guarderia i dinar

Els bolquers, el xumet..

Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

guarderia i dinar

EntradaAutor: Tutty29 » dt. oct. 29, 2013 9:38 pm

El meu nen quan el vaig a buscar a la guarderia a les 12:30, quan arribem a casa( tardem uns 5min), te mes son que gana. Hi ha dies que dina be i algun dia menja 4 cullerades perque plora, es posar-lo al llit i dorm fins les 15;00.
Vosaltres us passa? que farieu donar-li el dinar a les 15:00? i mes tard el berenar.
Pinguina
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

Re: guarderia i dinar

EntradaAutor: Pinguina » dt. oct. 29, 2013 10:14 pm

Hola Tutty29!
A nosaltres ens passa exactament el mateix: l'anem a recollir a les 12:30 i estem a 5minuts. Normalment ja surt amb son, però va jugant i va menjant, dies menys i dies més. I normalment també s'adorm una horeta llarga. Depén de l'hora que es llevi i si no ha menjat li donem iogurt o berenar més d'hora i una mica més de quantitat.
Avui, per exemple, a les 13h començàvem a dinar i a les 14h s'adormia sense haver menjat gairebé res. Quan s'ha llevat a les 15:30 li he ofert el que li quedava del dinar i s'ho ha menjat tot :content: Avui ha anat així... altres dies li ofereixo i no s'ho menja i després té més gana per berenar. Nosaltres fem sobre la marxa... Jo prefereixo que s'adormi que que mengi pq és molt mal dormidora i de menjar com que li anem oferint, quan tingui gana ja menjarà ;-)
pingüina

Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dt. oct. 29, 2013 10:44 pm

Jo faig al revès. Primer migdiada i cap allà la 1-2 dina. Meja millor si ha dormit bé. Clar, el meu és mal menjador i prefereixo fer-ho així.
Pinguina
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

EntradaAutor: Pinguina » dt. oct. 29, 2013 11:21 pm

mdmare i tutty, suposo que ens anem adaptant als petits i a les nostres rutines :ok:

Per cert, mdmare, mirant el teu blog... jo tb vaig saber que estava embarassada un 2 d'agost!! >.-<:
pingüina

Imatge
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dc. oct. 30, 2013 12:32 am

A mi em passa el mateix amb els meu fill petit, i amb el gran també em passava. Sempre intentava fer el mateix: primer dormir i després dinar.

Ara, quan el recullo a l'escola bressol va les 12:00, li dono alguna cosa per menjar, i entre 12:30 i 13:00 -quan anem a recollir el germà gran a l'escola- s'adorm. Molts cops acaba dinant cap a les 15:00, però noia, està la mar de content. Si no ho fem així i provem de dinar primer, acaba amb un mal humor i uns badalls.... :ufs:

I ja et dic, amb el gran em trobava igual. Doncs primer arribàvem a casa, teta, i a dormir. Després es llevava cap a les 14:00, dinava, i a les 15:00 tornava a l'escoleta.
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dc. oct. 30, 2013 9:09 am

Hola noies!

La meva no va a l'escola bressol, però tot i així, si intento fer-la menjar cap a les 12-12.30 no hi ha manera perquè també té més son que gana. Així que dina cap a les 14h (i algun dia a les 15h i tot) i perfecte. Però estic molt contenta de saber que no sóc l'única, ja em sentia malament de fer-la dinar tan tard!!

:love: :love:
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. oct. 30, 2013 10:54 am

Gracies marones per les respostes!!Es millor que mengin despres d'una bona dormida que no pas badallant i amb plors. Ahir va dinar sense dir ni mu i cap a dormir.
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. oct. 30, 2013 11:40 am

nosaltres estem igual, sobretot aquesta setmana despres d'haver canviat l'hora. quan arriba a casa esta tan rebentada q nomes vol llit i teta. quan es lleva dina la mar de be. l 'unic q aixi potser dirm menys estona perque te gana, pot ser?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::