port aventura amb bebe??

Més qüestions.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

port aventura amb bebe??

EntradaAutor: martina13 » dg. des. 01, 2013 7:40 am

holaaaa
noies us vull fer una pregunta i demanar consell:
aquest nadal m'agadaria anar a port aventura caa any procuro anarhi 2cops jejeje em serveix terapia antiestres.
clar ara tinc la peke k tot just te un mes i no m'acabo d'atrevir anarhi pel tema del pit, del fred, el trajecte llarg en cotxe

kuan vull nar a port aventura ella gairebe tindra 2mesos xo creieu k es massa aviat o agosarat anarhi am la peke??
algu ho ha fet amb bebes de 2mesos??
martina13

Re: port aventura amb bebe??

EntradaAutor: martina13 » dg. des. 01, 2013 7:42 am

ah he stat mirant el web i no tenen sales lactancia aixo es un handicap tb
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dg. des. 01, 2013 11:12 am

Bon dia Martina!

Nosaltres també som molt fans de Port Aventura i dels parcs temàtics i també ens ho haviem plantejat! Total per allà es pot passejar bé amb el cotxet. El problema x mi és que per pujar a les atraccions unfa la cua, puja i quan surt, l'altre ha de tornara fer tooooooota la cua, i és un rotllo. Per això no hi anirem. Vam trucar preguntant si hi havia un servei com a Disneyland que el pare o la mare s'espera amb el pequea la sortida de l'atracció per pujar quan baixa l'altre de l'atracció,sense haver de fer la cua, i ens van dir que molta gent ho havia pregun tat i que ho estudiarien,...... Així que m' he quedat sense Shambhala jajaja
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. des. 01, 2013 11:45 am

hola garota!!!

jo això de les cues no em preocupa pq aniriem bastanta gent i al meu company no li agraden les atraccions ejjeje

a mi em fa més por això si farà fred, o si li podré donar bé el pit...clar que on dorm millor almenys la meva és al cotxet mentre camines!!! aixi que ejjeje port aventura hauria de ser lloc ideal no?????
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dg. des. 01, 2013 12:45 pm

Doncs jo ni m'ho pensaria i hi aniria,... Fred allà no n'ha passat mai ni per nadal, fa fresqueta clar però temps gèlid no acostuma a fer,...i per donar pit sempre pots entrar a la Cantina, o a la Mediterrània hi ha algun bar nou tancat també! No sé, jo hi hagués anat si no hagués sigut per lo de les atraccions!!!
Així que cap a Port Aventuraaa jeje
Majka
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dg. des. 01, 2013 3:40 pm

Jo no hi donaria gaires voltes i ho faria. Crec que és molt important a nivell de dinàmiques familiars que el nen s'adapti al ritme dels pares, anar a port aventura no hi veig el problema, el fred té una solució senzilla, tapant en teniu prou, el pit el portes incorporat, pel que pots donar de menjar en qualsevol lloc on puguis seure tranquil·lament i el trajecte en cotxe s'hi ha d'anar acostumant a poc a poc.
Si et serveix amb menys d'un mes nosaltres ja havíem portat a la petita al cinema, i amb dos mesos havia anat a buscar bolets (al desembre) i havíem fet trajectes d'entre 2 i 3 hores en cotxe (dormia quasi tot el trajecte),... Ella s'adaptava a tot i nosaltres ens aprofitàvem. I en cap moment es va posar malalta, ni li va passar res.
Sort!!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. des. 01, 2013 6:31 pm

Aiiiiii k beee k em digueu aixo!!! Esk tinc ganes danar-me atrevint cada cop mes a fer coses sino em veig tancada a casa tot l'hivern!!!!!
I el cotxe penso si plora sempre es pot parar area servei o algo no????
Crec k us fare cas!!!jehje
graciesssssss
rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dg. des. 01, 2013 9:55 pm

Majka... al cine?!
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Susana82 » dg. des. 01, 2013 9:59 pm

Holaaa

Home, jo no trobo que Port Aventura sigui cosa per anar-hi amb nens petites de dos mesos i menys a l'hivern...
Majka
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dg. des. 01, 2013 10:21 pm

rundi ha escrit:Majka... al cine?!

Si!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Primer vam anar a una sessió infantil amb el gran que té 4 anys, total la nena va dormir tota la pel·lícula i el gran va ser el que no va aguantar. Jo pensava que hem tocaria anar a donar voltes amb la petita, però res de res.
Vist l'èxit, vam deixar el gran amb els avis i vam sortir una nit al cinema. La petita a la motxilla portanadons i pobreta no va obrir la boca, bé per menjar, però no va fer cap soroll en tota la pel·lícula, quan es va encendre els llums el del costat es va quedar parat quan va veure que hi havia hagut un nadó durant tota la pel·lícula al seu costat.
Després d'això encara va anar al sopar d'empresa, alguna reunió que altre, concerts,... La veritat és que tota aquesta etapa que tan sols dormen i mengen la vàrem aprofitar per portar-la a tot arreu.
Hi ha un article molt interessant on es comenta que quan arriben els fills és important no canviar els hàbits i activitats que es feien, sinó adaptar-les perquè tota la família en pugui gaudir.
rundi
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dl. des. 02, 2013 1:02 pm

>.-<: ostres què valents! i quina sort!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. des. 02, 2013 2:32 pm

Holaaa
la pediatre mha dit k port aventura ara no es x una bebe de 2 mesos xo k la puc deixar a casa am el pare ( k no li agrada el tema atraccions) i am tomas congelades
ella mha vingut a dir k hiha dhaver un terme mig entre el k vols i el k.has dadaptar al bebe i crec k te rao
tb.mha dit k lo important esk jo faci coses k m facin feliç k xi la nena tb ho sera

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::