Embaràs amb molts vòmits
Embaràs amb molts vòmits
Hola marones! Obro aquest fil per compartir el meu patiment, tinc moltes nàusees i vòmits i tinc por que perjudiqui el meu embaràs, m'agradaria que les embarassades que heu passat per aquest moment em tranquilitzeu, sé que a moltes passen per la meva situació però del meu entorn ningú, per això ho faig extensiu al SP. Cada dia que passa m'angoixa la idea que l'esforç dels vòmits pugui perjudicar sls petitons o bé no els arribi prou aliment.
Menjo poc i sovint, pocs líquids i el cariban (que no em serveix per res).
Segur que moltes heu passat pel mateix que jo, animeu-vos a escriure!
Una abraçada de mare preocupada
Menjo poc i sovint, pocs líquids i el cariban (que no em serveix per res).
Segur que moltes heu passat pel mateix que jo, animeu-vos a escriure!
Una abraçada de mare preocupada
Re: Embaràs amb molts vòmits
És de lo més normal, en principi fins el 1er trimestre s'acostuma a tenir. Jo amb el primer embaràs vaig vomitar fins el dia del part i el cariban no em feia res. Amb aquest embaràs, en canvi, hauré vomitat unes 3 vegades.... ànims i paciència i als bebes no li passa res 
noia molts ànims!! la meva neena ara té 3 mesos i durant l'embarass vaig vomitar com mai, tot el dia amb molt malesrar i vomitant, vaig estar de baixa desde el segon més per aquest motiu: hiperhemesis gravidea, però tot va anar bé. Ja ho fas molt bé, menjant poc i sovint i sobretot molt líquid. Si en 24 hores no toleres res, ni aigua, cap a urgencies!!
Hola peixicu, jo també vaig estar aixi fins als 6 mesos. Anava menjant com et diuen poca cosa i sovint. Un dels dies vaig anar a urgències i em van fer analítica,per sort va sortir bé i em van dir que anés fent com feia.
El ginecòleg em va receptar ferro per compensar com tenia jo analítiques i caribsn que tampoc em va fer res.
A la nena no li va passar res i vaig engreixar- me finalment 9 -10kg.
Espero que se t' acabin aviat perquè fan la punyeta! Anims! I gràcies per obrir el post llegir la pilar m'ha anat bé ja que torno a repetir experiència!
El ginecòleg em va receptar ferro per compensar com tenia jo analítiques i caribsn que tampoc em va fer res.
A la nena no li va passar res i vaig engreixar- me finalment 9 -10kg.
Espero que se t' acabin aviat perquè fan la punyeta! Anims! I gràcies per obrir el post llegir la pilar m'ha anat bé ja que torno a repetir experiència!
Al segon embaràs vaig estar vomitant fins als 6 mesos, també. Però a diferència del primer embaràs, que només vomitava als matins i durant només un mes (del segon al tercer mes, més o menys), amb aquest tenia nàusees continuades, mai sabia si el menjava acabaria al wàter, perquè fins i tot les ganes de vomitar em fèien despertar a les nits i la majoria de vegades acabava vomitant. La única manera de solventar-les era amb el cariban, que l'únic que feia era evitar que vomités, no que sentís menys nàusees.
Als sis mesos se'm va passar una mica, però mai em vaig sentir 100% bé. Així que, noia, paciència.
Als sis mesos se'm va passar una mica, però mai em vaig sentir 100% bé. Així que, noia, paciència.
Hola!
Jo també vaig vomitar com una boja en els dos embarassos, especialment en el segon. En el primer el cariban sí que em va fer efecte. En canvi, en el segon no gaire. Em treia una mica els vòmits (vaig passar de 8 vòmits al dia a 2 o 3) però no totalment.
Jo també vaig haver d'agafar la baixa perquè m'era impossible fer vida normal.
El que millor em va anar va ser menjar poc i sovint i beure Vichy fresquet. Va ser la meva salvació. Quan em notava marejada me'n prenia una mica i em notava molt millor. I com que l'aigua normal no m'entrava gens, vaig sobreviure mesos i mesos gràcies al Vichy. També m'anava bé beure caldets en comptes d'aigua.
Paciència que això s'acabarà i després ni te'n recordaràs, d'aquesta sensació!
Som moltes dones les que ho patim. Molts ànims!
Jo també vaig vomitar com una boja en els dos embarassos, especialment en el segon. En el primer el cariban sí que em va fer efecte. En canvi, en el segon no gaire. Em treia una mica els vòmits (vaig passar de 8 vòmits al dia a 2 o 3) però no totalment.
Jo també vaig haver d'agafar la baixa perquè m'era impossible fer vida normal.
El que millor em va anar va ser menjar poc i sovint i beure Vichy fresquet. Va ser la meva salvació. Quan em notava marejada me'n prenia una mica i em notava molt millor. I com que l'aigua normal no m'entrava gens, vaig sobreviure mesos i mesos gràcies al Vichy. També m'anava bé beure caldets en comptes d'aigua.
Paciència que això s'acabarà i després ni te'n recordaràs, d'aquesta sensació!
Som moltes dones les que ho patim. Molts ànims!
Hola, maques.
Jo encara no estic embarassada, xo us vaig llegint per estar "preparada"
Només una curiositat, sabeu xq es degut el vòmit durant l'embaràs? No hi ha cap manera de prevenir-ho? Us van donar cap consell x evitar-ho al màxim sense medicació?
Aprofito x donar-vos ànims! Imagino que es passa malament i entenc perfectament la preocupació pel petitonet, tot i sabent que no li passa absolutament res. S'ha de pensar que, al final, tot tindrà la més bonica de les recompenses.
muack!
Jo encara no estic embarassada, xo us vaig llegint per estar "preparada"

Només una curiositat, sabeu xq es degut el vòmit durant l'embaràs? No hi ha cap manera de prevenir-ho? Us van donar cap consell x evitar-ho al màxim sense medicació?
Aprofito x donar-vos ànims! Imagino que es passa malament i entenc perfectament la preocupació pel petitonet, tot i sabent que no li passa absolutament res. S'ha de pensar que, al final, tot tindrà la més bonica de les recompenses.
muack!
- SòniaBanyoles
- :: conillet

- Entrades: 363
- Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
- Contacta:
Peixicu tranquil.la q es normalissim el q et passa, com ja t'han dit als petits no els passa res. Pel q entenc portes bessons oi? Pq vaig llegir q com q hi ha mes nivells d' hormones i per tant mes probabilitats de vomits i nauseas, pero com diu la Naetdha es mooolt bona senyal, senyals que les hormones fan el q han de fer.
Jo tb vaig tenir moltes nauseas i vomits ben b fins als 5 mesos i no em vaig pendre mai el cariban. Anava tirant d'homeopatia, pastilles de jengibre i sobretot el vichy despres dels àpats m'anava molt b i ara encara el faig servir despres d'algun apat mes contundent.
La veritat es q al final em semblava fins i tot estrany no tenir la sensacio de vomit i ems emblava estrany el dia q no en tenia jijijijiji. Imagina't com es cos es va acostumant!
Mmmmmmolts ànims i pensa q aquest patiment teu es per la gran feina que estas fent!!!
Jo tb vaig tenir moltes nauseas i vomits ben b fins als 5 mesos i no em vaig pendre mai el cariban. Anava tirant d'homeopatia, pastilles de jengibre i sobretot el vichy despres dels àpats m'anava molt b i ara encara el faig servir despres d'algun apat mes contundent.
La veritat es q al final em semblava fins i tot estrany no tenir la sensacio de vomit i ems emblava estrany el dia q no en tenia jijijijiji. Imagina't com es cos es va acostumant!
Mmmmmmolts ànims i pensa q aquest patiment teu es per la gran feina que estas fent!!!

ei! aquí una altra que va anar en vaixell tot l'embaràs! hahaha, el 1er embaràs ni un vòmit i perfecte, el segon embaràs.... vomitant casi els 9 mesos :( i molt marejada. Per la criatura no pateixis, jo em vaig engreixar uns 9-10 kg tot i vomitar molt, i la nena va pesar 3.616kg al néixer, o sigui que li feia profit el menjar tot i jo vomitar molt... potser a partir dels 3 mesos et passen els vòmits... i sinó molta paciència!!

Hola,
Com ja t'han dit tranquil·la. Jo estic embarassada de 6 mesos i segueixo amb vòmits. Amb el primer ja em va passar i soc de les rares que li va durar tot l'embaràs. Però això som contades les que ens passa jo al principi amb vaig aprimar tant al primer com el segon. I amb el primer al final del embaràs vaig engreixar 4 kg en total. Però el peque va pesar 3.400 kg perfecte. Perquè vegis que no els hi passa res a ells ens passa a nosaltres. Jo prenc cariban sembla que no fagi res però si el deixo de pendre encara em poso pitjor llavors, vull dir que vomito tot. Tu tranquil.la sobretot i si vols parlar perquè de vegades es desesperant almenys per a mi. Ja saps, a més pensa que després tindràs una gran recompensa els peques
Un petó i una abraçada molt gran
Com ja t'han dit tranquil·la. Jo estic embarassada de 6 mesos i segueixo amb vòmits. Amb el primer ja em va passar i soc de les rares que li va durar tot l'embaràs. Però això som contades les que ens passa jo al principi amb vaig aprimar tant al primer com el segon. I amb el primer al final del embaràs vaig engreixar 4 kg en total. Però el peque va pesar 3.400 kg perfecte. Perquè vegis que no els hi passa res a ells ens passa a nosaltres. Jo prenc cariban sembla que no fagi res però si el deixo de pendre encara em poso pitjor llavors, vull dir que vomito tot. Tu tranquil.la sobretot i si vols parlar perquè de vegades es desesperant almenys per a mi. Ja saps, a més pensa que després tindràs una gran recompensa els peques
Un petó i una abraçada molt gran
Moltíssimes gràcies noies! no sabeu com m'ajuden els vostres comentaris. Jo ja tinc una filla i també vaig vomitar però penso que no tant com aquesta vegada. Sé que és normal però tinc un dimoniet a dins meu que no para de fer-me mala consciència... i amb lo patidora que sóc jo!
Aquesta vegada també cal sumar-hi que en porto dos i potser per això la cosa és més accentuada i tot el dia que estic pensant que si en perds un, que si aquí, que si allà... només estic tranquil·la el dia que tinc visita. També us haig de dir que vinc de Ra i que he suat tots els embarassos, potser per això ara tinc el culet tan petit! jajajaj
Repeteixo moltíssimes gràcies, respiro més tranquil.la..
Aquesta vegada també cal sumar-hi que en porto dos i potser per això la cosa és més accentuada i tot el dia que estic pensant que si en perds un, que si aquí, que si allà... només estic tranquil·la el dia que tinc visita. També us haig de dir que vinc de Ra i que he suat tots els embarassos, potser per això ara tinc el culet tan petit! jajajaj
Repeteixo moltíssimes gràcies, respiro més tranquil.la..

Bones noies
em sumo a les embarassades agotades de tanta vomitera i nausees i que anem en vaixell toooot el sant dia.
jo ara estic 11 setmanes i el primer simptoma d'estar embarassada va ser anant en cotxe i dir para para que ho trec tot aixi que imagineu jejeje
La veritat es que intento portar-ho be pero molts dies em desespero !!! pq no hi ha dia que em trobi be normalment em venen les vomiteres quan toca menjar o be de mitg dia en endavant i ho paso fatal.
Aixi que la setmana passada vaig anar a la SS i li vaig dir que ja no aguantaba mes i va ser molt comprensiva i em va donar la baixa i em va dir tranquila 1 mes o el que faci falta de moment esperem fins la setmana 15 i jo quasi plorant dient gracies si es que no puc mes.
I ara aburrideta a casa ja que el meu xicot treballa i ma mare i ma sogre viuen a barcelona pero contenta de poder estar relaxada i tranquila.
em sumo a les embarassades agotades de tanta vomitera i nausees i que anem en vaixell toooot el sant dia.
jo ara estic 11 setmanes i el primer simptoma d'estar embarassada va ser anant en cotxe i dir para para que ho trec tot aixi que imagineu jejeje
La veritat es que intento portar-ho be pero molts dies em desespero !!! pq no hi ha dia que em trobi be normalment em venen les vomiteres quan toca menjar o be de mitg dia en endavant i ho paso fatal.
Aixi que la setmana passada vaig anar a la SS i li vaig dir que ja no aguantaba mes i va ser molt comprensiva i em va donar la baixa i em va dir tranquila 1 mes o el que faci falta de moment esperem fins la setmana 15 i jo quasi plorant dient gracies si es que no puc mes.
I ara aburrideta a casa ja que el meu xicot treballa i ma mare i ma sogre viuen a barcelona pero contenta de poder estar relaxada i tranquila.
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
Hola,
i per els vomits no donen cap medicament? alemnys x aliviar una mica....
nose jo encara no e pasat cap embaraç, però la meva mare per els dos va vomitar bastant i nose pq tinc la intuició que jo tambe o pasaré
nose jo encara no e pasat cap embaraç, però la meva mare per els dos va vomitar bastant i nose pq tinc la intuició que jo tambe o pasaré
- kitty07_ninu08

bueno...la qüestio treguin aquests vomits...o almenys o lleugerin una miqueta...
kitty07_ninu08 ha escrit:Hola,
kitty, no hi té res a veure, la meva mare va tenir dos embarassos genials i jo i la meva germana fatal. També diuen que influeix el sexe del bebé, però tampoc hi crec, doncs la meva germana té nen i nena i s'ho ha passat malament en els dos casos.
Si, jo em prenc Cariban però em fa pessigolles.
- kitty07_ninu08

si? millor doncs...
de fet si q e llegit algunes noies q aquest medicament no els i fa massa cosa....jolin!!!
de fet si q e llegit algunes noies q aquest medicament no els i fa massa cosa....jolin!!!
Hola noies! Jo estic de 7 setmanetes i fins ara havia tingut moltes nàusees, però avui he vomitat per primer cop i a més de nit! No em pensava que pogués passar però es veu que pot venir a qualsevol hora, no?
La veritat és que crec que el cansament hi fa molt... Jo a partir de les 21h m'adormo sigui on sigui!
Bé, volia donar-vos les gràcies perquè els vostres comentaris ens ajuden molt a les que encara no hem fet la ditxosa "primera visita". Una abraçada!
La veritat és que crec que el cansament hi fa molt... Jo a partir de les 21h m'adormo sigui on sigui!
Bé, volia donar-vos les gràcies perquè els vostres comentaris ens ajuden molt a les que encara no hem fet la ditxosa "primera visita". Una abraçada!
Hola noies!!!
No patiu!!! Jo estic d 35 setmanes i encara ara vomito (si no em prenc el cariban)
Aixi q paciencia. A mi el cariban m anava be al principi pero en prenia 5-6 al dia eh!
Hi ha gent q pren ranitidina, primperan... Pero t'ho han d receptar sobretot!
Ara nomes em prenc 1 pasti a la nit! Fa 15 dies vaig pensar q potser no calia. I l'endema... Vomit al canto!!
Tinc mes molesties al vomitar ara q al vomitar al primer trumestre.
I pel q fa els bebes (jo porto bessons) no els hi passa res
Anims boniques!!!!
No patiu!!! Jo estic d 35 setmanes i encara ara vomito (si no em prenc el cariban)
Aixi q paciencia. A mi el cariban m anava be al principi pero en prenia 5-6 al dia eh!
Hi ha gent q pren ranitidina, primperan... Pero t'ho han d receptar sobretot!
Ara nomes em prenc 1 pasti a la nit! Fa 15 dies vaig pensar q potser no calia. I l'endema... Vomit al canto!!
Tinc mes molesties al vomitar ara q al vomitar al primer trumestre.
I pel q fa els bebes (jo porto bessons) no els hi passa res
Anims boniques!!!!
- cheesecake
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dg. set. 07, 2014 9:27 pm
hola,
m'ha servit de molt aquest post. Jo estic de 9 setmanes i vomitant a diari un o dos cops.
El Cariban no em fa res, però he llegit en aquest post que no sóc la unica.
com s'ha de prendre correctament? abans de cada apat?
m'ha servit de molt aquest post. Jo estic de 9 setmanes i vomitant a diari un o dos cops.
El Cariban no em fa res, però he llegit en aquest post que no sóc la unica.
com s'ha de prendre correctament? abans de cada apat?
2010: començem.Acupuntura fallida.
12/14: 1a IA negativa a IVI.Bitxets lents
10/3/16: 1a punció . 14 ovocits. Vitrifiquem 2
15/3/16: 1a transfer d'un embrionet blasto de 5d.
19/3/16: començo a sagnar.Repos absolut.
24/3/16: 1a beta + 9 dies post-transfer:28
27/3/16: 2a beta+ 12 dies 137.5
29/3/16: 3a beta+ 14 dies 470
12/14: 1a IA negativa a IVI.Bitxets lents
10/3/16: 1a punció . 14 ovocits. Vitrifiquem 2
15/3/16: 1a transfer d'un embrionet blasto de 5d.
19/3/16: començo a sagnar.Repos absolut.
24/3/16: 1a beta + 9 dies post-transfer:28
27/3/16: 2a beta+ 12 dies 137.5
29/3/16: 3a beta+ 14 dies 470
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |