¸¸.•´¯`•.¸¸Grafiqueres de Gener de 2014 ¸¸.•´¯`•.¸¸

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Jaleturu
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: ¸¸.•´¯`•.¸¸Grafiqueres de Gener de 2014 ¸¸.•´¯`•.¸¸

EntradaAutor: Jaleturu » dv. gen. 31, 2014 1:51 pm

UI UI UI que passa aqui??? quan es el teu cumple Alis??

quantes coses sabeu eeeh!! ja ens diras!!

ale jo ja plego i marxo a caseta! per fi divendres!
Imatge

Imatge
alis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

EntradaAutor: alis » dv. gen. 31, 2014 2:38 pm

WWWHHHATTTTT!!!!!!!que passa??????????????jo no m´entero de res???????
en fi ........M´ENCANTEN les sorpreses!!!!!!!!!!mmmmm!!!!
pero encara falten uns dies!!!
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dv. gen. 31, 2014 3:49 pm

bona tarda...he intentat enviar un missatge desde el movil...i impossible :-(( perdoneu reines.......
la meva tempe a dia 11DPO..segueix a 37.1...peeeeeroooooo no em vull fer cap il.lusió!! tinc molt mal de cap això si...i com no puc pendre ibuprofe...vaig amb ell tot el dia desde ahir... :ufs: :ufs:
Lover cuca tu com o portes??
LOVER
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: LOVER » dv. gen. 31, 2014 10:55 pm

Hola noies he estat un xic out pero us he anat seguint. Faré un repasillo per veure si estic al dia i puc començar el febrer amb tota la informació!!!

NISS- Al final t'ha vingut la W?

YUYU- Nena quina bona pinta te la teva grafica!!! TE faràs TE dilluns? Amb aquesta tempe a 11DPO a 37.1 fa pinta de primera panxu de Febrer!!!!

ALIS- Aixó de la pedra segur que es lo que et feia falta, ja veuras que aquesta vegada va tot rodat!! Nena tu i jo dimecres?, Jo no aguantaré!!! Molt interesant lo del link. Jo com ja sabeu soc fan de l'acupuntura!!! i el video... del bebé rient, sempre em true un somriure i acabo rient en modo bobo jajajaj
HAs fet una jefatura genial.
Floreta pel dimecres ens toca el nostre regal de cumple Febrerenc!!!!

SUADMI- No le puedo hacer un monumento a mi chico porque si no se lo cree y baja la guardia jajjaajaj A veces pienso que como he tenido tanta suerte en el amor por eso nos esta costando tanto esto del bebé.
A demas tengo que añadir que suerte la mia porque a mas de casi 9 años menos que yo... esta cañón!!! jajajaja

JALETERU- Sempre he sentit que el sobre pes pot probocar infertilitat o problemes per la concepció, i mai esta de mes qüidar-te per sertir-te be amb tu mateixa. Anims bunica!!!
Que bé que el teu pare es recuperi tan rapid!!! Has sigut una gran cojefa, gracies!

NUIT- Aquesta baixadeta no es res significatiu, no¿ Es molt aviat per que sigui la W, No?
Aguanto, aguanto pero avui he fet una tonteria... m'he fet un pipitest d'aquests que fa la meva jefa per saber si estas en fase d'acetosi amb les dietes proteinades i no he sapigut veure res, no se que volia veure , pero... suposo que ha sigut un pipitest placebo jajajjajaj

LAIA- Si a mi també m'agrada el punt de creu de la meva grafica a mes fa forma de corona!!!a veure demà...TU com et trobes? Vas estan bé ? i el cigro ? i el Papi?
Imatge
5/2 TE+
13/2 1 ECO sac 5s
27/2 2 ECO Cor a tope 7s
13/3 3 ECO Es mou. Veiem extremitats i el perfil 9s
19/3 4 ECO Es mou molt i està perfecte. 35 mm 10s
27/3 5 ECO Veiem estomac i horta. 41.33 mm 11s
4/4 6 ECO Morfo. os nasal i plec nucal OK 5.5mm una nena? 12s
7/4 7 ECO Confirma tot perfecte
16/4 8 ECO Elsa 77 mm 13s
suadmi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2168
Membre des de: dg. juny 14, 2009 2:44 pm

EntradaAutor: suadmi » dv. gen. 31, 2014 11:10 pm

Nenas paso a despedirme del post y nos vemos en febrero!!! Esperemos que esté todas consigamos nuestra ansiada panxu!!!!! por favor!!!! Que ya toca no?

A las jefas que decir un 10!!!!!!!!

Y a las que vienen ánimos que los vais hacer genial!!!!!!!! Jajajajajaja

Hasta febrero!!!!! HUy si ya es febrero!!!!!!!!! Bye
LOVER
Entrades: 258
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: LOVER » dv. gen. 31, 2014 11:14 pm

EGOMOMENT
Noies he esta un xic ausent aquests dies perque es que no em trobo gaire fina.
Ahir eren els pits que em feien un mal... eren com de silicona, tenen un moviment extrany i el dolor es del mugró en dins! i molt cansada i no em podia concentrar en res, pero es que ni en condimentar el dinar, ara arriba el vespre i no mentra la son!
i avui... bueno avui ha sigut una kk gran tot el dia! m'ha sonat el despertador a les 8 per fer tempe i sempre dormo fins les 9 o 2/4 de 10 i avui he pasat de tot i me aixecat a le 11.15h, juro que no podia sortir del llit i la veritat es que m'he rallat un piló perque tinc fibromialgia i tenia tota la pinta de fer un brot dels gran i quan he acabat d'esmorçar a arribat en Lovero i tan punt ha entrat per la porta me li he abraçat amb una plorera perque no se m'havia posat bé l'esmorçar. Ell s'ha posat a riure i entre dents a deixat anar un "soc infalible!" uy uy m'ha sentat com un tiro i li he montat un pollo... 10 minuts... pero monumental!!! Despres he anat a treballar amb un mal cos... no se si he tingut cap rodo perque tinc l'estomac raro o es que tinc l'estomac raro perque tinc cap rodo, no se si m'explico? El cas es que nomes feia que salivar i ... incapaç de mantenir una conversa, ufff
Si tot aixó son psicosintomes VAYA TELA!!!!!
Si no fos perque vuy ser prudent, m'atrebiria a asegurar que aixó es una panxa gran!! pero nooooo dic res, encara que els embarassos anteriors van ser els mateixos sintomes.

Bueno despres del gran rollasso, marxo descarregada cap al febrer, amb una gran esperança i amb l'alegria de poder compartir totes aquestes ilusions amb vosaltres que m'enteneu i m'acompanyeu per aquest camí tan maco que avegades es fa feixuc.
Gracies a totes per ser-hi al Desembre, al gener i ara també al Febrer mes del amor.
Una gran abraçada i un petó inmes!!!
NAMASTE :-o00m
Imatge
5/2 TE+
13/2 1 ECO sac 5s
27/2 2 ECO Cor a tope 7s
13/3 3 ECO Es mou. Veiem extremitats i el perfil 9s
19/3 4 ECO Es mou molt i està perfecte. 35 mm 10s
27/3 5 ECO Veiem estomac i horta. 41.33 mm 11s
4/4 6 ECO Morfo. os nasal i plec nucal OK 5.5mm una nena? 12s
7/4 7 ECO Confirma tot perfecte
16/4 8 ECO Elsa 77 mm 13s
yuyu

EntradaAutor: yuyu » dv. gen. 31, 2014 11:34 pm

Lover es molt maco aixo que has escrit... I tant que t'entenem... En cadasquna de teves reaccions, ploris, t'enfadis... I ha un gran motiu... Nomes espero i desitjo que el teu somni i el de totes les buscadores es compleixi aviat...
Aixi jo tambe despedeixo el gener...
Apa som-hi demà mes i millor!!!!
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » ds. feb. 01, 2014 7:53 am

i tant que t'entenem Lover!!!!
descarrega que aqui s'està per això!el tue hom et recolza molt i t'enten, però n'hi ha molts que no ho fan i no entenen els nostres altibaixo ni quan ovulem, ni quan ens ve la W ni quan tens panxu i vols estar tirada al sofà!aixi que :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m , relaxa't, pensa que és panxu i cuida't perquè si ho és el cigru et necessita ben serena i descansada.
ànims atotes boniques, el cami és feixuc i no està ple de flors i violes, les que porteu temps ho heu vist o heu viscut en la vostra pell, costa la panxu, costa mantenir-la i la maternitat encara és molt més dura que aquest camí!només us desitjo que aconseguiu moltes panxulines en el mes de l'Amor!!!

Felicitats a les jefes!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Laia

EntradaAutor: Laia » ds. feb. 01, 2014 7:55 am

Yuyuuuuuuuuuuuu :content: :content: :content: :content: :content:
temperassaaaaaaaaaaaaaaaaa fes TE ja!!!!!!!!!!!!!!!!!! :miko: :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:
ImatgeImatgeImatge

yuyu

EntradaAutor: yuyu » ds. feb. 01, 2014 7:58 am

Bon dia.... Jajaja laia ja l'has vist..... Avui pensava trobR-me ja 36,7... I la meva sorpresa 37.3 i el xirri tot moll... Perdoneu ....
El mal de cap dura... Ja es el tercer dia... Viam que faig... Merci cuca per estar atenta!!!
ISDISYUNAO
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » ds. feb. 01, 2014 8:16 am

Bon dia grafiqueres!! pasava per acomiadar-me del les jefes del mes de gener !! que ho han fet genial!!
Felicitar aquestes 4 panxus!!
Dir a la YUYU que aixo pinta GENIAL!!!! farem un :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m en conjunt ;)
I a la resta molts anims!! que segur que al mes del amor aconseguireu el que voleu neujor:-)

una abraçada a totes :-()-)
Laia

EntradaAutor: Laia » ds. feb. 01, 2014 8:58 am

yuyu ha escrit:Bon dia.... Jajaja laia ja l'has vist..... Avui pensava trobR-me ja 36,7... I la meva sorpresa 37.3 i el xirri tot moll... Perdoneu ....
El mal de cap dura... Ja es el tercer dia... Viam que faig... Merci cuca per estar atenta!!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) el xixi mooooooll!!!!
estàs a 2 dies, fes-te un TE ja!!!!passa de tempes, de xixis i de simptomes i anima't!!!!!volem cantar, volem començar el mes amb el teu positivàs!!!!!!
YUYU que ja et toca!!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

nuit
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:53 am

EntradaAutor: nuit » ds. feb. 01, 2014 9:41 am

Noies jo tb passava a desperdir-me del post I d'aquestes jefes tan genials que hem tingut!! Heu estat fantàstiques !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I al febrer més i millor!!!! que segur que sera un gran mes amb molts positius!! :b-))) :b-))) :b-)))
començant per la yuyu!!!! nena que és aquesta tempe!!!!! perlamordedeu!! fes TE ja!!! jejejjejeje :content: :content: :content: això no pot ser res més que una panxu com una casa!!!
Informa´ns quan et decideixis, eh!!!!

Lover bunica aqui estem per tot, per els moments bons i els dolents, així que no et sentis malament per explicar-ho :-()-) :-()-) com desitjo que tot aquests sentiments i psimptomes que tens siguin de panxu!! ja veuràs com si bonica!!! que t´ho mereixes i molt!!!! </;-) </;-) :-()-) :-()-)

I a totes les alters, cap al febrer i a l'ataque!!!!! :: orrr:: :: orrr::
nuit
Entrades: 310
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:53 am

EntradaAutor: nuit » ds. feb. 01, 2014 9:46 am

Volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE, volem TE.... :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:

(però tu res de sentir'te presionada, eh..... :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-D :-D )
vittela
Entrades: 684
Membre des de: dc. des. 12, 2012 9:17 am

EntradaAutor: vittela » dg. feb. 02, 2014 7:51 am

Jale i alis, moltes gràcies per haver fet de jefes durant el gener, ho heu fet súper be!!!! :-()-)

Ara cap a cantar positius al febrer!!!! :content: :content:
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::