Anar o no a un casament amb bebe dun mes

Més qüestions.
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Anar o no a un casament amb bebe dun mes

EntradaAutor: Socatchick » dg. feb. 09, 2014 11:20 pm

Holaa!!

Tinc un dilema i no sé què fer... al cap d'un mes que neixi la nostra nena tenim un casament d'uns amics i no sé si és bona idea anar-hi...

El casament és de nit i està a una mica més de dues hores de casa, així que hem de fer nit allà però des d'on es casen a l'hotel més pròxim hi ha mínim uns 15 minuts (això tenint sort i que hi hagi habitacions... no obren fins després de setmana santa i hi ha més casaments a la zona...)

Per un costat tinc ganes d'anar-hi però per l'altre penso que serà massa trute per una nena tant petita.

Què farieu vosaltres??
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Anar o no a un casament amb bebe dun mes

EntradaAutor: Ponioleta » dl. feb. 10, 2014 10:02 am

Hola
penso que és personal, però jo no hi aniria.
Quan va néixer el meu fill els "mogollons" m'atabalaven molt. I més un casament, a la nit i lluny de casa.

I no sé a partir de quina data has calculat "un mes més tard" però pensa que també pots parir a la setmana 42.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Anar o no a un casament amb bebe dun mes

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. feb. 10, 2014 2:44 pm

Hola,

Yo fui a la boda de mi padre en 2008 cuando la pequeña tenía un mes y medio, tampoco nos quedaba a mano ya que nosotros estábamos en el Bages y él en Andorra, pero bueno hice el esfuerzo aunque no tenía demasiadas ganas ya que la pequeña no dormía demasiado y venía de una cesárea bastante complicada. Estuvimos bastante a nuestro aire en la Boda para estar mas tranquilos y nos volvimos a la tarde-noche, ya que también teniamos a otra pequeñanaja que entonces tenía 2 años y 5 meses.
Es una cuestión bastante personal, yo lo hice porque era mi padre y a pesar de nuestras diferencias (el no vino siquiera cuando nació la pequeña en 2008) pensaba que era importante ya que como no le quedaban muchos mas años de vida quería hacerle feliz. Por eso guapa que tienes que hacerlo porque tu quieras, si no te ves no vayas, que tus amigos lo entenderán perfectamente.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::