pèrdues abundants de llet

Tria el pit o el biberó.

mariag
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

pèrdues abundants de llet

EntradaAutor: mariag » ds. abr. 26, 2014 9:28 am

Quan li dono un pit a la petita, perdo llet de l'altre; fins aquí, normal. Ara, el meu dubte és si també és "normal" anar perdent llet durant tot el dia i en quantitats força abundants! M'he hagut de posar els recol·lectors de llet (de la casa Medela) perquè si no, era un constant de canviar sostens i samarretes durant tot el dia... anava sempre molla!

A alguna li ha passat? Sabeu si serà durant força temps? S'acabarà passant? La veritat és que és força incòmode... :ufs:
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: pèrdues abundants de llet

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. abr. 26, 2014 9:36 am

Porto 7 mesos de lactància i d'un pit se m'ha regulat però no de l'altre.
Sempre porto discos absorvents, els que em van millor són els del Mercadona, aguanten molt, i amb els recolectors quan dóno el pit recullo de l'altre i vaig guardant "xupitos". Mica en mica s'anirà regulant, tot i que encara tinc pèrdues, ja no són tant abundants com al principi.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
mariag

EntradaAutor: mariag » ds. abr. 26, 2014 10:32 am

PetitPrincep79 ha escrit:Porto 7 mesos de lactància i d'un pit se m'ha regulat però no de l'altre.
Sempre porto discos absorvents, els que em van millor són els del Mercadona, aguanten molt, i amb els recolectors quan dóno el pit recullo de l'altre i vaig guardant "xupitos". Mica en mica s'anirà regulant, tot i que encara tinc pèrdues, ja no són tant abundants com al principi.

7 mesos?! Déu n'hi do... :-o00m

Jo no em puc posar discos perquè m'enceten els mugrons... Ja et dic, tot plegat és força incòmode... jejeje! Espero que la cosa es vagi regulant aviat!

Dius que vas guardant la llet dels recolectors? Com ho fas? Com li dónes?
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. abr. 26, 2014 6:30 pm

Durant el dia la vaig guardant a la nevera, i després a un pot al congelador. Si puc també faig amb tirallets i així guardo més.
Aprofito aquesta poca per si algun moment la meva mare li ha de donar i queda una estona per a que jo arribi de la feina (treballo poques hores i sol esperar-me). I encara no ho he provat, però havia pensat utilitzar aquest poc amb fruita i fer mini gelats o alguna cosa similar jejeje.

mariag

EntradaAutor: mariag » dg. abr. 27, 2014 8:25 am

PetitPrincep79 ha escrit:Durant el dia la vaig guardant a la nevera, i després a un pot al congelador. Si puc també faig amb tirallets i així guardo més.
Aprofito aquesta poca per si algun moment la meva mare li ha de donar i queda una estona per a que jo arribi de la feina (treballo poques hores i sol esperar-me). I encara no ho he provat, però havia pensat utilitzar aquest poc amb fruita i fer mini gelats o alguna cosa similar jejeje.

Oh quina bona idea lo dels gelats!! jejeje!! ja m'explicaràs si ho fas! ;)

Jo avui començaré a provar de treure'm llet per provar de donar-li amb el biberó, més que res per quan jo hagi de fer coses fora de casa i li pugui donar el pare o les àvies. A veure què tal! I em sembla que començaré a guardar la que vaig acumulant als recolectors per no desaprofitar-la, tal i com fas tu.

I una altra pregunta: com ho fas per alletar quan estàs fora de casa en un lloc públic? Buides el recolector en un biberó? Jo encara no ho he fet, però demà, per exemple, he d'agafar el ferrocarril i penso que si li hagués de donar el pit allà, doncs hauria de buidar-lo en algun lloc i he pensat de dur un biberó petit i anar-hi buidant la llet que perdo...
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

EntradaAutor: Busy_Bee » dg. abr. 27, 2014 10:02 pm

Hola noies!
Jo estic exactament igual, tot i que s'ha anat regulant, per fi...

Al principi també anava tooot el dia amb els recolectors de Medela i també se m'omplien molt, fins al punt que a la que em despistava ja vessaven i era un merder! Em podia arribar a treure 50ml d'un sol pit en només una estona de no buidar...

No em posava discs perquè em van dir que el mugró millor que no estigués humit per no agafar fongs, i a més em molestaven bastant, però amb les setmanes el tema ja s'ha anat regulant i tot i que encara en tinc molta, vaig amb discs tot el dia (els del MErcadona els millors, sens dubte!). Vaig deixar d'utilitzar els recolectors perquè em feia mal, m'apretaven...

Jo feia el que tu dius, mariag, duia uns pots a la bossa del cotxet i quan havia de donar el pit buidava allà la llet, però la veritat és que tampoc és massa còmode...

ànims amb el tema!!
Imatge

Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. abr. 28, 2014 11:18 am

Amb el tema d'anar pel carrer no m'he trobat, ja que vaig només amb els discos. Els recol·lectors només els utilitzo a casa, i així vaig treient i guardant a la nevera.
Només un incís sobre el biberó, millor que tu no li donguis... És probable que no en vulgui perque ets tu qui li intenta donar :ok:

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::