Cercadores JULIOL 2014 (。◕‿◕。)
Re: Cercadores JULIOL 2014 (。◕‿◕。)
Tute ha escrit:Modo soso i rapid... et TE ha sortit negatiu... pero de moment ni rastre de warry. Nomes passen 4 dies de la warry, potser si que li havia dhaver fet cas al Tutot i mhavia desperar... pero em va animar el positiu de l'ARIMAR jejeje ja anirw indoemant a veure que...
Tute, reina, encara hi ha esperança!!
El meu positiu?? Jajajaja, espero que aquest lapsus que has tingut sigui una senyal!!
Una abraçada molt forta i a esperar!!
Tute, maca, si no hi ha warry hi ha esperança o sigui que dits creuats!!!
Un petonet i boooon dia a totes!!!
Un petonet i boooon dia a totes!!!
Uooooooooooooooo un altre positiu!!!!!!!
Atuchi reina FELICITATS!!!!!!!!!!
quina alegría, eh?? ara a disfrutar de la panxeta
ja ens aniras explicant com va tot
Tute aissssssss que no decaiguin els ànims wapa!! com diuen les companyes mentre no hi ha warry hi ha esperança de panxu
monteskit així ja tens la infraestructura apunt per la cerca!!
esperem que sigui ben, ben curteta
Lataat clar que sí, a rematar el tema
que no se'n escapi ni un!!!
tulipha ànims mil a 4 dies de la nowarry, esperem bones noticies
gisa ja ens explicaràs que us diu el metge demà
Beatriz benvinguda!! desitjo que tinguis una cerca ben curteta i un embaràs genial
arimar ja queda menys per sortir de dubtes
i la resta? com aneu soletes??
Moment ego: ahir em va sortir el TE positiu (m'encanta la cara somrient del CB
) a CD14, aquest cicle vaig clavada per tenir-lo de 28 dies, crec que m'han ajudat les natalbén a anar tant sincronitzada
, o sigui que hem parat l'artilleria, perquè volem intentar
, al final hem tingut relacions a CD 13, CD12 i CD 10 amb possibilitat de diana i TE positiu a CD14.
El dia 13 d'agost ens toca TE!!!
ara pensaments positius i bon rollo a topeeee
Perdoneu que no em presenti com a jefa d'agost, tot just acabo d'aterrissar i SEGUR que alguna de vosaltres esta més preparada i amb més energia que jo
Petonarros
Atuchi reina FELICITATS!!!!!!!!!!
quina alegría, eh?? ara a disfrutar de la panxeta
ja ens aniras explicant com va tot Tute aissssssss que no decaiguin els ànims wapa!! com diuen les companyes mentre no hi ha warry hi ha esperança de panxu
monteskit així ja tens la infraestructura apunt per la cerca!!
esperem que sigui ben, ben curteta Lataat clar que sí, a rematar el tema
que no se'n escapi ni un!!!tulipha ànims mil a 4 dies de la nowarry, esperem bones noticies
gisa ja ens explicaràs que us diu el metge demà
Beatriz benvinguda!! desitjo que tinguis una cerca ben curteta i un embaràs genial
arimar ja queda menys per sortir de dubtes
i la resta? com aneu soletes??
Moment ego: ahir em va sortir el TE positiu (m'encanta la cara somrient del CB
) a CD14, aquest cicle vaig clavada per tenir-lo de 28 dies, crec que m'han ajudat les natalbén a anar tant sincronitzada
, o sigui que hem parat l'artilleria, perquè volem intentar
, al final hem tingut relacions a CD 13, CD12 i CD 10 amb possibilitat de diana i TE positiu a CD14.El dia 13 d'agost ens toca TE!!!
ara pensaments positius i bon rollo a topeeee
Perdoneu que no em presenti com a jefa d'agost, tot just acabo d'aterrissar i SEGUR que alguna de vosaltres esta més preparada i amb més energia que jo
Petonarros

arimar ha escrit:Tute ha escrit:Modo soso i rapid... et TE ha sortit negatiu... pero de moment ni rastre de warry. Nomes passen 4 dies de la warry, potser si que li havia dhaver fet cas al Tutot i mhavia desperar... pero em va animar el positiu de l'ARIMAR jejeje ja anirw indoemant a veure que...
Tute, reina, encara hi ha esperança!!
El meu positiu?? Jajajaja, espero que aquest lapsus que has tingut sigui una senyal!!
Una abraçada molt forta i a esperar!!
Perdona! Volia dir el positiu de l'Atuchi!!!
Daniela! Que vol dir Te positiu????

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
nxe2015 ha escrit:Daniela! Que vol dir Te positiu????
aiaiaiiiiiiiiiiiiiiiiii que m'he emocionat i he posat TE en comptes de TO
volia dir TO ovulació positiu a CD14, amb les ganes de tenir un TE positiu m'he colat, sorry 
Nenes, que ja podem posar una panxu més!!!
Atuchi guapa, em pots dir quants cicles portaves de búsqueda?
Si les "noves incorporacions"
voleu participar del rànking m'heu de dir el nom del complement d'àcid fòlic que esteu prenent i els mesos de búsqueda quan canteu panxeta
Llista de buscadores amb complement d'àcid fòlic:
arimar-----------------------------------------> gestagyn preconcepción
Tute i eva gi
1 cicle --------------------> yodocefol
esti i daniela----------------------------------> natalbén
Lleona i Atuchi
------------------------->acfol
monteskit--------------------------------------->femibion
1r cicle (dos embarassos)
Si les "noves incorporacions"
voleu participar del rànking m'heu de dir el nom del complement d'àcid fòlic que esteu prenent i els mesos de búsqueda quan canteu panxeta
Tute i eva gi
1 cicle --------------------> yodocefolesti i daniela----------------------------------> natalbén
Lleona i Atuchi
------------------------->acfolmonteskit--------------------------------------->femibion
1r cicle (dos embarassos)Re: Cercadores JULIOL 2014 (。◕‿◕。)
daniela3 ha escrit:nxe2015 ha escrit:Daniela! Que vol dir Te positiu????
aiaiaiiiiiiiiiiiiiiiiii que m'he emocionat i he posat TE en comptes de TO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volia dir TO ovulació positiu a CD14, amb les ganes de tenir un TE positiu m'he colat, sorry
Jajajaja esque estava flipant que no entebia res!!! Jajajaj

07/09 TE+
daniela3 ha escrit:Nenes, que ja podem posar una panxu més!!!
![]()
![]()
![]()
Si les "noves incorporacions"voleu participar del rànking m'heu de dir el nom del complement d'àcid fòlic que esteu prenent i els mesos de búsqueda quan canteu panxeta
![]()
Tute i eva gi1 cicle --------------------> yodocefol
esti i daniela----------------------------------> natalbén
Lleona i Atuchi------------------------->acfol
monteskit--------------------------------------->femibion1r cicle (dos embarassos)
Jo començo ara amb yodocefol i estic en el 1r cicle de busqueda

07/09 TE+
- estiestelet83
- :: papallona

- Entrades: 116
- Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm
Tute: Molts ànims!!! Fins que no vingui la maleïda, a tenir pensament positiu!
. Molta sort!!!
Daniela 3: Ja vaig afegir ahir al calendari la panxu. Un solet més!
. https://imageshack.com/i/iqmHnYjvj
Arimar: He vist que preguntes quan fer-te el TE. Jo esperaria almenys el dia que hauria de venir la regla. Abans no me'l faria.
No vull ser pesadeta amb el tema, però si ningú surt jefa del post d'agost, no hi haurà post del mes d'agost... Ningú s'anima?
Petons!!!
Daniela 3: Ja vaig afegir ahir al calendari la panxu. Un solet més!
. https://imageshack.com/i/iqmHnYjvjArimar: He vist que preguntes quan fer-te el TE. Jo esperaria almenys el dia que hauria de venir la regla. Abans no me'l faria.
No vull ser pesadeta amb el tema, però si ningú surt jefa del post d'agost, no hi haurà post del mes d'agost... Ningú s'anima?
Petons!!!

