Ovusitol + Utrogestan

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
blaumarí
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: ds. des. 07, 2013 8:04 am

Ovusitol + Utrogestan

EntradaAutor: blaumarí » dg. des. 29, 2013 9:50 am

Hola noies!!
Voldria demanar la vostra ajuda perquè hi vaig una mica perduda... aquest any he tingut dos avortaments bioquímics i ara, després de fer-nos proves i analítiques, a sortit tot bé, i l´unica hormona que tinc una mica baixa, és la progesterona.
La ginecòloga que hem visita, m´ha dit de començar amb Ovusitol des de el primer dia de cicle i continuar amb Utrogestan a partir del dia 16 del cicle fins 12 dies més.
Aquest cicle, no sé el motiu, si per prendre el Ovusitol o no sé perquè, he ovulat més tard. Normalment, la meva ovulació sol ser entre el dia 12-14, i aquest mes, he detectat la LH en el test d´ovulació al dia 16, que es quan hauria de començar a prendre la progesterona. He llegit, si que si comences a prendre progesterona abans d´ovular, aquesta s´inhibeix... La ginecóloga, hem va remarcar també, que havia de començar amb el Utrogestan, al dia 16 del cicle postovulació. Començo avui amb el Utrogestan o m´espero a ovular?
Algú que estigui com jo, o que conegui el tema hem podria orientar?

Moltes gràcies noies!
Avatar de l’usuari
Chewi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dl. des. 09, 2013 10:58 pm

Re: Ovusitol + Utrogestan

EntradaAutor: Chewi » dg. des. 29, 2013 2:29 pm

Blaumarí... crec que no et puc ajudar... tens la possibilitat de fer una trucada o enviar un mail a la teva ginecòloga?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soldeverano30
:: conillet
:: conillet
Entrades: 368
Membre des de: dc. maig 09, 2012 8:12 am
Ubicació: barcelona

Re: Ovusitol + Utrogestan

EntradaAutor: soldeverano30 » dg. des. 29, 2013 9:00 pm

Hola!! Jo crec que a cadascu els hi diuen una cosa, jo ovulo molt tard diguem a finala de mes i em van dir des del dia 21 del cicle i no deixar.ho fins que arribi regla i si no arriba deu vulgui doncs seguir prenent.
Jo sop i tambe amb dos sobre d.ovusitol. Crec que cada metge diu el que vol a mi em va dir que no inhibia ovulacio, nomes prepara uter per si ovules i pilla ovulito .
Espero que et serveixi.
Avatar de l’usuari
Mami2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

Re: Ovusitol + Utrogestan

EntradaAutor: Mami2010 » dl. des. 30, 2013 5:49 am

Bon dia!!
Jo el prenc i tinc entès que si inhibeix l'ovulació.
Tb ovulo tard i l'haig de començar a pendre dos dies despres d'ovular, precissament per aquest motiu. Jo m'esperaria a ovular, pero com t'han dit, si pots parlar amb la teva gine i que t'ho confirmi millor.

Per cert, estic prenent Omifin i tb fa qu ovuli tard. No se fins a on es igual amb l'Ovusitol, però crec que es normal.

Sort!!
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::