Apretar!!
Re: Apretar!!
A mi tampoc em va fer mal. 

A mi tampoc em va fer mal! A més em van ajudar ja que no tenia forces... Em van apretar la panxa i llestos! El més llarg va ser quan em cosien perquè al ser sense epidural no em va fer efecte l'anestèsia local i pel colmo em cosia una resident i va anar una mica més lenta...
Expulsar la placenta em feia mal perquè la ginecòloga m'apretava la panxa (no sé si és que no sortia o què), no la contracció en si ni notar que sortia... De fet, això d'apretar la panxa no ho portava gaire bé, perquè l'endemà em va venir la llevadora a fer un "massatge" perquè la matriu tornés a lloc i ho vaig trobar molt desagradable. I durant l'expulsiu m'havien fet una maniobra de Kristeller (la llevadora enfilada sobre la panxa) i em va fer bastant de mal. Mira que era una de les coses que tenia clar que no volia, però s'estava allargant massa l'expulsiu i ja tenia els fòrceps preparats...
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Vesnà....deu ni do quina experiència....
A mi em fa por l' hora del part.....uff sempre hi penso....

eba ha escrit:Vesnà....deu ni do quina experiència....
Doncs, us ho cregueu o no..., en tinc un record estupendíssim!
El que fan les hormones...Re: Apretar!!
Torno a pujar el post pk l'he trobat un tema interessant i q vulguis q no són coses q hi penses i m'ha quedat clarìssim i també he rigut una miqueta! M'he llegit les 5 planes i val la pena!
Ja veig q això d'apretar és com ganes d'anar de ventre. Com a futura mami q està mig cagada pel part i tot el q va darrera, gràcies per la sinceritat.
Ja veig q això d'apretar és com ganes d'anar de ventre. Com a futura mami q està mig cagada pel part i tot el q va darrera, gràcies per la sinceritat.
xity ha escrit:Ja veig q això d'apretar és com ganes d'anar de ventre. Com a futura mami q està mig cagada pel part i tot el q va darrera, gràcies per la sinceritat.
Si si xity, tal qual, has d'apretar com si haguéssis de c.gar, però c.gar un meló!!
De mal jo no en vaig sentir gens, vaja ni em sentia les cames per l'epidural, així que l'únic que havia de fer era apretar i apretar tant com pugués I no pateixis per si surt alguna altra cosa, que estan més que acostumats i no et diran res!

Jajaja quin post més bo! A mi em van enviar a casa tot i tenir contraccions cada 5 minuts perquè no estava dilatada,... Vaig arribar a casa, em vaig posar a la banyera, al sortir el meu marit volia que tan sí com no em mengés una torrada de philadelphia perque agafés forces per si anava per llarg,...i no vaig poder fer ni una mossegada,...vaig començar a tenir unes ganes d'apretar,....mai ho oblidaré! Vam haver de córrer i molt, perquè el caparró ja sortia!!!! I ni epidural ni res. Va ser tot taaaaan fantàstic! Totes tenim sempre el dubte de: i com ho notaré que ha arribat el moment? I es nota, i tant que es nota!nperò jo no ho recordo gens traumàtic, al contràri!
Jo tambe tinc un molt bon record del part. Sobretot de l'expulsiu! MAI ho oblidareu. No tingueu por, fa molt de mal, pero mai a la vida tornareu a sentir com pujeu al cel desde l'infern amb nomes veure la cara del vostre nadó! ( si teniu l'epi no veniu del infern es clar...)
Vaig ficar-me la epidural pero no va fer-me l'efecte a un costat...Tot i aixi va ser espectacular. Les ganes d'empenyer son bestials, surten soles, son imparables.
No us preocupeu si us feu algo a sobre... jo al possar-me de part vaig haver d'anar al váter varies vegades, el cos mateix fa net ( de fet vaig treure per baix i per dalt)...si ho vaig fer a la sala de parts no vaig enterar-me ( i en aquells moments, que estas en un altre planeta s'he t'en pixa si et cagues...)
A mi el que va impactar-me ( parlant de temes escatologics) es que en un moment donat no se com va fer-me pixar allá oberta de cames! No vaig enterar-me, vaig sentir que la llevadora en deia: tenies la bufeta plena... Crec que va posar-me una sonda, pero es que no vaig sentir res de res ni vaig veure que em toques!
Vaig ficar-me la epidural pero no va fer-me l'efecte a un costat...Tot i aixi va ser espectacular. Les ganes d'empenyer son bestials, surten soles, son imparables.
No us preocupeu si us feu algo a sobre... jo al possar-me de part vaig haver d'anar al váter varies vegades, el cos mateix fa net ( de fet vaig treure per baix i per dalt)...si ho vaig fer a la sala de parts no vaig enterar-me ( i en aquells moments, que estas en un altre planeta s'he t'en pixa si et cagues...)
A mi el que va impactar-me ( parlant de temes escatologics) es que en un moment donat no se com va fer-me pixar allá oberta de cames! No vaig enterar-me, vaig sentir que la llevadora en deia: tenies la bufeta plena... Crec que va posar-me una sonda, pero es que no vaig sentir res de res ni vaig veure que em toques!
Cuqueta 06-10-06
Esperan-te...juny'14
Esperan-te...juny'14
- carlotayeric

