Noms camí del Catalá i el Francès
Noms camí del Catalá i el Francès
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh se que és un tema més que recurrent, però estic desquiciada amb el nom!!!
El meu home és francés, i el que li zona bé a ell, a mi no i al revés igual...A vegades coincidim perquè jo estic molt feta al idioma francés i als noms Francesos, però em fa por que aquí no sonin bé, i que jo em " coli ", per estar acostumada a sentir-los...
Us en dic alguns i em dieu si us sonen bé?
Anaïs, Elea, Roxanne, Lea , Noa ( Després en tenim més tipics : Emma, Aina, Aitana )
Merciiiiiiiiiiiiiiii
El meu home és francés, i el que li zona bé a ell, a mi no i al revés igual...A vegades coincidim perquè jo estic molt feta al idioma francés i als noms Francesos, però em fa por que aquí no sonin bé, i que jo em " coli ", per estar acostumada a sentir-los...
Us en dic alguns i em dieu si us sonen bé?
Anaïs, Elea, Roxanne, Lea , Noa ( Després en tenim més tipics : Emma, Aina, Aitana )
Merciiiiiiiiiiiiiiii
Re: Noms camí del Catalá i el Francès
Crisalexi: Que esperes una nena? Enhorabona!!!
tots els noms son molt macos però m'agraden molt: Lea, Noa i Emma
Petinets i ja ens diras quin trieu!
tots els noms son molt macos però m'agraden molt: Lea, Noa i Emma
Petinets i ja ens diras quin trieu!
Si, tots són macos! Potser Roxanne sona una mica estrany. Però els altres no! Un nom francès que també sona bé és Cloe (no sé ben bé com s'escriu).
Cloe també és molt maco, en conec una i és ben bonica!
- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
Hola Crisalexi, tots m'agraden pero el meu vot es per a Noa i per a Emma. Enhorabona per la nena!!!!
Lea es super bonic!
Elegiu el que elegiu tots sonen bé en català!
Potse Elea i Roxanne són els menys sentits
Elegiu el que elegiu tots sonen bé en català!
Crisalexi, a mi em passa igual... o semblant. El meu marit és italià i jo catalana i hem buscat un nom que s'escriu i sona igual en català que en italià (i en castellà de rebot).. el nostre nen es dirà Gael!
A mi els noms que em sonen més bé en català-francès són Anaïs i Noa, a part de Emma, Aina i Aitana però aquests no són francesos no?
A mi els noms que em sonen més bé en català-francès són Anaïs i Noa, a part de Emma, Aina i Aitana però aquests no són francesos no?
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Ostres doncs jo Lea no em sona gens a català i penso que potser se'n poden enriure d'ella per la traducció al castellà (verb leer). Però bé, si se'n volen enriure se n'enriuran del q vulguin...
Jo voto per Emma i Noa ;)
Jo voto per Emma i Noa ;)
hola!!tots son macos pero jo voto per Noa,Lea tambe penso que potser s,associa a leer... a mi m'agrada molt Ivet..de fet la meva nena es diu aixi.i tan potser en catala o en frances.
Tb hi ha ivet!!!
Jo tinc una nina, li posaria Arlet!! el trobo molt bonic...
Jo crec que tots els noms que teniu triats son macos ( els francesos). Precisament tenim uns amics francesos, i tenen dos nenes, la Lea i la Emma, així que …. El que passa es que com que són poc sentits com Lea i Roxanne, però si a vosaltres us agraden… endavant!
A mes a mes, penseu que la gent es molt burra, i quan ets treus de noms tipics, ja fan cares rares i et pregunten Com'???
Fins i tot a nosaltres ens passa, i el nen es diu Ton. ( com si fos Toni)…..
A mes a mes, penseu que la gent es molt burra, i quan ets treus de noms tipics, ja fan cares rares i et pregunten Com'???
Fins i tot a nosaltres ens passa, i el nen es diu Ton. ( com si fos Toni)…..
Nosaltres li posarem Cloe i molta gent m'ha preguntat si és francès. De fet tenim una amiga francesa que ens va dir que era molt french.
Martina32 M'encanta aquest nom, molt bona elecció, enhorabona!
Hola,
jo conec dues parelles (que no es coneixen entre ells) de francesa+espanyol, i els han posat Inés pel mateix motiu.
És tan complicat això de triar nom...
jo conec dues parelles (que no es coneixen entre ells) de francesa+espanyol, i els han posat Inés pel mateix motiu.
És tan complicat això de triar nom...
Tinc una amiga casada anb un frances i a la seva filla li van posar Arlet. A mi m'agrada molt!
N'afegeixo un! Tinc uns amics, ell és d'aquí i ella és francesa, i van escollir Nina. A mi em sembla molt bonic!
I dels que has proposat tu... Emma i Lea! Bé, en realitat, dels que has dit, m'agraden tots!
I dels que has proposat tu... Emma i Lea! Bé, en realitat, dels que has dit, m'agraden tots!
Nina també és molt maco!!
Ostres nenes!!
Ja fa dies que vull escriure, i no trobo el moment!! Grácies per la vostra ajuda!
Noa o Noah, descartat, a França és molt masculí...Mira que m´agradava!!
Roxanne també em sona al final massa fort.
Algú m´ha dit Cloe, però la una neboda nostra ja es diu així, i també m´heu dit Arlet ( Arlette ) i també Ivet, són macos, però a França sonen molt antics.
Al final em sembla que ens quedarem entre Anaïs i Leah.
Ja us diré el que!!
En cualsevol cas, si que hi de noms que són macos, eh?
Hi ha un nom que tampoc contemplem, doncs al nostre Alexi no li agrada, que és Nina-Lou, el poso per si alguna espera nena i li dona ideies,
Lou-Anne , n´és un altre.
Fins aviat i moltes graciesssssssssssssssssssssssss
Ja fa dies que vull escriure, i no trobo el moment!! Grácies per la vostra ajuda!
Noa o Noah, descartat, a França és molt masculí...Mira que m´agradava!!
Roxanne també em sona al final massa fort.
Algú m´ha dit Cloe, però la una neboda nostra ja es diu així, i també m´heu dit Arlet ( Arlette ) i també Ivet, són macos, però a França sonen molt antics.
Al final em sembla que ens quedarem entre Anaïs i Leah.
Ja us diré el que!!
En cualsevol cas, si que hi de noms que són macos, eh?
Hi ha un nom que tampoc contemplem, doncs al nostre Alexi no li agrada, que és Nina-Lou, el poso per si alguna espera nena i li dona ideies,
Lou-Anne , n´és un altre.
Fins aviat i moltes graciesssssssssssssssssssssssss
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |