El primer Nadal
El primer Nadal
Bon dia!!!
He estat buscant i no he trobat o no he sabut trobar, un post on es parlés del primer nadal dels nostres peques....
la veritat és que vaig força perduda, i crec que estaria bé escoltar idees....
Que ja el tenim aquí!
He estat buscant i no he trobat o no he sabut trobar, un post on es parlés del primer nadal dels nostres peques....
la veritat és que vaig força perduda, i crec que estaria bé escoltar idees....
Que ja el tenim aquí!
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: El primer Nadal
La meva filla te sis mesos i també començo a preguntar-me què fer per al primer Nadal. Tothom diu que no s'enterarà de res, però de moment em fa il·lusió anar amb ella a fer una volta per la fira de santa llúcia i fer-li una foto el "paje real" o portar-la a la cavalcada de reis. Una altra cosa serà passar la nochebuena, nadal, sant esteve, cap d'any i tot això a casa de les families... només de pensar-ho ja m'estic agobiant una mica.
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
El primer Nadal amb la nostre petita tenia 4 mesos....nosaltres no som de celebrar el Nadal avanç amb el meu home i jo sols pasavem bastant.....quan la nena era tant petita....vaig agobiarme bastant...calefaccions a tota pastilla....masa gent......masa vi......masa crits.A mes a mes es va posar amb bronquiolitis......Aquest any la nena ja te 15 mesos i es tot d.una altre manera....ja camina...juga amb els cosins i avui he quedat amb ma mare per comprar un arbret petit per casa.......
Doncs a mi em fa molta il·lusió aquest primer nadal! Ja hem muntat l'arbre, amb les llumetes, el vam muntar "junts" ( té 5 mesos!) jeje, hem portat també el tió, hem anat a mirar llumetes de nadal, a la fira de Santa Llúcia,......i tot el que li pugui ensenyar li ensenyaré, el patge, els Reis,.... Ara tot el que vegi no ho recordarà, però tots els estímuls que s'emporta sí! Jo crec que és important mostrar-los el que tenen al voltant i treure'ns la idea aquesta de que "com que és petit no s'entera de res,...." Perquè són esponges i tot ho "xupen"!
I aquest any hem decidit que menys Reis, que ho celebrarem a casa nostra, cada any o Nadal o Cap d'Any, ho celebrarem només nosalttes 3, sense més familia! Per gaudir encara més com nosaltres volguem!
Gaudiu molt de les festes families!
I aquest any hem decidit que menys Reis, que ho celebrarem a casa nostra, cada any o Nadal o Cap d'Any, ho celebrarem només nosalttes 3, sense més familia! Per gaudir encara més com nosaltres volguem!
Gaudiu molt de les festes families!
uolaaaa marones!!! la meva baldufa, la setmana que be ja fa 6 mesets i be em fa una ilusio que sigui el seu primer nadal!!! Encara que es petitona i potser semble que no s'hagi de enterar de res, jo penso que si que se'n adonara de les coses, veure els llumets dels carrers, els abres de nadal, els regals del dia del tió i etc. I alguna cosa se'n recordara el any seguent. La veritat que a mi sempre m'ha agradat el nadal i sempre m'ha fet ilusió. Per mi el nadal ja comença aquesta setmana vinen amb la fira medieval i au ajajajaj jo ja estic preparada per fer fotos a dojuu ajajajaj. Ja li he comprat algun regal que per cert, quin xou alhora de trobar una joguina que parli o canti en català !! estem ben marginats! al final vaig trobar la nina mandarina que canta cançons en català pero be... ains
- cigronet!?!
- :: formigueta

- Entrades: 92
- Membre des de: dj. oct. 18, 2012 7:00 pm
hola,
eri84, on has trobat la mandarina???? jo l'any passat la vaig veure a l'esclat, com que estava embarassada no la vaig comprar i aquest any que la busco no la trobo
......
amb la meva parella per les festes sempre haviem fet cadascú a casa seva, tot i viure junts i aquest any ens ha tocat repartir-nos....jo ja estic depre!!!!! no poder celebrar tot nadal amb la meva family!!!....
eri84, on has trobat la mandarina???? jo l'any passat la vaig veure a l'esclat, com que estava embarassada no la vaig comprar i aquest any que la busco no la trobo
amb la meva parella per les festes sempre haviem fet cadascú a casa seva, tot i viure junts i aquest any ens ha tocat repartir-nos....jo ja estic depre!!!!! no poder celebrar tot nadal amb la meva family!!!....
Aquest any sera el segon nadal del meu pqtufet, ja tindra 23 mesos. El nadal del 2012 tenia 11 mesos, li quedava un mes er fer l'anyet, vam fer l'arbre i va cagar el tió, els patges li feien una mica de por, a veure aquesta any.
Holaaa
la meva princesa te tot just 1 mes xo ja ha nat a fira sta llucis dues vegades!!!
I la casa la tic decorada estil "solo en casa"jehe
ja se k no sentera de res pero sha de començar a fer caliu ja!!!!!
Bon nadal a totes!!!!! Ho ho ho!!!!
la meva princesa te tot just 1 mes xo ja ha nat a fira sta llucis dues vegades!!!
I la casa la tic decorada estil "solo en casa"jehe
ja se k no sentera de res pero sha de començar a fer caliu ja!!!!!
Bon nadal a totes!!!!! Ho ho ho!!!!
- Petitprincep2013
- :: papallona

- Entrades: 104
- Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm
Hola!
Aquest serà el primer Nadal del nostre petit princep, tindrà 3 mesos, gairebé 4. També patim pels dinars i sopars en familia, massa gent i sorolls, tot fora de la rutina, però si és cert que ens fa il.lusió! Això si, el cap d'any el passarem els 3 solets i marxem fora.
Encara que no se n'adoni igualment farem cagar el tió i vindrà el Pare Noel i ben carregat, clar que si!
Bon Nadal a totes i als petits!
Aquest serà el primer Nadal del nostre petit princep, tindrà 3 mesos, gairebé 4. També patim pels dinars i sopars en familia, massa gent i sorolls, tot fora de la rutina, però si és cert que ens fa il.lusió! Això si, el cap d'any el passarem els 3 solets i marxem fora.
Encara que no se n'adoni igualment farem cagar el tió i vindrà el Pare Noel i ben carregat, clar que si!
Bon Nadal a totes i als petits!

A casa tb farem una bona xirinola!!!! La meva patufa fa poc ha fet 6 mesets, i be a la fira medieval de vic es va quedar fregida les tres vegades que hi varem anar a fer el vol i a la fira de l'avet tb ajajajaj pero encara que no s'enteri gaire de re ser que alguna cosa nota que es diferent. Li encanta veure els llumets de l'arbre si queda enbadalida ajaja. I li ha agafat carinyu al caganer ajajaj vol agafarlu tota l estona. Nosaltres tambe farem cagar el tio, i ja estic fent-li el fanalet per anar a recebre els reis!!! ainss estic ben euforica ajajaja Bones festes a totes i tots!! i que sigui un bonic nadal per els nostres petitons. un petonas
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |