Ens mudem...ara o més tard?
Ens mudem...ara o més tard?
Hola noies!
Avui no tinc un bon dia, el meu petit s'ha llevata les cinc, però ara l'he tornat a dormir, esta una mica pesadet
Per sort ara dormen els tres, tot i que em sembla que no durarà gaire això!
Noies, tinc un dilema...encara no lihe dit a ningú, però al meu home l'han de traslladar fora d'Espanya per temes de feina i clar ara amb els bessons no se que fer siesperar a que neixin o fer-ho ara, si ens quedessim, el meu home aniria fent viatges per feina i això també em fa una mica d por de que es perdi el part dels bessons ja que segur que s'avançarà...
Que farieu vosaltres?
Per cert, aprofito, m'agradaria un nom de nena amb B, les meves es diuen Berta i Bruna i ens faria gràcia seguir amb la lletra B si son nenes, alguna idea?
Gràcies noies!
Perdoneu les faltes escric dsd mobil!
Avui no tinc un bon dia, el meu petit s'ha llevata les cinc, però ara l'he tornat a dormir, esta una mica pesadet
Per sort ara dormen els tres, tot i que em sembla que no durarà gaire això!
Noies, tinc un dilema...encara no lihe dit a ningú, però al meu home l'han de traslladar fora d'Espanya per temes de feina i clar ara amb els bessons no se que fer siesperar a que neixin o fer-ho ara, si ens quedessim, el meu home aniria fent viatges per feina i això també em fa una mica d por de que es perdi el part dels bessons ja que segur que s'avançarà...
Que farieu vosaltres?
Per cert, aprofito, m'agradaria un nom de nena amb B, les meves es diuen Berta i Bruna i ens faria gràcia seguir amb la lletra B si son nenes, alguna idea?
Gràcies noies!
Perdoneu les faltes escric dsd mobil!
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Re: Ens mudem...ara o més tard?
Buf, és un tema complicat... Depèn si hauria de viatjar molt o poc, depèn de les ganes que també tinguis tu de marxar o no, de si aquí a Catalunya et lliga amb moltes coses o no, les nenes...
Jo sóc molt de Catalunya, i em costaria molt marxar d'aquí, a no ser que em donessin un sou altíssim, però crec que el país on anés, m'hauria d'agradar una mica per anar-me'n. On sí que marxaria, és a països nòrdics, encara que faci fred, s'hi viu molt bé.
Jo sóc molt de Catalunya, i em costaria molt marxar d'aquí, a no ser que em donessin un sou altíssim, però crec que el país on anés, m'hauria d'agradar una mica per anar-me'n. On sí que marxaria, és a països nòrdics, encara que faci fred, s'hi viu molt bé.
Jo ho valoraria bàsicament depenent de dues coses:
1) Quan ha de ser el part?
2) I... a quin país us heu de traslladar? Suposo que el teu marit ho ha de fer immediatament, oi?
He viscut a diversos països i m'he traslladat cinquanta mil vegades...
A veure si em pots contestar Kids20 per dir-te la meva opinió!!
1) Quan ha de ser el part?
2) I... a quin país us heu de traslladar? Suposo que el teu marit ho ha de fer immediatament, oi?
He viscut a diversos països i m'he traslladat cinquanta mil vegades...
A veure si em pots contestar Kids20 per dir-te la meva opinió!!
És a Washington, tinc un parell d'amigues a prop, aquí tinc la família del meu home i els meus germans només.
Amb l'embaraç ens donen la possibilitat de fer això, de que ell viatgi de tant en quan i desprès ja mudar-nos, teoricament a l'abril però s'avançaran segur!
Gràcies noies
Amb l'embaraç ens donen la possibilitat de fer això, de que ell viatgi de tant en quan i desprès ja mudar-nos, teoricament a l'abril però s'avançaran segur!
Gràcies noies

Ostres!! Kids, deu ni dor! Primer de tot penso que ets molt valenta per tenir el valor de marxar fora amb tanta canalla!
Jo potser esperaria a que les criatures neixessin, per que segur q al principi necessites mans per portar tanta canalla!
I despres, pues et liees la manta al cap i als ulls i cap a USA!
Sobre el nom de nena que deies que vols que comenci amb B, doncs Blanca, Bea, Bet,Bàrbara, Bettina ( en coneixo una ).
Jo potser esperaria a que les criatures neixessin, per que segur q al principi necessites mans per portar tanta canalla!
I despres, pues et liees la manta al cap i als ulls i cap a USA!
Sobre el nom de nena que deies que vols que comenci amb B, doncs Blanca, Bea, Bet,Bàrbara, Bettina ( en coneixo una ).
Jo, de tu, hi aniria com més aviat millor!!
Com més aviat t'hi adaptis allà, millor. A més, tindràs el teu marit sempre al teu costat. Si et quedes, només faràs que allargar l'espera i la impaciència. Sou una família, millor sempre junts!!
Ànims!! Quins bona oportunitat!!
Com més aviat t'hi adaptis allà, millor. A més, tindràs el teu marit sempre al teu costat. Si et quedes, només faràs que allargar l'espera i la impaciència. Sou una família, millor sempre junts!!
Ànims!! Quins bona oportunitat!!
Ostres noies quin lio! Seguire rumiant uns dies i llegint el que dieu i ja veurem!
Moltes gràcies de totes maneres
Crec que no seguirem amb els noms amb B, a mi m'agrada Blanca però al meu home no i així amb tots els noms, per tant seguim amb: Paula, Marta, Ona, Mar, Emma
i amb Aleix, Alex, Guillem, Marc, Jordi 
Moltes gràcies de totes maneres
Crec que no seguirem amb els noms amb B, a mi m'agrada Blanca però al meu home no i així amb tots els noms, per tant seguim amb: Paula, Marta, Ona, Mar, Emma
i amb Aleix, Alex, Guillem, Marc, Jordi 
I pel part allà ho tens bé? I l'escola dels nens?
Que difícil! Però potser junts estareu millor.
Noms amb b: Bet, Bibiana, Barbara
Que difícil! Però potser junts estareu millor.
Noms amb b: Bet, Bibiana, Barbara
Bon dia noies!!
Encara no he mirat res alla però ja m'han recomenat algunes coses
Gràcies pels noms amb B però de moment no buscarem més noms i ens quedarem amb els que tenim!!
Encara no he mirat res alla però ja m'han recomenat algunes coses
Gràcies pels noms amb B però de moment no buscarem més noms i ens quedarem amb els que tenim!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |