Alergia i embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
stela
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

Alergia i embaràs

EntradaAutor: stela » dj. set. 26, 2013 9:33 am

Hola!!!!
Mireu fa dos dies que sabem que estem embarassats!!!!!! I bueno em preocupa perquè abans de saber-ho em medicaba perquè sóc molt alergica als acars... I aquest any encara més.... I a sobre m'ha sortit asma estacional que per culpa d'aquest asma de vegades em donen atacs d'ansietat... Si un xou!!!! Bueno l'alergoleg em va donar budesonida tant pel nas com en aerosol i em va dir que en cas d'estar embarassada no passa res que puc seguir amb el tractament. Igualment avui vaig al meu gine per comentar-li tot, però volia saber si alguna de vosaltres s'ha trobat en aquesta situació o semblant. Moltes gràcies!!!!!!
sipamasil
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Alergia i embaràs

EntradaAutor: sipamasil » dj. set. 26, 2013 10:00 am

Jo també tinc un munt d'alèrgies i em medico; per sort l'any que estava embarassada vaig estar de conya i vaig poder evitar els medicaments. La doctora em va dir que amb l'embaràs el cos canvia i a mi em va anar bé en aquest sentit; Això sí, després de nèixer la Mar, hi vaig tornar :ufs: . Em va dir que ja sabia que fer: està sempre embarassada :-D :-D :-D .
Crec que el més adequat és que ho consultis tant amb el teu metge com amb el gine, i, si has de prendre alguna cosa, que sigui el més natural possible.
No puc ajudar-te més...
mafri
:: rateta
Entrades: 177
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 11:53 am

EntradaAutor: mafri » dj. set. 26, 2013 10:11 am

Bon dia stela

Primer de tot moltes felicitats per l'embaras. Jo també estic embarassada i tinc al·lègies als polens, àcars, ... i sóc asmàtica.

Tan en el meu primer embaras com en aquest el que em van dir és que res d'antiestaminics però que l'aerosol sí que me'l puc pendre. De totes maneres consulta-ho al teu ginecòleg que t'aclarirà el teu cas concret i la medicació que tens. Sempre te la pot canviar per una altra que sí puguis pendre.

Espero haver-te ajudat.
stela

EntradaAutor: stela » dj. set. 26, 2013 12:23 pm

Mafri moltes gràcies!!!! La veritat sempre es ajuda saber l'experiència de gent que està com tu... Merci!!! Antistaminics no prenc però aerosol i un spray pel nas si que ja em van dir que no.passaba res... Però igualment avui vaig al ginecoleg i li preguntaré. I quan et dóna un atac d'asma que fas?? Merci!!!!
RAM
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

EntradaAutor: RAM » dj. set. 26, 2013 12:52 pm

A mi m'ha empitjorat força l'alergia smb l'embaras.
Espero q no sigui el teu cas!!!!
I felicitats!
19/7/11: Neix la princesa!!!
stela

EntradaAutor: stela » dj. set. 26, 2013 1:09 pm

Merci Ram!!! Jolin quina m.... A mi.m'ha dit l'alergoleg que a moltes dones amb l'embaràs marxa l'alergia... Doncs quina feinada que s'empitjori no... I quina alergia tens??
Valença
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 25, 2013 4:34 pm

EntradaAutor: Valença » dj. set. 26, 2013 2:39 pm

Hola stela!
Aquí una altra amb al·lèrgies i asma ;)

Jo durant l'any prenc un tractament de base que consisteix en un inhalador 2 cops al dia. En saber que estava embarassada, me'l van treure i al cap d'una setmana estava amb una crisi asmàtica.
El pneumòleg i la ginecòloga em fan prendre budesonida 2 cops al dia i l'inhalador de salbutamol només si em tapo del pit i m'ofego, a demanda...Cap dels dos medicaments fa mal al fetus.

Pel que fa l'al·lèrgia en sí (també als àcars!) quan m'agafa congestió, moquera, picor d'ulls i tots aquestos símptomes més "superficials" per dir-ho d'alguna manera, em van dir que em rentés bé ulls i nas amb sèrum fisiològic (per exemple pel nas faig rentats amb aquell spray d'aigua de mar que venen a les farmàcies) però que l'spray descongestionant (aquell que fa miracles perquè et destapa el nas en un no res) no l'utilitzés. Llavors -si puc- m'estiro una estona panxa enlaire i acaba passant.

Quan m'agafa l'atac d'estornuts, no puc fer res: rentar-me bé i prou. Les pastilles antihistamíniques les tinc prohibidíssimes :(

A mi també tothom em deia que amb l'embaràs em milloraria l'al·lègia i no ha estat així...així que no et preocupis massa, que ja veus que som unes quantes :)
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dj. set. 26, 2013 3:17 pm

Valença ha escrit:Hola stela!
Aquí una altra amb al·lèrgies i asma ;)

Jo durant l'any prenc un tractament de base que consisteix en un inhalador 2 cops al dia. En saber que estava embarassada, me'l van treure i al cap d'una setmana estava amb una crisi asmàtica.
El pneumòleg i la ginecòloga em fan prendre budesonida 2 cops al dia i l'inhalador de salbutamol només si em tapo del pit i m'ofego, a demanda...Cap dels dos medicaments fa mal al fetus.