Bones!
A lagost sera dificil el tema jefas per vacances... jo el problema principal el tinc q nomes tinc internet decent a la feina a casa no ens ha arribat encara, i fer-ho des del mobil ho veig moooolt complicat. A partir del 16 marxem fora, estare out...
A lagost sera dificil el tema jefas per vacances... jo el problema principal el tinc q nomes tinc internet decent a la feina a casa no ens ha arribat encara, i fer-ho des del mobil ho veig moooolt complicat. A partir del 16 marxem fora, estare out...
Quina llastima jo esk amb prou feines se com va! I hem connecto sempre desde el mb... Ningu sanima?

07/09 TE+
Hola!!!
El meu caparro no para ni un minut i he pensat que si voleu divendres abans de marxar de vacances obro el nou post de cercadores d'agost, i anem fent. Anem comentant entre totes i el calendari es fa el que es pugui. No sé, es que fa ràbia no tenir post per anar compartint...
Que us sembla obro el post divendres 1 d'agost?? I som jefes totes???
Es només una proposta...
Petonets
El meu caparro no para ni un minut i he pensat que si voleu divendres abans de marxar de vacances obro el nou post de cercadores d'agost, i anem fent. Anem comentant entre totes i el calendari es fa el que es pugui. No sé, es que fa ràbia no tenir post per anar compartint...
Que us sembla obro el post divendres 1 d'agost?? I som jefes totes???
Es només una proposta...
Petonets
- estiestelet83
- :: papallona

- Entrades: 116
- Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm
Lataat: Em sembla molt bona idea!!!
. Jo cap problema per ocupar-me del calendari!. Feia una mica de pena no tenir post d'agost... Viscaaaaaa!!! 

Ole ole molt be noies!!!

07/09 TE+
Hola nones, m'apunto pel següent mes!!
Pel que fa a l'àcid fòlic no n'estic prenent, doncs mira que anem a la ginecòloga i no me'n ha receptat mai...
Pel que fa a l'àcid fòlic no n'estic prenent, doncs mira que anem a la ginecòloga i no me'n ha receptat mai...
Esti, gracies, si m'esperare a dissabte a veure si hi ha sort!!
Lataat, em sembla una ideia genial!! Jo també seré fora alguns dies d'agost i sempre entro des del mòbil, per això no personalitzo molt.
Lataat, em sembla una ideia genial!! Jo també seré fora alguns dies d'agost i sempre entro des del mòbil, per això no personalitzo molt.
Ola guapes!! Jo segueixo desconectada per Islandia en plena SW, aquest mes no parem!! Jejejejeje! Pero ja sacaba la bona vida, divendres tornem, ooohhh!!
Pel que fa al folic, jo ara prenc Natalben des de fa 3 mesos. Abans feia Acfol, em va dir la gine que anes combinant.
Ok a totes jefes dagost! Crec que a grafiqueres farem el mateix, com es noten les vacances!!
Atuchiii, et torno a felicitar per aquí!
Petons a les altres!!!
Pel que fa al folic, jo ara prenc Natalben des de fa 3 mesos. Abans feia Acfol, em va dir la gine que anes combinant.
Ok a totes jefes dagost! Crec que a grafiqueres farem el mateix, com es noten les vacances!!
Atuchiii, et torno a felicitar per aquí!
Petons a les altres!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Em sembla molt bé!!
Jo vaig a Catalunya i els dies a casa de la meva mare em podré conectar cada vespre segurament, però els dies que serem por ahí no ho se pas...
Jo vaig a Catalunya i els dies a casa de la meva mare em podré conectar cada vespre segurament, però els dies que serem por ahí no ho se pas...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |