ESCOLES BRESSOL - PLAÇA MARAGALL - BARCELONA
ESCOLES BRESSOL - PLAÇA MARAGALL - BARCELONA
Bon dia a tohom,
En breu ens mudarem a viure al Passeig Maragall, prop de la Plaça Maragall, i estem mirant escoles bressol per després de Nadal o pel proper curs.
Sabem que és una zona amb moltes guarderies, ja que es una zona limítrofe de tres districtes i de varis barris (Guinardó, Congrés, Camp de l´Arpa).
Algú té referències de les escoles bressol d´aquesta zona?
Moltes gràcies.
En breu ens mudarem a viure al Passeig Maragall, prop de la Plaça Maragall, i estem mirant escoles bressol per després de Nadal o pel proper curs.
Sabem que és una zona amb moltes guarderies, ja que es una zona limítrofe de tres districtes i de varis barris (Guinardó, Congrés, Camp de l´Arpa).
Algú té referències de les escoles bressol d´aquesta zona?
Moltes gràcies.
Re: ESCOLES BRESSOL - PLAÇA MARAGALL - BARCELONA
Hola, jo conec una que es diu DONALD, està al carrer Acàcies. No sé si et queda una mica apartat...
L'escola bressol Camp de l'Arpa és pública i per mi és genial, tant a nivell d'educadores, com de metodologia i espais. El pati és una mica pobre, però per la resta és una passada!! 
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola! Jo just al revés, sóc del Barri del Congrés però marxo a viure fora aviat. Vaig estar mirant escoles bressol per la meva filla el curs passat. Que jo conegui tens aprop la Picafort, la School Mimos i la pública Manigua. La pública es bastant nova, amb unes instal.lacions maques i amb tots els avantatges de les públiques. La Picafort vaig anar a fer una entrevista amb la directora i a veure l'escola. Em va agradar el tracte però les instal.lacions em van semblar una mica incòmodes, escales per entrar i escales per pujar a algunes classes. Ara han obert un espai nou que no sé com estarà. La School Mimos no la vaig anar a veure perque la filosofia no anava gaire amb mi. Sé que parlen en anglès i tenen personal nadiu extranjer.
Per si t'interessa, jo finalment em vaig decidir per una mare de día. És psicòloga infantil col.legiada i té la casa adaptada. Sortia amb la meva filla al parc i s'adaptava al seu ritme, horaris i necessitats. Com que en aquell moment no tenia altres nens la cuidava en exclusiva. De preu ve a ser semblant a l'escola bressol, però per a mi es molt millor per l 'infant. Si t'interesa et puc passar l'enllaç a la seva web per privat (aquí no sé si el puc posar) o donar-te el seu telèfon.
Per si t'interessa, jo finalment em vaig decidir per una mare de día. És psicòloga infantil col.legiada i té la casa adaptada. Sortia amb la meva filla al parc i s'adaptava al seu ritme, horaris i necessitats. Com que en aquell moment no tenia altres nens la cuidava en exclusiva. De preu ve a ser semblant a l'escola bressol, però per a mi es molt millor per l 'infant. Si t'interesa et puc passar l'enllaç a la seva web per privat (aquí no sé si el puc posar) o donar-te el seu telèfon.
El meu fill va anar a l'escola bressol camp de l'arpa, i una meravella, les instalacions molt i molt bé, i el tracte immillorable. Ara encara estem en contacte amb l'educadora i ell acaba de començar P4! Et recomano que la tinguis en compte de cara al curs vinent, pq en ser pública s'ha de passar pel proces de preinscripció, etc. Les privades que vaig estar mirant ja cauen una miqueta lluny de pl maragall.
Sort!
Sort!
Moltes gràcies a totes per la info.
La veritat es que es un tema que ens volem mirar després del trasllat...cap a inicis de 2015. Ja vàrem fer pre-inscripció per aquest any a l´escola bressol pública Marina (Baix Guinardó) i no vàrem tenir sort...
Sasha_vikos,´t´agraïria moltíssim que m´enviessis info d´aquesta mare de dia que conixes. Era una opció que ens l´haviem plantejat i si té bones referències ho considerem una molt bona opció.
Moltes gràcies !!!!

La veritat es que es un tema que ens volem mirar després del trasllat...cap a inicis de 2015. Ja vàrem fer pre-inscripció per aquest any a l´escola bressol pública Marina (Baix Guinardó) i no vàrem tenir sort...
Sasha_vikos,´t´agraïria moltíssim que m´enviessis info d´aquesta mare de dia que conixes. Era una opció que ens l´haviem plantejat i si té bones referències ho considerem una molt bona opció.
Moltes gràcies !!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |