App x embarassades
- SòniaBanyoles
- :: conillet

- Entrades: 363
- Membre des de: dt. jul. 30, 2013 11:29 am
- Contacta:
App x embarassades
Hola mamis, hi ha una app super interessant per embarassades q es diu "in shape moms" es amb català i esta super super bé!!! Jo la utilitzo cada dia x fer exercicis.
Aqui teniu mes info:
http://www.clinicaginecologica.org/itoo ... ms_12.html
Crec q nomes es valida per iphone, ipad i ipod. Pero si podeu descarregueu-vos-laq de veritat es una passada.
A part conec la creadora i es una magnifica professional!!
Petons
Aqui teniu mes info:
http://www.clinicaginecologica.org/itoo ... ms_12.html
Crec q nomes es valida per iphone, ipad i ipod. Pero si podeu descarregueu-vos-laq de veritat es una passada.
A part conec la creadora i es una magnifica professional!!
Petons
Re: App x embarassades
Doncs pels papis: Idad app.
Molt guaii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola boniques! jo utilitzo una que es diu Gestograma i es per android. A mi m'agrada! Si en sapigue d'una altre millor...Gràcies!
- ariadna_deponent
- :: rateta

- Entrades: 176
- Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm
Bones
Jo faig servir l'app de sanitas ( gratis) http://eligesanitas.es/app-tuembarazo/index.html i m'agrada perque tens una imatge super xula de com es el cigronet cada setmana i t'explica com es va desarrollant. També te un contador d patades i de contraccions que m'imagino que més endavant serà útil.
Jo faig servir l'app de sanitas ( gratis) http://eligesanitas.es/app-tuembarazo/index.html i m'agrada perque tens una imatge super xula de com es el cigronet cada setmana i t'explica com es va desarrollant. També te un contador d patades i de contraccions que m'imagino que més endavant serà útil.
- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
ariadna_deponent ha escrit:Bones
Aquesta de Sanitas, sabeu si està disponible per Android?
ariadna_deponent ha escrit:Bones
És només per Iphone

Bon dia!
Jo utilitzo l'app "Embarazo" de babycenter, també per android. Parla de l'embaràs dia a dia, et dóna consells i cada setmana veus el tamany del nen/a. Jo me'l miro cada dia i m'agrada molt!
Espero que us serveixi!
Jo utilitzo l'app "Embarazo" de babycenter, també per android. Parla de l'embaràs dia a dia, et dóna consells i cada setmana veus el tamany del nen/a. Jo me'l miro cada dia i m'agrada molt!
Espero que us serveixi!
Molt guay la de sanitas!! 

- futuramare
- :: puça

- Entrades: 9
- Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:16 am
carai quina cosa mes moderna!!!
ara m'ho mirare
ara m'ho mirare
ISASF ha escrit:Doncs pels papis: Idad app.
Està al AppStore?? Porque no em surt:(
Merci;)
Jo m'acabo de descarregar la de Baby center !!!!! A veure que tal !!!!
Ja tinc ganes d'anar abançant setmanes!!!!

Ja tinc ganes d'anar abançant setmanes!!!!

UP!!!
Noies rescato post, pq la app que he fet servir fins el dia d'avui Womannlog Pregnancy no marca be les setmanes.... diu que avui es la meva 8a setmana i no, es la 7a. Pensaba q era jo que ho interpretava malament, pero no, cliques el dia i t'explica com esta l'embrió a la setmana 8. I hauria de marcar setmana 7.
en fi....
M'he baixat la de Baby center, però no m'ha enamorat, no ho sé.
Quines utilitzeu vosaltres???
Noies rescato post, pq la app que he fet servir fins el dia d'avui Womannlog Pregnancy no marca be les setmanes.... diu que avui es la meva 8a setmana i no, es la 7a. Pensaba q era jo que ho interpretava malament, pero no, cliques el dia i t'explica com esta l'embrió a la setmana 8. I hauria de marcar setmana 7.
en fi....M'he baixat la de Baby center, però no m'ha enamorat, no ho sé.
Quines utilitzeu vosaltres???
Jo tinc la de woman pregancy i caca de la vaca.
Baby center els articles estan mig bé però hi trobo a faltar coses.
Pregancy+ per mi la més completa. Però ja veig que hi ha cosetes que en unes sertmanes no podré utilitzar (mostres de ecos setmana a setmana, imatges a orginador molt xulis i coses així).
També he descarregat la revista de mi bebe y yo i tinc uan cosa de lactancia pero quan arribi el moment ja ho miraré bé.
Baby center els articles estan mig bé però hi trobo a faltar coses.
Pregancy+ per mi la més completa. Però ja veig que hi ha cosetes que en unes sertmanes no podré utilitzar (mostres de ecos setmana a setmana, imatges a orginador molt xulis i coses així).
També he descarregat la revista de mi bebe y yo i tinc uan cosa de lactancia pero quan arribi el moment ja ho miraré bé.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Hola noies!!
Jo em vaig enterar ahir que estic embarassada després de 4 cicles de buscar-ho, i ara estic mirant cosetes com boja!! Em vaig descarregar Baby Center però no em fa figa... Embarazo + no m'acaba de convèncer... No pensava que m'anés a quedar xof amb les aplicacions!!
Sabeu d'alguna així xula??
mmmmmmwak!

Jo em vaig enterar ahir que estic embarassada després de 4 cicles de buscar-ho, i ara estic mirant cosetes com boja!! Em vaig descarregar Baby Center però no em fa figa... Embarazo + no m'acaba de convèncer... No pensava que m'anés a quedar xof amb les aplicacions!!
Sabeu d'alguna així xula??
mmmmmmwak!

07/16 Comencem a buscar-te
08-12-16 TE +++++
04-01-17: Et veiem per primer cop! 15mm
22-05-17: Tens un nasset com la mama! T'estimem Asier
09-06-17: Ets un nen preciós que ja pesa 1,700kg
08-12-16 TE +++++

Hola noies! Jo tinc la de Sanitas i m'agrada força. Et marca bé les setmanes i els dies i surt info del bebe. No gaire cosa però per mi ja val. També tenia la de babycenter però no m'agradava massa
Jo de les que he provat, m'agrada Embarazo+. Vaig pagar els 2€ quan es va acabar la part gratuita, i molt bé. Es veritat que té moltes coses q no utilitzo, jo només llegeixo la info de cada setmana, i cada dia també té un mini-escrit amb consells, curiositats, etc. 

- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Hola!
Jo faig servir la de Yo embarazo Ribera Salud, m agrada perque a mes de dir l evolució del bebè pots apuntar les visites, com et trobes cada dia i pots penjar les fotos de les ecos.
Abans tenia la de womanlog però era massa bàsica
Jo faig servir la de Yo embarazo Ribera Salud, m agrada perque a mes de dir l evolució del bebè pots apuntar les visites, com et trobes cada dia i pots penjar les fotos de les ecos.
Abans tenia la de womanlog però era massa bàsica
Gràcies crunchi!
Vaig a provar aquesta de Yo Embarazo.. a veure que tal!!
Vaig a provar aquesta de Yo Embarazo.. a veure que tal!!
07/16 Comencem a buscar-te
08-12-16 TE +++++
08-12-16 TE +++++

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |