CLINICA DEL REMEI BCN-GRÀCIA
Re: CLINICA DEL REMEI BCN-GRÀCIA
Gràcies, retalls!
Ja vaig trucar i evidentment em van dir que la Dra. Reig ja no visitava perquè seria mare. M'han donat hora avui amb la Dra Raventós, però ja m'han dit que més endavant puc canviar de ginecòleg o anar amb la Dra Reig. Com que en el moment del part et pot atendre qualsevol...
Ja us diré què m'ha semblat!
Ja vaig trucar i evidentment em van dir que la Dra. Reig ja no visitava perquè seria mare. M'han donat hora avui amb la Dra Raventós, però ja m'han dit que més endavant puc canviar de ginecòleg o anar amb la Dra Reig. Com que en el moment del part et pot atendre qualsevol...
barrufeta ha escrit:Gràcies, retalls!
La Raventós no la conec! Ja ens diras doncs. Sort
Doncs la veritat és que no m'ha convençut gaire.
Quan li he explicat que el primer part hagués volgut que fos part natural i que vaig portar fatal que acabés en cesària, m'ha preguntat: "quan dius part natural vols dir part vaginal, no?" Osti, tu! Si ella que és ginecòloga no sap què vol dir part natural anem malament!!! I mira que és jove!
Em sembla que miraré de canviar-me al Maurici, que pel que dieu com a mínim sap de què parlem!
Una abraçada, noies! Aquest fòrum em consola molt més del que em pensava!
Quan li he explicat que el primer part hagués volgut que fos part natural i que vaig portar fatal que acabés en cesària, m'ha preguntat: "quan dius part natural vols dir part vaginal, no?" Osti, tu! Si ella que és ginecòloga no sap què vol dir part natural anem malament!!! I mira que és jove!
Em sembla que miraré de canviar-me al Maurici, que pel que dieu com a mínim sap de què parlem!
Una abraçada, noies! Aquest fòrum em consola molt més del que em pensava!
La miriam va ser mare el dia 14!!
Coincideixo am retalls tema part natural no son massa propensos.
La miriam tornara en 3 mesos tb ho pots parlar am ella xo el tema pla de part no el toquen massa
Coincideixo am retalls tema part natural no son massa propensos.
La miriam tornara en 3 mesos tb ho pots parlar am ella xo el tema pla de part no el toquen massa
Ei, rateta, acabo de veure el teu missatge del dia 12! He mirat el centre que dius (IDONA) i ho he trobat una mica irònic perquè un dels metges és el que em va atendre a mi al remei (cesària a la setmana 39 perquè preveia que el nen era petit i no suportaria el canal del part, i que vaig acceptar després d'estar un mes insistint-me en que seria així). És cert que no s'oposava al part natural però tampoc és que el defensés a capa i espasa. Més aviat semblava respectar la meva decisió sense involucrar-se ni assessorar-me. I això que per internet vaig trobar que havia fet el protocol de part natural del clínic!
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
barrufeta ha escrit:Ei, rateta, acabo de veure el teu missatge del dia 12! He mirat el centre que dius (IDONA) i ho he trobat una mica irònic perquè un dels metges és el que em va atendre a mi al remei (cesària a la setmana 39 perquè preveia que el nen era petit i no suportaria el canal del part, i que vaig acceptar després d'estar un mes insistint-me en que seria així). És cert que no s'oposava al part natural però tampoc és que el defensés a capa i espasa. Més aviat semblava respectar la meva decisió sense involucrar-se ni assessorar-me. I això que per internet vaig trobar que havia fet el protocol de part natural del clínic!
Qui, el Bellart? amb aquest jo vaig fer part natural. No està a favor ni en contra del part natural, diu que cadascú ha de parir com vulgui. Però és anti-episios, i això m'agrada molt.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Doncs me n'alegro per tu!
Potser amb mi no ho veia clar, però la veritat és que no vaig trobar justificat que simplement perquè ens els seus càlculs preveiés que seria petit, donés per fet que no ho podia intentar. Sabia que jo volia part natural des del primer dia, el meu home i jo no som precisament alts, el nen estava sa i creixia cada setmana, i jo estava tan verda que encara no havia arribat ni a tenir contraccions!
Però bé, vull pensar que no em va colar una cesària perquè sí i que per ell sí que estava justificat, però sempre tindré el dubte.
Potser amb mi no ho veia clar, però la veritat és que no vaig trobar justificat que simplement perquè ens els seus càlculs preveiés que seria petit, donés per fet que no ho podia intentar. Sabia que jo volia part natural des del primer dia, el meu home i jo no som precisament alts, el nen estava sa i creixia cada setmana, i jo estava tan verda que encara no havia arribat ni a tenir contraccions!
Però bé, vull pensar que no em va colar una cesària perquè sí i que per ell sí que estava justificat, però sempre tindré el dubte.
Yo he llamado para pedir hora con la Dra. Reig y me han comentado que está de baja maternal, quería planificar mi embarazo y me han recomendado a la Dra. Raventós que es del mismo equipo médico. ¿me podéis dar opiniones sobre ella? gracias
Jo et trucar per demanar hora amb la Dra. Reig i m'han comentat que està de baixa maternal, volia planificar el meu embaràs i m'han recomanat a la Dra. Raventós que és del mateix equip mèdic. em podeu donar opinions sobre ella? gràcies
Kisma, no sé si has vist els meus posts anteriors. A mi també em van donar hora amb ella (suposo que és la que està substituint la Dra Reig) i a mi no em va acabar d'agradar. Així que després em vaig canviar al Dr. Gómez Latre. El pare també l'he vist i tampoc em desagrada. Però és clar, això va a gustos.
Pots fer com jo: la primera amb ella i després decideixes si t'agrada o no.
Pots fer com jo: la primera amb ella i després decideixes si t'agrada o no.
Si faré això *barrufeta i sinó a veure si ve aviat la *dra.*reig que la veritat que és un encant de persona.bé ja t'explicare gràcies
la dra reig no crec que trigui massa a tornar a mi em va dir cap al març...sempre podeu començar amb dra raventos ( a mi no em va agradar) i canviar despres nosé
Fa un parell de setmana em visiti amb la Dra. *Raventos, és molt diferent a la Dra. Reig, de moment he començat a planificar l'embaràs amb ella i la veritat que m'agradaria quan torni visitar-me de nou amb la Dra. Reig perquè m'agrada més el tracte que té.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |