L'uter està presionant??????
L'uter està presionant??????
Hola noies! Aqui esta la pupes i paranoies del socpetit!!!!
Estic de 16+5, i fa un parell de dies he començat a notar una lleugera pressio per dins la vagina, no sé com explicar-ho...no es dolor! Es molt lleuger i coincideix a les tardes q es quan ja estic més cansada de la feina....però és com si mapretes "tot" cap a enfora...mooooolt suau eh!!!! Ja se q de mes setmanes apreta, el bebe pesa molt etc...pero de 16????? Estic espantada pensant en viam si s'obrira tot o algu! Aixxxxx a alguna li passa o sap dir-me si es nomal?? No tinc gine fins daki casi 4 setmanes!!
Graciesssss
Estic de 16+5, i fa un parell de dies he començat a notar una lleugera pressio per dins la vagina, no sé com explicar-ho...no es dolor! Es molt lleuger i coincideix a les tardes q es quan ja estic més cansada de la feina....però és com si mapretes "tot" cap a enfora...mooooolt suau eh!!!! Ja se q de mes setmanes apreta, el bebe pesa molt etc...pero de 16????? Estic espantada pensant en viam si s'obrira tot o algu! Aixxxxx a alguna li passa o sap dir-me si es nomal?? No tinc gine fins daki casi 4 setmanes!!
Graciesssss
Re: L'uter està presionant??????
Bones!
Pot ser un dolor com quan fa estona que portes un tampax?
Perquè a mi em passava...seia un ratet i descansava i em passava.
Semblava com si hagués de parir i ara que estic de 26 setmanes ja no em passa.
No se si serà el mateix però si ho és no pateixis, en van dir que eren moviments de l'úter normals i que descansés! Ànims!
Pot ser un dolor com quan fa estona que portes un tampax?
Perquè a mi em passava...seia un ratet i descansava i em passava.
Semblava com si hagués de parir i ara que estic de 26 setmanes ja no em passa.
No se si serà el mateix però si ho és no pateixis, en van dir que eren moviments de l'úter normals i que descansés! Ànims!
Siiiiiiii EXACTE!! Just! De fet ho he pensat un moment que era la mateixa sensació! Jajajajaj gracies!
De res! Jo també patia perquè semblava que anés a parir! I ho vaig preguntar a tres visites diferents perquè no estava tranquil.la però ara ja no em passa!
Per cert, enhorabona!
Per cert, enhorabona!
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Jo m' hi he trobat ens els dos embarassos, quan ha coincidit que em sentia aixi de pesada i tenia visita, sempre m' han dit que la zona està una mica inflamada i potser congestionada per la dificultat de retorns e la sang, això fa que las esnació sigui de que hi tens alguna cosa però mes aviat es que està tot sensible i inflamat, no arriben ser varius vaginals però el concepte seria aquest.
A mi em va bé, acabar les dutxes amb aigua freda a la zona genital, i alçar les cames quan estic asseguda, i dormir amb coixí entre cames.
Ja veuràs que va a dies,de tota manera si estàs amoïnada vés i que t ' explorin, sempre estaràs mes tranquila, però vaja que a mi m' ha passat i m han dit això a la maternitat.Potser pots observar te la zona amb un mirall, veuràs que està mes blavosa i inflamadeta.
Vagi be!
A mi em va bé, acabar les dutxes amb aigua freda a la zona genital, i alçar les cames quan estic asseguda, i dormir amb coixí entre cames.
Ja veuràs que va a dies,de tota manera si estàs amoïnada vés i que t ' explorin, sempre estaràs mes tranquila, però vaja que a mi m' ha passat i m han dit això a la maternitat.Potser pots observar te la zona amb un mirall, veuràs que està mes blavosa i inflamadeta.
Vagi be!
tuijoserem4 ha escrit:Jo m' hi he trobat ens els dos embarassos, quan ha coincidit que em sentia aixi de pesada i tenia visita, sempre m' han dit que la zona està una mica inflamada i potser congestionada per la dificultat de retorns e la sang, això fa que las esnació sigui de que hi tens alguna cosa però mes aviat es que està tot sensible i inflamat, no arriben ser varius vaginals però el concepte seria aquest.
Vagi be!
I aixo es dolent??????? Es q no tinc cap tipus de dolor...es nomes aquesta sensacio de tenir alguna cosa...
- tuijoserem4

El tema circulatori en si pel nadó no es cap problema, diriem que es una molestia per la mare i que s ja d intentar evitar situacions que ho empitjorin, com esta masses hores de peu o aigua molt calenta...
Estigues tranquila, son nolts canvis pel cos,en pocs mesos...la incertesa és present, mai sabem si una cosa es normal o no...per akest motiu si ens uns dies no et passa intenta que et visitn...ho dic per la teva traqnuilitat!!!
Ànims i a gaudir que esta tot be pruneta!!!
Estigues tranquila, son nolts canvis pel cos,en pocs mesos...la incertesa és present, mai sabem si una cosa es normal o no...per akest motiu si ens uns dies no et passa intenta que et visitn...ho dic per la teva traqnuilitat!!!
Ànims i a gaudir que esta tot be pruneta!!!
Jo estic de 26 setmanes d un nen grandet i tenia aquests dolors. Ahir el gine em va dir q es el pes del nen i de tot. Que en aquests casos estirarse i de peu quieta el minim, si caminar, pero quieta no! No es res! Anims i felicitats
Bon dia noies!
Ahir finalment i x quedar-me mes tranquil•la vaig trucar al gine i em va dir q passés q em mirava en un moment. Sembla q tot és correcte! Em va mirar de dalt a baix, tacte, eco vaginal i eco abdominal. Em va agafar mostres x descartar infecció (d'aquí una setmana resutats) però diu que casi ho descartaria pq la zona la veu molt bé. El bichitu està perfecte, però el punyeteru estava tota l'estona patejant-me literalment la zona de baix! Diu q encara q jo no ho noti encara la musculatura de la zona sí i q x això puc estar notant akesta lleugera presió, i com no tb el cansament a mesura q avanci el dia. Q sempre q pugui o tingui una estona reposi. I q en cas q fossin contraccions no són gens efectives, coll de l'uter llarg i segons ell intacte (33 mm posa a la cartilla...)
Aixxxxxx primerenca de pacotilla estic feta! El cas es q tinc clar q porto un ritme de feina de no parar de 6 del mati q em llevo a 6 de la tarda q torno amb 3 hores i pico de trajecte entre anar i tornar i potser q no vagi correns tot el dia...
Gracies x les vostres respostes! Esperem q tot segueixi anant bé
Ahir finalment i x quedar-me mes tranquil•la vaig trucar al gine i em va dir q passés q em mirava en un moment. Sembla q tot és correcte! Em va mirar de dalt a baix, tacte, eco vaginal i eco abdominal. Em va agafar mostres x descartar infecció (d'aquí una setmana resutats) però diu que casi ho descartaria pq la zona la veu molt bé. El bichitu està perfecte, però el punyeteru estava tota l'estona patejant-me literalment la zona de baix! Diu q encara q jo no ho noti encara la musculatura de la zona sí i q x això puc estar notant akesta lleugera presió, i com no tb el cansament a mesura q avanci el dia. Q sempre q pugui o tingui una estona reposi. I q en cas q fossin contraccions no són gens efectives, coll de l'uter llarg i segons ell intacte (33 mm posa a la cartilla...)
Aixxxxxx primerenca de pacotilla estic feta! El cas es q tinc clar q porto un ritme de feina de no parar de 6 del mati q em llevo a 6 de la tarda q torno amb 3 hores i pico de trajecte entre anar i tornar i potser q no vagi correns tot el dia...
Gracies x les vostres respostes! Esperem q tot segueixi anant bé

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola pruneta!
Jo també et diria q no t'espantis i quan ho notis si pots descansa. Pot ser q en la postura q es posa la criatura pressioni més però també pot ser q el teu sòl pelvià no estigui al 100% i la musculatura es cansi. A mi em passa el primer dia de regla sempre des q vaig parir. Potser no estaria de més q t'acostessis a una fisio del sòl pelvià perquè et doni pautes per reforçar -lo.
Jo també et diria q no t'espantis i quan ho notis si pots descansa. Pot ser q en la postura q es posa la criatura pressioni més però també pot ser q el teu sòl pelvià no estigui al 100% i la musculatura es cansi. A mi em passa el primer dia de regla sempre des q vaig parir. Potser no estaria de més q t'acostessis a una fisio del sòl pelvià perquè et doni pautes per reforçar -lo.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Bones! Torno a obrir aquest post ja que ara estic de 28 setmanes i em torna a començar aquesta pressió... Ara feia mesos que no em passava... Us ha passat durant tot l'embaràs? És la pressió a baix com si hagués de fer força. Gràcies!
- tuijoserem4

Ostres, jo estic igual!
Avui just em rellegia aquest post en que l' altre dia li dèiem a la pruneta que no s' amoinés. Jo estic de 23 i també fa uns dies que estic aixi, però just em vaig fer una eco per mirar coll uter fa dos dies i estava estable, el que si es veia era el cap del meu nen recolçat sobre l' úter, suposo que això es el que devem notar no?? I tota la congestió que això implica..... Crec que a moltes noies els passa.
A mi em calma estar semi estirada o estirada de costat amb coixí entre cames....tamé és cert que jo estic de repòs absolut desde fa setmanes i son les úniques postures que adopto
per altres motius eh? No estic de repòs x això...
Bé, a veure si se ns passa!!
Avui just em rellegia aquest post en que l' altre dia li dèiem a la pruneta que no s' amoinés. Jo estic de 23 i també fa uns dies que estic aixi, però just em vaig fer una eco per mirar coll uter fa dos dies i estava estable, el que si es veia era el cap del meu nen recolçat sobre l' úter, suposo que això es el que devem notar no?? I tota la congestió que això implica..... Crec que a moltes noies els passa.
A mi em calma estar semi estirada o estirada de costat amb coixí entre cames....tamé és cert que jo estic de repòs absolut desde fa setmanes i son les úniques postures que adopto
per altres motius eh? No estic de repòs x això...Bé, a veure si se ns passa!!
tuijoserem4 ha escrit:Ostres, jo estic igual!
A mi em calma estar semi estirada o estirada de costat amb coixí entre cames....tamé és cert que jo estic de repòs absolut desde fa setmanes i son les úniques postures que adoptoper altres motius eh? No estic de repòs x això...
Bé, a veure si se ns passa!!
En el meu cas tuijo la gine a la eco va veure com ell estava fent patades just a la zona!!! En aquest cas tu el cap! I deu haver parat pq ja no tinc la molestia aquesta! Ara nomes els dolorets suaus de regla de tant en tant! Pero crec q son normals...
- tuijoserem4

Re: L'uter està presionant??????u
Jo crec pruneta que els hi passa a moltes noies i no és més que l' úter que s ' eixample. A mi ara fa dies que no em passa, normalment és a les nits i em dura una estona al matí, fins i tot m ha arribat a durar 24 hores. ho he preguntat 50.000 vegades is empre em diuen que si no va acompanyat d enduriments de panxa ( al mateix temps), amb regularitat ( com contraccions) i si el dolor no va a més, es a dir umbral constant...que forma part de la normalitat, hi ha qui ho nota i qui no... Em sembla que quan això passa al tercer trimestre ja pot voler dir una altra cosa però ara són les setmanes en que l' úter surt de la pelvis i hi ha més activitat...
Jo aquest embaras estic pillat perquè ho noto tot!!
Espero haver-te ajudat...i que et tranquilitzi...també em van dir que es pot prendre paracetamlo, jo no sóc gens pro-medicaments però en aquests casos el fet d' aliviar les molesties tranquilitza i això a la vegada va bé ( per la nostra salut mental)
Una abraçada!
Jo aquest embaras estic pillat perquè ho noto tot!!
Espero haver-te ajudat...i que et tranquilitzi...també em van dir que es pot prendre paracetamlo, jo no sóc gens pro-medicaments però en aquests casos el fet d' aliviar les molesties tranquilitza i això a la vegada va bé ( per la nostra salut mental)
Una abraçada!
Moltes gracies bonica! Si que em relaxes porque descrius tal cual em passa! I ahir nit vaig prendre paracetamol i fora molestia!
El q passa es q porto lembaras amb uns nervis q tampoc son normals, pendent de qualsevol coseta i aixo no es bo!!! Ara obsessionada amb q s'avanci molt per culpa dels nervis! Aixxxx soc un cas! Merci cuqueta! Com ho portes tu??? Mes tranquila?
El q passa es q porto lembaras amb uns nervis q tampoc son normals, pendent de qualsevol coseta i aixo no es bo!!! Ara obsessionada amb q s'avanci molt per culpa dels nervis! Aixxxx soc un cas! Merci cuqueta! Com ho portes tu??? Mes tranquila?
- tuijoserem4

Dons em passa com a tu, els dos avortaments previs ha marcat la meva actual maternitat, i el visc amb molta angoixa i pendent de tot...si pogués m instalaria a la maternitat i que em miréssin cada dia...però això no es sa ni viable jejeje
hemd e ser positives, és clar que poden passar coses, però a aquestes alçades és molt més probable que tot vagi bè que no pas al contari oi?
Un súper petó! Ens seguim parlant i compartint, és un dels millors remeis contra l angoixa!!
hemd e ser positives, és clar que poden passar coses, però a aquestes alçades és molt més probable que tot vagi bè que no pas al contari oi?
Un súper petó! Ens seguim parlant i compartint, és un dels millors remeis contra l angoixa!!
tuijoserem4 ha escrit:Dons em passa com a tu, els dos avortaments previs ha marcat la meva actual maternitat, i el visc amb molta angoixa i pendent de tot...si pogués m instalaria a la maternitat i que em miréssin cada dia...però això no es sa ni viable jejeje
I tant q sí guapa!!!! A mi m'alleuja veure que no sóc un "bichu raro"! Ojalà pogués viure-ho d'una altra manera! Sóc la primera q no voldria tenir aquests nervis! Però costa! El cap no para! Confiem en els nostres cossos i els nostres bebes!
- tuijoserem4

Vaig fent!!!
segueixo fent repòs relatiu….
això de la pressió a baix em psegueix passant a dies, no sé vosaltres però quan ho noto, al cap d'un dia o dos em veig el panxot més gran! pot ser que creixi a " trompicones". Quan tenia dolorets de regla també em passava el mateix…
en fi….quan no és un all és una ceba….
una abraçada!!!
segueixo fent repòs relatiu….
això de la pressió a baix em psegueix passant a dies, no sé vosaltres però quan ho noto, al cap d'un dia o dos em veig el panxot més gran! pot ser que creixi a " trompicones". Quan tenia dolorets de regla també em passava el mateix…
en fi….quan no és un all és una ceba….
una abraçada!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |