mal en les cames, no se com dormir zzzzz

Salut, dubtes i preparatius.
neurona
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dj. feb. 27, 2014 4:48 pm

mal en les cames, no se com dormir zzzzz

EntradaAutor: neurona » dj. maig 22, 2014 8:06 am

Hola!

Escric perque estic desesperada fa 3 nits q no dormu be ja q les cames al possar-me de costat se'm dormen, no si si es q les cuixes estan mes enfora, que posso tot el pes q ja es massa damunt una cama i despres quan em giro en l'altre. M'agradaria q m'expliqueu com dormiu x a q no us faci mal. Jo coixí de lactancia no tinc encara xq provo amb altres coixins i tampoc m'alivien les cames xq son molt gruixuts.

Sembla una tonteria pero es q en fan molt mal les cuixes. HELP
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: mal en les cames, no se com dormir zzzzz

EntradaAutor: giuletta » dj. maig 22, 2014 8:29 am

Bon dia neurona,

Per a mí el coixí de lactància era indispensable a l'hora de dormir, pensa que fins i tot me l'emportava quan marxavem de cap setmana :ok: No només per posar enmig de les cames si no també per aguantar el pes de la panxa que les últimes setmanes era prou important!!! És molt més còmode que posar coixins normals entre les cames, ja que al ser tot llarg d'una peça el pots abraçar i donar-te la volta amb ell quan et vulguis canviar de cantó.
Per mi una de les millors inversions que pots fer, ja que després el podràs aprofitar per alletar al teu nadó.

Ànims!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dj. maig 22, 2014 8:42 am

Hola neurona,

jo no tinc dolor a les cames, però per culpa de l'acidesa he de dormir pràcticament sentada al sofà. Ja porto unes setmanes així: poso una muntanya de coixins al meu costat, i apoio els braços i el cap en ells. Quan dormia estirada em posava un coixí del sofà entre les cames, m'anava bé perquè no és tan gruixut ni tan gran com un de llit. Em posava sempre del cantó esquerre, però si alguna vegada em posava panxa enlaire mentre dormia, quan em despertava tenia les cames o els braços adormits.

Així que només et puc aconsellar dormir del cantó esquerre i fer servir coixins del sofà ( o dormir sentada, però no crec que t'atregui gaire la idea!).

Ànims.
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dj. maig 22, 2014 8:46 am

hola!!

jo quan no tenia el coixí de lactància (és un xurro llarg, de la prenatal) pensava que amb qualsevol coixí en feia, i quan el vaig tenir, buffff és una meravella per dormir. Ara amb el segon igual, des de fa uns mesos ja l'utilitzo i genial :ok:
Imatge
Imatge
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

EntradaAutor: Xop » dj. maig 22, 2014 3:53 pm

Jo també t'aconsello el coixí, a mi mel van deixar quan només estava de 3 o 4 mesos i és millor que els normals perquè el pots modelar al teu cos com tu vulguis.
Quan treballava de perruquera i acabava tots els dies amb molt mal de cames, per la mala circulació, dormia tot l'estiu amb coixins gruixuts sota el matalàs. Ara no ho faig perquè, com la jaruma, tinc moltes cremors i haig d'elevar més el tronc que les cames....
En fi, tu ves provant i segur que trobes la posició!
Imatge
neurona
Entrades: 209
Membre des de: dj. feb. 27, 2014 4:48 pm

EntradaAutor: neurona » dv. maig 23, 2014 8:32 am

Bon dia noies!

Avui ja li he agafat el tranquillo, ahir li vaig preguntar a la fisio en les classes. I he dormit sense dolor!!
He possat un coixí entre les cuixes pero una cuixa mes adelantada (per no fer tanta presió) i un suport en la meva panxa, en aquest cas una almohadilla d' aquelles x les cervicals i aixi he descansat. D'un costat em va millor aquesta posició q del altre costat, pero bueno..

Moltes gràcies igualment per els consells, son ben rebuts.

MERCY GUAPES

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::