LM i Blevit digest

Tria el pit o el biberó.

mariag
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

LM i Blevit digest

EntradaAutor: mariag » dg. abr. 13, 2014 6:34 pm

Hola noies!!

Alguna de vosaltres ha compaginat la LM amb el blevit digest? La nostra petita té força mal de panxa... No n'hi volíem donar per allò de que amb la llet tenen tot el que necessiten però és que ja no sabem què fer i pensem que mal no li farà...

Què me'n dieu?
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: LM i Blevit digest

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. abr. 13, 2014 10:03 pm

Jo a la meva li donava reuteri, 5 gotes al dia amb una cullereta i ens va anar molt bé! El Blevit el 95% és dextrosa (un tipus de sucre), així que poca camamilla té...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dl. abr. 14, 2014 7:50 am

mariag ha escrit:Hola noies!!

Alguna de vosaltres ha compaginat la LM amb el blevit digest? La nostra petita té força mal de panxa... No n'hi volíem donar per allò de que amb la llet tenen tot el que necessiten però és que ja no sabem què fer i pensem que mal no li farà...

Què me'n dieu?

Com saps que té mal de panxa?
Imatge Imatge
montsejoel
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dl. abr. 14, 2014 8:43 am

Jo no li donaria el Blevit Digest, no és més que sucre... si efectivament és mal de panxa et recomano el Reuteri, triga una mica en fer efecte però va força bé.

http://www.ramontormo.com/noticias/1209 ... uterii.php
mariag

EntradaAutor: mariag » dl. abr. 14, 2014 9:16 am

shyla ha escrit:

Què me'n dieu?

Perquè està tranquil·la i de cop es posa a plorar súper vermella i fent força fins que fa caca o li surt un pet! ;)
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dl. abr. 14, 2014 9:39 am

Heu provat amb els massatges a la panxa? L'ajudaran a treure els gasos. Amb la criatura estirada panxa enlaire mirant-te, suaument li podeu fer massatge de la part superior dreta de la panxa cap avall. TAmbé serveix fer-li fer la bicicleta amb les cames.
Imatge

Imatge

Imatge
montsejoel

EntradaAutor: montsejoel » dl. abr. 14, 2014 9:49 am

Els massatges també són molt bona opció:

http://www.infantmassageusa.org/wp-cont ... ressed.pdf
shyla

EntradaAutor: shyla » dl. abr. 14, 2014 1:06 pm

mariag ha escrit:
shyla ha escrit:

Què me'n dieu?

Perquè està tranquil·la i de cop es posa a plorar súper vermella i fent força fins que fa caca o li surt un pet! ;)

No és que vulgui dir que no en tingui, però a aquesta edat (i més endavant també) és molt difícil saber per quin motiu ploren. Pot ser que simplement ella noti que li venen ganes de tirar un pet o de fer caca i això l'agafi per sorpresa i plori, no hauria de voler dir necessàriament que tingui mal de panxa, no sé si m'explico...

Si veus que li costa d'expulsar sí que pots ajudar-la amb massatges circulars en el sentit de les agulles del rellotge a sobre la panxa, pressionant una mica, amb una mica de body milk o oli.

Si feu LME jo no li donaria cap infusió, això et pot interferir més negativament que positivament, però la decisió és vostra :ok:
Imatge Imatge
mariag

EntradaAutor: mariag » dl. abr. 14, 2014 2:49 pm

Aquest matí hem provat el massatge i ha estat "mano de santo"! Ho ha tret tot i s'ha quedat súper tranquil·la! És cert que és difícil saber per quin motiu ploren i que és molt d'hora per dir que siguin còlics; la pediatra ens va dir que encara té el sistema digestiu molt immadur i que està aprenent a apretar per fer caca o tirar-se pets; per tant paciència!!

I sí, com que fem LME, em sembla que d'infusió res de res! Anirem fent massatgets! ;)

Gràcies a totes!!
shyla

EntradaAutor: shyla » dl. abr. 14, 2014 3:30 pm

mariag ha escrit:Aquest matí hem provat el massatge i ha estat "mano de santo"! Ho ha tret tot i s'ha quedat súper tranquil·la! És cert que és difícil saber per quin motiu ploren i que és molt d'hora per dir que siguin còlics; la pediatra ens va dir que encara té el sistema digestiu molt immadur i que està aprenent a apretar per fer caca o tirar-se pets; per tant paciència!!

I sí, com que fem LME, em sembla que d'infusió res de res! Anirem fent massatgets! ;)

Gràcies a totes!!

:ok: :ok:
Imatge Imatge
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Susana82 » dl. abr. 14, 2014 9:40 pm

Hola
Jo si q li donaria blevit digest, quan el meu fill era més petit li donava i es eficaç va molt bé :ok:
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. abr. 15, 2014 1:24 am

MIra-t'ho, però crec que porta força sucre. :ufs:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
montsejoel

EntradaAutor: montsejoel » dt. abr. 15, 2014 7:39 am

mariag ha escrit:Aquest matí hem provat el massatge i ha estat "mano de santo"! Ho ha tret tot i s'ha quedat súper tranquil·la! És cert que és difícil saber per quin motiu ploren i que és molt d'hora per dir que siguin còlics; la pediatra ens va dir que encara té el sistema digestiu molt immadur i que està aprenent a apretar per fer caca o tirar-se pets; per tant paciència!!

Gràcies a totes!!

Molt bé Maria! :ok: :ok:
tueresmisol
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 1:38 pm

EntradaAutor: tueresmisol » dl. abr. 21, 2014 3:13 pm

Hola, A mi desde luego no me fue nada bien, cada vez que le daba, vomitaba todo y mas.

As probado con colikin? todo el mundo me hablo muy bien, (yo no lo probé)

Suerte!
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::