•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de DESEMBRE 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
•´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de DESEMBRE 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Hola, precioses!!!! Sí, ja està aqueí el més de desembre!! Amb el fred, la neu, el gebrat…
i el NADAL!!!
Regals, amics, vacances (qui pugui), lotería, desitjos, somnis… i totes tenim molt clar quin és el nostre somni més gran, oi?
Així que la Suadmi i jo inaugurem el primer post bilingüe de la història del Socpetit!!! Ole ole ole… i llàstima que no sapiguem més idiomes!!
La Suadmi ha tingut la genial idea de que aquest mes totes serem… fades!!!! Fadetes de Nadal, què us sembla???
Fades que ens portin tota la màgia del món perquè aquest mes de desembre finalitzi amb moooooooltes
i molts bebitos encarregats…
i si no és així, que aquesta màgia ens faci igualment gaudir d’unes dates tan especials com aquestes.
El Nadal és un moment màgic, que podem fer encara més màgic… fadeta dels nadals, porta’ns el que tant desitgem!!!
Va, una mica de poesia nadalenca que ens inspiri, fadetes…
NON-NON DE NADAL
T’ompliré el bressol
de palleta fina
sense gens de boll,
sense gens de pols.
Encendré un bon foc
perfumat d’espígol
per fer-te el son dolç.
Cobriré el teu cos
amb llençol blanquíssim
mig teixit amb glòria,
mig cosit amb creus.
Et faré de flonjos
borrallons de llana
un mantell pels peus.
Et cantaré un bres
amb la veu més dolça,
i quan ja t’adormis
et besaré el front.
Després, de puntetes,
tancaré la porta
perquè no et desvetllin
els sorolls del món.
I del gran Miquel Martí i Pol
NADALA
Hem bastit el pessebre en un angle
del menjador, sobre una taula vella,
el pessebre mateix de cada any
amb la mula i el bou i l’Infant
i els tres Reis i l’estrella.
Hem obert innombrables camins,
tots d’adreça a la cova,
amb correus de vells pelegrins
-tots nosaltres- atents a l’auster caminar de la prova.
I en la nit del misteri hem cantat
les antigues cançons
de la mula i el bou i l’Infant i els tres Reis i l’estrella.
I oferíem la nit amb els ulls i les mans.
I cantàvem molt baix, amb vergonya potser de saber-nos germans
de l’infant i de tots en la nit de la gran meravella.
Sí, fadetes, estarem juntes tot aquest mes de Nadal, totes les que us vulgueu apuntar sereu benvingudes… Al cap i a la fi, un fill és com un regal, oi? Primer l’imaginem, el desitgem tant, i desprès l’emboliquem amb cura i amor, desitjant el moment en que arribi a ser obert.
Els dubtes, els nervis, les milers de preguntes, les ports, les il•lusions, les decepcions, el caure per tornar a aixecar-se, els riures, les ximpleries, les bones notícies… tota això és el que compartirem aquest mes de desembre, i la Suadmi i jo ens comprometem a acompanyar-vos en aquesta part del camí que toca passar abans de tenir el nostre bebé… Esperem i desitgem que desembre sigui el vostre (el nostre!!) mes.
QUI SOM LES CERCADORES DE NOVEMBRE?
Si no ets a la llista o hi ha alguna cosa malament envia’ns un missatge privat que ho canviarem.
Si ets nova al SP o no hi surts envia’ns un missatge privat amb les següents dades:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo. Fas SM o SW? Quin dia o setmana la comences?
Aidin: Tincs 35 anys i la meva tita 33.
Tenim dues nens precioses i anem a buscar la tercera o tercer, de fet tan ens fa!
Fa uns 4 cicles que busquem i no hi ha manera, però segur que aquest si...jijijiji Com totes!
La NW serà crec cap al 2 de gener.
De moment esic prenen l'àcid fòlic i demà aniré a buscar l'Ovusitol, que he llegit per aquí que pot ajudar en l'ovulació.
El que més m'agrada del món és estar amb les meves nenes (una per banda) amb el marit al sofà tranquils! També anar a caminar al bosc, la música, llegir..
Soc Autumn: tinc 36 anys i 36 anys tambe el maromo
Es el tercer cicle que busquem i els cicles em duren 28 dies
Tenim una nena de 2 anyets
Data NW: 28 desembre... toma inocentada!
Jo estic prenent gestinvit omega ( la veritat no conec ningu que en prengui.. pero mho prenia al primer embarass i suposo que va anar be)
De moment no miro si ovulo amb test ni res, calculem el dia de ovulacio i fem SW dia si dia no.
Cayetana: Edat: jo 35 ell 39
Cicle de cerca: 12è
durada dels cicles: 27-29 dies
No tenim fills
Data NW: 22 Decembre (amb la grossa de la lotería!!em tocarà??)
Fa cuatre mesos que prenc onagra els primers 14 dies del cicle i se m'ha regulat molt els cicles, abans eren de 32,33,35....
Chewi 32 anys. La meva parella en té 34.
He acabat el 3r cicle de cerca. Els cicles crec que em duren 27 o 28 dies.
0 fills... buscant el primer
NW: la propera regla NO m'hauria de venir el 31 de desembre...
Vaig una mica perduda, he llegit cosetes però veig que no sé calcular bé els meus cicles. La regla compta des de la primera petita taca de sang?
Jo estic prenent Natalben Preconceptiu (m'ho va recomanar la ginecòloga) em recomaneu que prengui qulcom més?
Eiwa: Edat dels dos: Jo 27 i ell 29
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1r cicle de cerca. Cicles irregulars 55-60 dies. L'últim de 40 dies (així que crec que passaré direcament al Gener, ja veurem què passa...).
N.fills: Serà el nostre primer fill i també el primer peke de la família!
Data NW: Encara no ho sé (si fos com el cicle anterior cap al 7 de Gener)
Estic prenent Foli-doce.
Sóc mestra d'educació especial i consultora de Bellesa de Mary Kay, m'encanten les meves feines, així com també gaudir de la família i els amics!
Espi
Edat dels dos: 37 i 41
Cicle de cerca: 4art cicle de cerca després de 2 legrats ( tots dos al punyetero 2013)
Durada del cicles: 25- 28 dies.
Nº Fills: Seria el nostre primer petitó!!
Data NW: 22 de desembre
Esterock/ 7è mes de busqueda/ Jo 31, ell 35 / En procés de començar historial a fertilitat per problemes tant meus com seus... pèro una que és optimista de mena creu que no ho necessitarà i que aquest mes tindré una fadeta..../ Ara mateix només prenc Ovusitol/ Fins que no ovuli (que no és una cosa que jo faci tots els mesos...ejem...) no podré dir la data segura de NW..però el FF em marca el dia 30/31...seré l'última del mes i de l'any????
Irem Edat dels dos: jo 33 anys i ell 36
Cicle de cerca i durada; 1er cicle de cerca post-legrat. Hem patit 2 avortaments (al juny un espontàni a les 5 setmanes, a l’octubre un raspat a les 9 setmanes). Abans tenia cicles regulars de 28 dies, ara no ho sé….
Nº Fills: tenim una nena de 2 anys.
Data NW: amb cicle regular hauria de ser el 28 de desembre.
Farem servir TO ja que ara no controlo la regularitat dels meus cicles.
Jaleturu (em podeu dir Jale)
Edat dels dos: 31 i 38
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1r cicle de cerca . Cicles irregulars de 30-34 dies.
N.fills: Seria el segon. Tenim un
de 2 anyets justs fets la setmana passada.
Data NW: entre el 31 de desembre i el 3 de gener
Prenc foli-doce des de fa un mes i mig. He comprat TO i TE de tira a l'Amazon, espero que la W no trigui a marxar i posar-nos a tope amb la SW (que si tenim temps intentarem fer un SM)
Laia80 jo 33/ ell 37...primer cicle de búsqueda..va ser un pim pam..ens hi posem! jejejejej.
Serà el nostre 2on fill...tenim un peque preciós de 2 anyets i 3 mesos!!!
La meva data de NW és el 05/12..o sease..que estic en desepero totaaaaal!!!! Amb psicosímptomes a tope i esperant que arribi el dia 07/12 dissabte per fer-me TE..i si surt negatiu..pos hi tornarem!!!
Lorien: Edat dels dos: 28 i ell 44
Cicle de cerca i durada dels cicles: 4rt cicle de cerca (2on en serio, els altres dos no van fer gens bé els deures). Cicles regulars de 28 dies.
N.fills: Seria el nostre primer petitó! I en tenim moltes ganes!!
Data NW: 24 de desembre, esperem un regalet de Nadal...
Per ara no prenem res especial ni fem cap truc. Aquest mes me'l vull prendre més tranquil que l'anterior, que em vaig obsessionar massa, així que vaig decidir no comprar-me TO. Si la cosa no funciona al gener tinc gine i ja em compraria llavors els TO, si ella em diu que tot va bé.
Lovekyn: Jo tinc 26 anys i el meu marit 29, aquest es el 7e cicle que busquem i seria el primer fill. En teoria el dia de la NW es el dia 25/12 pero no estic gaire segura perque tinc els cicles mooooolt irregulars. Aquest mes he començat amb els TO i vam fer els deures els dies claus! Creuarem dits pero no em vull fer ilusions perque els dos primers mesos ho vaig passar malament xq pensava que haviem fet diana! Moltes gracies a totes per llegir-me i acceptar-me!! :)
Anem parlant guapes! Un petonas
Lover, Jo 33, ell 25
13è cicle de cerca.
Nomalment feia cicles de 28 dies.
0 fills (3 angelets)
Segons el gine la NW pel 21/12 i si no Progevera.
Segueixo superpositiva perque els dos som sans i fèrtils medicament. Nomes ha estat mala sort.
Practiquem el SM i insistim a la SW.
No tenim habits tóxics, al contrari. Jo faig ioga, acupuntura i grans caminades.
Seguim a la banqueta pero despres de la propèra NW...
Marionilla
40 jo i 40 ell (els veterans de la colla!)
Primer cicle de cerca. Cicles llargs, 35 dies aprox. (una autèntic rollo, ecs!)
3 fills (9 anys, 7 i 2), anem a pel QUART (tenim vocació de pares!)
Data NW: 10 gener
Prenc onagra per regular els cicles i àcid fòlic.
De moment no fem tempes, ni TO, ni res. Però no descarto fer-me TO per tenir més controlat el moment de l’ovulació. Intentem fer SW, però amb 3 peques per casa, la cosa es complica bastant i no sempre podem aprofitar quan toca... Els imprevistos estan a l’ordre del dia!
Mel29, jo 29 i ell molts més... més que la marionilla i tot! haha. No porto gaire el compte... diria que 3r-4t cicle de cerca (sense comptar els dos primers mesos sense antinconceptius, que ho vam fer fatal... glups!). Seria el meu primer fill. Aquest ha estat el 2r mes de TO (em van molt bé pq tinc cicles irregulars), i el 2n mes de tempe (em costa més perquè també sóc irregular amb les hores de son...però els dos cicles m'ha anat bé per confirmar ovulació. No per preveure panxu, perquè la tempe no em baixa fins que ha arribat la FW). NW 13/12
miansil-27: 32 i 31 anys / 8é cicle sense mesures/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 19 de decembre!!
Montsekit Edat dels dos: 38 jo i 48 el meu home
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle de cerca i crec que 30
Nº Fills: 1, el Jan, de 13 mesos.
Data NW crec que el 24/12
Avui he comencat a pendre àcid fòlic, com en la primera cerca. Aquest mes hem fet deures 4 dies seguits en la setmana d´ovulació (crec). Sóc bastant regular però des del primer embaràs que no apuntava ni res. Aquest mes ho farè. Tinc un monitor de fertilitat, però encara no l´he tret. Està guardat des del primer.
Mym: 38 anys (el dia 24 de desembre en faig 39!!!), dues nenes, 16 i 9 anys, en busca del tercer baby (primer amb la meva actual parella), segon cicle postlegrado, fem SM i si la W no decideix venir abans m'agradaria fer-me TE el dia 13, tot i que no sé si seria capaç d'aguantar, jejeje
Navi: Edat dels dos: jo 26 i ell 28
Cicle de cerca: 3r cicle
Durada del cicles: de 28 a 30 dies
Nº de fills: buscant el primer!
Data NW: 16 de desembre
Aquest cicle SM
Nela81: Els dos tenim 32 any. Segon cicle. Durada habitual entre 26 i 30 dies. Seria el nostre 1r fill. DNW el 11 de Desembre. Prenc àcid fòlic i controlo ovulació mitjançant els TO i les tempes. També he fet servir el preseed perquè normalment no tinc molt flux. Vam començar a buscar panxu l'any passat però ho vam tenir que deixar gairebé de seguida per que tenia l'úter ple de miomes i m'havien d'operar.
Ness86: Edat dels dos: 27 i 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle , durada de 28 dies tot i ser el segon mes que he deixa't les anticonceptives sembla que soc regular com abans de començar a pendre.les
Nº Fills: no tenim cap patufet, si tot va bé aquest 2014 serà el nostre any :D
Data NW (importantíssim!): 21 de desembre
Continuo prenent yodocefol (2n mes). No he fet mai lo de la temper. però en funció de com vagi el mes no ho descarto.
Ninamuxa: Edat dels dos: jo 33 i ell 35
Cicle de cerca: 2º cicle
Durada del cicles: de 25 a 28 dies
Nº de fills: tinc un barrufet de 19 mesos
Data NW: 3 de desembre
Nunki30
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 5è cicle
Durada del cicles: Super regular, cada 28 dies.
Nº Fills: Serà el nostre primer bebito!!
Data NW: 24 de desembre
Prenc àcid fòlic des de fa 3 mesos, i fem SW sobretot!!
Nurietamll: Tinc 33 anys, ell 31. No tenim cap fill Al desembre fará 1 any que busquem.
Durant aquest temps 1 legrat (11+6 ) al març + 1 bioquimic ( 5+3) al juny. Desprès d'un munt de proves ... sembla que tinc Sindrome anticossos Antifosfolípid (SAF) .M'hauré de punxar heparina des del moment que tingui un ++++.
Els meus cicles regulars, de 28 dies . Data NW, en teoria havia de ser l'1de desembre, pero de moment no tinc noticies encara que el test de tira ultrasensible diu NEGATIU.
Petitacuca: Edat dels dos: jo 28 i ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r, 26-27 dies (algun de 25 i algun de 28).
Nº Fills: serà el primer!
Data NW (importantíssim!): 20-21 de desembre!
Pruneta30: Pruneta 30 i prunetu 38!Segon cicle i mig de cerca (l'octubre ens vam decidir a mitges)! Serà el tercer mes sense anticonceptius i prenent acid folic fa dos mesos.Els meus cicles crec q son força regulars! 29 i 30 dies! La meva data NW es pel 29 de desembre!!! Si no vingues un TE potser per acabar l'any el 31 estaria be no? Jiji Crec q farem altre cop sexy month! Ens va la marxa! Jajaja aquest darrer cicle vaig començar a fer TO!
Busquem el nostre primer fill/a! Estem molt il•lusionats! Ens agrada l'esport, el cinema, ballar, i sobretot estar juntets! Som-hiiiiiii!
RAGI
35 ANYS ELS DOS
