Llar d'infants per joanic???
Llar d'infants per joanic???
Hola,
Encara no han sortit els números definitius, però segurament no entrarem a l'opció de l'escola bressol pública. El núm de desempat és el 648 i nosaltres tenim el 3.669... En fin, el cas és que necessitem plan B. Coneixeu alguna escola bressol privada a prop de Joanic que estigui bé???? Ens han aconsellat l'heura, i avui trucarem a veure si hi ha plaça...
Moltes gràcies per avançat!!!
Encara no han sortit els números definitius, però segurament no entrarem a l'opció de l'escola bressol pública. El núm de desempat és el 648 i nosaltres tenim el 3.669... En fin, el cas és que necessitem plan B. Coneixeu alguna escola bressol privada a prop de Joanic que estigui bé???? Ens han aconsellat l'heura, i avui trucarem a veure si hi ha plaça...
Moltes gràcies per avançat!!!
- superpeach
- :: granota

- Entrades: 205
- Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am
Re: Llar d'infants per joanic???
Hola guapa!
amb les escoles bressol no et puc ajudar, però t'escric per dir-te que jo vaig trucar a la llar d'infants que vam posar en primera opció perquè ells tenen una llista de la gent que la demanat i el número que tenen. Em va dir una cosa com n'hi ha 5 del 1000 al 2000, 6 del 2000 al 3000... aquesta era la idea. A mi em va dir que ella creia q fins al 4000 podrien entrar (jo tinc el 7000 i pico .....
). Pots provar de trucar a la que vas posar tu en primera opció per tenir una idea de si tens possibilitats o no ;)
Sort!
amb les escoles bressol no et puc ajudar, però t'escric per dir-te que jo vaig trucar a la llar d'infants que vam posar en primera opció perquè ells tenen una llista de la gent que la demanat i el número que tenen. Em va dir una cosa com n'hi ha 5 del 1000 al 2000, 6 del 2000 al 3000... aquesta era la idea. A mi em va dir que ella creia q fins al 4000 podrien entrar (jo tinc el 7000 i pico .....
Sort!
Moltes gràcies superpeach! Tant de bo sigui així també en el nostre cas. Ahir vam trucar a l'escola bressol i no ens va voler dir res en concret, ens va fer entendre que estàvem en el límit però no ens va concretar. Nosaltres vam entendre com si no hagués entrat pels pèls... Ara ens has donat una mica d'esperança... creuearem els dits fins el dia 10!
Al final no ha entrat, estem a la llista d'espera al núm 13, crec que serà complicat! Ara començarem a mirar llar d'infants privades. He estat mirant foros antics i he vist que recomanen l'heura. Algú té alguna referència?
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
hola, jo de l heure no en tinc referencia, pero aprop tambe tens Milton, Ratoli, el Drac Xic i una mica més avall el Rosetó, que és on vaig anar jo i hem va agradar molt . Potser et queda una mica lluny, està a Mallorca amb p. sant Joan.
Merci Shenan, sí em queden una mica lluny. També m'han aconsellat la Pam i pipa, i he llegit en algún foro que està força bé. Ara miraré la quitxalla que també em queda a prop de casa, a veure si trobo referències.
Hola Llompi, al final vas anar a la Quitxalla de Gran via? Que et va semblar? Nosaltres hi hem anat avui i ens ha donat molta bona sensació! També hem vits per la zona el sclop (una mica freda..), sol solet (molt bé pero cara i ens fan pagar totes les mensualitats fins entrar al febrer per guardar plaça), el canigó (tradicional, normaleta...) ... en sap alguna més?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |