CLINICA CIMA
CLINICA CIMA
Bon dia a totes!
Obro aquest tema perque no he sapigut veure res al forum.
Us explico el meu cas, jo vinc de RA i ara ja m'han donat l'alta al centre, els hi vaig demanar que em recomanesin un centre per seguir l'embras i em van dir que anes a la CIMA, tinc hora el divendres que ve ara estic de 8+5. Algu te referencies? He vist que ara faran la planta de Ginecologia nova.
Moltes Gracies per la informacio.
Obro aquest tema perque no he sapigut veure res al forum.
Us explico el meu cas, jo vinc de RA i ara ja m'han donat l'alta al centre, els hi vaig demanar que em recomanesin un centre per seguir l'embras i em van dir que anes a la CIMA, tinc hora el divendres que ve ara estic de 8+5. Algu te referencies? He vist que ara faran la planta de Ginecologia nova.
Moltes Gracies per la informacio.
Re: CLINICA CIMA
Bones!!
Jo em visito a la Corachan però Sanitas ha decidit q els parts s'han d fer a la CIMA a partit d juliol. Així q jo seré de les q inauguri les sales d p art!!
Ja em diras q et sembla la visita pq jo no he conec la clinica!!!
Jo em visito a la Corachan però Sanitas ha decidit q els parts s'han d fer a la CIMA a partit d juliol. Així q jo seré de les q inauguri les sales d p art!!
Ja em diras q et sembla la visita pq jo no he conec la clinica!!!
DENÍS
Hola noies. Jo tb vaig fer RA al Marques i igual k tu vaig demanar consell i em van remetre a la CIMA. A mi no m'ha agradat gens. Les noies de recepcio seques, sempre s'equivoquen... La dra k vaig triar no m'ha fet el pes, no te empatia. Quan et fan ecografies ni et parlen. I sempre sempre sempre et fan esperar minim 3/4 d'hora. Jo ja no hi vaig mes. Ara vaig a la Quiron (que es el k havia d'haver fet desdel principi) i molt mes professionals. Ah i a la CIMA tampoc em va agradar ni les de recepcio ni les enfermeres de la zona dels analisis de sang. Tot absolutment
Tot absolutament el contrari de l'Institut Marques que despres d'un any i mig tractant-nos-hi ni una queixa: tots super atents, amables, professionals...
Hla
Jo sóc de sanitas i vaig a la teknon,la meva nena neixer l,1 d,agost i tenim previst q a la tekon ningu m,ha dit res q a partir d juliol el part a d ser a cima.ara em quedo preocupada
Jo sóc de sanitas i vaig a la teknon,la meva nena neixer l,1 d,agost i tenim previst q a la tekon ningu m,ha dit res q a partir d juliol el part a d ser a cima.ara em quedo preocupada
Nyitus lo de la Corachan ha sigut xq han trencat l'acord amb sanitas, de fet tampoc es podra anar a urgencies... Si et quedes mes tranquila truca a la Teknon xo ja veuras que no hi haura problema
Hola noies!
Jo tambe venia de RA pero de IVI, i van fer el seguiment a CIMA dra Alejandra Azkaegorta!
Amable,propera, mooolt profesional! Encantada!!
Vaig parir el 27 de maig a la coratxan! Ella em va fer la cesarea i perfecte tot i que es moolt dolorosa!
Aixo si negligencia greu les infermeres de la coratxan k em van donar desde el dia 0 una mugronrra 2 takles mes petita del k em calia!Un desastre als mugrons i no vaig poder dinar pit!
Espero que hagi ajudat a algu!
Jo tambe venia de RA pero de IVI, i van fer el seguiment a CIMA dra Alejandra Azkaegorta!
Amable,propera, mooolt profesional! Encantada!!
Vaig parir el 27 de maig a la coratxan! Ella em va fer la cesarea i perfecte tot i que es moolt dolorosa!
Aixo si negligencia greu les infermeres de la coratxan k em van donar desde el dia 0 una mugronrra 2 takles mes petita del k em calia!Un desastre als mugrons i no vaig poder dinar pit!
Espero que hagi ajudat a algu!
Bon dia!
Donsc ja vaig anar a la doctora, ens va agradar molt, molt atenta es va resoldre dubtes abans de preguntar-li i ens va explicar tot el que aniriem fent.
Aixi donsc que de moment a nosaltres ens va agradar molt i crec que si no hi ha res de nou seguirem a la CIMA.
Donsc ja vaig anar a la doctora, ens va agradar molt, molt atenta es va resoldre dubtes abans de preguntar-li i ens va explicar tot el que aniriem fent.
Aixi donsc que de moment a nosaltres ens va agradar molt i crec que si no hi ha res de nou seguirem a la CIMA.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |