Es fa caca a sobre
Es fa caca a sobre
Al meu fill li vam treure el bolquer de dia a principi d'estiu. Els pipis els controla bastant, sobretot perquè li vaig recordant si en té i li'n faig fer sovint. El problema, però, és la caca. Sempre diu que no en té i se la fa a sobre el 90% de les vegades. Ho fa conscientment, perquè de vegades li preguntes si en té, diu que no i acte seguit se la fa, i llavors et diu "vull fet caca al wc", quan ja va amb tota la tifa a sobre. A casa hem passat per la fase de dir que no passa res, de no dir res i ara últimament el renyo ja per pura frustració. Sé que és un problema relativament comú en nens i he llegit per aquí de nens que s'aguanten la caca perquè no la volen fer.. El tema és que el meu no té cap problema amb fer-la, la fa dos i tres cops al dia tranquil.lament!!!
Algun consell???
Algun consell???
Re: Es fa caca a sobre
Té 30 mesos.. Li he tret el bolquer perquè ell mostrava molt d'interès en fer pipi a l'orinal i em semblava que estaba preparat... I de fet amb el pipi ha anat bé!
Catalanna, el meu nen tambe te 30 mesos i encara no l'hi he tret el panyal, de vegades ell demana anar al wc i quan l'hi pregunto jo, diu que no en te o que si.
La caca se la fa a sobre i al cap d'una d'una estona em diu: mama caca!!
La caca se la fa a sobre i al cap d'una d'una estona em diu: mama caca!!
El meu té 28 mesos i no demana mai pipi, al canviar sempre li dic d`anar al wc, a vegades vol i a vegades no, i quan vol no sempre en fa. Amb la caca sempre diu quan en te, ara fa temps que abans de fer-ne, pero no vol fer-la al wc, el que si vol fer és mirar quan n`ha fet i després llençar-la al wc!
- peixfregit
- :: puça

- Entrades: 37
- Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:08 pm
Mira el meu acaba de fer 6 anys i no es fins ara que puc dir que ho te del tot superat. Era igual que el teu sense problemes per fer-la, no va restret però li costava anar al wc a fer-la.
Pren paciència, i ja veuràs que un dia o un altre ho superarà. No cal que et posis uns límits. Anims.
Pren paciència, i ja veuràs que un dia o un altre ho superarà. No cal que et posis uns límits. Anims.
gràcies per les respostes... creuo els dits per no haver-me de passar 4 anys netejant calçotets bruts! avui li he dit que si feia caca a, wc tindria una sorpresa... ja us explicaré si cola!
Un altre que fa semblant... Al nostre nen li vam treure el bolquer a mig juliol, i ens va costar una setmana el tema del pipí, però amb la caca no hi ha manera. Primer aprofitava les estones de bolquer, com la migdiada i la nit, per fer-ne, però ara simplement l'aguanta tant com pot perquè no en vol fer perquè no vol seure a l'orinal.
De fet, pel pipí tot va començar a anar bé quan vam veure que el volia fer dret, suposo que els nens ja ho tenim, això... Però esclar, abans anava com un rellotge, i ara d'una banda és imprevisible, i de l'altra el veus que pateix, perquè hi ha moments que té caca i se l'aguanta, i o se l'hi passen o se la fa a sobre... En fi, suposo que és un procés, i ja pots llegir llibres, que es veu que cada cas és un món, però són diversos mons paral·lels...
De fet, pel pipí tot va començar a anar bé quan vam veure que el volia fer dret, suposo que els nens ja ho tenim, això... Però esclar, abans anava com un rellotge, i ara d'una banda és imprevisible, i de l'altra el veus que pateix, perquè hi ha moments que té caca i se l'aguanta, i o se l'hi passen o se la fa a sobre... En fi, suposo que és un procés, i ja pots llegir llibres, que es veu que cada cas és un món, però són diversos mons paral·lels...
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Franz has provat de serure'l al wc amb reductor? a molts no els hi agrada l'orinal...
- cigronet11
- :: puça

- Entrades: 36
- Membre des de: dt. des. 28, 2010 11:43 am
Hola noies, bona nit!!!
Us volia fer una consulta. El meu nen te 3 anys acabats de fer, fa sis mesos que varem treure el bolquer. Ho portava molt i molt bé, caques i pipis, teniem algun "escape" pero res important.
Estem preocupats pq torna a fer-se caca i pipi sobre, normalment ho demana pro d'altres dies tot a sobre. No ho entenc, pq si ho demana esq es dona conta que te la sensació de pipi o caca. El principi li deiem que no passava res, pro ara ja el renyem.
Sempre he sentit dir que fan una regressió durant una temporada, pro esclar ara que comencem l'escola estem neguitosos.
Ens podrieu donar algun consell???
Moltes gràcies
Us volia fer una consulta. El meu nen te 3 anys acabats de fer, fa sis mesos que varem treure el bolquer. Ho portava molt i molt bé, caques i pipis, teniem algun "escape" pero res important.
Estem preocupats pq torna a fer-se caca i pipi sobre, normalment ho demana pro d'altres dies tot a sobre. No ho entenc, pq si ho demana esq es dona conta que te la sensació de pipi o caca. El principi li deiem que no passava res, pro ara ja el renyem.
Sempre he sentit dir que fan una regressió durant una temporada, pro esclar ara que comencem l'escola estem neguitosos.
Ens podrieu donar algun consell???
Moltes gràcies
montsejoel ha escrit:Franz has provat de serure'l al wc amb reductor? a molts no els hi agrada l'orinal...
Finalment va ser precisament la millor solució: al vàter amb reductor! I encantat de la vida... A casa tenim un reductor, però si som en algun lloc on no n'hi ha, no hi ha problema. El que fa els temps, eh?
Sobre les regressions, cigronet11, ni idea, tu...
Amb el meu es a solucionar d'un dia per l'altre, sense fer res d'especial! Ànims!!
El meu nen va deixar de fer-se caca a sobre un dia que va tenir diarrea, va veure que anava brut i l'endema ja la feia al wc.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |