No vo bibi

Tria el pit o el biberó.

cuketa17
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

No vo bibi

EntradaAutor: cuketa17 » dg. juny 22, 2014 10:06 am

Hola noies!
Començo a estar una mica preocupada. La meva nena té 4 mesos, jo he de començar a treballar. Hem fet LME. He intentat treurem la llet amb el tirallets i gairebe no em surt res. A part d'aixo, la poqueta que m'ha sortit he intentat donar-li en bibero pk es vagi acostumant kuan ji no hi sigui pk eztare 8 hores fora, pero ara resulta k tampoc vol el bibi. Algu s'hi ha trobat? Com us ho heu fet? Estic una mica agobiada...
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: No vo bibi

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. juny 22, 2014 10:31 am

Primer de tot, no et sentis agoviada....
Sobre el tirallets, es paciència, ser molt constant. Si et veus amb cor, proba "la extracción poderosa" per augmentar la llet http://albalactanciamaterna.org/general ... -poderosa/

Sobre el bibi, la meva només el va acceptar una única vegada... Però ha acceptat molt bé veure la meva llet amb un bibi-cullera. També pots probar amb got d'aprenentatge. No cal que la llet se li dongui en biberó, és búscar doncs altres métodes.
També pensa que sol influir si ets tu qui li intenta donar, prova que sigui un altre qui li doni a veure si l'accepta millor.
Sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. juny 23, 2014 9:03 am

Cuketa, a nosaltres també ens va passar i vam haver de tirar de cullereta, però després més endavant ja li va agradar el bibi... no t'atabalis!!!! també pots provar diferents tipus de bibi, o sinó fes amb la cullereta al principi, tampoc hi ha cap problema!
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dl. juny 23, 2014 9:36 am

A mi amb el petit també em va passar, vaig intentar donar-li el bibi i no el volia, ell volia teta, mentre jo vaig estar per casa no el va voler de cap manera li donés qui li donés, ara bé, a partir de que ja el vaig haver de deixar...el primers dos o tres dies va menjar molt poquet de bibi quan li donava l'àvia i quan jo arribava feiem intensiu de teta, al cap d'uns dies ja s'hi va acostumar i tenia clar que si jo no hi era no hi havia teta.
Tot depen de les hores que hagis d'esser fora, jo feia horari partit i al migdia el veia, per tant mai passava més de 5 hores sense menjar
Imatge
Imatge
rateta23
Entrades: 24
Membre des de: dj. març 06, 2014 10:01 am

EntradaAutor: rateta23 » dl. juny 23, 2014 1:05 pm

A mi també em va passar!! Vaig patir molt, perque no volia, vaig provar totes les tetines i tots els bibis i el no i no, vaig començar a donar-li amb cereals, amb cullereta i va anar bé, jo abans de marxar li donava pit, després al matí com que es quedava amb la meu mare llavors ella li donava llet amb cereals , després quan jo arribava al migdia ( com q feia jornada partida) dincs li tornava a donar el pit, després a la tarde q anava a la guarde li tornaven a donar amb cullereta i quan jo arribava al vespre més pit, de fet no et preocupis tant perque d'aqui poc ja li sustituireu per fruita i verdura, ea normal que ho vegis tot un mon, peró pensa que dins de poc les coses canviaren!!!!
inger_0
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dl. juny 23, 2014 3:08 pm

Hola,

El meu fill tampoc ha volgut mai el biberó. Així que amb 3 mesos i mig, com que jo havia d'anar a treballar, li donaven amb got: un got normal de plàstic, però petit. Li poses el got als llavis i deixes que ell vagi movent la boca i la llengua. Al principi li queia bastant, però al cap de poc ja era un expert.

Per treure's llet, crec que el millor és fer-ho manual. A mi m'anava millor que no pas amb la màquina, i més pràctic perquè no havia d'estar rentant les peces. També és més ràpid i et pots anar treient en diferents moments del dia més fàcilment.
inger_0
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dl. juny 23, 2014 3:13 pm

Per cert, que també et volia dir que penso que no val la pena que l'acostumis abans, no desaprofitis els últims dies o setmanes que encara pots fer lactància. Gaudiu de la lactància mentre puguis, fins l'últim moment, i quan vagis a treballar ella ja menjarà si té gana. A més ara ella no pot entendre que si hi ets tu, li vulguis donar biberó en comptes de pit.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 7:11 am

Jo m´hi vaig trobar, la sort és que vaig poder combinar per treballar desde casa, cosa que aquest cop no podré fer, i motiu per el que em plantejo no fer LM, aquest cop.
Però una amiga, les va passar magres, igual que tu. No pateixis, mira la seva nena, no menjava res ( durant 15 dies ), fins que ella venia de la feina ( 6 o 7 hores ), doncs no volia bibi. Cuan va començar a picar-li la gana, tranquila que va agafar el bibi amb unes ganes...
Vull dir, que és normal que pateixis, però no quedará desnotrida!! Són molt llestos i l ´acabará agafant, encara que et costi uns dies.

Ánims!!
Mireia11
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dt. set. 02, 2014 7:18 am

El meu fill fara 3 anys i mao ha agafat un bibero. Al principi em vaig agobiar molta perque jo tornava a treballar pero als 4 mesos i mig vem optar per la cullera.... No era el que jo volia (hagues volgut fer LME fins als 6 mesos) pero va ser una bona opcio
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dt. set. 02, 2014 4:03 pm

La meva va trigar 1 mes a adaptarse i el problema esk tampoc volia teta
Havia passat 7h sense menjar i mira k jo ho intentava a tope xo re un dia ñam 210ml de cop
Tranki shi adaptara

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::