Estic desesperada

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
Anele
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

Estic desesperada

EntradaAutor: Anele » ds. març 29, 2014 7:45 am

El meu fill te 6 anys i últimament no hi ha qui l'aguanti. Al cole em diuen que es molt bo pero a casa... Esta respondón, violent, amenaça tota l'estona. No fa cas absolutament de res. El castiguem i tant se li en dona. Com a mare sento una gran impotencia perque fagi el que fagi la seva actitud no canvia. He pensat quines podien ser les causes he preguntat a les mestres i em diuen que encara que es un nen tímid esta molt integrat
Anele

Re: Estic desesperada

EntradaAutor: Anele » ds. març 29, 2014 7:48 am

No havia acabat continuo: doncs aixo em diuen q es tímid pero que esta molt integrat a la classe. Crec q el q mes te son gelos ja q te una germana q ara fara dos anys. Pero en serio el seu comportament es horrible
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » ds. març 29, 2014 10:51 am

No sé si et servirà de consol però jo també em sento una mica desesperada, últimament. Tinc també una nena de 6 anys i una altra de 2 (igual que tu) i la gran m'està costant molt... No fa cas de res, absolutament de res. Li dic que "no" a alguna cosa i ho fa igualment... Jo penso que s'hi deu barrejar l'edat i els gelos, també. No tinc solució, ho sento. Però ja veus que no passa només a casa teva... Una abraçada i ànims! :-o00m
Imatge
Anele

EntradaAutor: Anele » ds. març 29, 2014 1:16 pm

Almenys saber q no soc l'unica q te aquest problema consola una mica. Perque no puc evitar el pensar en q m'haure equivocat i tinc por q aixo vagi a pitjor
Reme
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 11:24 pm

EntradaAutor: Reme » ds. març 29, 2014 2:00 pm

La sol3lució no la tinc, però hi ha un llibre que està molt bé sobre el tema dels gelos entre germans. Es diu "Hermanos no rivales". És aquest: http://www.casadellibro.com/libro-hermanos-no-rivales/9788497990974/1812502
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » ds. març 29, 2014 7:25 pm

Has provat a treballar amb premis, amb comptes de càstigs? A la meva gran els càstigs no li fan gaire efecte, té un punt rebel (que a mi pot desesperar-me de vegades, però penso que li anirà molt bé a la vida), i en canvi em funciona molt bé el premi. No vull dir comprar res, vull dir felicitar-la per allò que fa bé, estar per ella una estona... Sense fer gaire cas del que fa malament. Els canvis potser són lents, però ho trobo millor per tots.
Imatge
Imatge
Imatge
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Susana82 » dg. març 30, 2014 11:27 am

Hola Angele
Són nens nerviosos o potser com diuen "D'ALTA DEMANDA", a MI TB M PASSA igual és fill únic, a casa no s'aguanta i a l'escola es molt tímid...
a mi m van dir q a casa se desfoguen ja q a l'escola se mostren tímids i no s'espressen com són a casa shan d desfogar hi ho han d fer, sinó seria pitjor això mho va dir l'any passat la tutora del meu fill, a lo millor t fa el canvi i sinó hem d'anar posant límits i normes pq sinó d mida q es fan grans serà pitjor i PÀCIENCIA.
Anele

EntradaAutor: Anele » dg. març 30, 2014 12:46 pm

Lo dels premis o recompenses ja ho he probat. L'he animat a que es porti be o sigui respectuos. He probat a dir-li q si es porta be el cap de setmana anirem al cine o al zoo q li encanta i quan veu q amb el seu comportament al final no ho fem i li faig reflexió em diu q li es igual
mei
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mei » dc. abr. 16, 2014 9:58 pm

Hola!
Crec que em sento identificada amb vosaltres.. La meva filla de 6 anys (P5), q té un germanet de 3 anys, també està molt contestona i una mica rebel, no sempre però. Sobretot aquest dies q no ha tingut escola.
És una nena molt tímida i a l'escola no tenen cap queixa, però a casa no para!
M'ha sobtat el que has dit Susana82!! La raó que et va donar la tutora no l'havia sentit encara, i té la seva lògica, no?

Jo també penso q la meva filla és una nena "d'alta demanda" com dius i intento donar-li molt del meu temps i atenció però alhora penso que tanta mare tampoc li ha d'anar bé.

Creieu que canviaran, si?
Anele

EntradaAutor: Anele » dv. abr. 18, 2014 7:11 am

Jo espero que nomes sigui una etapa i que la cosa no hi vagi a mes, pero es fa dur perque de vegades sento una impotencia.... Intento estar tranquil.la pero la veritat es que la seva actitud em crispa.
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » dv. set. 05, 2014 5:05 pm

Noies , veig que no estic sola! La meva filla també és d'alta, altíssima demanda. A l'escola tot bé però tímida tampoc. A casa, contesta i plora a la més mínima. Però plora amb uns crits i una ràbia que fa por! I va dient: quina ràbia, quina ràbia! I el més fort és que els motius són autèntiques xorrades! Tal com diu eltítol del post, estic desesperada i nosé pas com actuar.
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dl. set. 08, 2014 11:04 am

hola noies:

Jo estic igual que vosaltres, però en el meu cas és fill únic. O sigui, que no tinc l'"excusa" del germà. Jo he buscat información de l'alta demanda i veig que el nen quadra bastant amb aquestes característiques. Com vosaltres, a l'escola es porta super bé, però a casa treu tot el que porta a dins. No tinc cap sol.lució, però la meva mare em diu que jo era igual de petita. Molta paciènica i molts ànims a totes.
Imatge
MartaMorera
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: MartaMorera » dc. set. 17, 2014 6:36 pm

Hola mamis, jo us proposo una activitat a veure si us va bé: feu una llista de les coses que voleu aconseguir dels vostres fills a nivell d´autonomia, ja que als 6 anys ja han de poder ser més autónoms.
El pare i la mare han de participar tots dos en aquesta activitat. Se li diu al nen les coses que esperem d´ell a nivell d´autonomia i a nivell emocional.
Se li explica les normes que vosaltres heu posat a casa com rentar-seles mans abans d´anar a dormir, vestir-se sols, hanar a dormir a la hora que establiu etc.
Feu una llista a la nevera ben gros i tot fent un calendari es donen gomets de colors segons si ho ha fet o no.El nen ha de saber si el què fa està bé o malament ( tot i que de vegades el comportament negatiu es senyal de reclam d´atençió).
Hi ha un gomet verd per quant ho fa bé, un gomet taronja si es regular o vermell si està malament.
Cada día es posa un gomet segons aconsegueixi o no les normes.devant un gomet vermell no premiar al nen, ni fer-li cas i que ell s´adoni que no aconsegueix el què vol.Per tant obviarem els mals comportaments encara que tingui una rabieta i ser innamovible en les vostres normes.
Quant hiha un gomet verd, aleshores sí que donaría més atençió i fins i tot un petit premi d´alguna cosa que li agradi
salutacions a totes i espero que us vagui bé
Marta Morera
Pedagoga i logopeda, www.edukatio.org
per qualsevol consulta, marta.morera.sauret@gmail.com
mei
Entrades: 13
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 10:33 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mei » dt. set. 23, 2014 3:54 am

Moltes gràcies Marta pels teus assessoraments.
Mei

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::