Pantalons!!
Pantalons!!
Hola noies!
Estic a la setmana 17 i ara els pantalons ja em comencen a apretar si me'ls cordo bé... Amb les parts de dalt de moment vaig bé, tinc bastantes samarretes i camises que crec que encara em serviran unes setmanes més, però els pantalons ja veig a venir que no.
Tinc pantalons d'aquests d'estiu amples i amb cintura de goma, però són molt prims i encara fa fred...
Què em recomaneu? Fa 15 dies em vaig emprovar uns texans d'aquest d'embaràs amb una malla a la cintura i allà hi cabien dos com jo! Jaja!!
Com us ho heu fet??
Gràcies maques!
Estic a la setmana 17 i ara els pantalons ja em comencen a apretar si me'ls cordo bé... Amb les parts de dalt de moment vaig bé, tinc bastantes samarretes i camises que crec que encara em serviran unes setmanes més, però els pantalons ja veig a venir que no.
Tinc pantalons d'aquests d'estiu amples i amb cintura de goma, però són molt prims i encara fa fred...
Què em recomaneu? Fa 15 dies em vaig emprovar uns texans d'aquest d'embaràs amb una malla a la cintura i allà hi cabien dos com jo! Jaja!!
Com us ho heu fet??
Gràcies maques!
Re: Pantalons!!
Leggins...i pantalons sense tancar, lligats amb una goma de pollastre...Jo vaig aguantar força així...
Si tens pantalons baixos de cintura igual et poden anar be. Jo tambe vaig anar molt amb leggins. A la Benetton en tenien d'embarassada i jo es amb el que millor vaig anar.
Si encara no tens molta panxa, intenta allargar una mica, pero ja veuras com aviat ompliras les malles de la panxa!!
Si encara no tens molta panxa, intenta allargar una mica, pero ja veuras com aviat ompliras les malles de la panxa!!
- primerenca83
- :: rateta

- Entrades: 152
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm
Bon dia!
Doncs hi ha una cosa que vénen a diversos llocs, que és un cinturó adaptable per als pantalons que tens habitualment. Al Corte Inglés el venen però jo me'l vaig comprar a Amazon (http://www.amazon.es/gp/product/B001TH9 ... MC3Z87BE28)
Va molt bé per als pantalons baixets de cintura, t'ho adaptes, portes tres malles de diferents colors i és força còmode.
Doncs hi ha una cosa que vénen a diversos llocs, que és un cinturó adaptable per als pantalons que tens habitualment. Al Corte Inglés el venen però jo me'l vaig comprar a Amazon (http://www.amazon.es/gp/product/B001TH9 ... MC3Z87BE28)
Va molt bé per als pantalons baixets de cintura, t'ho adaptes, portes tres malles de diferents colors i és força còmode.
Jo estic de 7 mesos i increiblement alguns texans (el·làstics) encara me'ls puc cordar i em van bé, però com diuen les companyes lo ideal són els leggins, són increíblement còmodes. A l'H i M en venen per 7 o 8 euros. També tenen bruses i camises bastant econòmiques, jo me n'he comprat tres o quatre.

Niss!
lo millor els leggins! Jo no em vaig comprar cap pantaló d'embarassada.
Anava amb leggins i quan va ser estiu i ja feia caloreta...doncs vestidets!
lo millor els leggins! Jo no em vaig comprar cap pantaló d'embarassada.
Anava amb leggins i quan va ser estiu i ja feia caloreta...doncs vestidets!
Molt bé! Quantes idees!!
I les que heu fet servir leggins... d'embaraç o normals?
I les que heu fet servir leggins... d'embaraç o normals?
Jo també he fet servir sobretot leggins. Primer me'ls vaig comprar normals, però a mida que va anar creixent la panxa vaig necessitar uns d'embarassada (que ara, a la setmana 36, ja m'apreten!). Així que jo els recomano d'embarassada directament, a no ser que en tinguis molt poqueta.
Jo me'ls vaig comprar directament d'embarassada, cobreixen tota la panxa però no apreten gens, son molt còmodes, te'ls recomano!

jo si q he fet servir molt pantalons premama dels de la goma, tots del h&m i de talla perfectes, tenen texans super xulos q la goma no es tan gran sino nomes uns centimetres de goma.
Tambe he fet servir moltisim vestits, amb mitges premama
Tambe he fet servir moltisim vestits, amb mitges premama
Jo tema leggins en vaig comprar algun de premamà que agafen tota la panxa.
Però hi havia dies que em posava dels meus normals i quedàven per sota la panxa.
Però hi havia dies que em posava dels meus normals i quedàven per sota la panxa.
Jo des de la setmana 12 que faig servir pantalons del HM i super bé! Vols dir que et vas provar la teva talla? pq en tens de tots els tipus: rectes, estrets, amples, amb goma grossa, goma baixeta, etc etc. I a més xulos i molt bé de preu!
Jo també m'he comprat els pantalons del h&m i vaig super comòde!! a part del preu.... texans ja nose ni que són jaja
- Syneracakes
- :: papallona

- Entrades: 108
- Membre des de: dl. juny 02, 2014 1:24 pm
- Contacta:
Nis, jo em vaig trobar al prenatal outlet per només 5€ un texans d'hivern amb tota una banda de clics a darrera que serveix ajustar bé la zona de la panxa estirant la zona elàstica. Els porto des de la setmana 12 (al principi al mínim del mínim) i ara que estic a la 23 encara passo per la meitat dels que puc deixar anar, o sigui que pel setembre que estaré a punt de rebentar possiblement els hauré de posar al màxim i m'hauran servit per tot l'embaràs!
Fins la setmana passada no vaig deixar de fer servir altres pantalons que no eren premamà que encara m'entraven, de cara a estiu m'he comprat malles a l'H&M i encara que la goma sigui elàstica, sóc conscient que a principis de l'embaràs m'haurien semblat enormes els que ara trobo ultra cómodes. LEs combinaré amb samarretes i vestits que ja tenia amples i només m'he comprat 2 samarretes noves, a veure si puc anar tirant amb això i no deixar-me els diners amb roba per mi, que amb el gasto que ens ve a sobre ja tremolo!
Fins la setmana passada no vaig deixar de fer servir altres pantalons que no eren premamà que encara m'entraven, de cara a estiu m'he comprat malles a l'H&M i encara que la goma sigui elàstica, sóc conscient que a principis de l'embaràs m'haurien semblat enormes els que ara trobo ultra cómodes. LEs combinaré amb samarretes i vestits que ja tenia amples i només m'he comprat 2 samarretes noves, a veure si puc anar tirant amb això i no deixar-me els diners amb roba per mi, que amb el gasto que ens ve a sobre ja tremolo!
Nis, a mi em va passar el mateix amb uns texans d'embarassada! Tot i això són els que ara em van millor.
Jo també he allargat tant com he pogut amb els pantalons normals. Ara en tinc uns de premamà del kiabi que em van molt bé, i estic aprofitant encara alguns pantalons meus mig amples amb la cintura baixa.
A l'estiu aniré més amb vestits i amb pantalons amples amb goma o amb cordill però baixos, perquè ara en tinc uns amb cordill que no em van gens bé perquè s'han de cordar molt amunt.
Alehop, quina bona idea això de la goma de pollastre! Jo no hi havia pensat, però és una bona possibilitat.
Jo també he allargat tant com he pogut amb els pantalons normals. Ara en tinc uns de premamà del kiabi que em van molt bé, i estic aprofitant encara alguns pantalons meus mig amples amb la cintura baixa.
A l'estiu aniré més amb vestits i amb pantalons amples amb goma o amb cordill però baixos, perquè ara en tinc uns amb cordill que no em van gens bé perquè s'han de cordar molt amunt.
Alehop, quina bona idea això de la goma de pollastre! Jo no hi havia pensat, però és una bona possibilitat.
Leggins i goma de pollastre als texans.
Aprofita ara el juny que hi hauran les rebaixes per comprar uns pantalons o algun vestit al HM. Bé de preu i bon resultat
Aprofita ara el juny que hi hauran les rebaixes per comprar uns pantalons o algun vestit al HM. Bé de preu i bon resultat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |