cicles curts impedeixen l'embaràs?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

cicles curts impedeixen l'embaràs?

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 30, 2013 4:00 pm

Hola, companyes...

a veure us explico una mica... el passat 15/07 em van fer un legrado, desprès d'un avortament espontani. Estava de molt poquet, de 6-7 setmanes, i físicament em vaig recuperar de seguida (anímicamentés una altra història totalment diferent). Jo sempre havia tingut regles de 30-31 dies... doncs ara em trobo que tinc cicles cada vegada més curtes... la postlegrado va ser de 24 dies, desprès 28, 28 i ara 26!!! portem dos cicles buscant de nou un embaràs i no sé si algo hi ha que no rutlla, si tot plegat és normal...

merci
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: cicles curts impedeixen l'embaràs?

EntradaAutor: Dimecres » dc. oct. 30, 2013 4:44 pm

Bones Raquel,
En principi la durada dels cicles no importa, el que importa és si estàs ovulant. T'has fet algun test d'ovulació cap a la meitat del teu cicle? Si et surt positiu sabràs que estàs ovulant correctament i que per tant pots quedar-te embarassada. En canvi si no estàs ovulant correctament i per això se t'escurcen els cicles, llavors sí que impedeixen la panxona!
Jo tenia ( de fet tinc, però ara no estem buscant i per tant la veritat és que no ho controlo) uns cicles llargs on sí que ovulava i uns cicles curts on no ovulava, per tant parlo per experiència.
Espero haver-te servit d'ajuda.
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 30, 2013 5:34 pm

merci... ara dubto amb això que em diueu de l'ovulació
crec que el millor serà demanar hora al ginecòleg... ufff... què dur que és tot plegat... :ufs: :ufs: :ufs:
:-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dc. oct. 30, 2013 6:00 pm

Raquel,
és normal que els cicles et canviïn després d'un embaràs, encara que sigui incomplet i acabi en avortament. A mi cada vegada m'han canviat, i ara que ja no estic en recreca tinc els cicles de mitjana 10 dies més curts que quan vaig començar a buscar bebito(s)!

El que et diu la Dimecres està bé, però no t'amoïnis gaire per ara: no tens per què haver deixat d'ovular! tot i que pot haver-hi regla sense ovulació, els cicles anovulatoris no són gaire habituals, i les teves dues regles post-avortament més aviat deuen indicar que sí que ovules i que tornes a la normalitat...

Quant a la menor durada i la possibilitat que dificulti l'embaràs, si la fase lútia (des q ovules fins que et baixa la regla), és massa curta (menys de 12 dies, si no recordo malament, però estic una mica rovellada en aquestes qüestions) pot ser senyal d'un dèficit de progesterona que fa que l'endometri no estigui prou madur per acollir l'embrió en cas que hi hagi hagut fecundació, i llavors no s'implanta. La solució llavors és prendre progesterona en la segona part del cicle.

Per comprovar la durada de la fase lútia, i de pas saber si ovules i en quin dia del cicle ho fas, la millor manera és fer gràfiques de temperatures. Sembla complicat quan comences a informar-te, però un cop t'hi fiques, no ho és tant. I és una grandíssima eina a l'abast de tothom per saber si pot haver-hi algun problema, i també fer diana més ràpidament! En fi, al post de grafiqueres del mes t'informaran millor...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
mym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. jul. 11, 2013 1:10 pm

EntradaAutor: mym » dc. oct. 30, 2013 6:05 pm

Hola Raquel, jo també tinc els cicles postlegrado a 24 dies, he tingut dos i ara ja tinc llum verda per començar de nou la cerca. Espero que no sigui un impediment, perquè tinc moltes ganes de panxu!!!
A veure si tenim sort, estem ovulant i tot va bé!!!
Ens anem llegint!!!
Imatge
Imatge
Imatge
abril23
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

EntradaAutor: abril23 » dg. nov. 03, 2013 10:50 pm

Raquel no té res a veure que tinguis cicles curts amb el fet que no et quedis embarassada, t'ho dic per experiencia, jo tenia cicles de 26 dies i m'he quedat, lo que has de tenir en compte és que tenint cicles tant curts és molt probable que ovulis abans de lo normal, en el meu cas ovulava a dia 9-10 del cicle, és per això que l'ovulació l'hauries d'anar controlant amb TO per incrementar al màxim les teves possibilitats d'aconseguir :-()) . Normalment els cicles anovulatoris solen ser de menys de 21 dies, per tant, no crec que sigui aquest el teu cas, però per saber-ho amb seguretat no tindràs més remei que fer TO. Molta sort!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dl. nov. 04, 2013 9:22 am

Hola noies... primer que tot MOLTES GRÀCIES PER LES VOSTRES RESPOSTES!!! :-()-) :-()-) :-()-)
he comprat per internet tires d'ovulació... a veure si així esbrino el què... perquè demano hora a la gine i em dóna per moooolt endavant...
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dj. nov. 07, 2013 9:23 pm

raquel, quan buscàvem l'embaràs de la segona filla tenia els cicles molt curts, 24, 25....Jo també patia per això. Però vaig veure que sí que ovulava perquè tenia molt de fluxe i a més, vaig fer servir tests d'ovulació de tira i al segon mes de fer-los servir, vam fer diana! Et recomano guardar-te els tests i així aniràs veient com va augmentant la intensitat de la ratlleta. MOLTA SORT!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: raquel79 » dv. nov. 08, 2013 9:19 am

musica, moltes gràcies!!!
em sona molt el teu nick, de quan vaig estar embarassada de l'emma!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::