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Que poat mas interesanre y divertido
Yo cn eric llegie dilatada de 7 y casi sin dolor, me pusieron la epidural y ta no note nada de nada
Ahora voy a intentar un parto natura
Yo lo que puedo asegurar es que duele mucho mas un colico que las contracciones
Yo cn eric llegie dilatada de 7 y casi sin dolor, me pusieron la epidural y ta no note nada de nada
Ahora voy a intentar un parto natura
Yo lo que puedo asegurar es que duele mucho mas un colico que las contracciones
carlotayeric com m'agrada llegir això dels còlics! Per les que els hem patit és un gran alleujament saber que com a mínim, pitjor no serà!
- carlotayeric

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Os puedo asegurar que es mucho peor
Yo lo.tuve estando casi de 30 semanas y del dolor me pensaba que estaba de parto
Me.queria morir!!!!
Yo lo.tuve estando casi de 30 semanas y del dolor me pensaba que estaba de parto
Me.queria morir!!!!
Bones!!!!!
Trobo que aquest post és molt interessant!!!
Per mi encara és aviat estic de casi 16 setmanes però el tema part em fa molta por... Sempre m'ha fet la veritat... Fan molt de mal les contraccions?? Tinc tanta por de no poder-les soportar... El que si que tinc clar és que vull epidural no vull sofrir... I el tema de que et tallin és nota?? Aysss no sé com veieu estic feta un embolic.. Però bueno si totes les dones poden perquè jo no.. Algun consellet per les que som primerenques??
Trobo que aquest post és molt interessant!!!
Per mi encara és aviat estic de casi 16 setmanes però el tema part em fa molta por... Sempre m'ha fet la veritat... Fan molt de mal les contraccions?? Tinc tanta por de no poder-les soportar... El que si que tinc clar és que vull epidural no vull sofrir... I el tema de que et tallin és nota?? Aysss no sé com veieu estic feta un embolic.. Però bueno si totes les dones poden perquè jo no.. Algun consellet per les que som primerenques??

La llevadora de les classes prepart ens va definir el part així "es com cagar allò incagable" :)
I tal qual va ser!!! jo recordo les contraccions bastant doloroses, sobretot quan ja estava de 8-9 cm, perquè van passar a ser a la zona lumbar i com si m'hagués de trencar!! Però tal com han dit abans, l'expulsiu em va alleujar aquest dolor i vaig pujar al cel quan van deixar-me a la Mar sobre el pit!!!
I tal qual va ser!!! jo recordo les contraccions bastant doloroses, sobretot quan ja estava de 8-9 cm, perquè van passar a ser a la zona lumbar i com si m'hagués de trencar!! Però tal com han dit abans, l'expulsiu em va alleujar aquest dolor i vaig pujar al cel quan van deixar-me a la Mar sobre el pit!!!
Aqui una q fa una setmana es llegia el post de dalt a baix i ara ja a parit!
A mi em van posar l'epidural estan de 4cm i quin alleujament!!! Vaig notar les ganes d'apretar quan em vab posar en una pose en concret de lateral i amb una cama enlairada eren com ganes de fer kk.
Jo no me'n vaig fer pero cal a dir qcen aquell moment et dona igual!!!! I jo soc de les q aixo em preocuoava molt!!!
A mi em van posar l'epidural estan de 4cm i quin alleujament!!! Vaig notar les ganes d'apretar quan em vab posar en una pose en concret de lateral i amb una cama enlairada eren com ganes de fer kk.
Jo no me'n vaig fer pero cal a dir qcen aquell moment et dona igual!!!! I jo soc de les q aixo em preocuoava molt!!!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

- kitty07_ninu08
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am
i que tal s'aguanta fins arribar als 4??
aixx encara no estic embarassada i tinc tanta por per el dolor...
aixx encara no estic embarassada i tinc tanta por per el dolor...
ems2012 ha escrit:Aqui una q fa una setmana es llegia el post de dalt a baix i ara ja a parit!
Kitty, el dolor és subjectiu i cada persona el tolera i té un llindar diferent. Al ser una cosa subjectiva, l'actitud i les perspectives o la por juguen un paper fundamental, per tant, si vas amb por al part, percebràs el dolor el doble d'intens.
Si vols saber la meva experiència... amb la primera filla, que em vaig posar epidural, vaig aguantar fins als 8 cm. La segona filla, vaig tenir un part natural. Al anar el doble de preparada físicament i mentalment pel que anava a viure, el dolor va ser menys intens, inclús et diré que a l'expulsiu vaig sentir més aviat plaer que no pas dolor.
Si vols saber la meva experiència... amb la primera filla, que em vaig posar epidural, vaig aguantar fins als 8 cm. La segona filla, vaig tenir un part natural. Al anar el doble de preparada físicament i mentalment pel que anava a viure, el dolor va ser menys intens, inclús et diré que a l'expulsiu vaig sentir més aviat plaer que no pas dolor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |