Cercadores AGOST 2014 (。◕‿◕。)
Re: Cercadores AGOST 2014 (。◕‿◕。)
Moltes felicitats Atuchi!!! 

Bona nit noies!
Feia molt de temps que no deia res pel forum (tot i que vaig xardejant sovint). Faré la presentació corresponent
Nom d'usuària: nes82
Edat dels dos: 31 jo (daki 1 mes 32) i 33 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: sempre irregular. Ara fa 2 mesos que vaig deixar les anticonceptives. 1er cicle buscant.
Nº Fills: un nen de 27 mesos
Data NW (importantíssim!): hauria de ser el 10 d'agost aprox.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El nostre primer fill ens va costar un pilot, més d'un any! A més va néixer a les 29 setmanes de gestació (cesàrea) degut a la pre-eclàmpsia i síndrome de hellp que jo vaig patir. Per sort, cap seqüela ni per ell ni per mi!! I aquí estem, preparats per donar-li un germanet o germaneta!! Serà un embaras d'alt risc, però com que estaré super controlada, no hi pateixo gens.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Actualment prenc Acfol, però quan se m'acabi passaré al Yodocefol ja que la gine m'ho ha dit. Aquest cicle hem fet una mica més que SW, a veure si encertem aviat!!
Apa boniques, moltíssima sort a totes!!! A per la nostra
MOLTES FELICITATS ATUCHI!!!
Feia molt de temps que no deia res pel forum (tot i que vaig xardejant sovint). Faré la presentació corresponent
Nom d'usuària: nes82
Edat dels dos: 31 jo (daki 1 mes 32) i 33 ell.
Cicle de cerca i durada del cicles: sempre irregular. Ara fa 2 mesos que vaig deixar les anticonceptives. 1er cicle buscant.
Nº Fills: un nen de 27 mesos
Data NW (importantíssim!): hauria de ser el 10 d'agost aprox.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. El nostre primer fill ens va costar un pilot, més d'un any! A més va néixer a les 29 setmanes de gestació (cesàrea) degut a la pre-eclàmpsia i síndrome de hellp que jo vaig patir. Per sort, cap seqüela ni per ell ni per mi!! I aquí estem, preparats per donar-li un germanet o germaneta!! Serà un embaras d'alt risc, però com que estaré super controlada, no hi pateixo gens.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar. Actualment prenc Acfol, però quan se m'acabi passaré al Yodocefol ja que la gine m'ho ha dit. Aquest cicle hem fet una mica més que SW, a veure si encertem aviat!!
Apa boniques, moltíssima sort a totes!!! A per la nostra
MOLTES FELICITATS ATUCHI!!!
Nes82
noies, pensaba que seriem poques i déu ni do!!.
atuchi: crec que soc la única que no t'havia dit res. FELICITATS!!!
Aquest mes em dona la impressió que no haurem acertat, des de divendres que em fan mal els pits, ja sé que tant pot ser síntoma de W com d'
, i només cal esperar per sortir de dubtes. El dimarts marxem de vacances i no em podré conectar gaire, però si hi ha canvis us aviso, eh!!, de totes maneres si veig que per casualitat la W no arriba no em faré TE fins a l'arrivada.
feliç diumenge de sol solet....

atuchi: crec que soc la única que no t'havia dit res. FELICITATS!!!
Aquest mes em dona la impressió que no haurem acertat, des de divendres que em fan mal els pits, ja sé que tant pot ser síntoma de W com d'
, i només cal esperar per sortir de dubtes. El dimarts marxem de vacances i no em podré conectar gaire, però si hi ha canvis us aviso, eh!!, de totes maneres si veig que per casualitat la W no arriba no em faré TE fins a l'arrivada. feliç diumenge de sol solet....

13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Bon dilluns!!!!
Com ha anat el finde?? Espero que hagueu disfrutat i descansat força... Nosaltres a tope, i estic contenta, que el giso ja té ganes de fer coses, vol dir que deu estar millorant de la mononucleosi, que després de tants mesos...
Aquest finde hem estat amb una de les meves quatre amigues embarassades, aix quina enveja, jijiiji! Vaig tenir ganes de dir-li que estàvem buscant, però em vaig aguantar, que no vull pressions, jejeje! Aquest mes suposo que pels símptomes ja he ovulat, hem anat fent deures força bé, però quan ha vingut de gust, i potser avui o demà rematem, ja es veurà...
Veig que aquesta setmana tenim uns quants desesperos: andronina, silvieta28, lautoncar, nxe2015 i no sé si algú més. Com ho porteu ninetes?? Lautoncar, no perdis l'esperança encara, eh? fins que no aparegui la mala W (que espero que no) haurem de desesperar...
Que vagin mollt bé les vacances!!
Per cert Atuchi, ja et vaig felicitar en el seu moment, però et toro a felicitar per aquest CB que ens confirma allò que tant desitjaves i que tant et mereixes!!!!!
I la resta com aneu?? Som moltes aquest mes, que guai!!! Ara, encara em faig un bon embolic amb els noms....
Bé, noies, que passeu un bon dilluns!! Aprofitant les vacances m'he apuntat a un curs online i vaig a fer una mica de feina abans no es desperti la baldufeta de casa!!
Com ha anat el finde?? Espero que hagueu disfrutat i descansat força... Nosaltres a tope, i estic contenta, que el giso ja té ganes de fer coses, vol dir que deu estar millorant de la mononucleosi, que després de tants mesos...
Aquest finde hem estat amb una de les meves quatre amigues embarassades, aix quina enveja, jijiiji! Vaig tenir ganes de dir-li que estàvem buscant, però em vaig aguantar, que no vull pressions, jejeje! Aquest mes suposo que pels símptomes ja he ovulat, hem anat fent deures força bé, però quan ha vingut de gust, i potser avui o demà rematem, ja es veurà...
Veig que aquesta setmana tenim uns quants desesperos: andronina, silvieta28, lautoncar, nxe2015 i no sé si algú més. Com ho porteu ninetes?? Lautoncar, no perdis l'esperança encara, eh? fins que no aparegui la mala W (que espero que no) haurem de desesperar...
Que vagin mollt bé les vacances!! Per cert Atuchi, ja et vaig felicitar en el seu moment, però et toro a felicitar per aquest CB que ens confirma allò que tant desitjaves i que tant et mereixes!!!!!
I la resta com aneu?? Som moltes aquest mes, que guai!!! Ara, encara em faig un bon embolic amb els noms....
Bé, noies, que passeu un bon dilluns!! Aprofitant les vacances m'he apuntat a un curs online i vaig a fer una mica de feina abans no es desperti la baldufeta de casa!!

Per cert, Nes 82, quina història amb el teu primer embaràs, quin patiment!!! Això del síndrome de hellp és bastant infreqüent oi? Serà d'alt risc perquè es pot tornar a repetir? Ostres, sort que els dos esteu be... Molts ànims doncs, i a veure si tens una cerca ben curteta!! 

gisa ha escrit:Per cert, Nes 82, quina història amb el teu primer embaràs, quin patiment!!! Això del síndrome de hellp és bastant infreqüent oi? Serà d'alt risc perquè es pot tornar a repetir? Ostres, sort que els dos esteu be... Molts ànims doncs, i a veure si tens una cerca ben curteta!!
Hola Gisa!
El Síndrome de hellp passa poc, però encara passa massa sovint. Això no vol dir que li hagui de passar a tothom! Tampoc ens hem d'espantar. Però en el meu cas, com que ja l'he tingut, es pot repetir amb més probabilitats, per tan em controlaran molt més. Per això estic tranquila, em vigilaran moltissim, i al minim senyal, actuaran.
Bon dilluns!!!
Nes82
Hola noies!
Nes en part ja esta be que tho controlin be, malegro que tot i aixo estigueu perfectament!!!
Gisa sii jo conto els dies ja per divendres pero la veritat que no en tinc masses esperances ja que com us he dit hem anat fent quan hem tingut gabes sense mirar dates ni res! Tot hi aixi mai se sap!!!
Nes en part ja esta be que tho controlin be, malegro que tot i aixo estigueu perfectament!!!
Gisa sii jo conto els dies ja per divendres pero la veritat que no en tinc masses esperances ja que com us he dit hem anat fent quan hem tingut gabes sense mirar dates ni res! Tot hi aixi mai se sap!!!