3ER CICLE DE CERCA I CICLES IRREGULAR, PERO AL FER TO ser quan ovulo i per tant quan m'ha de venir la Warry, tinc una nena de 3 anys!!!!
data NW ------- 7 de desembre
Em va sortir TO positiu el 14 de novembre i sol vam poder fer deures el 15 de novembre...per lo tant crec que tinc poques possibilitats!!! Pero l'esperança es l'ultim que es perd!!!!!!
Rita28: Edats: 32 i 33
Cicle de cerca: el tercer, en el primer el meu home es va posar malalt i en el segon jo, un desastre vaja, pero alguns intents vam fer.
Durada cicles: 24 dies
Data nw: 17 de desembre
Num. fills: una nena de 3
La nostra nena va venir de manera força inesperada, buscar aquest segon embaràs ho estic vivint amb impaciència i no se perque ja que portem poc buscant i es ben normal que encara no arribi, espero que poder compartir l'espera amb vosaltres em desangoixi.
Raquel79: 33 i 37 / entre 28 i 29 dies de cicle / 1 neneta de tres anys / Data NW: al voltant del 25-26 de desembre (el meu regal de nadal, pleaseeee!!!)
Bé, algunes ja em coneixeu... vaig patir un avortament el mes de juliol, estant de molt poquet... aquest serà el quart cicle de cerca, i he de dir que ho visc amb molta ansietat tot plegat, perquè el desig de donar un germanet a la nostra nena és molt i molt gran... totes les cerques són pesades, però una cerca desprès d'un avortament és durilla... els dos anteriors embarassos, tot i que el darrer va anar malament, van ser super ràpids, a la primera, i això fa que encara em trobi me´s neguitosa veient que ara que ho desitgem tant tarda més...
Rousy83, tinc 30 anys i la meva parella 29.
No tenim cap baby (de moment) tot arriba.
Tinc la warry cada 28 dies, amb una durada de 5 dies. Aquest és el nostre tercé mes de recerca i amb el nadal aqui... seria el millor regal de les nostres vides!!
Sergem: Jo tinc 31 i ell 30 anys.
2º mes de cerca, durada de cicle... això és complicat pq s'està regulant però més o menys 30-35 diez.
En principi la SW será la semana del 16/12
Serà el nostre primer fill (i potser únic...)
Data NW será cap a finals d'any segon l'app Mi calendario menstrual... 31/12/13, us imagienu que soc l'ultima panxu del 2013??? quin honor!!!
Actualment estic prenent yodocefol i menjant una mica més de peix (que la veritat no en soc gaire de peix) i tb una mica més de carn ja que el gine em va dir que no tenia anemia pero si q estaba una mica per sota de lo normal en una dona...
Intento fer SW però de vegades no ho aconsegueixo... degut a que el meu marit està amb el peu xungo i li fa mal...
Suadmi, yo 36 mi marido 37
2 mes de busqueda postaborto. duracion del ciclo, entre 28 y 32 dias
posible data NW 24-30 (entre esas fechas)
yo no tengo ningun truco la verdad, ahora estoy tomando tempes para conocer mis ciclos, es el segundo mes que las hago!!! y de momento he descubierto que tengo el cuerpo muy frio!!! jajaja si si tengo las tempes muy bajitas!!!! en comparacion a otras chicas.
Teutona: Edat dels dos: 36 (jo) i 35 (ell)
Cicle de cerca: 5è
Durada del cicles: 29 dies
Núm. fills: el primer per a mi, el segon per a ell
Aficions: dansa del ventre, dansa clàssica i dansa contemporània (o almenys ho intento!)
Toneta : 31 i 31
5è cicle
serà el primer
22 desembre
Prenc àcid fòlic des de fa 4 mesos
Valentina: Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle
Nº Fills: 1 filla de 23 mesos
Data NW (importantíssim!): 8 de desembre
El segon cicle hem fet SM. El mes de novembre he començat a fer TO per primera vegada. Entre CD17-CD19 van començar-se a marcar, però a partir de CD 24-CD25 m'han sortit més marcats que la resta de dies. O sigui que suposo que dec ovular tard!
CALENDARI MENSUAL DE LES FADETES:
SETMANA DE L’1 AL 8
Nurietamll:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu
Ninamuxa: MOLTES FELICITATS!!!!
Laia80:
Ragi:
Valentina80:
SETMANA DEL 9 AL 15
Marionilla:
Nela81:
Mel29:
Mym:
SETMANA DEL 16 AL 22 desesperant...
Teutona:
Navi: MOLTES FELICITATS!!!!
Rita28:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu:
Miansil-27:
Petitacuca:
Lover:
Ness86:
Espi:
Cayetana:
Toneta: MOLTES FELICITATS!!!!
SETMANA DEL 23 AL 29 començant els desesperos...
[/b]
Numki:
Lorien:
Montsekit: MOLTES FELICITATS!!!!
Suadmi:
Raquel79: MOLTES FELICITATS!!!!
Fiona30: MOLTES FELICITATS!!!!
Lovekyn:
Autum:
Irem: MOLTES FELICITATS!!!!
Pruneta30:
MINISETMANA DEL 30 AL 31 va, fadetes, piles carregades per la sexy week... que viene, que viene...!!
:girafa!
Esterock,
Sergem:
Jale,
Nurietamll,
Chewi,
CERCADORES DE DESEMBRE AMB DATA DE NO WARRY A PRINCIPIS DE GENER:
Aidin: el 2 de gener volem que ens donis una gran notícia
Eiwa: el 7 de gener volem que ens donis una gran notícia
I 2014!!!!!!!!
CERCADORES DE COR, QUE ESTAN A LA BANQUETA FINS EL GENER DEL 2014
Lluna26
FADETES QUE SE'N VAN CAP AL GENER
Laia80: NW 4 de gener
Ragi
Marionilla
Nela81
mym
Mel29
Teutona
Valentina80
Miansil-27
DITES DE DESEMBRE
Al desembre i al gener, busca sempre un bon recer. (nenes, a fer pintixos)
Desembre finat, any acabat. (aquest no té gaire mèrit... ooooobvi...)
Desembre, moltes coses es fan, però ja som a fi d'any. (sííí´!!!)
Desembre nevat, bon any que ve assegurat. (que nevi, que nevi...)
Ditxós és el mes de desembre, que entra amb llardons i surt amb torrons. (ufff... i uns quants kg de més... brrr...
)
El mes de desembre, el mes de les festes. (ole ole ole
)
Pel desembre, desembrot, el pastor deixa les ovelles i se'n va vora del foc.
Per Sant Silvestre, entra el sol per la porta i per la finestra.
Sant Nicolau obre les festes amb clau.
Refranys de Nadal:
A Nadal, tota roba cal
Als Reis, el dia creix
Ara ve Nadal, el temps es refresca, matarem el gall i torrarem la cresta
Ara ve Nadal, menjarem torrons i amb una guitarra cantarem cançons
Boires per Nadal no fan bé ni mal
Cada dia no és Nadal
Cap d'Any en dijous porta mals de cor
Cap d'Any en dimarts porta mal de cap
Cap d'Any en diumenge, ven els bous i no sembris
Cap d'Any en divendres porta mal de ventre
De la Puríssima a Nadal, disset dies ben cabals
De Tots Sant a Nadal, justa una passa de gall
Desembre mes cabal, comença amb l'Advent i acaba per Nadal
El dia de Reis parlen els estels
Els formatges de Nadal són els millors de l'any
Els Reis d'Orient porten coses a tota la gent
Gelada de Cap d'Any, pa per tot l'any
L'Advent, temps de vent, i Nadal, temps hivernal
La nit de Nadal ballen els estels, perquè és la festa major del cel
Les festes per on passen; el Nadal, a casa
Les nits de Nadal són nits d'alegria
Lluna creixent per Cap d'Any, blat abundant
Molta pluja per Nadal, alegria per tot l'any
Nadal amb lluna any de fortuna
Nadal en dijous, any de molts ous
Nadal en dilluns, any de difunts
Nadal en dimarts, festes a grapats
Nadal en dimecres, sembra els marges i les freixes
Nadal en dissabte, porta recapte; Nadal en diumenge porta revenja
Nadal en diumenge totes les festes es menja
Nadal nevat, estiu regalat
DESEMBRE ÉS NADAL, I NADAL ÉS... MENJAR!!! NYAM NYAM...
per això hem posat deures a les nostres fadetes, que a més de ser màgiques, són unes grans cuineres! va, animeu-vos a deixar les vostres receptes!!!
:
Torradeta amb mermelada de tomàquet i formatge brie by Jaleturu
Ingredients:
1 barra de pa (estreteta)
1 pot de mermelada de tomàquet
1 rotllo de brie (d'aquests que ara fa president, q pots fer rodanxetes)
Intruccions:
Preescalfeu el forn a 180º
Talleu la barra de pa en llesques, les unteu amb una mica de mermelada de tomàquet i hi poseu una rodanxa de formatge brie i les aneu posant a sobre d'una safata de forn (amb paper de forn pq no s'enganxi).
Ho poseu al forn un minuts (entre 5-10min), tot i que jo ho faig ben bé a ull!
Que tingueu totes un bon dimecres (amb aires de dijous!!!)
Recepta de polvorons by Raquel79
Els vaig fer amb ma mare l'any passat i donen el pego, us ho asseguro... queden boníssims, i desprès la mateixa massa es pot aprofitar per fer-los de xocolata, de canyella, de llimona... JO aquest any els vull fer amb la nena. Us penjo la recepta en castellà, perquè a la web està així:
Ingredientes
250 gramos de harina, 50 gramos de almendra molida, 210 gramos de manteca de cerdo (aunque estos los hicimos con mantequilla. Si la masa no se trabaja fácilmente puedes añadir un poco más, hasta igualar el peso de manteca y harina), 3 gramos de bicarbonato sódico, 160 gramos de azúcar glas, ½ c/c de canela.
Elaboración
En primer lugar hay que tostar la harina y la almendra molida, para ello enciende el horno a 160º C. Cuando haya cogido la temperatura introduce una bandeja con la harina y otra con la almendra (aunque también se pueden mezclar). Pon estos ingredientes bien extendidos y muévelos de vez en cuando para que se tueste uniformemente. Deja enfriar la harina y la almendra completamente.
Trabaja la mantequilla que tendrás a temperatura ambiente o caliéntala un poco sin que llegue a fundirse y mézclala con el azúcar glass. A continuación mezcla la harina, la almendra, el bicarbonato, la canela y la mantequilla, amasa durante diez minutos. Procura hacer una bola con la masa y deja reposar unos 20 minutos tapando con un paño.
Una de las características de los polvorones es su textura terrosa, así que es normal que cueste un poco unir la masa. Después del reposo procura estirarla uniformemente sobre una superficie lisa con el grosor deseado, un centímetro aproximadamente estará bien.
Utiliza un cortapastas redondo u ovalado para sacar los polvorones, a medida que los vayas formando colócalos en la bandeja del horno cubierta con una lámina de teflón, papel sulfurizado o silpat.
Hornea los polvorones sólo con el grill a 180º C durante 10-15 minutos o hasta que veas que la superficie empieza a tomar color. Cuando los polvorones estén listos, retíralos del horno y espolvorea azúcar glass.
[size=150]LASAÑA DE SALMON Y GAMBAS by Suadmi
Ingredientes:
-150 gr. cebolla ( 100gr. + 50 gr.) -2 dientes ajo - aceite -140 gr. tomate nat. triturado -600 gr. salmón fresco en tacos (Sin piel ni espinas) -200 gr. gambas peladas -sal -pimienta -1/2 cta. eneldo seco (o perejil picado) -60 gr. mantequilla -60 gr. harina -600 gr. leche -nuez moscada -20 placas lasaña -3 lonchas queso semi-curado
Preparación:
1- Picar 100 gr. de cebolla y ajos muy menudos, añadir el tomate, y pochar unos 10 minutos. 2- Agregar el salmón, gambas, 1/2 cta. sal, pimienta y eneldo, y sofreír removiendo bien para que se deshaga el salmón unos 3 minutos a fuego fuerte. Reservar en un bol amplio. 3- Hacemos la bechamel, sofreír en la mantequilla el resto de cebolla (50 gr.) muy picadita hasta que esté transparente, A continuación, añadir la harina y sofreír la harina un poco, para que no tenga sabor a crudo. 4- Ir añadiendo la leche poco a poco y removiendo bien, hasta que se forme una bechamel ligerita. Agregar el sal, pimienta y nuez moscada.. Unir al salmón con la espátula. 5- Remojar 5 minutos las placas en agua fría . (Aunque sean precocidas) o si son de las otras, cocer en abundante agua con sal el tiempo indicado en el paquete. 6- Cubrir con film un molde grande de plum cake (Unos 30 cm. largo), colocar capas alternas de pasta y bechamel, comenzar y terminar por pasta, secándola antes un poco con papel de cocina. Dar unos golpecitos al molde contra la meseta para que no queden huecos. Dejar templar 20 minutos, mientras precalentamos el horno a 200º. 7- Desmoldar sobre una fuente, cubrir con lonchas de queso y hornear (200º) unos 15-20 minutos. Dejar reposar un poco, está más rica templadita eh?
SOPA DE RAP by Valentina80
Ingredients pel caldo:
- 1 cap de rap
- 1 tomàquet madur
- 1 ceba gran
- 1 pastanaga
- 1,5 litres d'aigua
- 2 fulles d'api
- 1 fulla llorer
- 1 got de vi blanc
- 1 all
- julibert
- oli d'oliva
- sal
--> Bullir-lo 2 hores
Ingredients pel sofregit:
- 3 dents d'all
- sal
- 1 ceba
- 2 tomàquets ratllats
Ingredients per la picada:
- 10 avellanes picades
- 10 atmetlles torrades
ELABORACIÓ:
1- Afegir la pcada al sofregit
2- Colar el caldo que ha bullit 2 hores
3- Afegir el sofregit al caldo i passar el minipimer
4- 1/2 Kg de rap passat lleugerament per la paella, tallar-lo a bocins i afegir-lo al caldo.
5- Bullir 15 minuts el resultat.
Tot i que el temps de preparació és una mica llarg, el resultat val la pena!!!
PÚDING DE CARBASSÓ, CEBA I ALBERGÍNIA by Navi
2 carbassons mitjans
1 albergínia mitjana
2 cebes
200 ml de nata líquida per cuinar
4 ous L
Sal
(qui vulgui pebre i nou moscada)
1. Rentar i tallar a daus els carbassons i l'albergínia. Posar-ho a una paella amb una miqueta d'oli, salar-ho i coure fins que quedi tovet.
2. Sofregir la ceba tallada fins que quedi daurada.
3. Escorre l'oli dels carbassons, l'albergínia i la ceba amb un colador.
4. Posar en un bol el carbassó, l'albergínia, la ceba, la nata i els ous batuts.
5. Jo ho trituro perquè no m'agrada trobar trossets i queda molt suau. Sinó posar-ho directament al motlle de plumcake (untat una mica perquè no s'enganxi).
6. Posar-ho al forn a uns 180 graus, uns 40 minuts (punxar abans de treure per saber si està fet).
7. Deixar refredar una mica i menjar
Tortell de Reis:
• 500 grams de farina
• 75 grams de sucre
• 50 grams de mantega
• 10 grams de llevadura
• 125 ml. de llet
• La pell rallada d’una taronja i d’una llimona
• 2 taps d’ aigua d’Azahar
• 2 ous (un és per pintar el tortell)
• 100 grams d’ametlles crues trossejades
• 100 grams de fruites confitades
• Sucre glas
• 1 fava seca
• 1 sorpresa
• 1 corona
Rallar la pel de la taronja i la llimona. En un bol, barrejar la farina i la llevadura. Afegir el sucre i les ralladures.
Fondre la mantega i escalfar una mica la llet (que quedi tèbia). Afegir a la barreja la mantega fosa, 1 ou, l’aigua d’azahar i després la llet. Barrejar-ho tot amb una espàtula.
Amassar-ho bé (amb les mans o amb una amassadora) i posar la massa sobre el marbre, on prèviament hi haurem escampat una mica de farina. Afegir una mica més de farina si cal, perquè quedi manejable.
Quan ja no s’enganxi a les mans, fer una bola, tapar-la amb un drap i deixar-la fermentar 3 hores.
Un cop fermentada, fer la forma del tortell i és el moment d’amagar-hi la sorpresa i la fava.
Posar paper vegetal en una plata de forn, posar-hi la massa al damunt i pintar-la amb un ou batut. Posar-hi les fruites i les ametlles per decorar.
Coure al forn a 170º, amb el forn ja escalfat prèviament. Necessitarà uns 30 minuts per estar cuit i daurat.
Treure’l del forn i tirar per damunt sucre glass, intentant que no caigui a sobre de les fruites.
Opcional: si es vol rellenar, tallar-lo per la mitat i posar-hi nata muntada o crema.
I BON PROFIT !!!!!!
Brownie by petitacuca
Ingredients
125gr de mantega
125gr de xocolata negra fondant
125gr de sucre
3 ous
85gr de farina
3 cullerades soperes de llet
1 culleradeta de llevat
100gr nous
Sucre glacé per decorar
Preparació:
Desfem en un cassó al foc la mantega i la xocolata.
A un bol, hi posem els ous, el sucre, la farina, la llet, el llevat i ho barregem. (Si bateu primer els ous apart, us quedarà més esponjós). Un cop estigui ben barrejat, hi afegim la xocolata desfeta, i les nous trossejades, i ho tornem a remenar.
Aboquem tota la massa a un motlle que pugui anar al microones (aquests típics de silicona hi poden anar), i ho posem durant 6 minuts a potència màxima. Sense obrir la porta, ho deixem 6 minuts més dins al microones que reposi.
Ho traiem del microones, i un cop s’hagi refredat, es tomba (dues vegades) i es decorar amb sucre glacé.
MACARRONS RELLENOS DE GAMBETES by Lover
200ml nata liquida per cuinar
MArgarina
Macarrons grans, (als supers hi han uns que son mes grans del normal, pues aquests)
Gambes (jo els compro al DIA, la caixa val uns 7€, jo agafo aquestes perque son perfectes per la mida)
pebre i sal
posem a bullir els macarrons que quedin al dente, una mica crus.
Mentres pelem les gambetes en cru reservem els caps.
Rellenem els macarrons amb les gambetes crues i pelades. una per macarró (ja veureu que es super facil perque rellisquen dins jajaj)
Coloquem els macarrons ja farcits a la safata del forn com si fossin canelons.
Els caps de les gambes les pasem a la paella amb mantega, les salem i pebrem.
Les xafem perque treguin el suc i els hi tirem la nata i deixem fer xup xup.
Colem la salsa i la tirem per sobre dels macarrons amb les gambetes.
Al forn fins que comenci a dorar i que les gambes estiguin cuites i listos!!!
OUS TRENCATS AMB PATATES I PERNIL PER TMX by Montsekit
Ingredients
- 350 grs patates tallades com per truita però més gruixudes
- 1 culleradeta de sal (jo no en poso)
- 50 grs aigua
- 50grs oli d´oliva verge
- 2 ous (jo 3-4) trencats en un plat i lleugerament batuts
- 30grs pernil salat en trossets (jo 60-70grs perque el meu home és molt fan)
Preparació
Posem la papallona al got. Afegim l´aigua i l´oli i programem 4min, T Varoma, velocitat 1.
Quan acabi el temps programat afegim les patates pel bocal i programem 15min, T Varoma, gir a l´esquerra i velocitat cullera
Quan faltin 10min i sense parar la màquina afegir el pernil pel bocal.
Quan acabi el temps programat afegir els ous i programar 1 min, T Varoma, gir esquerra i velocitat cullera.
Jo l´ultim pas el faig de 5 minuts al menys perque l´ou quedi ben cuit pel Jan.
Turró de chocolata i oreo (no dura a la nevera gaire aviso!!!) by Lorien
300 gr de galetes Oreo
100gr de mantega fosa
200ml de nata per montar (35% MG)
200 gr de chocolata negra
Pepites de choco (opcional)
Ficar les galetes Oreo en una bossa i colpejar amb un "rodillo" o amb una picadora fins que quedi pols de galeta.
Mesclar-ho amb la mantega fosa i ficar la mescla en un motllo pressionat-la a la base i les parets del motllo. Ficar-ho al congelador.
Posar la nata per montar en un cassó, i portem a ebullició. Quan bulleixi, retirar i afegir la chocolata negra trossejada i 50 gr de mantega.
Esperar uns minuts i remoure fins a obtenir una crema brillant i homogenea.
Ficar la crema sobre la base que estava reposant al motllo que hem ficat previament al congelador i decorar per sobre amb trossos de galeta oreo i pepites choco. Posar a la nevera.
I a menjar!!!!!!!!!
Aquí está la recepta original http://www.larecetadelafelicidad.com/20 ... -oreo.html
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc .
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
SW= sexy week
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Postures super sexys per fer diana
- postureta bitxobola : Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo) http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.
Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
Consell de la ginecòloga de la LOVER per a tenir panxolina ràpidament:
En un cicle normal de 28 dies aprox.
Es calcula el dia CD14 i 3 dies avans l'home ha d'evitar l'ejaculació, per tenir quantitat i qualitat d'esperma.
Es te coit el CD14, CD15 i CD16.
I ja teniu un bebito en camí.
i el NADAL!!!
Regals, amics, vacances (qui pugui), lotería, desitjos, somnis… i totes tenim molt clar quin és el nostre somni més gran, oi?
Així que la Suadmi i jo inaugurem el primer post bilingüe de la història del Socpetit!!! Ole ole ole… i llàstima que no sapiguem més idiomes!!
La Suadmi ha tingut la genial idea de que aquest mes totes serem… fades!!!! Fadetes de Nadal, què us sembla???
Fades que ens portin tota la màgia del món perquè aquest mes de desembre finalitzi amb moooooooltes
i molts bebitos encarregats…
i si no és així, que aquesta màgia ens faci igualment gaudir d’unes dates tan especials com aquestes.
El Nadal és un moment màgic, que podem fer encara més màgic… fadeta dels nadals, porta’ns el que tant desitgem!!!
Va, una mica de poesia nadalenca que ens inspiri, fadetes…
NON-NON DE NADAL
T’ompliré el bressol
de palleta fina
sense gens de boll,
sense gens de pols.
Encendré un bon foc
perfumat d’espígol
per fer-te el son dolç.
Cobriré el teu cos
amb llençol blanquíssim
mig teixit amb glòria,
mig cosit amb creus.
Et faré de flonjos
borrallons de llana
un mantell pels peus.
Et cantaré un bres
amb la veu més dolça,
i quan ja t’adormis
et besaré el front.
Després, de puntetes,
tancaré la porta
perquè no et desvetllin
els sorolls del món.
I del gran Miquel Martí i Pol
NADALA
Hem bastit el pessebre en un angle
del menjador, sobre una taula vella,
el pessebre mateix de cada any
amb la mula i el bou i l’Infant
i els tres Reis i l’estrella.
Hem obert innombrables camins,
tots d’adreça a la cova,
amb correus de vells pelegrins
-tots nosaltres- atents a l’auster caminar de la prova.
I en la nit del misteri hem cantat
les antigues cançons
de la mula i el bou i l’Infant i els tres Reis i l’estrella.
I oferíem la nit amb els ulls i les mans.
I cantàvem molt baix, amb vergonya potser de saber-nos germans
de l’infant i de tots en la nit de la gran meravella.
Sí, fadetes, estarem juntes tot aquest mes de Nadal, totes les que us vulgueu apuntar sereu benvingudes… Al cap i a la fi, un fill és com un regal, oi? Primer l’imaginem, el desitgem tant, i desprès l’emboliquem amb cura i amor, desitjant el moment en que arribi a ser obert.
Els dubtes, els nervis, les milers de preguntes, les ports, les il•lusions, les decepcions, el caure per tornar a aixecar-se, els riures, les ximpleries, les bones notícies… tota això és el que compartirem aquest mes de desembre, i la Suadmi i jo ens comprometem a acompanyar-vos en aquesta part del camí que toca passar abans de tenir el nostre bebé… Esperem i desitgem que desembre sigui el vostre (el nostre!!) mes.
QUI SOM LES CERCADORES DE NOVEMBRE?
Si no ets a la llista o hi ha alguna cosa malament envia’ns un missatge privat que ho canviarem.
Si ets nova al SP o no hi surts envia’ns un missatge privat amb les següents dades:
Nom d'usuària
Edat dels dos
Cicle de cerca i durada del cicles
Nº Fills
Data NW (importantíssim!)
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent.
Truquis del almendruqui o si preneu alguna cosa vosaltres i el maromo. Fas SM o SW? Quin dia o setmana la comences?
Aidin: Tincs 35 anys i la meva tita 33.
Tenim dues nens precioses i anem a buscar la tercera o tercer, de fet tan ens fa!
Fa uns 4 cicles que busquem i no hi ha manera, però segur que aquest si...jijijiji Com totes!
La NW serà crec cap al 2 de gener.
De moment esic prenen l'àcid fòlic i demà aniré a buscar l'Ovusitol, que he llegit per aquí que pot ajudar en l'ovulació.
El que més m'agrada del món és estar amb les meves nenes (una per banda) amb el marit al sofà tranquils! També anar a caminar al bosc, la música, llegir..
Soc Autumn: tinc 36 anys i 36 anys tambe el maromo
Es el tercer cicle que busquem i els cicles em duren 28 dies
Tenim una nena de 2 anyets
Data NW: 28 desembre... toma inocentada!
Jo estic prenent gestinvit omega ( la veritat no conec ningu que en prengui.. pero mho prenia al primer embarass i suposo que va anar be)
De moment no miro si ovulo amb test ni res, calculem el dia de ovulacio i fem SW dia si dia no.
Cayetana: Edat: jo 35 ell 39
Cicle de cerca: 12è
durada dels cicles: 27-29 dies
No tenim fills
Data NW: 22 Decembre (amb la grossa de la lotería!!em tocarà??)
Fa cuatre mesos que prenc onagra els primers 14 dies del cicle i se m'ha regulat molt els cicles, abans eren de 32,33,35....
Chewi 32 anys. La meva parella en té 34.
He acabat el 3r cicle de cerca. Els cicles crec que em duren 27 o 28 dies.
0 fills... buscant el primer
NW: la propera regla NO m'hauria de venir el 31 de desembre...
Vaig una mica perduda, he llegit cosetes però veig que no sé calcular bé els meus cicles. La regla compta des de la primera petita taca de sang?
Jo estic prenent Natalben Preconceptiu (m'ho va recomanar la ginecòloga) em recomaneu que prengui qulcom més?
Eiwa: Edat dels dos: Jo 27 i ell 29
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1r cicle de cerca. Cicles irregulars 55-60 dies. L'últim de 40 dies (així que crec que passaré direcament al Gener, ja veurem què passa...).
N.fills: Serà el nostre primer fill i també el primer peke de la família!
Data NW: Encara no ho sé (si fos com el cicle anterior cap al 7 de Gener)
Estic prenent Foli-doce.
Sóc mestra d'educació especial i consultora de Bellesa de Mary Kay, m'encanten les meves feines, així com també gaudir de la família i els amics!
Espi
Edat dels dos: 37 i 41
Cicle de cerca: 4art cicle de cerca després de 2 legrats ( tots dos al punyetero 2013)
Durada del cicles: 25- 28 dies.
Nº Fills: Seria el nostre primer petitó!!
Data NW: 22 de desembre
Esterock/ 7è mes de busqueda/ Jo 31, ell 35 / En procés de començar historial a fertilitat per problemes tant meus com seus... pèro una que és optimista de mena creu que no ho necessitarà i que aquest mes tindré una fadeta..../ Ara mateix només prenc Ovusitol/ Fins que no ovuli (que no és una cosa que jo faci tots els mesos...ejem...) no podré dir la data segura de NW..però el FF em marca el dia 30/31...seré l'última del mes i de l'any????
Irem Edat dels dos: jo 33 anys i ell 36
Cicle de cerca i durada; 1er cicle de cerca post-legrat. Hem patit 2 avortaments (al juny un espontàni a les 5 setmanes, a l’octubre un raspat a les 9 setmanes). Abans tenia cicles regulars de 28 dies, ara no ho sé….
Nº Fills: tenim una nena de 2 anys.
Data NW: amb cicle regular hauria de ser el 28 de desembre.
Farem servir TO ja que ara no controlo la regularitat dels meus cicles.
Jaleturu (em podeu dir Jale)
Edat dels dos: 31 i 38
Cicle de cerca i durada dels cicles: 1r cicle de cerca . Cicles irregulars de 30-34 dies.
N.fills: Seria el segon. Tenim un
de 2 anyets justs fets la setmana passada.Data NW: entre el 31 de desembre i el 3 de gener
Prenc foli-doce des de fa un mes i mig. He comprat TO i TE de tira a l'Amazon, espero que la W no trigui a marxar i posar-nos a tope amb la SW (que si tenim temps intentarem fer un SM)
Laia80 jo 33/ ell 37...primer cicle de búsqueda..va ser un pim pam..ens hi posem! jejejejej.
La meva data de NW és el 05/12..o sease..que estic en desepero totaaaaal!!!! Amb psicosímptomes a tope i esperant que arribi el dia 07/12 dissabte per fer-me TE..i si surt negatiu..pos hi tornarem!!!
Lorien: Edat dels dos: 28 i ell 44
Cicle de cerca i durada dels cicles: 4rt cicle de cerca (2on en serio, els altres dos no van fer gens bé els deures). Cicles regulars de 28 dies.
N.fills: Seria el nostre primer petitó! I en tenim moltes ganes!!
Data NW: 24 de desembre, esperem un regalet de Nadal...
Per ara no prenem res especial ni fem cap truc. Aquest mes me'l vull prendre més tranquil que l'anterior, que em vaig obsessionar massa, així que vaig decidir no comprar-me TO. Si la cosa no funciona al gener tinc gine i ja em compraria llavors els TO, si ella em diu que tot va bé.
Lovekyn: Jo tinc 26 anys i el meu marit 29, aquest es el 7e cicle que busquem i seria el primer fill. En teoria el dia de la NW es el dia 25/12 pero no estic gaire segura perque tinc els cicles mooooolt irregulars. Aquest mes he començat amb els TO i vam fer els deures els dies claus! Creuarem dits pero no em vull fer ilusions perque els dos primers mesos ho vaig passar malament xq pensava que haviem fet diana! Moltes gracies a totes per llegir-me i acceptar-me!! :)
Anem parlant guapes! Un petonas
Lover, Jo 33, ell 25
13è cicle de cerca.
Nomalment feia cicles de 28 dies.
0 fills (3 angelets)
Segons el gine la NW pel 21/12 i si no Progevera.
Segueixo superpositiva perque els dos som sans i fèrtils medicament. Nomes ha estat mala sort.
Practiquem el SM i insistim a la SW.
No tenim habits tóxics, al contrari. Jo faig ioga, acupuntura i grans caminades.
Seguim a la banqueta pero despres de la propèra NW...

Marionilla
De moment no fem tempes, ni TO, ni res. Però no descarto fer-me TO per tenir més controlat el moment de l’ovulació. Intentem fer SW, però amb 3 peques per casa, la cosa es complica bastant i no sempre podem aprofitar quan toca... Els imprevistos estan a l’ordre del dia!
Mel29, jo 29 i ell molts més... més que la marionilla i tot! haha. No porto gaire el compte... diria que 3r-4t cicle de cerca (sense comptar els dos primers mesos sense antinconceptius, que ho vam fer fatal... glups!). Seria el meu primer fill. Aquest ha estat el 2r mes de TO (em van molt bé pq tinc cicles irregulars), i el 2n mes de tempe (em costa més perquè també sóc irregular amb les hores de son...però els dos cicles m'ha anat bé per confirmar ovulació. No per preveure panxu, perquè la tempe no em baixa fins que ha arribat la FW). NW 13/12
miansil-27: 32 i 31 anys / 8é cicle sense mesures/ Busquem el primer petit/a de la casa!!! Sóc secretària de direcció / Ens agrada molt el camping, de fet tenim una caravana, m'agrada llegir, veure videos de maquillatge i pentinats, la cosmética... i sóc aficionada a les manualitats / Cumple 04/09 / NW 19 de decembre!!
Montsekit Edat dels dos: 38 jo i 48 el meu home
Cicle de cerca i durada del cicles: 1er cicle de cerca i crec que 30
Nº Fills: 1, el Jan, de 13 mesos.
Data NW crec que el 24/12
Avui he comencat a pendre àcid fòlic, com en la primera cerca. Aquest mes hem fet deures 4 dies seguits en la setmana d´ovulació (crec). Sóc bastant regular però des del primer embaràs que no apuntava ni res. Aquest mes ho farè. Tinc un monitor de fertilitat, però encara no l´he tret. Està guardat des del primer.
Mym: 38 anys (el dia 24 de desembre en faig 39!!!), dues nenes, 16 i 9 anys, en busca del tercer baby (primer amb la meva actual parella), segon cicle postlegrado, fem SM i si la W no decideix venir abans m'agradaria fer-me TE el dia 13, tot i que no sé si seria capaç d'aguantar, jejeje
Navi: Edat dels dos: jo 26 i ell 28
Cicle de cerca: 3r cicle
Durada del cicles: de 28 a 30 dies
Nº de fills: buscant el primer!
Aquest cicle SM
Nela81: Els dos tenim 32 any. Segon cicle. Durada habitual entre 26 i 30 dies. Seria el nostre 1r fill. DNW el 11 de Desembre. Prenc àcid fòlic i controlo ovulació mitjançant els TO i les tempes. També he fet servir el preseed perquè normalment no tinc molt flux. Vam començar a buscar panxu l'any passat però ho vam tenir que deixar gairebé de seguida per que tenia l'úter ple de miomes i m'havien d'operar.
Ness86: Edat dels dos: 27 i 29
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle , durada de 28 dies tot i ser el segon mes que he deixa't les anticonceptives sembla que soc regular com abans de començar a pendre.les
Nº Fills: no tenim cap patufet, si tot va bé aquest 2014 serà el nostre any :D
Data NW (importantíssim!): 21 de desembre
Continuo prenent yodocefol (2n mes). No he fet mai lo de la temper. però en funció de com vagi el mes no ho descarto.
Ninamuxa: Edat dels dos: jo 33 i ell 35
Cicle de cerca: 2º cicle
Durada del cicles: de 25 a 28 dies
Nº de fills: tinc un barrufet de 19 mesos
Data NW: 3 de desembre
Nunki30
Edat dels dos: 30 i 34
Cicle de cerca: 5è cicle
Durada del cicles: Super regular, cada 28 dies.
Nº Fills: Serà el nostre primer bebito!!
Data NW: 24 de desembre
Prenc àcid fòlic des de fa 3 mesos, i fem SW sobretot!!
Nurietamll: Tinc 33 anys, ell 31. No tenim cap fill Al desembre fará 1 any que busquem.
Durant aquest temps 1 legrat (11+6 ) al març + 1 bioquimic ( 5+3) al juny. Desprès d'un munt de proves ... sembla que tinc Sindrome anticossos Antifosfolípid (SAF) .M'hauré de punxar heparina des del moment que tingui un ++++.
Els meus cicles regulars, de 28 dies . Data NW, en teoria havia de ser l'1de desembre, pero de moment no tinc noticies encara que el test de tira ultrasensible diu NEGATIU.
Petitacuca: Edat dels dos: jo 28 i ell 33
Cicle de cerca i durada del cicles: 3r, 26-27 dies (algun de 25 i algun de 28).
Nº Fills: serà el primer!
Data NW (importantíssim!): 20-21 de desembre!
Pruneta30: Pruneta 30 i prunetu 38!Segon cicle i mig de cerca (l'octubre ens vam decidir a mitges)! Serà el tercer mes sense anticonceptius i prenent acid folic fa dos mesos.Els meus cicles crec q son força regulars! 29 i 30 dies! La meva data NW es pel 29 de desembre!!! Si no vingues un TE potser per acabar l'any el 31 estaria be no? Jiji Crec q farem altre cop sexy month! Ens va la marxa! Jajaja aquest darrer cicle vaig començar a fer TO!
Busquem el nostre primer fill/a! Estem molt il•lusionats! Ens agrada l'esport, el cinema, ballar, i sobretot estar juntets! Som-hiiiiiii!
RAGI
35 ANYS ELS DOS
3ER CICLE DE CERCA I CICLES IRREGULAR, PERO AL FER TO ser quan ovulo i per tant quan m'ha de venir la Warry, tinc una nena de 3 anys!!!!
Em va sortir TO positiu el 14 de novembre i sol vam poder fer deures el 15 de novembre...per lo tant crec que tinc poques possibilitats!!! Pero l'esperança es l'ultim que es perd!!!!!!
Rita28: Edats: 32 i 33
Cicle de cerca: el tercer, en el primer el meu home es va posar malalt i en el segon jo, un desastre vaja, pero alguns intents vam fer.
Durada cicles: 24 dies
Data nw: 17 de desembre
Num. fills: una nena de 3
La nostra nena va venir de manera força inesperada, buscar aquest segon embaràs ho estic vivint amb impaciència i no se perque ja que portem poc buscant i es ben normal que encara no arribi, espero que poder compartir l'espera amb vosaltres em desangoixi.
Raquel79: 33 i 37 / entre 28 i 29 dies de cicle / 1 neneta de tres anys / Data NW: al voltant del 25-26 de desembre (el meu regal de nadal, pleaseeee!!!)
Bé, algunes ja em coneixeu... vaig patir un avortament el mes de juliol, estant de molt poquet... aquest serà el quart cicle de cerca, i he de dir que ho visc amb molta ansietat tot plegat, perquè el desig de donar un germanet a la nostra nena és molt i molt gran... totes les cerques són pesades, però una cerca desprès d'un avortament és durilla... els dos anteriors embarassos, tot i que el darrer va anar malament, van ser super ràpids, a la primera, i això fa que encara em trobi me´s neguitosa veient que ara que ho desitgem tant tarda més...
Rousy83, tinc 30 anys i la meva parella 29.
Tinc la warry cada 28 dies, amb una durada de 5 dies. Aquest és el nostre tercé mes de recerca i amb el nadal aqui... seria el millor regal de les nostres vides!!
Sergem: Jo tinc 31 i ell 30 anys.
2º mes de cerca, durada de cicle... això és complicat pq s'està regulant però més o menys 30-35 diez.
En principi la SW será la semana del 16/12
Serà el nostre primer fill (i potser únic...)
Data NW será cap a finals d'any segon l'app Mi calendario menstrual... 31/12/13, us imagienu que soc l'ultima panxu del 2013??? quin honor!!!
Actualment estic prenent yodocefol i menjant una mica més de peix (que la veritat no en soc gaire de peix) i tb una mica més de carn ja que el gine em va dir que no tenia anemia pero si q estaba una mica per sota de lo normal en una dona...
Intento fer SW però de vegades no ho aconsegueixo... degut a que el meu marit està amb el peu xungo i li fa mal...
Suadmi, yo 36 mi marido 37
yo no tengo ningun truco la verdad, ahora estoy tomando tempes para conocer mis ciclos, es el segundo mes que las hago!!! y de momento he descubierto que tengo el cuerpo muy frio!!! jajaja si si tengo las tempes muy bajitas!!!! en comparacion a otras chicas.
Teutona: Edat dels dos: 36 (jo) i 35 (ell)
Cicle de cerca: 5è
Durada del cicles: 29 dies
Núm. fills: el primer per a mi, el segon per a ell
Aficions: dansa del ventre, dansa clàssica i dansa contemporània (o almenys ho intento!)
Toneta : 31 i 31
5è cicle
serà el primer
22 desembre
Prenc àcid fòlic des de fa 4 mesos
Valentina: Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca i durada del cicles: 2n cicle
Nº Fills: 1 filla de 23 mesos
Data NW (importantíssim!): 8 de desembre
El segon cicle hem fet SM. El mes de novembre he començat a fer TO per primera vegada. Entre CD17-CD19 van començar-se a marcar, però a partir de CD 24-CD25 m'han sortit més marcats que la resta de dies. O sigui que suposo que dec ovular tard!
CALENDARI MENSUAL DE LES FADETES:
SETMANA DE L’1 AL 8
Nurietamll:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuNinamuxa: MOLTES FELICITATS!!!!
Laia80:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuRagi:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuValentina80:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuSETMANA DEL 9 AL 15
Marionilla:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuNela81:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuMel29:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu Mym:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuSETMANA DEL 16 AL 22 desesperant...
Teutona:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuNavi: MOLTES FELICITATS!!!!

Rita28:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Miansil-27:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuPetitacuca:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuLover:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Ness86:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Espi:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuCayetana:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuToneta: MOLTES FELICITATS!!!!
SETMANA DEL 23 AL 29 començant els desesperos...
[/b]Numki:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuLorien:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiuMontsekit: MOLTES FELICITATS!!!!

Suadmi:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu Raquel79: MOLTES FELICITATS!!!!

Fiona30: MOLTES FELICITATS!!!!

Lovekyn:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Autum:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Irem: MOLTES FELICITATS!!!!

Pruneta30:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: MINISETMANA DEL 30 AL 31 va, fadetes, piles carregades per la sexy week... que viene, que viene...!!
:girafa!Esterock,
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Sergem:
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Jale,
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Nurietamll,
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: Chewi,
li demanarem als Reis que al gener et portin un positiu: CERCADORES DE DESEMBRE AMB DATA DE NO WARRY A PRINCIPIS DE GENER:
Aidin: el 2 de gener volem que ens donis una gran notícia
Eiwa: el 7 de gener volem que ens donis una gran notícia
I 2014!!!!!!!!
CERCADORES DE COR, QUE ESTAN A LA BANQUETA FINS EL GENER DEL 2014
Lluna26
FADETES QUE SE'N VAN CAP AL GENER
Laia80: NW 4 de gener
Ragi
Marionilla
Nela81
mym
Mel29
Teutona
Valentina80
Miansil-27
DITES DE DESEMBRE
Al desembre i al gener, busca sempre un bon recer. (nenes, a fer pintixos)
Desembre finat, any acabat. (aquest no té gaire mèrit... ooooobvi...)
Desembre, moltes coses es fan, però ja som a fi d'any. (sííí´!!!)
Desembre nevat, bon any que ve assegurat. (que nevi, que nevi...)
Ditxós és el mes de desembre, que entra amb llardons i surt amb torrons. (ufff... i uns quants kg de més... brrr...
El mes de desembre, el mes de les festes. (ole ole ole
)Pel desembre, desembrot, el pastor deixa les ovelles i se'n va vora del foc.
Per Sant Silvestre, entra el sol per la porta i per la finestra.
Sant Nicolau obre les festes amb clau.
Refranys de Nadal:
A Nadal, tota roba cal
Als Reis, el dia creix
Ara ve Nadal, el temps es refresca, matarem el gall i torrarem la cresta
Ara ve Nadal, menjarem torrons i amb una guitarra cantarem cançons
Boires per Nadal no fan bé ni mal
Cada dia no és Nadal
Cap d'Any en dijous porta mals de cor
Cap d'Any en dimarts porta mal de cap
Cap d'Any en diumenge, ven els bous i no sembris
Cap d'Any en divendres porta mal de ventre
De la Puríssima a Nadal, disset dies ben cabals
De Tots Sant a Nadal, justa una passa de gall
Desembre mes cabal, comença amb l'Advent i acaba per Nadal
El dia de Reis parlen els estels
Els formatges de Nadal són els millors de l'any
Els Reis d'Orient porten coses a tota la gent
Gelada de Cap d'Any, pa per tot l'any
L'Advent, temps de vent, i Nadal, temps hivernal
La nit de Nadal ballen els estels, perquè és la festa major del cel
Les festes per on passen; el Nadal, a casa
Les nits de Nadal són nits d'alegria
Lluna creixent per Cap d'Any, blat abundant
Molta pluja per Nadal, alegria per tot l'any
Nadal amb lluna any de fortuna
Nadal en dijous, any de molts ous
Nadal en dilluns, any de difunts
Nadal en dimarts, festes a grapats
Nadal en dimecres, sembra els marges i les freixes
Nadal en dissabte, porta recapte; Nadal en diumenge porta revenja
Nadal en diumenge totes les festes es menja
Nadal nevat, estiu regalat
DESEMBRE ÉS NADAL, I NADAL ÉS... MENJAR!!! NYAM NYAM...
per això hem posat deures a les nostres fadetes, que a més de ser màgiques, són unes grans cuineres! va, animeu-vos a deixar les vostres receptes!!!
:Torradeta amb mermelada de tomàquet i formatge brie by Jaleturu
Ingredients:
1 barra de pa (estreteta)
1 pot de mermelada de tomàquet
1 rotllo de brie (d'aquests que ara fa president, q pots fer rodanxetes)
Intruccions:
Preescalfeu el forn a 180º
Talleu la barra de pa en llesques, les unteu amb una mica de mermelada de tomàquet i hi poseu una rodanxa de formatge brie i les aneu posant a sobre d'una safata de forn (amb paper de forn pq no s'enganxi).
Ho poseu al forn un minuts (entre 5-10min), tot i que jo ho faig ben bé a ull!
Que tingueu totes un bon dimecres (amb aires de dijous!!!)
Recepta de polvorons by Raquel79
Els vaig fer amb ma mare l'any passat i donen el pego, us ho asseguro... queden boníssims, i desprès la mateixa massa es pot aprofitar per fer-los de xocolata, de canyella, de llimona... JO aquest any els vull fer amb la nena. Us penjo la recepta en castellà, perquè a la web està així:
Ingredientes
250 gramos de harina, 50 gramos de almendra molida, 210 gramos de manteca de cerdo (aunque estos los hicimos con mantequilla. Si la masa no se trabaja fácilmente puedes añadir un poco más, hasta igualar el peso de manteca y harina), 3 gramos de bicarbonato sódico, 160 gramos de azúcar glas, ½ c/c de canela.
Elaboración
En primer lugar hay que tostar la harina y la almendra molida, para ello enciende el horno a 160º C. Cuando haya cogido la temperatura introduce una bandeja con la harina y otra con la almendra (aunque también se pueden mezclar). Pon estos ingredientes bien extendidos y muévelos de vez en cuando para que se tueste uniformemente. Deja enfriar la harina y la almendra completamente.
Trabaja la mantequilla que tendrás a temperatura ambiente o caliéntala un poco sin que llegue a fundirse y mézclala con el azúcar glass. A continuación mezcla la harina, la almendra, el bicarbonato, la canela y la mantequilla, amasa durante diez minutos. Procura hacer una bola con la masa y deja reposar unos 20 minutos tapando con un paño.
Una de las características de los polvorones es su textura terrosa, así que es normal que cueste un poco unir la masa. Después del reposo procura estirarla uniformemente sobre una superficie lisa con el grosor deseado, un centímetro aproximadamente estará bien.
Utiliza un cortapastas redondo u ovalado para sacar los polvorones, a medida que los vayas formando colócalos en la bandeja del horno cubierta con una lámina de teflón, papel sulfurizado o silpat.
Hornea los polvorones sólo con el grill a 180º C durante 10-15 minutos o hasta que veas que la superficie empieza a tomar color. Cuando los polvorones estén listos, retíralos del horno y espolvorea azúcar glass.
[size=150]LASAÑA DE SALMON Y GAMBAS by Suadmi
Ingredientes:
-150 gr. cebolla ( 100gr. + 50 gr.) -2 dientes ajo - aceite -140 gr. tomate nat. triturado -600 gr. salmón fresco en tacos (Sin piel ni espinas) -200 gr. gambas peladas -sal -pimienta -1/2 cta. eneldo seco (o perejil picado) -60 gr. mantequilla -60 gr. harina -600 gr. leche -nuez moscada -20 placas lasaña -3 lonchas queso semi-curado
Preparación:
1- Picar 100 gr. de cebolla y ajos muy menudos, añadir el tomate, y pochar unos 10 minutos. 2- Agregar el salmón, gambas, 1/2 cta. sal, pimienta y eneldo, y sofreír removiendo bien para que se deshaga el salmón unos 3 minutos a fuego fuerte. Reservar en un bol amplio. 3- Hacemos la bechamel, sofreír en la mantequilla el resto de cebolla (50 gr.) muy picadita hasta que esté transparente, A continuación, añadir la harina y sofreír la harina un poco, para que no tenga sabor a crudo. 4- Ir añadiendo la leche poco a poco y removiendo bien, hasta que se forme una bechamel ligerita. Agregar el sal, pimienta y nuez moscada.. Unir al salmón con la espátula. 5- Remojar 5 minutos las placas en agua fría . (Aunque sean precocidas) o si son de las otras, cocer en abundante agua con sal el tiempo indicado en el paquete. 6- Cubrir con film un molde grande de plum cake (Unos 30 cm. largo), colocar capas alternas de pasta y bechamel, comenzar y terminar por pasta, secándola antes un poco con papel de cocina. Dar unos golpecitos al molde contra la meseta para que no queden huecos. Dejar templar 20 minutos, mientras precalentamos el horno a 200º. 7- Desmoldar sobre una fuente, cubrir con lonchas de queso y hornear (200º) unos 15-20 minutos. Dejar reposar un poco, está más rica templadita eh?
SOPA DE RAP by Valentina80
Ingredients pel caldo:
- 1 cap de rap
- 1 tomàquet madur
- 1 ceba gran
- 1 pastanaga
- 1,5 litres d'aigua
- 2 fulles d'api
- 1 fulla llorer
- 1 got de vi blanc
- 1 all
- julibert
- oli d'oliva
- sal
--> Bullir-lo 2 hores
Ingredients pel sofregit:
- 3 dents d'all
- sal
- 1 ceba
- 2 tomàquets ratllats
Ingredients per la picada:
- 10 avellanes picades
- 10 atmetlles torrades
ELABORACIÓ:
1- Afegir la pcada al sofregit
2- Colar el caldo que ha bullit 2 hores
3- Afegir el sofregit al caldo i passar el minipimer
4- 1/2 Kg de rap passat lleugerament per la paella, tallar-lo a bocins i afegir-lo al caldo.
5- Bullir 15 minuts el resultat.
Tot i que el temps de preparació és una mica llarg, el resultat val la pena!!!
PÚDING DE CARBASSÓ, CEBA I ALBERGÍNIA by Navi
2 carbassons mitjans
1 albergínia mitjana
2 cebes
200 ml de nata líquida per cuinar
4 ous L
Sal
(qui vulgui pebre i nou moscada)
1. Rentar i tallar a daus els carbassons i l'albergínia. Posar-ho a una paella amb una miqueta d'oli, salar-ho i coure fins que quedi tovet.
2. Sofregir la ceba tallada fins que quedi daurada.
3. Escorre l'oli dels carbassons, l'albergínia i la ceba amb un colador.
4. Posar en un bol el carbassó, l'albergínia, la ceba, la nata i els ous batuts.
5. Jo ho trituro perquè no m'agrada trobar trossets i queda molt suau. Sinó posar-ho directament al motlle de plumcake (untat una mica perquè no s'enganxi).
6. Posar-ho al forn a uns 180 graus, uns 40 minuts (punxar abans de treure per saber si està fet).
7. Deixar refredar una mica i menjar
Tortell de Reis:
• 500 grams de farina
• 75 grams de sucre
• 50 grams de mantega
• 10 grams de llevadura
• 125 ml. de llet
• La pell rallada d’una taronja i d’una llimona
• 2 taps d’ aigua d’Azahar
• 2 ous (un és per pintar el tortell)
• 100 grams d’ametlles crues trossejades
• 100 grams de fruites confitades
• Sucre glas
• 1 fava seca
• 1 sorpresa
• 1 corona
Rallar la pel de la taronja i la llimona. En un bol, barrejar la farina i la llevadura. Afegir el sucre i les ralladures.
Fondre la mantega i escalfar una mica la llet (que quedi tèbia). Afegir a la barreja la mantega fosa, 1 ou, l’aigua d’azahar i després la llet. Barrejar-ho tot amb una espàtula.
Amassar-ho bé (amb les mans o amb una amassadora) i posar la massa sobre el marbre, on prèviament hi haurem escampat una mica de farina. Afegir una mica més de farina si cal, perquè quedi manejable.
Quan ja no s’enganxi a les mans, fer una bola, tapar-la amb un drap i deixar-la fermentar 3 hores.
Un cop fermentada, fer la forma del tortell i és el moment d’amagar-hi la sorpresa i la fava.
Posar paper vegetal en una plata de forn, posar-hi la massa al damunt i pintar-la amb un ou batut. Posar-hi les fruites i les ametlles per decorar.
Coure al forn a 170º, amb el forn ja escalfat prèviament. Necessitarà uns 30 minuts per estar cuit i daurat.
Treure’l del forn i tirar per damunt sucre glass, intentant que no caigui a sobre de les fruites.
Opcional: si es vol rellenar, tallar-lo per la mitat i posar-hi nata muntada o crema.
I BON PROFIT !!!!!!
Brownie by petitacuca
Ingredients
125gr de mantega
125gr de xocolata negra fondant
125gr de sucre
3 ous
85gr de farina
3 cullerades soperes de llet
1 culleradeta de llevat
100gr nous
Sucre glacé per decorar
Preparació:
Desfem en un cassó al foc la mantega i la xocolata.
A un bol, hi posem els ous, el sucre, la farina, la llet, el llevat i ho barregem. (Si bateu primer els ous apart, us quedarà més esponjós). Un cop estigui ben barrejat, hi afegim la xocolata desfeta, i les nous trossejades, i ho tornem a remenar.
Aboquem tota la massa a un motlle que pugui anar al microones (aquests típics de silicona hi poden anar), i ho posem durant 6 minuts a potència màxima. Sense obrir la porta, ho deixem 6 minuts més dins al microones que reposi.
Ho traiem del microones, i un cop s’hagi refredat, es tomba (dues vegades) i es decorar amb sucre glacé.
MACARRONS RELLENOS DE GAMBETES by Lover
200ml nata liquida per cuinar
MArgarina
Macarrons grans, (als supers hi han uns que son mes grans del normal, pues aquests)
Gambes (jo els compro al DIA, la caixa val uns 7€, jo agafo aquestes perque son perfectes per la mida)
pebre i sal
posem a bullir els macarrons que quedin al dente, una mica crus.
Mentres pelem les gambetes en cru reservem els caps.
Rellenem els macarrons amb les gambetes crues i pelades. una per macarró (ja veureu que es super facil perque rellisquen dins jajaj)
Coloquem els macarrons ja farcits a la safata del forn com si fossin canelons.
Els caps de les gambes les pasem a la paella amb mantega, les salem i pebrem.
Les xafem perque treguin el suc i els hi tirem la nata i deixem fer xup xup.
Colem la salsa i la tirem per sobre dels macarrons amb les gambetes.
Al forn fins que comenci a dorar i que les gambes estiguin cuites i listos!!!
OUS TRENCATS AMB PATATES I PERNIL PER TMX by Montsekit
Ingredients
- 350 grs patates tallades com per truita però més gruixudes
- 1 culleradeta de sal (jo no en poso)
- 50 grs aigua
- 50grs oli d´oliva verge
- 2 ous (jo 3-4) trencats en un plat i lleugerament batuts
- 30grs pernil salat en trossets (jo 60-70grs perque el meu home és molt fan)
Preparació
Posem la papallona al got. Afegim l´aigua i l´oli i programem 4min, T Varoma, velocitat 1.
Quan acabi el temps programat afegim les patates pel bocal i programem 15min, T Varoma, gir a l´esquerra i velocitat cullera
Quan faltin 10min i sense parar la màquina afegir el pernil pel bocal.
Quan acabi el temps programat afegir els ous i programar 1 min, T Varoma, gir esquerra i velocitat cullera.
Jo l´ultim pas el faig de 5 minuts al menys perque l´ou quedi ben cuit pel Jan.
Turró de chocolata i oreo (no dura a la nevera gaire aviso!!!) by Lorien
300 gr de galetes Oreo
100gr de mantega fosa
200ml de nata per montar (35% MG)
200 gr de chocolata negra
Pepites de choco (opcional)
Ficar les galetes Oreo en una bossa i colpejar amb un "rodillo" o amb una picadora fins que quedi pols de galeta.
Mesclar-ho amb la mantega fosa i ficar la mescla en un motllo pressionat-la a la base i les parets del motllo. Ficar-ho al congelador.
Posar la nata per montar en un cassó, i portem a ebullició. Quan bulleixi, retirar i afegir la chocolata negra trossejada i 50 gr de mantega.
Esperar uns minuts i remoure fins a obtenir una crema brillant i homogenea.
Ficar la crema sobre la base que estava reposant al motllo que hem ficat previament al congelador i decorar per sobre amb trossos de galeta oreo i pepites choco. Posar a la nevera.
I a menjar!!!!!!!!!
Aquí está la recepta original http://www.larecetadelafelicidad.com/20 ... -oreo.html
DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)
CERCADORES = foreres que estan buscant embaràs activament
ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara i es reuneixen per passar l'estona al post "Esperadores"
ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu
GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària q els permet diferenciar quan ovulen
JEFA= forera escollida democràticament o a dedo, q s'encarrega d'obrir el post de cercadores i de grafiqueres, (normalment no és la mateixa ) de cada mes i actualitzar la primera pàgina
ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada
PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com "polvo", "coito", etc .
FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.
SEXY WEEK= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.
SW= sexy week
SM= sexy month, és el que practiquen les foreres més luxurioses q prefereixen fer pinxitos contínuament durant tot el mes, dia si dia no, per tenir més opcions d'embaràs
FER EL BATWOMAN= mantenir les cames cap amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l'arribada dels bitxitos al seu destí final
BITXITOS=espermatozoides. També coneguts per les cercadores com els soldadets dels picarols.
TO= test d'ovulació (tests q es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada)
TE=test d'embaràs (diferenciem entre "test de tira" q són uns molt baratets q normalment comprem per internet, i el "CB" o CLEARBLUE, el de tota la vida q té pantalla incorporada i et diu fins i tot de quantes setmanes estàs)
CB = Test d'embaràs Clearblue, amb pantalleta digital
WL = Womanlog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l'ovulació
FF= Fertility Friend , aplicació de mòbil (hi ha versió web) per controlar els cicles i l'ovulació
CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la "jefa" del mes anuncia oficialment q una de les cercadores del mes s'ha quedat embarassada
NW = no warry - data que no t´ha de venir la "warry", és a dir la regla
CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)
CLARA D'OU O EGGWHITE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, q es detecta normalment 1-2 dies al mes, normalment just abans de l'ovulació
FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins q ve la warry
FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lútia: són els dies q les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures sexuals i esta esperant a que vingui o no la warry, amb desesperació
PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada (per exemple: mal de pits, nàusees)
PEPO = pensament positiu!! per no decaure!!
LA FAMOSA CLARAWEB:
Cambios en el flujo vaginal. A medida que tu ciclo avanza, aumentará el volumen y cambiará la textura de tu flujo vaginal. Los cambios reflejan los aumentos del nivel de estrógeno de tu organismo. Durante el periodo donde la mujer no es fértil el moco cervical es escaso, blanquecino y de textura pegajosa. Pero 2 o 3 días antes de la ovulación el flujo es abundante, transparente y forma hilos, muy similar a la clara del huevo. El periodo más fértil de la mujer comienza en el último día que se tiene este tipo de mucosidad. Generalmente esto sucede el día anterior a la ovulación o bien el mismo día de la ovulación. El aumento hormonal también reblandece el cuello uterino durante esta etapa. Normalmente el flujo actúa como una barrera protectora, pero durante el momento más fértil del ciclo permite que el esperma se desplace por el cuello uterino para subir al útero y finalmente llegar al encuentro con el óvulo en las trompas de Falopio.
Postures super sexys per fer diana
- postureta bitxobola : Després de l'acte sexual aixecar les cames, amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts o fins que les cames et facin figa.
- postureta ratpanat: ampliació de la postureta bitxobola que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit , postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat
- tancar cames i dormir : Acabat l'acte no anar a fer pis, ni rentar-se sinó que tancar cames i a mumir ...
Consells per aconseguir panxolina:
- ÀCID FOLIC (indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a prendre cada dia una pastilla 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
- PERLES D’ONAGRA (regulen les regles)
- AQUARIUS (les sals minerals ajuden a la implantació)
- SUC DE “POMELO” - diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal
- MACA ANDINA (per a ell i per a ella, fa forts i ràpids els soldadets i augmenta la líbido)
- SUPRADIN
- PRESEED (lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l'òvul)
- SARDINES (diu que va bé per a la formació del cervell del fetus)
Webs on comprar TE i TO:
http://www.amazon.es (Tiras de prueba de ovulación/fertilidad o Tiras de prueba de embarazo) http://www.amazon.es/ovulaci%C3%B3n-fer ... ation+test 40TO + 10TE =16€
http://www.ebay.com (Fertility pack http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-5 ... 511&_uhb=1 11€: 20TO + 10TE +1 termòmetre basal)
http://www.beborn.net --> es la pàgina d'una companya del SP que te preus de liquidació!! Val molt la pena noies!!! garantitza el millor preu, i sinó el rebaixa!! el seu mail: info@beborn.net
http://www.farmatest.es/
http://www.ovutest24.com
http://www.vidatest.com/
http://www.womantest.com/
Calculadores fertilitat: n’hi ha de moltes, les més utilitzades són:
http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159
*** Alerta: aquestes calculadores preveuen una fase lútia de 14 dies (és el més habitual), però no té per què ser així en tots el casos, per tant poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.
Dieta durant l'embaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/
Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Tractament amb Omifin:
Serveix per ovular i normalment regula els cicles; li recepten a moltes noies amb ovaris poliquístics o que els costa molt quedar-se embarassades. Es pren el cinquè dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle.
Normalment fas 3 cicles i si no et quedes descans d'1 cicle i tornes 3 cicles més. Si no et quedes ja no et donen més perquè es suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d'1 pastilla en pren més, però primer proven amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat l'ovulació.
Articles o webs/blogs interessants:
Post-part: http://maretameva.blogspot.com.es/2013/ ... ics-i.html
http://laurarodellar.blogspot.com.es/20 ... at-ii.html
http://www.proyecto-bebe.es/moco_cervical.htm
Consell de la ginecòloga de la LOVER per a tenir panxolina ràpidament:
En un cicle normal de 28 dies aprox.
Es calcula el dia CD14 i 3 dies avans l'home ha d'evitar l'ejaculació, per tenir quantitat i qualitat d'esperma.
Es te coit el CD14, CD15 i CD16.
I ja teniu un bebito en camí.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
raquel79 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 08, 2014 8:57 am, en total s’ha editat 80 vegades.
Re: •´¯`•.¸¸.ஐ - Cercadores de DESEMBRE 2013 - ஐ..•.¸¸•´¯`•
Hola fadetes!!
Bieeeeeeeeeeeeeeennnn!! ja tornem a estar ON FIRE!!!!!
M'apunto!!!
Molta sort a totes!!

Bieeeeeeeeeeeeeeennnn!! ja tornem a estar ON FIRE!!!!!
M'apunto!!!
Molta sort a totes!!

http://fertilityfriend.com/home/123456abcd
FUR 20/08/14
Te+ 11/09/14
Sac de 3mm 18/09
Sac de 4,5mm 19/09
Sac de 1,3cm 22/09
Primera visita oficial 07/10 batec i 0,78cm.
22/10 2,7cm
esterock!! quina foto més preciosa...!!! t'he enviat un privi de socorro!!
raquel79 ha escrit:esterock!! quina foto més preciosa...!!! t'he enviat un privi de socorro!!
Contestat!!!!!

http://fertilityfriend.com/home/123456abcd
FUR 20/08/14
Te+ 11/09/14
Sac de 3mm 18/09
Sac de 4,5mm 19/09
Sac de 1,3cm 22/09
Primera visita oficial 07/10 batec i 0,78cm.
22/10 2,7cm
- marionilla
- :: tortuga

- Entrades: 302
- Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm
Bon dia fades de desembre!!! Jo també vull ser una de vosaltres!
Després de meditar molt i molt, hem decidit llançar-nos a la búsqueda i captura de la nostra panxu nadalenca!
La veritat és que serem un cas poc freqüent per aquí: anem a buscar el QUART fill i a més els dos som quarentons recent estrenats. He anat seguint-vos durant el novembre i he comprovat que la mitjana d’edat de les cercadores està moooolt per sota, sou totes tant jovenetes! La meva quarta panxu me la prenc com un repte, sé que amb l’edat les possibilitats disminueixen molt i per tant hem decidit prendre’ns la cerca amb calma i tranquil.litat, sense presses ni pressions. Seré capaç???? Ai, mare meva, espero que sí i que no caigui víctima dels desesperos a la primera de canvi! Creuem els dits! Ens hem donat un any de temps, si no fem diana durant aquest període, probablement ho deixarem estar, ja tenim 3 solets preciosos i tampoc serà cap drama si la naturalesa considera que ja hem acabat. A veure què tal ens va... Esperem que tard o d’hora siguem capaços de caçar un dels meus últims ovulets quarentons!
A l’ataqueeeeerrrrrr!!!!
Les meves dades:
Marionilla
Bueno, ens anirem veient per aquí, fadetes!! Que tingueu totes mooooolta sort durant aquest mes i que els nostres desitjos es facin realitat!
Per cert, estic en fase de desespero, ja que la NW és pel dia 10. Però els deures els vem fer “d’aquella manera” i per tant, no tinc gaires esperances aquest mes. Ja he començat a notar dolorets de warry... Snif, snif, snif...
Ah, jefas, el Non-non de Nadal m’ha fet caure la llagrimeta i imaginar-me el meu futur petitó, que bonic!
Després de meditar molt i molt, hem decidit llançar-nos a la búsqueda i captura de la nostra panxu nadalenca!
La veritat és que serem un cas poc freqüent per aquí: anem a buscar el QUART fill i a més els dos som quarentons recent estrenats. He anat seguint-vos durant el novembre i he comprovat que la mitjana d’edat de les cercadores està moooolt per sota, sou totes tant jovenetes! La meva quarta panxu me la prenc com un repte, sé que amb l’edat les possibilitats disminueixen molt i per tant hem decidit prendre’ns la cerca amb calma i tranquil.litat, sense presses ni pressions. Seré capaç???? Ai, mare meva, espero que sí i que no caigui víctima dels desesperos a la primera de canvi! Creuem els dits! Ens hem donat un any de temps, si no fem diana durant aquest període, probablement ho deixarem estar, ja tenim 3 solets preciosos i tampoc serà cap drama si la naturalesa considera que ja hem acabat. A veure què tal ens va... Esperem que tard o d’hora siguem capaços de caçar un dels meus últims ovulets quarentons!
A l’ataqueeeeerrrrrr!!!!Les meves dades:
Marionilla
Bueno, ens anirem veient per aquí, fadetes!! Que tingueu totes mooooolta sort durant aquest mes i que els nostres desitjos es facin realitat!
Per cert, estic en fase de desespero, ja que la NW és pel dia 10. Però els deures els vem fer “d’aquella manera” i per tant, no tinc gaires esperances aquest mes. Ja he començat a notar dolorets de warry... Snif, snif, snif...
Ah, jefas, el Non-non de Nadal m’ha fet caure la llagrimeta i imaginar-me el meu futur petitó, que bonic!

esterock ha escrit:raquel79 ha escrit:esterock!! quina foto més preciosa...!!! t'he enviat un privi de socorro!!
Contestat!!!!!
ets un

Boniqueeeeees!!
Qué tal esteu? Desembre ja el tenim aqui!!
Soc la Rousy83, tinc 30 anys i la meva parella 29.
Qué tal esteu? Desembre ja el tenim aqui!!
Soc la Rousy83, tinc 30 anys i la meva parella 29.
fadetes!! primer que tot em disculpo per no haver pogut obrir ahir el post de desembre...
(nena amb grip... ufff... festival aquest finde...
per sort ja ho tenim mig superat).
Abans que res, voldria demanar un gran "aplaus" per les jefes de novembre, la mel i la esterock, que ens deixen a les jefes de desembre el llistó suuuuuper amunt!!!! sou unes craks"!!!!
l'úic que sí que us demanarem, fadetes, és superar les 10 panxolines del mes de novembre: va, totes a topeee!!!!

(nena amb grip... ufff... festival aquest finde... Abans que res, voldria demanar un gran "aplaus" per les jefes de novembre, la mel i la esterock, que ens deixen a les jefes de desembre el llistó suuuuuper amunt!!!! sou unes craks"!!!!
l'úic que sí que us demanarem, fadetes, és superar les 10 panxolines del mes de novembre: va, totes a topeee!!!!

Moltes felicitats pel post de Desembre!!!!!!!
Aquestes fades ens han de portar moltes panxus!!!!!!!!!!!!!!!
Raquel79 i Suadmi.....gràcies per obrir-lo i ser jefes de l'ultim mes del 2013, esperem que cantem molts i molts positius!!!!!!!
jo em vull apuntar i estic amb desespero total!!!!!!
RAGI
35 ANYS ELS DOS
Que les fades ens il.luminin el cami i ens guardin als nostres petits
Aquestes fades ens han de portar moltes panxus!!!!!!!!!!!!!!!
Raquel79 i Suadmi.....gràcies per obrir-lo i ser jefes de l'ultim mes del 2013, esperem que cantem molts i molts positius!!!!!!!
jo em vull apuntar i estic amb desespero total!!!!!!
RAGI
35 ANYS ELS DOS
Que les fades ens il.luminin el cami i ens guardin als nostres petits
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ah! i dirvos que aniré actualitzant a mida que pugui...
ah! la suadmi i jo vam tenir una idea... a banda de presentar-vos... us posem deures!!! una recepta de nadal!!! cada fadeta cercadora ens ha de posar una recepta de nadal que ens inspiri per aquestes festes... què us sembla?????
ah! la suadmi i jo vam tenir una idea... a banda de presentar-vos... us posem deures!!! una recepta de nadal!!! cada fadeta cercadora ens ha de posar una recepta de nadal que ens inspiri per aquestes festes... què us sembla?????

Bon diaaaaa fades!!!
m'encanta ser una fada... quin post més maco jefes!!!
però com que voleu superar el nostre rècord???
va...esta bé... però que inclogui la meva panxuuuuuuu hehehe!!!
Dades:
Mel29, jo 29 i ell molts més... més que la marionilla i tot! haha. No porto gaire el compte... diria que 3r-4t cicle de cerca (sense comptar els dos primers mesos sense antinconceptius, que ho vam fer fatal... glups!). Seria el meu primer fill. Aquest ha estat el 2r mes de TO (em van molt bé pq tinc cicles irregulars), i el 2n mes de tempe (em costa més perquè també sóc irregular amb les hores de son...però els dos cicles m'ha anat bé per confirmar ovulació. No per preveure panxu, perquè la tempe no em baixa fins que ha arribat la FW). NW 11/12 (aprox).
Aquesta SW he tingut el meló malalt...
i només vaig aconseguir un pinxito el divendres, i vaig ovular dissabte. Només un tret... però molt ben tirat i gaudit!!!
Si féssim diana...seria molta xorra! Però qui sap... jo per si de cas... ja estic en ple desespero!!! i el que queda...

m'encanta ser una fada... quin post més maco jefes!!!
però com que voleu superar el nostre rècord???
va...esta bé... però que inclogui la meva panxuuuuuuu hehehe!!!
Dades:
Mel29, jo 29 i ell molts més... més que la marionilla i tot! haha. No porto gaire el compte... diria que 3r-4t cicle de cerca (sense comptar els dos primers mesos sense antinconceptius, que ho vam fer fatal... glups!). Seria el meu primer fill. Aquest ha estat el 2r mes de TO (em van molt bé pq tinc cicles irregulars), i el 2n mes de tempe (em costa més perquè també sóc irregular amb les hores de son...però els dos cicles m'ha anat bé per confirmar ovulació. No per preveure panxu, perquè la tempe no em baixa fins que ha arribat la FW). NW 11/12 (aprox).
Aquesta SW he tingut el meló malalt...
Si féssim diana...seria molta xorra! Però qui sap... jo per si de cas... ja estic en ple desespero!!! i el que queda...

Buenos dias!!!!!!
hola haditas!!! ya esta aqui nuestro ansiado mes, el que nos dara la mayor alegria deseada. Animaros que este mes es el de la ilusion, pasen apuntense, que las haditas de este mes nos traeran toda la suerte del mundo!!!
Bueno yo me apunto!!! PUEDO???? jajjajajaja
Suadmi
yo 36 mi marido 37
Bueno pues chicas darle las gracias a RAquel79 por esta superapertura de post, esta genial!!! jejeje despues de algun fallo tecnico, que no sea dificil de arreglar, ya esta aqui!!!!!!
ADELANTE!!!!!!!! NUESTROS SUEÑOS SE HARAN REALIDAD!!!!!
hola haditas!!! ya esta aqui nuestro ansiado mes, el que nos dara la mayor alegria deseada. Animaros que este mes es el de la ilusion, pasen apuntense, que las haditas de este mes nos traeran toda la suerte del mundo!!!
Bueno yo me apunto!!! PUEDO???? jajjajajaja
Suadmi
yo 36 mi marido 37
Bueno pues chicas darle las gracias a RAquel79 por esta superapertura de post, esta genial!!! jejeje despues de algun fallo tecnico, que no sea dificil de arreglar, ya esta aqui!!!!!!
ADELANTE!!!!!!!! NUESTROS SUEÑOS SE HARAN REALIDAD!!!!!
benvinguda a les noves...
marionilla, ets una campiona! tant de bo aconsegueixis aviat el teu somni! el mes passat vam tenir la gemma que va aconseguir la panxa que li portarà el seu cinquè fill!
una altra campiona com tu
marionilla, ets una campiona! tant de bo aconsegueixis aviat el teu somni! el mes passat vam tenir la gemma que va aconseguir la panxa que li portarà el seu cinquè fill!
em sembla que aquest serà el 5è mes de cerca, ara que ho compto...
jolin!!
però s'ha de dir que les nostres SW són poc animades... si cauen entre setmana...malament!!
jolin!!
però s'ha de dir que les nostres SW són poc animades... si cauen entre setmana...malament!!
Bon dia fadetes!!!!
Gràcies a les jefas Raquel i Suadmi per obrir el post i fer-vos càrrec de cantar les últimes panxus de 2013 (tant debò una sigui la meva!!!!)
Les meves dades:

Gràcies a les jefas Raquel i Suadmi per obrir el post i fer-vos càrrec de cantar les últimes panxus de 2013 (tant debò una sigui la meva!!!!)
Les meves dades:

Bon diaaaaa!!!! Pedazo de post Raquel79!!!!! Que xuluuu!!! Ets una crack....Bueno...jo també m'apunto a cercadores de desembre...tot i que no estaré gaire per aquí perquè amb el post d'Esperadores tinc feinada que no me l'acabo!! jejejejejje Però aniré informant, d'acord??? Estic segura que aquest mes batrem récords!!!!!! Ja ho veureu! A més amb la Raquel i suadmi de Jefas i lo guapu que ha quedat el post no podem fallar!!!
Va em presento...
La meva data de NW és el 05/12..o sease..que estic en desepero totaaaaal!!!! Amb psicosímptomes a tope i esperant que arribi el dia 07/12 dissabte per fer-me TE..i si surt negatiu..pos hi tornarem!!!Un petonàs a toteees!!!!!!

Va em presento...
La meva data de NW és el 05/12..o sease..que estic en desepero totaaaaal!!!! Amb psicosímptomes a tope i esperant que arribi el dia 07/12 dissabte per fer-me TE..i si surt negatiu..pos hi tornarem!!!Un petonàs a toteees!!!!!!

Laia80 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 02, 2013 10:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
mel29 ha escrit:em sembla que aquest serà el 5è mes de cerca, ara que ho compto...
jolin!!
mel, jo vaig pel quart cicle... sexy week seeempre entre setmana (a més, amb cicles de 28 dies és sota caballo y rey...
- miansil-27
- :: gosset

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
Bon dia fadetes!!!! Una altre que s'apunta!!
Nosaltres vàrem comenár la búsqueda a l'abril, però ens vam adonar a l'octubre de que calculàvem tot malament, i a sobre per motius laborals no èrem massa constants... Així que realment, aquest sería el segon mes de recerca activa!!
Nosaltres vàrem comenár la búsqueda a l'abril, però ens vam adonar a l'octubre de que calculàvem tot malament, i a sobre per motius laborals no èrem massa constants... Així que realment, aquest sería el segon mes de recerca activa!!
pasar pasar!!! bienvenidas a todas!!!!!
laia80, tienes que pasar todos los dias eh!! que si no te pongo falta, aunque solo sea a saludar!!! jejejejeje
mel29 me pasa como a ti, que mi marido hace turnos en la fabrica y como la semana del SW le toque de mañana
pocos pinchitos hacemos!!!!
raquel79 niña como te entiendo!!!! a mi me pasa lo mismo o tengo yo esa sensacion, mi marido tampoco es que este mucho por la lavor, mas bien se deja llevar, pero bueno supongo que el dia que le diga que si que estoy embarazada que le de el subidon!!! Asi que arriba ese animo, que si el
nota que estamos bajas de animo el tb lo sufre!!!!
a las demas chicas que os estais apuntando, muchas gracia por acompañarnos en esta aventura de la maternidad!!! jajajaj que guay!!! todas superpanxus, para navidad!!!!

laia80, tienes que pasar todos los dias eh!! que si no te pongo falta, aunque solo sea a saludar!!! jejejejeje
mel29 me pasa como a ti, que mi marido hace turnos en la fabrica y como la semana del SW le toque de mañana
raquel79 niña como te entiendo!!!! a mi me pasa lo mismo o tengo yo esa sensacion, mi marido tampoco es que este mucho por la lavor, mas bien se deja llevar, pero bueno supongo que el dia que le diga que si que estoy embarazada que le de el subidon!!! Asi que arriba ese animo, que si el
nota que estamos bajas de animo el tb lo sufre!!!!a las demas chicas que os estais apuntando, muchas gracia por acompañarnos en esta aventura de la maternidad!!! jajajaj que guay!!! todas superpanxus, para navidad!!!!

Suadmi guapaaaaa!!! Lo voy a intentar!!! Sisisisisiis aúpa el més de diciembre!!! Vamos a batir récords!!!! SUPERJEFAS!!!!!!
RAQUEL I SUADMI SUPERJEFAS!!!!!....US ENTENC AMB LO DE TIRAR DEL CARRO I MANTENIR ELS ÀNIMS!! PERÒ HO HEU DE FER!!!!! AQUEST MES CANTAREU LES VOSTRES PANXUS SI O SI!!!!! ÀNIMS AMUNT!!!!!!!!

RAQUEL I SUADMI SUPERJEFAS!!!!!....US ENTENC AMB LO DE TIRAR DEL CARRO I MANTENIR ELS ÀNIMS!! PERÒ HO HEU DE FER!!!!! AQUEST MES CANTAREU LES VOSTRES PANXUS SI O SI!!!!! ÀNIMS AMUNT!!!!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |