2 dies fora amb nen de 3 mesos

Més qüestions.
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

2 dies fora amb nen de 3 mesos

EntradaAutor: jaruma » ds. ago. 09, 2014 4:41 pm

Hola,

d'aquí un mes he d'anar a Barcelona 2 dies per fer uns examens. El cas és que tinc un fill de dos mesos a qui alimento amb LME, i visc a un poble a 1h en cotxe i quasi 2h en tren de Barcelona.

La meva idea és baixar en tren (no domino gaire el tema conducció en gran ciutat, ni en autopista) amb el pare, i agafar una habitació d'hotel al lloc dels exàmens (es fan en un hotel). El problema és que, per temes d'horaris, ens quedaríem de divendres a dissabte, però el dissabte encara tindria tres examens. Ens farien fora de l'habitació a les 12, i ells es quedarien tot el dia per fora, fins les 20:30 que acabo jo. I llavors, a les 20:30, aniríem cap al tren de rodalies, i apa, cap a casa. Em sembla massa per un nen de 3 mesets, encara no! Què opineu?

El pla del papa és estar per l'hotel (que, per cert, estarà petat de gent pels exàmens) o pels voltants fins les 17, i a aquesta hora quedar amb un amic i anar a casa seva fins les 20:30. S'emportaria un biberó amb llet meva (que per cert, l'hauria de dur refrigerada, no? No sé com funciona el tema de la conservació de la llet materna), li'l donarien a la tarda, i després a les 20:30 ja li podria tornar a donar el pit jo.

Coses que m'amoïnen: no són massa hores a l'exterior, en el cotxet, etc?
No és massa petit per viatjar en tren de rodalies, que sol estar plagat de gent? Ho dic pel tema de les seves defenses, no sé, amb tanta gent junta... i el mateix amb el metro. Segur que les que viviu a Barcelona us riureu de mi, però ho veig com molt "poc sa"...

Vosaltres què creieu? Seria millor provar d'anar-hi en cotxe? Agafar dues nits d'hotel? Alguna suggerència? No puc renunciar als exàmens perquè ja és la segona convocatòria, i em tocaria pagar la matrícula (molt cara).

Gràcies per endavant!
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: 2 dies fora amb nen de 3 mesos

EntradaAutor: petitacuca » ds. ago. 09, 2014 6:52 pm

Un detall, ara hi ha hotels q els pots llogar "per hores", no només per dies. Seria ideal q el teu fos així.. Podries deixar la llet a la nevera de l'habitació (si en té).

Tema defenses i així, jo crec q no hi ha problema pk viatgis ab un nadó tan petit, a més de vegades els volem protegir tant i tant que llavors ens tornem al.lèrgics a tot.

Sort ab els exàmens!
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » ds. ago. 09, 2014 8:45 pm

Jo penso que viatjar amb un nen tan petit és
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

EntradaAutor: nanablau » dg. ago. 10, 2014 1:55 pm

Hola Jaruma!

Jo també faria dues nits i, com t'han dit per aquí, optaria o bé per fer un "by hours" o bé per fer un "Airbnb".

http://www.byhours.com/esp
https://www.airbnb.es/

El primer són hotels per hores, per tant el pare i el bebé tindrien on anar en cas que el bebé es fes caca, o el pare vulgués fer una migdiada. El bo que té és que pagues per les hores que el feu servir, per tant seria l'opció ideal si finalment vulguéssiu optar per només una nit i marxar dissabte al vespre a casa, ja que podríeu marxar més tard de les 12h.

Airbnb són apartaments de particulars llogats per dies. Normalment amb els de Barcelona pots trobar força oferta per un cap de setmana. El millor és que en ser una casa tindràs totes les comoditats d'estar a casa teva: cuina pròpia (amb nevera!) i podreu esmorzar, dinar i sopar "a casa" amb tranquil·litat i sense haver de patir pels sorolls d'un hotel ple de gent.

En qualsevol cas, com et deia optaria per fer 2 nits, més que res per tu, perquè després dels exàmens de dissabte estaràs baldada i segur que l'últim que et vindrà de gust serà fer tot el trajecte fins a casa amb un bebé que no saps si estarà cansat o no. Per tema defenses, la veritat és que el refredat de torn te'l pot pillar igual al tren que agafar-lo d'una àvia, o sigui que... :-:)
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. ago. 12, 2014 10:47 am

Gràcies per les vostres respostes. Em fan adonar que exagero una mica amb la protecció, i podem viatjar tranquil·lament amb el tren de rodalies o el metro. I també veig que teniu raó, que el millor és agafar dues nits. És un hotel força caret, però crec que val la pena, per no anar tan cansats i tenir on deixar la llet i on descansar. A veure com va la cosa!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::