No vaig patir gens!!! I tema cesàries, a mi a la setmana 20 em van dir que si el ginecòleg no ho veia necessari no feia cesària. Que intentaria sempre part vaginal. En el meu cas va ser així. Jo estava cagadeta pel part, i en el primer embaràs quasi que preferia cesària perquè m'horroritzava la idea de patir per contraccions, etc..... Li vaig insinuar al ginecòleg i ni s'ho va plantejar. Va dir que ho tenia tot favorable per fer part vaginal...I ara, sooooort que em vaig deixar dur!!

Moltes gràcies pel teu comentari, la veritat és que m'agradaria trobat un bon ginecòleg/a abans de quedar-me embarassada, que jo soc molt rallada, i no vull estar embarassada i amb mal de caps en busqueda de gine :(

El que m'agrada del dr. Torres és que va a la Quiron (pel nom, perquè no he anat mai..., però fa bona pinta) Els vas tenir a la Quiron? i que tal? saps si també assisteix a l'hospital de Granollers (tb m'ho plantejo, donat que està molt a prop)? Estic super perduda, la gent del meu voltant la majoria han anat a l'hospital de Mataró, i totes bé, però ja que m'estic pagant mutua... Per altra banda, d'hospitals privats només he visitat el Pilar i sembla del tercer món... (que em perdonin per la meva ignorància) però l'habitació que vaig veure era molt fosca i una mica cutre... també em va sobtar que gaire bé totes les infermeres eren sudamericanes (res en contra, però sorprén...) Això també em va tirar enrera de l'ins Font Sastre, entre això, i la consulta amb la dra. Carreras que semblava que despatxava a una clienta de carnisseria... (la menda)... vaig sortir pitant, no torno!
Semblo friki, però podrien haver-hi portes obertes d'hospitals, així em seria més fàcil escollir hospital i gine jejejejje
Perquè no se que fer per seguir buscant, m'acabo de fer la citologia amb la Carreras, no puc anar fent-me citologies així per així fins trobar gine :(

Gràcies musica,

pd
he llegit també la Dra. Velasco, moltíssimes opinions bones, però llavors, deu estar a tope també???? tipus Carreras?
musica

EntradaAutor: musica » dj. set. 25, 2014 9:19 pm

Hola RALA,
doncs sí, les vaig tenir a la Quiron a totes dues! Pots llegir les cròniques dels meus dos parts. Diria que sí que el Dr. Torres fa parts a l'hospital de Granollers. De fet, diria que estaven treballant per poder assistir part natural allà.
Jo em visito a la consulta de Mataró, però també té consulta a Granollers i a Barcelona.
De la Quiron en vaig quedar contenta pel que fa instal·lacions. Són espectaculars! (i fan visites guiades per futures mares). Ara bé, pel que fa acompanyament de la lactància....poca cosa.
De totes maneres, penso que és més important el ginecòleg que tinguis, que no pas l'hospital. Perquè ell no és gaire partidari de cesàries i potser si m'hagués agafat algú de guàrdia hauria estat cesària...no ho sé...
La dra Velasco del CGO diria que fa els parts a la Sagrada Família, però a mi aquest hospital no m'agrada gaire.
Imatge

Imatge

Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. set. 25, 2014 10:44 pm

La dra velasco es la meva gine... Aten parts nomes a Sagrada familia.... On la llevadora es la irene Blanco... Per part meva tot genial, tracte... Hospital... Pero es cert que esta a tope... Jo vaig demanar hora i me la van donar per 2 mesos...
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. set. 26, 2014 12:43 am

Jo només recomano la Carreras si no teniu cap problema, perquè si no, va tant a sac que segur que ni se'n recorda de comentar-ho. Jo tinc endometriosi des de fa anys, doncs ella bé que ho sabia i mai me'n va dir res (ni els meus dolors ni la meva infertilitat li devien dir res), fins quan, al cap de més d'un any de cercar i de diversos avortaments, em deixa anar "aquesta endometriosi potser te l'haurem d'operar"... Perdona??? Endoquè??? :-:) :-(( A mi em va fer perdre el temps de mala manera. Sempre em deia que tenia un quistet sempre importància, i resulta que tenia una endo de cavall.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
RALA

EntradaAutor: RALA » dv. set. 26, 2014 10:23 pm

Hola noies,

Moltíssimes gràcies per compartir les opis,musica, així que ala Quiron fan visites guiades per futures mamás??? ostres això m'interessa mooooolt!!! Podria estudiar l'opció de dr. Torres a Quiron o Granollers, tot i que mai m'ha vist un gine home, però no crec que sigui problema... A mi m'agradaria visitar-me a Mataró. A què et refereixes amb l'acompanyament a lactància? estic molt peix
Yuyu, gràcies tb x la opi, si te molta gent pot ser passo de provar...
I Mara17, no se que és una endometriosi, tot i així etenc com et devies haver sentit, la Dra. Carreras va mooooolt a saco, paco, ni a la seguretat social tenen tan poca atenció... com va anar el tema? vas canviar de gine o centre?
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dv. set. 26, 2014 10:32 pm

Doncs com que, tal com em van recomanar els gines que vaig visitar per a una segona opinió, em van haver d'operar perquè tenia quistos als ovaris, adherències al sacre, còlon... la casualitat va fer que m'ho fes en Pau Carabias (el fill d'en Joaquim Carabias) a l'hospital de Mataró. Així que, com que em va caure bé, ara vaig amb ell al CGO.

També vaig anar a en Torres i mai ningú m'havia fet tan de mal amb una simple eco. :ufs: A banda d'això tampoc em va agradar gaire perquè em va semblar que anava molt pel dret, també. Però jo no estava en un bon moment, la veritat, potser en un altra època li hauria trobat més gràcies. :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » ds. set. 27, 2014 9:34 pm

Mara17 ha escrit:
També vaig anar a en Torres i mai ningú m'havia fet tan de mal amb una simple eco.

Uala! Això sí que m'ha sorprès! Perquè jo sóc molt difícil pels tactes, ecos..etc.... Des del primer cop que em va visitar el dr. Torres que vaig veure que ell fa les ecos amb molt tacte. Em dóna molta tranquil.litati no em fa mai mal.
Imatge

Imatge

:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dg. set. 28, 2014 8:17 pm

Jo em visito al Gema amb el dr. Jiménez Ortuño, de moment estic molt contenta, ja veurem com va el part. Ell atén parts a l'hospital General de Catalunya. Jo el vaig triar a ell perquè em van donar bones referències i perquè al HGC les cessàrees són respectades. Tot i que el dr. Jiménez és partidari de part vaginal després de cesàrea no em vull arriscar a que em passi com la primera vegada, sola a quirofan, separació del bebé,... El meu primer embaràs el vaig dur amb el Dr. Torres i va haver-hi coses que no em van fer el pes. Amb la Quirón tampoc vaig quedar molt contenta per això que he explicat, a mes la llevadora no em va ajudar gaire, només sabia dir-me que estava molt verda i amb 1 cm de dilatació ja em va dir que em posava l'epidural, burra de mi vaig acceptar. Ara tinc molt mes clares les coses.
RALA

EntradaAutor: RALA » dl. set. 29, 2014 7:44 pm

Hola de nou,

Doncs Martina32, una amiga anava tb a l'Ortuño i molt bé, tot i que no va poder estar al part, ella està molt contenta!
Mara17, aquest Carabias, és de Vilassar o Premià? És que m'han parlat molt bé d'un, que em sona el nom, i que era fill d'un gine reconegut, també per la seguretat social, i no se si és aquest.

Segueixo la cerca de ginecòleg... Gràcies per les opis!!! Tot i que cada cop tinc m'es dubtes :(
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dl. set. 29, 2014 11:12 pm

Mataró. Visiten tots dos al CGO. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
RALA

EntradaAutor: RALA » dj. oct. 09, 2014 10:36 pm

Hola de nou! Segueixo la cerca jejeje, mas dudas! Sabeu com es diu la.dona del dr. Carabias fill? Tb me.l'han recomanat!
Sóc tan indecisa.... :(
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. oct. 09, 2014 11:39 pm

Anna Alsina Maqueda. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::