ULL GANDUL

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
sil80
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 4:54 pm

ULL GANDUL

EntradaAutor: sil80 » dj. gen. 16, 2014 10:52 am

Hola,
tinc una nena de 3 anyets acabats de fer, i al fer la revisió amb la pediatra dels 3 anys, li van mirar la vista.
Resulta que amb els dos ull hi veu perfecta, però al momento de tapar-li l'ull Esquerra per veure-hi amb el dret... doncs no hi veu, o ni hi veu tan bé... de fet dels dibuixos que hi havia quasi no en va veure cap de bé...
La pediatra ens ha enviat a l'oftalmoleg , perquè diu que pot ser que tingui un ull gandul, ja que de l'altra hi veu bé. De fet el meu home de petit també portava ulleres, perquè no s'hi veía gens, de fet a ell se li notava molt perquè a més girava l'ull i era molt patós... Ens ha dit que segurament això és hereditari...

NOsaltres no li hem vist res de res, de fet quan mira la tele la veu perfecta i no hem notat res estrany...

Alguna li ha passat?
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: ULL GANDUL

EntradaAutor: Pukeko » dj. gen. 16, 2014 12:01 pm

A nosaltres!!
A la revisió dels 4 anys de la meva filla va passar exactament el mateix que dius tu: amb l'ull esquerre no veia un pijo. Jo, a cuadros perquè no havíem notat absolutament res, ni a casa ni a l'escola. Anem a l'oftalmòleg i resulta que té 3 diòptries d'hipermetropia!!!! ?-) ?-) ?-) Es veu que l'ull dret feia un sobreesforç i compensava l'esquerre. Flipant!!! La meva filla, que té una vista de linx. I res, ulleres i a controlar que no se li mogui la graduació.
sil80

EntradaAutor: sil80 » dv. gen. 17, 2014 9:44 am

Gràcies per contestar,
TEnim visita amb l'oftalmòleg la setmana que ve, a veure què ens diu.
sil80

EntradaAutor: sil80 » dc. gen. 22, 2014 9:39 am

Bé, ja hem anat amb visita amb l'oftalmòleg.
La meva filla ha de portar ulleres, té hipermetropía en un ull, l'ull dret. L'altre el té bé, per tant l'ull dret el té gandul, ja que les imatges li arriben borroses i el cervell les rebutja i fa que l'ull bo treballi més del compte. De momento no li han de tapar, perquè diuen que en molts casos amb ulleres i la graduació correcta ja n'hi ha prou. Hem d'esperar uns tres mesos i anar a revisió.

Em fa unamica de peneta per la nena, perquè només té tres anyets i no sé si voldrà portar-les, a la seva clase no hi ha cap nen amb ulleres, i tinc por que es vegi diferent.

Per cert, no sé a kin post era parlaven de oftalmolegs a Girona, nosaltres hem anat amb el dr Tarrús, i un 10, super cariños i simpàtic. Vam sortir molt contents pel tracte.
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. gen. 23, 2014 11:11 am

No pateixis gens!!!!

Jo també patia molt, sobretot pel fet que no se les vulgués posar i que li diguéssin alguna cosa els nens de l'escola. Però no, els nens ho van acceptar molt molt bé, ho van verue tots com una cosa molt positiva i va haver-hi una temporada que tots volien unes ulleres roses com les seves. Cap problema, des del minut 1.....
I per lo de no voler posar-se-les, tampoc: les porta sempre i no se les treu mai. Per dir-te que un dia aquest estiu vaig haver de sortir de la feina per portar-li les ulleres a l'escola perquè el seu pare s'havia descuidat de posar-les-hi.

No pateixis: els nens accepten molt bé els canvis i si tu li planteges com una cosa no dolenta, ella també ho veurà així. Suposo que a la meva filla també l'ajuda el fet de que jo també porti ulleres sempre, per tant és una cosa normal portar ulleres a casa.

Ànims!!
sil80

EntradaAutor: sil80 » dj. gen. 23, 2014 11:25 am

Merci pukeko,

Sí, jo crec que tenim la sort de que el meu home sempre ha portat ulleres i jo sóc miop i porto lentilles però a casa em veu molt amb ulleres... Ja m'he plantejat de deixar una mica de banda les lentilles i portar més les ulleres així veurà que és una cosa normal...

Ahir vam anar a triar-les i el principi anava molt decidida que li volia posar unes ulleres de pasta però el final ens hem decidit, unes de metàl·liques però que són super cómodes...

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::