hospital del Mar
- papillesperleva
- :: puça

- Entrades: 37
- Membre des de: dt. feb. 07, 2012 7:36 pm
hospital del Mar
hola, algú ha parit a l'H del Mar, recomanable? 

- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: hospital del Mar
Jo no hi he parit, però conec el lloc a fons. Se'n va parlar fa temps i no crec que les coses hagin canviat gaire; mira't aquest fil...
viewtopic.php?f=12&t=12999
viewtopic.php?f=12&t=12999
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Jo hi vaig treballar 7 anys i la meva primera filla va nèixer allà, pel segon vaig agafar mútua i a la Tecknon
Si vols saber alguna cosa concreta enviam mp
Si vols saber alguna cosa concreta enviam mp

Els kristellers i parts instrumentals van que volen en aquest hospital. Amb certes excepcions, la forma de treballar es mooolt intervencionista.
Jo estic anant a un curs on hi ha moltes assistents que són llevadores d'hospitals, i una que treballa allà deia que ella mai pariria allà i que havia anat a parir a la Maternitat els seus dos fills. Jo el que he sentit és el mateix que l'Ayrs...
Em penso que se a quin curs et refereixes. Al de lactancia, no?
Em consta de bona tinta que, del que va dir aquesta persona, si be en general la idea de com es treballa es certa, alguns detalls com que al pare no el deixen estar fins al final no ho es. Mes que res per ser fidel a la veritat.
Em consta de bona tinta que, del que va dir aquesta persona, si be en general la idea de com es treballa es certa, alguns detalls com que al pare no el deixen estar fins al final no ho es. Mes que res per ser fidel a la veritat.
- papillesperleva
- :: puça

- Entrades: 37
- Membre des de: dt. feb. 07, 2012 7:36 pm
gràcies a totes, però ostres quin panorama... dieu que millor a la maternitat, però a la maternitat només hi pots anar si vols part natural no..?? 

Hola! Jo vaig parir a l'hospital del mar el mes de gener.. i em va anar molt be, el part va ser respectat, em van deixar la pilota aquella i em va anar genial, sense cap pressa, les llevadores super be. Encara que al final em van haver de fer episiotomia (el nen pesava 4 kg) però no m'ha quedat cap cicatriu visible ni molèstia.
Potser el que si que vaig trobar despres, és que les infermeres de la planta no tenien gaire paciéncia, almenys les dues amb les que jo hi vaig coincidir, tampoc vull generalitzar però.
Molta sort!
Potser el que si que vaig trobar despres, és que les infermeres de la planta no tenien gaire paciéncia, almenys les dues amb les que jo hi vaig coincidir, tampoc vull generalitzar però.
Molta sort!
Bon dia,
recupero aquest post, tot i q pel q comenteu em puc fer una idea
jo faig doble seguiment public (vall d'hebron per embaras de risc) + mutua (quiron) , però estic plantejant-me, si hi arribo, parir per la SS. I per zona em toca hospital del mar, q no em feia gaire el pes aixi q avui li he deixat caure a la meva llevadora q si tot va bé, m'agradaria demanar la derivacio al final de l'embaras a sant joan de due, pel programa MARE. I la llevadora ha començat a dir-me q a hospital del mar es fan parts naturals, q tenen uns protocols super respectuosos (segons ella, massa) i q si no tenen la certificacio de parts naturals és per un tema d'espais i q segons ella quan tinguin l'edifici nou "la gent es pegarà per parir" allà pel "luxe" de parir davant del mar. M'ha sorprès força, ja m'esperava q em fes un alegato pro-hospital del mar però no pensava q em fes awuest discurs sobre hospital del mar com a referent de parts naturals, q contrasta molt amb el q expliqueu aqui.
Bé, una altra pregunta tot i q imagino la resposta... m'imagiuno q allà totes les habitacions són compartides, oi?
Merci!
recupero aquest post, tot i q pel q comenteu em puc fer una idea
Bé, una altra pregunta tot i q imagino la resposta... m'imagiuno q allà totes les habitacions són compartides, oi?
Merci!
Hola cositina,
jo vaig parir a l'Hospital del Mar a l'octubre del 2012 i va anar tot genial!. Pots buscar (no sé com es fa, però es deu poder) algun post meu anterior a l'octubre en què explicava que jo no volia parir allà i que havia intentat alguna derivació sense cap èxit, perquè no sóc de cap mutua i tot i que l'atenció sanitària durant el seguiment de l'embaràs va ser boníssima, el lloc en si i les històries que m'havien explicat de l'Hospital del Mar em donaven un mal rotllo important.
Al final, com he dit, el part va anar fantàstic encara que va ser llaaaaaaarg i "de ronyons": les llevadores, doctors/doctores i tot el personal ens van tractar de meravella, vaig tenir llibertat per moure'm durant la dilatació, em vaig sentir molt còmoda i ben acompanyada, em van explicar el què i el com de cada cosa... i vaig tenir habitació individual!. Em sembla que només en tenen una o dues i m'en va tocar una, de manera que tot i que fora de la nostra habitació allò de vegades semblava un circ, nosaltres vam tenir intimitat i tranquil·litat en tot moment i l'ajuda i la dedicació d'infermeres, metges i auxiliars, especialment amb l'inici de la lactància. I recordo perfectament el nom del totes les persones de l'hospital que van tractar-nos a mi i a la nostra filla perquè en tinc un record boníssim.
Jo no vaig demanar part natural i vaig seguir el protocol ordinari, però em sembla recordar que sí que el respecten si el demanes i no hi ha complicacions. Si tens algun dubte o vols saber alguna cosa més, em pots enviar un missatge i t'explico el que calgui :)
jo vaig parir a l'Hospital del Mar a l'octubre del 2012 i va anar tot genial!. Pots buscar (no sé com es fa, però es deu poder) algun post meu anterior a l'octubre en què explicava que jo no volia parir allà i que havia intentat alguna derivació sense cap èxit, perquè no sóc de cap mutua i tot i que l'atenció sanitària durant el seguiment de l'embaràs va ser boníssima, el lloc en si i les històries que m'havien explicat de l'Hospital del Mar em donaven un mal rotllo important.
Al final, com he dit, el part va anar fantàstic encara que va ser llaaaaaaarg i "de ronyons": les llevadores, doctors/doctores i tot el personal ens van tractar de meravella, vaig tenir llibertat per moure'm durant la dilatació, em vaig sentir molt còmoda i ben acompanyada, em van explicar el què i el com de cada cosa... i vaig tenir habitació individual!. Em sembla que només en tenen una o dues i m'en va tocar una, de manera que tot i que fora de la nostra habitació allò de vegades semblava un circ, nosaltres vam tenir intimitat i tranquil·litat en tot moment i l'ajuda i la dedicació d'infermeres, metges i auxiliars, especialment amb l'inici de la lactància. I recordo perfectament el nom del totes les persones de l'hospital que van tractar-nos a mi i a la nostra filla perquè en tinc un record boníssim.
Jo no vaig demanar part natural i vaig seguir el protocol ordinari, però em sembla recordar que sí que el respecten si el demanes i no hi ha complicacions. Si tens algun dubte o vols saber alguna cosa més, em pots enviar un missatge i t'explico el que calgui :)
cositina ha escrit:Bon dia,
recupero aquest post, tot i q pel q comenteu em puc fer una ideajo faig doble seguiment public (vall d'hebron per embaras de risc) + mutua (quiron) , però estic plantejant-me, si hi arribo, parir per la SS. I per zona em toca hospital del mar, q no em feia gaire el pes aixi q avui li he deixat caure a la meva llevadora q si tot va bé, m'agradaria demanar la derivacio al final de l'embaras a sant joan de due, pel programa MARE. I la llevadora ha començat a dir-me q a hospital del mar es fan parts naturals, q tenen uns protocols super respectuosos (segons ella, massa) i q si no tenen la certificacio de parts naturals és per un tema d'espais i q segons ella quan tinguin l'edifici nou "la gent es pegarà per parir" allà pel "luxe" de parir davant del mar. M'ha sorprès força, ja m'esperava q em fes un alegato pro-hospital del mar però no pensava q em fes awuest discurs sobre hospital del mar com a referent de parts naturals, q contrasta molt amb el q expliqueu aqui.
Merci!
Jo no he parit a l'hospital del mar, però en el meu primer embaràs vaig fer el curs de preparació al part a un CAP que en depèn i la llevadora atenia parts a l'hospital del mar. Durant el curs va deixar anar frases com: no soporto les dones que presenten pla de part i que em diuen com fer la meva feina. D'això fa dos anys no sé si ha canviat gaire.
Marty ha escrit: I recordo perfectament el nom del totes les persones de l'hospital que van tractar-nos a mi i a la nostra filla perquè en tinc un record boníssim.
La llevadora es deia Eva per casualitat?
No, no hi havia cap Eva :)
cositina ha escrit:Bon dia,
recupero aquest post, tot i q pel q comenteu em puc fer una ideajo faig doble seguiment public (vall d'hebron per embaras de risc) + mutua (quiron) , però estic plantejant-me, si hi arribo, parir per la SS. I per zona em toca hospital del mar, q no em feia gaire el pes aixi q avui li he deixat caure a la meva llevadora q si tot va bé, m'agradaria demanar la derivacio al final de l'embaras a sant joan de due, pel programa MARE. I la llevadora ha començat a dir-me q a hospital del mar es fan parts naturals, q tenen uns protocols super respectuosos (segons ella, massa) i q si no tenen la certificacio de parts naturals és per un tema d'espais i q segons ella quan tinguin l'edifici nou "la gent es pegarà per parir" allà pel "luxe" de parir davant del mar. M'ha sorprès força, ja m'esperava q em fes un alegato pro-hospital del mar però no pensava q em fes awuest discurs sobre hospital del mar com a referent de parts naturals, q contrasta molt amb el q expliqueu aqui.
Merci!
He parlat amb una llevadora de confiança que hi fa guardies i m'ha comentat que està canviant MOLT, de fet en pocs mesos ha trobat uns canvis importants, fins i tot en els ginecòlegs. No tenen uns protocols molt tancats el que permet a llevadores com ella treballar a la seva manera, i poc a poc el personal s'hi està afegint a ser més flexibles. En poc temps han guanyat força equipament: cadira articulada, cadira de parts, pilotes, entonox.... Encara queda feina per millorar, tampoc es com posar-ho com la llevadora que t'ha comentat tot això i no son referents, però ja no són el que eren.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |