Part a Hospital Sant Camil de Sant Pere de Ribes?
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: Part a Hospital Sant Camil de Sant Pere de Ribes?
Hola! Jo també tindré al meu petit als Camils!
He estat portant tot l'embaràs a la Dexeus però al final hem decidit tenir-lo als Camils ja que tinc l'hospital al costat de casa ( 1 minut en cotxe, de fet hi podria anar caminant si no fos pq fa pujada hahahaa)
La veritat és que el meu embaràs ha estat una mica tortuós i després de 20000 visites a la Dexeus m'he cansat. Dilluns vaig fer la primera visita a l'hospital on em van atendre una llevadora i una ginecologa que em van tractar super bé i em van acabar de convèncer, sincerament. També havia sentit que respecten molt el part i vam anar a una xerrada daquestes que fan que heu cmentat i em va molar molt.
L'unic que degut a una complicació del cordó umbilical del meu nen és probable que hagi de ser un cesàrea...
ja em van dir q no em deixarien passar de la setmana 40... i ja estic de 35+4
També m'està agradant molt el grupet de classes de prepart!!!
He estat portant tot l'embaràs a la Dexeus però al final hem decidit tenir-lo als Camils ja que tinc l'hospital al costat de casa ( 1 minut en cotxe, de fet hi podria anar caminant si no fos pq fa pujada hahahaa)
La veritat és que el meu embaràs ha estat una mica tortuós i després de 20000 visites a la Dexeus m'he cansat. Dilluns vaig fer la primera visita a l'hospital on em van atendre una llevadora i una ginecologa que em van tractar super bé i em van acabar de convèncer, sincerament. També havia sentit que respecten molt el part i vam anar a una xerrada daquestes que fan que heu cmentat i em va molar molt.
L'unic que degut a una complicació del cordó umbilical del meu nen és probable que hagi de ser un cesàrea...
També m'està agradant molt el grupet de classes de prepart!!!
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

ELVIRA ha escrit:Per altre banda, lo dels parts naturals, a mí no em fa cap gràcia, perquè a la més mínima complicació, (cosa molt fàcil que pot passar), pot acabar tot malament. Tinc uns amics que van tenir al seu fill a l'Hospital del Vendrell, ells no havien pas triat el part natural, però com que deu ser el protocol, els hi va tocar. Alhora del part molta comèdia que té un mirall que ho veuràs, més endavant el nen un cop nascut, no el netejaven del nas, de la boca... i deien lo que hi tenia era natural que ja s'ho empassaría, es va posar morat, morat i una ambulància i corrents cap a Sant Joan de Déu de Barcelona, allà quan ho van veure i van sentir les explicacions es tibaven els cabells, gràcies a Déu sembla que no li han quedat seqüeles, però encara és molt petit i l'han d'observar molt.
En quant a complicacions, un part natural no és diferent d'un medicalitzat en quan a que una complicació pugui acabar malament, ans el contrari, restes els riscos iatrogènics causats per les intervencions no justificades (perque les intervencions "per protocol" no tenen justificació científica en un part espontani que progressa).
Per una altra banda, cap centre pot imposar un part concret, si fos el cas és molt recomanable imposar una queixa per a que no torni a passar.
L'aspirat de nas i boca és cert que no està justificat generalment, i pot dificultar l'inici de la lactància (com qualsevol altra cosa que s'introdueixi a la boca abans que el pit de la mare). Aquesta intervenció rutinària pertany a protocols absolets de neonatologia. Però està clar, que no tots els casos són generalsi aquestes intervencions existeixen per a casos on sí són necessaris, i allà es on els responsables de l'atenció han de tenir una actuació professional que es veu que amb els teus amics va fallar. Està clar que els nens neixen morats i van agafant color els primers minuts, no pas es van posant més morats amb el temps!
PEr cert, per què els van enviar a Sant Joan de Deu de Barcelona, tenint el Joan XXIII a Tarragona? Allà tenen una UCIN excel·lent!!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
entro per dir que el Roc ja ha nascut. Pel que fa al part als Camils em va agradar molt ,i això que vaig tenir problemes amb la peridural! pe`ro bueno em vaig sentir molt bé allà en tot moment.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!