Freqüència Cardíaca per predir Sexe del Nadó

Salut, dubtes i preparatius.
donadaigua
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Freqüència Cardíaca per predir Sexe del Nadó

EntradaAutor: donadaigua » dl. juny 16, 2014 6:52 pm

Doncs aixó! ;) us proposo un repte! Saber si la teoria de la Freqüècia Cardíaca és certa!

Tot va començar pq a la meva gran amiga Toia, em va comentar que havia llegit que segons la Freqüècia Cardíaca (a partir d'ara FC :p) del nadó es podia saber el sexe. I de fet, ho ha pogut comprovar amb les seves dues nenes i els nens d'una amiga seva. Així que volia comprovar si amb el meu nadó també fa que aquest mite sigui bastant certer!

Com és aquesta teoria?

Ve a dir (més o menys) que si a la setmana 10-12, les pulsacions son superiors a 140 (crec que a superior a 150 tmb), es tracta d'una nena.

Jo en el meu primer embaràs no guardo aquesta dada... Però aquest nou cigronet ha sortit que te una FC de 176 pulsacions. Serà nena?

Així que m'agradaria saber si vosaltres també heu sentit aquesta teoria i si ho heu pogut comprovar, o si teniu la FC i sabeu el sexe, podriem comprovar la veracitat d'aquesta teoria!

Ai quina emoció! Hehehehe

Gràcies noies! Una abraçada ben forta!

La ideia del tema és originari de la TOIA! Drets d'autor... Hehehe ;)
petitacuca
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Freqüència Cardíaca per predir Sexe del Nadó

EntradaAutor: petitacuca » dl. juny 16, 2014 7:00 pm

Bones,

Jo no ho havia sentit dir mai això... Ara estic de la setmana 11, la setmana vinent vaig a fer la 2a eco. Això li haig de preguntar a la ginecologa? O surt a l'ecografia que et donen impresa? Si hi penso li preguntare i quan sàpiga el sexe compararem resultats.
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dl. juny 16, 2014 7:15 pm

Amb el meu primer embaràs, no surt a cap lloc lo de la FC. Ara intento preguntarho per si de cas, a la primera eco no em van dir exactament el número, simplement em van dir q estava dintre dels normals, a 160. En aquesta eco del segon trimestre, li he preguntat i mha dit q cap a 170, però després m'han donat un full amb informació de la eco q ho posava... 176.

Per si de cas pregunta-ho! :) ja ens i formaràs!
Toia
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: Toia » dl. juny 16, 2014 8:19 pm

Eiiii! Gràcies Donadaigua per obrir el post! Feia temps que ho volia fer i no em decidia mai... és que aquesta teoria em té molt encuriosida! A mi m'ho va dir un ginecòleg, que després d'escoltar el batec amb el doppler em va dir que seria una nena segur. Després li vaig preguntar a la llevadora i també m'ho va dir. Vaja, que hi ha professionals que també creuen en aquesta teoria! Ara només falta fer un estudi entre les embarassades socpetitones per comprovar-ho!
Petitacuca, la FC surt a la llibreta de l'embarassada, hi ha una columna per apuntar la dada. El que passa és que moltes vegafes apunten simplement un positiu, sense posar el valor...
ll*ll
ura13
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dt. març 26, 2013 11:43 am

EntradaAutor: ura13 » dl. juny 16, 2014 11:27 pm

Hola! Doncs jo no recordo la FC però quan vaig tenir visita amb la llevadora em va dir que per la FC semblava una nena! I siiiii, porto una nena!
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
shibi
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dt. juny 17, 2014 9:22 am

ohhh! que fort! :O Després miro a casa aquestes dades i us dic si en el meu cas es va encertar!
Imatge

Imatge
Vesnà
:: lleona
:: lleona
Entrades: 931
Membre des de: dv. març 26, 2010 10:25 am

EntradaAutor: Vesnà » dt. juny 17, 2014 10:02 am

Hola!!

Jo només us puc dir que tinc un nen de 20 mesos... El primer dia que la llevadora em va posar el doppler per escoltar el cor ens va dir que pel batec semblava una nena. De fet, ens ho deia cada vegada. I la dona tossuda, fins i tot després de dir-li que ja havíem vist el sexe! El que sí que es va complir va ser la predicció segons el PH de l'orina. Però per aqui hi havia un post amb resultats per tots els gustos...

Em sembla que... paciència! hehe :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/332210
Imatge
... i tres foradets a l'ànima.
A la quarta va la vençuda!
Imatge
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dt. juny 17, 2014 10:13 am

Hola noies, doncs a mi al meu primer embaràs la llevadora em va dir que pel batec del cor semblava clar que seria un nen! I va ser una nena!!! en el meu cas no va funcionar!
Imatge

Imatge
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dt. juny 17, 2014 12:16 pm

Ooooooh!!!! Ja tenim dues proves de que no funciona gaire aixó! :( hehehe

Vesnà i Nona, no teniu pas la dada exacta de la FC oi?

Continuarem indagant! Hehehehe!

Va! A veure si hi ha algún cas mes!

Petons a totes!
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

EntradaAutor: mcg » dt. juny 17, 2014 1:15 pm

hola!jo tinc ua nena d casi 4 mesos i em van dir q semblava una nena x la FC i aixi ha sigut!!!!des del principi anava a 160!!
Toia

EntradaAutor: Toia » dt. juny 17, 2014 4:33 pm

Vaja! Veig que ja hi ha uns quants errors de la teoria... A veure, fem recompte! De moment hi ha 4 encerts (les meves dues nenes, la de l'Ura13 i i la de l'MCG) i 2 fallades (Vesnà i Nona). Hem de seguir investigant... Necessitem més dades!
ll*ll
Syneracakes
Entrades: 108
Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
Contacta:

EntradaAutor: Syneracakes » dt. juny 17, 2014 5:13 pm

Ostres, a mi no m'han apuntat la freqüència al paper, la noia me la va dir al moment, però allà només va apuntar "positiu" enlloc de les polsacions... Ara m'he quedat amb les ganes de saber-ho!
Imatge
colibri
Entrades: 86
Membre des de: dt. juny 10, 2014 12:24 am

EntradaAutor: colibri » dc. juny 18, 2014 1:56 am

Les llevadores hi confien molt, i els metges depén... Van fer un estudi científic al respecte i van trobar que entre 130 i 140 no funcionava. Per sota de 130, nen; per sobre de 150, nena. En un estudi amb 400 embarassos, la van encertar en més d'un 70% dels casos. És a dir, funciona moltes vegades però no sempre ;-)
Toia

EntradaAutor: Toia » dc. juny 18, 2014 6:03 am

Colibri, moltes gràcies per la informació! No recordes pas on ho vas llegir?
Donadaigua, ja et passaré la roba de les meves nenes... Hehehe!
ll*ll
donadaigua

EntradaAutor: donadaigua » dc. juny 18, 2014 6:41 am

Ostres Colibri! Moltes gràcies!!! Molt bona aquesta Toia! Hahahaha a veure si trobem aquest estudi!
esquitx
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dc. juny 18, 2014 2:32 pm

Vull aportar més dades!!! La meva llevadora tb creu en aquesta teoria!jejje
El meu primer embaràs la setmana 12 la FC era de 160 i sumat al que va veure el gine a la eco, va dir que seria nena. Doncs no, tinc un nen.
Ara torno a estar embarassada, la eco no es va mullar, però altre cop la setmana 12 la FC a 160 i la llevadora diu que serà nena, la setmana que ve tinc eco a veure...jo crec que és un altre nen.
Resum, en el meu primer fill no es va complir, a veure ara... us informaré!
shibi
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dc. juny 18, 2014 3:02 pm

Hola buniques!
Acabo de mirar les dades i en el meu cas si que ho van encertar >.-<: Pulsacions: 156 = nena
I exacte, tinc una nena :love:
Imatge

Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. juny 21, 2014 4:23 pm

A les 7 setmanes li bategava a 141 i va ser nena :cnena:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
colibri
Entrades: 86
Membre des de: dt. juny 10, 2014 12:24 am

EntradaAutor: colibri » dt. juny 24, 2014 11:57 pm

Les fonts són totes en anglès, és una pena perquè no he trobat un que feia un resum (que és amb el que jo em vaig quedar la info). Copio i enganxo algunes parts, i poso algun enllaç. Ja veureu que hi ha per a tots els gustos.

"Fetal heart rates range between 110 and 160," explains Patricia Crane, MSN, CNM, director of the nurse-midwifery service with the University of Michigan Health Systems. "If your baby's heart rate averages in the 110 to low 130s range, the thought is that it's more likely a boy, and if it's in the mid 140s to 160 range, it's more likely a girl. Mid-130s to 140s is unpredictable -- and where a lot of heart rates fall." A study done in 1993 at the University of Kentucky seemed to prove this theory right, finding that the fetal heartbeat could be used accurately to predict the sex of 91% of boys and 74% of girls. (Aquest és l'estudi al que jo feia referència)

A British study done in 1998 notes that "There is a widespread but erroneous view among the lay public that there is a difference in the baseline fetal heart rate between male and female fetuses." The scientists who conducted the study clearly assumed that the notion originated in folklore, but a scan of the medical literature over the past 30 years suggests otherwise.

For example, a similar study done 18 years earlier refers to "the hypothesis" that the sex of the fetus can be determined by fetal heart rate -- indicating that the idea had already won some credence within the medical community itself by that time. In fact, references to the hypothesis can be found in scientific studies dating back to 1969.

Interestingly enough, a study published this year in the American Journal of Obstetrics and Gynecology found that there is a difference in the heart rates of male and female fetuses during labor only. Scientists found that female fetuses had "significantly faster" heart rates than male fetuses after the onset of labor. It goes without saying that gender prognostications are fairly beside the point by the time birth is underway.

http://www.in-gender.com/gender-predict ... -rate.aspx

Us diria que per cada estudi que trobeu que diu que sí, en trobareu un altre que diu que no. Fàbules de llevadores en diuen...
petitacuca
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dj. juny 26, 2014 11:57 am

Noies!

Ahir vaig anar a fer l'eco de les 12 setmanes, vaig preguntar quan bategava, i posava 159. Ara m'he posat al cap q serà nena... X la vostra teoria, xo la gine em va dir q era massa aviat. Quan ho sàpiga us informo xo suposo que passarà un mes ben bé!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::