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Gisa, que bé que ja sapigueu que té! i així ja podeu començar la cerca
me n'alegro moltíssim, llàstima lo del primer metge... ho podíeu haver sabut molt abans i sense estar patint tantíssim...
Quan acabi de llegir toooot el que heu escrit ja em presentaré, que deu ni do tres pàgines i només estem a dia 4!!! i tot just vaig per la primera...
me n'alegro moltíssim, llàstima lo del primer metge... ho podíeu haver sabut molt abans i sense estar patint tantíssim...Quan acabi de llegir toooot el que heu escrit ja em presentaré, que deu ni do tres pàgines i només estem a dia 4!!! i tot just vaig per la primera...
Hola noies, entro ràpid:
Rubinat, ja m'hagués agradat, pero de moment cap a l'agost anem.
Atuchi, moltes felicitats, això si que és començar bé!
Flordeneu, doncs si, el meu nick ve pero això i perqué tinc el mateix carácter, jejeje. Moltes felicitats a tu també i a veure si no celebrem amb unes panxus!
Noubingudes: Benvingudes i que estigueu molt poc temps per aquí.
M. Ego: nosaltres estem en plena sewy week. Dissabte vaig tenir sagnat d'ovulació i el divendres i diumenge vem fer pinxitu. Avui si no ve ko de treballar, també farem pinxitu! A veure si l'encertem!
Flordeneu, doncs si, el meu nick ve pero això i perqué tinc el mateix carácter, jejeje. Moltes felicitats a tu també i a veure si no celebrem amb unes panxus!
Noubingudes: Benvingudes i que estigueu molt poc temps per aquí.
M. Ego: nosaltres estem en plena sewy week. Dissabte vaig tenir sagnat d'ovulació i el divendres i diumenge vem fer pinxitu. Avui si no ve ko de treballar, també farem pinxitu! A veure si l'encertem!
Hola noies, entro ràpid:
Flordeneu, doncs si, el meu nick ve pero això i perqué tinc el mateix carácter, jejeje. Moltes felicitats a tu també i a veure si ho celebrem amb unes panxus!
Nouvingudes: Benvingudes i que estigueu molt poc temps per aquí.
Flordeneu, doncs si, el meu nick ve pero això i perqué tinc el mateix carácter, jejeje. Moltes felicitats a tu també i a veure si ho celebrem amb unes panxus!
Nouvingudes: Benvingudes i que estigueu molt poc temps per aquí.
Noies, una consulteta, alguna ha comprat test d'embaras a amazon?
He vist un similar al que vaig utilitzar la 1a vegada i 3 surten x 4 eurillos!!!
He vist un similar al que vaig utilitzar la 1a vegada i 3 surten x 4 eurillos!!!

07/09 TE+
Ostres noies som un munt i costa de seguir!! A grafiqueres som poquetes i es molt mes facil!! Pero ho intentare!!!
Nxe2015, jo he comprat x amazon, tant TO com TE. Baratets i no triguen massa en arribar. Crec q eren d la vasa promatris one step, o algo aixi.
Gisa m'alegro que el Giso estigui millor, al meu germà també li van trigar un munt en detectar la mononucleosi. D'aquí a res recuperat i amb forces!!!
I les que esteu en ple desespero, com ho porteuuu? ?? Que sou unes quantes aquesta setmana!!!
Jo estic bastant tranquila, pero encara em falten dies pel no - tacadet. Avui he tingut diarrera pero això no val com a psicosimptoma, oi? Esq ahir vaig menjar massa, jejejejeje
Molta sort a toootes!!!
Nxe2015, jo he comprat x amazon, tant TO com TE. Baratets i no triguen massa en arribar. Crec q eren d la vasa promatris one step, o algo aixi.
Gisa m'alegro que el Giso estigui millor, al meu germà també li van trigar un munt en detectar la mononucleosi. D'aquí a res recuperat i amb forces!!!
I les que esteu en ple desespero, com ho porteuuu? ?? Que sou unes quantes aquesta setmana!!!
Jo estic bastant tranquila, pero encara em falten dies pel no - tacadet. Avui he tingut diarrera pero això no val com a psicosimptoma, oi? Esq ahir vaig menjar massa, jejejejeje
Molta sort a toootes!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Tilepa mhe animat i he comprat els TE! Ara que no triguin massa que divendres es el meu dia de NW! Esperare a que arribin si es que no arriba abans la warry!!!

07/09 TE+
Per cert ho he comprat a un venedor que es diu HOME HEALTH UK ja us explicare...

07/09 TE+
Jo vaig comprar les tires de TO i TE a l'amazon, els de 16€. Avui me n'he fet un, no se si ho he fet bé perquè no me n'havia fet mai cap....però suposo que sí, una ratlleta i l'altra molt fluixeta....encara és d'hora!!! de fet l'última vegaada que vaig anar a la gine era D9 i estava a punt d'ovular, em va dir demà pinxito... tampoc vam encertar...pensava que post-avortament em costaria poquet veig que no.....
Boira
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Boira! Thas fet un te o un to? Perdona pero encara soc novata i no coneg les histories de totes... Pero si ha surtit la segona ratlleta... Es possible lembaras oi?

07/09 TE+
Bon dia noies!
Com anem?? Les que els hi toca aquests dies la NW com esteu???
Jo es aviat pero rws de psintomes ni res, a mes que estic amb una migranya...
Vagi be el dia!!!
Com anem?? Les que els hi toca aquests dies la NW com esteu???
Jo es aviat pero rws de psintomes ni res, a mes que estic amb una migranya...
Vagi be el dia!!!

07/09 TE+
No no, m'he fet un TO i una ratlleta sortia clara, la segona no, per tant crec que encara no estic vulant....
Boira
Bon dia noies,
La warry ha fet acte de presència, així que res de res
Però ja està, cap problema, el dia 12 en hi tornem a posar!

La warry ha fet acte de presència, així que res de res
Però ja està, cap problema, el dia 12 en hi tornem a posar!

Bon dia noies!!!
Quin rotllo, el sol ha durant ben poquet... altre cop núvols!! Quin estiu!!
En primer lloc, andronina, em sap molt greu la vinguda de la warry...
Vinga, un dia de baixón i remuntar, que cada dia que passa és un dia menys pel nostre somni!
I a veure què passa, que aquesta setmana també un desespero pràcticament cada dia: silvieta, lautoncar. nxe i nes!!
Creuaré els dits per vosaltres!!
Boira, jo no he fet servir mai TO's, però per aquí he llegit que es tracta d'això que tu dius, surten les dues ratlles i quan la del test és igual o més fosca que la de control l'ovulet surt a passejar.
Sort!
Hola Tilepa!! Sí que som moltes i jo que sóc fatal pels noms, també em costa seguir...
Doncs el giso sembla que ja està millor, clar, amb el temps que porta així ja la cosa deu anar de baixa...
Som una bona colla! Com vas tu? Per quan la NW??
I la resta, com esteu?? Molt relaxadetes oi?
Jo res, que crec que avui ja seria el final de la teorica SW (i dic teòrica perquè no volem calcular, però jo sí que noto quan toca) i res, hem anat fent, alguns pinxitus bé, altres només hauran servit per plaer, jijiji! Ahir no vam fer res, jo faig vacances però ell no i va caure plegat al sofà. En fi, les cartes estan sobre la taula, a veure què passa...
La veritat és que preferiria no saber tant per no controlar tant perquè tot i no forçar res i que les coses vinguin com vinguin sí que em condiciona una mica saber exactament quan ovulo. En fi, ara a esperar el dia 16, que per cert, serem fora en una escapadeta romàntica que ens van regalar pel nostre casament! 
Quin rotllo, el sol ha durant ben poquet... altre cop núvols!! Quin estiu!!
En primer lloc, andronina, em sap molt greu la vinguda de la warry...
Vinga, un dia de baixón i remuntar, que cada dia que passa és un dia menys pel nostre somni!I a veure què passa, que aquesta setmana també un desespero pràcticament cada dia: silvieta, lautoncar. nxe i nes!!
Creuaré els dits per vosaltres!!Boira, jo no he fet servir mai TO's, però per aquí he llegit que es tracta d'això que tu dius, surten les dues ratlles i quan la del test és igual o més fosca que la de control l'ovulet surt a passejar.
Sort!tilepa ha escrit:Ostres noies som un munt i costa de seguir!!
Hola Tilepa!! Sí que som moltes i jo que sóc fatal pels noms, també em costa seguir...
Doncs el giso sembla que ja està millor, clar, amb el temps que porta així ja la cosa deu anar de baixa...
Tute ha escrit:Quan acabi de llegir toooot el que heu escrit ja em presentaré, que deu ni do tres pàgines i només estem a dia 4!!! i tot just vaig per la primera...
Som una bona colla! Com vas tu? Per quan la NW??
I la resta, com esteu?? Molt relaxadetes oi?
Jo res, que crec que avui ja seria el final de la teorica SW (i dic teòrica perquè no volem calcular, però jo sí que noto quan toca) i res, hem anat fent, alguns pinxitus bé, altres només hauran servit per plaer, jijiji! Ahir no vam fer res, jo faig vacances però ell no i va caure plegat al sofà. En fi, les cartes estan sobre la taula, a veure què passa...
La veritat és que preferiria no saber tant per no controlar tant perquè tot i no forçar res i que les coses vinguin com vinguin sí que em condiciona una mica saber exactament quan ovulo. En fi, ara a esperar el dia 16, que per cert, serem fora en una escapadeta romàntica que ens van regalar pel nostre casament! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |