A la nit es lleva amb el cap suat
A la nit es lleva amb el cap suat
El meu nen te 22 mesos, el poso a dormir a les 20:30 i al cap d'unes hores es desperta suat, nomes el cap.
Dorm amb una samarreta de maniga llarga i pijama de franela i tapat amb el nordic i l'habitacio la temperatura es normal, no fa calor.
Penso que pitser deu tenir mals sons, no se.
Ah i porta el cabell curt.
Dorm amb una samarreta de maniga llarga i pijama de franela i tapat amb el nordic i l'habitacio la temperatura es normal, no fa calor.
Penso que pitser deu tenir mals sons, no se.
Ah i porta el cabell curt.
Re: A la nit es lleva amb el cap suat
Sincerament, jo diria que te calor..... no se quina temperatura te l'habitacio pero una samarreta de maniga llarga, pijama de franela i nordic..... ostres em sembla massa... a mi personalment m'agobiaria moltissim.
El meu dorm amb pijama de coto i nordic, es cert que estem en un pis.
El meu dorm amb pijama de coto i nordic, es cert que estem en un pis.
Jo també crec que senzillament té calor! El meu dorm anb pijama de cotó i pijama manta.
Jo també opino el mateix, fa tota la pinta de que potser té calor.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
La meva dorm igual d'abrigada que el teu samarreta, pijama i un saquet. les primeres dues hores també és cert que a vegades li sua el cap però si l'abrigo menys després es desperta a la matinada perquè té fred. Al principi patia molt perquè pensava que estaria incomode o es constiparia però ella dorm la mar de bé i no es desperta per res així que de moment vaig fent axí
Si a mi em posesin tot això no aguanto ni cinc minuts!!!
El meu petit te sis mesos, i també sua molt, així que alhora de dormir s'adorm només amb el bodi de màniga llarga i tapat amb el nòrdic, després quan nosaltres anem a dormir li poso el pijama, i el nòrdic.
Pero una cosa esta clara, si sua es que te calor.
El meu petit te sis mesos, i també sua molt, així que alhora de dormir s'adorm només amb el bodi de màniga llarga i tapat amb el nòrdic, després quan nosaltres anem a dormir li poso el pijama, i el nòrdic.
Pero una cosa esta clara, si sua es que te calor.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Segur que té calor... la meva dorm amb un pijama i la mateixa quantitat de roba de llit que nosaltres. La gràcia és que el seu pijama és tipus granota, que no es pot desabrigar, però no cal abrigar-los tant o pateixen calor i suen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |