Escoles públiques i concertades a l´Hospitalet

Canvia el seu entorn: professores i amics.

blaumarí
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. des. 07, 2013 8:04 am

Escoles públiques i concertades a l´Hospitalet

EntradaAutor: blaumarí » ds. des. 07, 2013 8:32 am

Hola a tothom! som una parella del barri de Santa Eulàlia de L´Hospitalet i tenim una nena que el setembre del 2014 començarà P3.
Encara queden uns mesos, però ja estem donant-li voltes al tema de l´escoles.
De les escoles públiques, ens han parlat molt bé de la Paco Candel, Bernat Desclot i Prat de la manta (al barri on vivim).
De les concertades, hi ha de tot una mica; Azorín (Santa Eulàlia), Enric d´Ossó i Joan XXIII al barri de Bellvitge i Tecla Sala al barri del Centre.
Agrairïem qualsevol informació que ens poguéssiu aportar, ja que és un tema que ens preocupa molt i anem bastant perduts!
Moltes gràcies a tots!!
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Escoles públiques i concertades a l´Hospitalet

EntradaAutor: trish » ds. des. 07, 2013 3:28 pm

Hola al centre tambe tens la Alpes i diuen que al igual que el tecla sala molt be, jo tinc amigues que van anar elles al tecla i están contentes i conegudez que porten las nens a la Alpes i están contentes la me a te 8 mesos encara i no sé no la portare. A veure si alguna sap mes
blaumarí

EntradaAutor: blaumarí » dv. des. 13, 2013 5:46 pm

Gràcies Trish! ho tindrem en compte a l´hora de visitar portes obertes! A veure si algú s´anima i comenta alguna escola més! :p-) :p-)
hastalapeineta
Entrades: 42
Membre des de: dc. juny 29, 2011 9:11 am

EntradaAutor: hastalapeineta » dv. gen. 10, 2014 2:05 pm

Holaa!!! Probablement els nostres fills aniran junts!!!

Mira al barri tenim: prat de la manta, paco candel, frederic mistral, milagros consarnau i pompeu fabra (publics)

Azorín, bernat esclot, dolmen i la de Bellvitge que es xaloc. Aahh!! Y el casal del ángels també

Ara al febrer fan les portes obertes. Mireu el web de l'ajuntament que allá ho dirá en breu.

La nena va a la guarde??? Potser son ja companys de clase!!!! Jiji
hastalapeineta

EntradaAutor: hastalapeineta » dv. gen. 10, 2014 2:06 pm

Sorry el bernat esclot es públic!!
guadalupe_briones
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 12, 2014 5:14 pm

EntradaAutor: guadalupe_briones » dg. gen. 12, 2014 5:30 pm

L'escola Provençana (publica) del barri de Sta. Eulàlia, algu te referencies d'aquesta escola?
Estic entre aquesta com a pública o Azorín com a concertada. Que recomeneu?
hastalapeineta

EntradaAutor: hastalapeineta » dg. gen. 12, 2014 7:16 pm

Jo la provençana no tinc referencies... De la Azorin m'han parlat molt bé, es com una gran familia però en escola.. Jji

Jo si pots pagar agafaría l'Azorín.
blaumarí

EntradaAutor: blaumarí » dc. gen. 15, 2014 8:24 pm

Hola!! ho sento però no sé com es fa perquè arribin els missatges al correu i no m´havia enterat!! jijijijiji. Algú hem pot explicar com es fa perquè m´avisi el correu electrònic?Aixó es pot fer? :globus:
Dintre de res toca la marató de veure coles i el "agobio" de decidir quina serà la millor opció.
De l´escola Provençana he sentit a parlar molt bé, igual que de la Paco Candel, el Milagros i la Azorín.
Vosaltres quines opcions us plantejeu? ja ho teniu clar?
Nosaltres estem fets un bon embolic!... esperem veure-ho aviat clar perque ja no queda gaire! jajajaja
Una abraçada noies!

Blaumarí.
hastalapeineta

EntradaAutor: hastalapeineta » dj. gen. 16, 2014 4:59 am

Blaumarí quan escrius una resposta just abaix hi ha un cuadret per activar q diu "avisa'm

Jo no tinc clar res... Fins les portes obertes no sabré que fer aiiisss
blaumarí

EntradaAutor: blaumarí » dj. gen. 16, 2014 8:27 am

Gràcies Hastalapeineta!! "Si es un perro me muerde"!! Jajajajaja mira que ho possa ben claret!! Ara ja estaré pendent!! :D
Endavant
Entrades: 31
Membre des de: ds. jul. 30, 2011 2:12 pm

EntradaAutor: Endavant » dc. feb. 12, 2014 12:39 pm

Jo també sóc del barri de Santa Eulàlia, sobre aquest tema us voldria fer algun apunt.

Aquest barri està a tocar de Barcelona, per la qual cosa hi ha escoles de Sants o fins i tot de Les Corts que cauen més a la vora que d'altres de l'Hospitalet, ho dic perquè has parlat d'escoles concertades de Bellvitge, quan n'hi ha que són a Sants, més properes de Santa Eulàlia i segons el meu punt de vista més prestigioses, mireu-vos escola Proa, Sant Medir, Institució Montserrat, Maristes Sants-Les Corts, Joan Pelegrí... Amb la davallada de naixements no hi ha problemes per entrar a les escoles concertades, encara que no siguis del barri. No és cap novetat que aquestes escoles comptin entre els seu alumnat amb infants provinents de l'Hospitalet.

També haig de dir que Santa Eulàlia és un barri que en pocs anys ha crescut moltíssim i en canvi a nivell escolar no ho ha fet de la mateixa manera, ni amb el mateix "luxe", així tenim que les escoles concertades com l'Azorin o El Casa dels Àngels tenen unes instal·lacions força justetes, o bé la nova pública Francesc Candel en barracons, en territori del Gornal, i amb un futur incert.

Molts hotels, molts gratacels, centres comercials però a nivell escolar hi ha molta precarietat, cosa que em fa dir-vos que no us estigueu de mirar o provar sort fora del barri.

Sort!
blaumarí

EntradaAutor: blaumarí » dc. feb. 12, 2014 3:21 pm

Hola Endavant! tens molta raó quan dius que el barri a nivell educatiu té bastant mancances i que la oferta educativa és limitada, ja que no hi ha molt on escollir...
Després de donar-li moltes voltes al tema, hem decidit de moment no sortir del barri perquè la nena encara és molt petita per fer tant de trajecte cada dia, i marxar del barri ens supondria també el cost adicional del menjador. Esperem encertar! :ok:
Ja sé que hi a escoles a Sants que estan molt i molt bé, però ara per ara no les contemplem. Més endavant quan la nena comenci la ESO ja serà un altre cantar!
Moltes gràcies per l´aportació!
hastalapeineta

EntradaAutor: hastalapeineta » dc. feb. 12, 2014 6:07 pm

Eeeyyy mireu la web de l'ajuntament que ja hi son les dates de portes obertes.

Per cert, hi ha poc a nivell educatiu pero ni hi ha de pitllors... On jo vivia solament hi ha 1 public!!!
guadalupe_briones

EntradaAutor: guadalupe_briones » ds. feb. 15, 2014 9:47 pm

Aquestes escoles que comentes del barri de Sants, saps on puc trobar les dates de les jornades de portes obertes??? Gràcies.
Endavant
Entrades: 31
Membre des de: ds. jul. 30, 2011 2:12 pm

EntradaAutor: Endavant » dl. feb. 17, 2014 9:02 am

guadalupe_briones mira't el següent fil: viewtopic.php?f=23&t=33951

Santa Eulàlia està molt ben comunicat amb els barris de Sants, ja sigui amb la L-1, la L-8 (FGC), autobusos o a peu.

Sort.
Delfina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 738
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: Delfina » dc. feb. 19, 2014 9:51 am

Veig que cada dia hi ha més gent de l'Hospi per l'SP...... :ok:
Imatge

Imatge
hastalapeineta

EntradaAutor: hastalapeineta » dj. març 06, 2014 2:44 pm

Que tal les portes obertess??.
guadalupe_briones

EntradaAutor: guadalupe_briones » dv. març 07, 2014 9:18 am

Jo crec que possaré de primera opció l'Azorin i després els públics de la zona Provençana i Bernat Desclot. Crec que els nens son massa petits com per trasladar-nos cada dia a Bellvitge o a Sants, ja ho farem quan toqui a la secundària... A mi el Casal dels Àngels no em va agradar, ni el Sant Medir tampoc. Em va agradar molt el Proa, però es carísima, està una mica lluny i no tenim moltes opcions al no ser de la zona. Que opineu vosaltres??? La data ja s'apropa...
blaumarí

EntradaAutor: blaumarí » dv. març 07, 2014 6:29 pm

Hola a totes! quines ganes que passi ja tot aixó!! doncs nosaltres crec que possarem com a primera opció el Casal dels Angels i en segona opció el Bernat Desclot. El Azorín no ens va agradar quan el vam visitar i la resta de pública també queda descartada. El Joan XXIII, el Tecla Sala i el Proa són opcions que no descartem per un futur quan la nena faci la ESO; ara de moment es queda al barri, després ja veurem!
Sort a totes! :-o00m
Gargots
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. juny 15, 2010 10:36 pm

EntradaAutor: Gargots » dc. març 19, 2014 2:08 am

Hola Endavant,

Quan parles de l'escola Paco Candel, perquè dius que té un futur incert? T'ho pregunto per desconeixement. Que tenen intenció de tancar-la?

Gràcies

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::