Pel que fa l'al·lèrgia en sí (també als àcars!) quan m'agafa congestió, moquera, picor d'ulls i tots aquestos símptomes més "superficials" per dir-ho d'alguna manera, em van dir que em rentés bé ulls i nas amb sèrum fisiològic (per exemple pel nas faig rentats amb aquell spray d'aigua de mar que venen a les farmàcies) però que l'spray descongestionant (aquell que fa miracles perquè et destapa el nas en un no res) no l'utilitzés. Llavors -si puc- m'estiro una estona panxa enlaire i acaba passant.

Quan m'agafa l'atac d'estornuts, no puc fer res: rentar-me bé i prou. Les pastilles antihistamíniques les tinc prohibidíssimes :(

A mi també tothom em deia que amb l'embaràs em milloraria l'al·lègia i no ha estat així...així que no et preocupis massa, que ja veus que som unes quantes :)

exactament igual...ara a les 28 setmanes vaig algo millor, pero fins i tot vaig agafar una infecció per culpa de tant estornudar a les trompesd'eustaqui i va ser horrible...anims i tant de bo et millori...
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

stela

EntradaAutor: stela » dj. set. 26, 2013 4:34 pm

Jolin... Doncs quina feinada... Jo també prenc budesonida... Esperem que amb l'embaràs no empitjori.... A mi per culpa de l'asma a vegades em donen atacs d'ansietat i abans si no em podia controlar em posava una pastilla sota la llengua de diazepan o alprazolam però ara no puc... M'han dit que valerianas si es pot encara sort!!
pesoleteta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: pesoleteta » dj. set. 26, 2013 5:40 pm

Stela, jo sempre he estat súper al·lèrgica als àcars, als animals de pèl, ploma (gossos, gats sobretot) i a casa sempre he hagut de prendre mesures per evitar tenir crisi. A mi des de petita em van prohibir tenir: NINOS DE PELUIX, CORTINES, CATIFES. Ara, a casa meva tampoc en tinc. La manta del llit s'ha d'espolsar quasi cada dia, igual que la del sofà. Si t'estires al llit i comences a esternudar és símptoma de que tens els enemics al teu llit i jo sóc de les que s'aixeca i surt al jardí a espolsar-ho tot. A la que em pica el nas de seguida em rento amb aigua amb sal, no compro res a la farmàcia. Jo ja tinc clar que la meva filla no podrà tenir peluixos, no sé si per ella però està clar que per mi, no.
Encara conservo les instruccions i eren molt heavis però funcionen: rentar els llençols i no guardar-los a l'armari perquè agafen àcars sinó que els has de col·locar directament. Rentar les mantes cada 15 dies. Hi ha coses que no acabes fent perquè és molt pesat.
Però si no em cuidava agafava crisi d'asma molt bèsties. Em va marxar tot quan tenia 14 anys i vaig marxar a viure a la muntanya,la ciutat em matava. Però em va quedar la dermatitis... I ara amb l'embaràs res de res, i toco fusta que no em torni!!!!!

Cuideu-vos molt i sobretot estirar-se i relaxar-se, si et poses nerviosa agreuges més la situació.
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

EntradaAutor: noemidb » dv. oct. 18, 2013 2:22 pm

Hola,
Jo sóc asmàtica però no tinc quasi crisis des de fa 4-5 anys... Prenc singulair cada dia...
En el primer embaràs vaig estar també molt bé... A l.inici dels dos vaig tenir nits amb crisi però ja està...
La ginecòloga aquest embaras què deixi Adiro... Estic de tres setmanes només... L.altre embaràs el vaig deixar a la 12a i cap problema... Adiro i asma no són compatibles..
Us trobeu en la mateixa situació... Demanaré una segona opinió mèdica
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » ds. oct. 19, 2013 7:56 am

holaa
els inhaladors cap problema jo durant tot embaras he usat seretide i sort xq ultim trimestre asma x la pressio nena em va empitjorar pero am nhaladors cap problema
ls antiestaminics si k son mes punyeteros preguntaho al gine
a mi em van portar a hospital de st pau i recomanacions pels acars i asma
- treure pols drap humit mai plumall
-passar aspirador i fregar mes dun cop x setmana ( jo x aixo m vai comprar el roomba k va sol)
-no utiitzar MAI productes neteja aerosol tipu kh7
-evitar canvis bruscs de temperatura
-canviar llençols molt sovint ( si miressim x microscopi el k hiha en 1 setmana no dormiriem pas)

aets son trucs k texpliquen a reeducacio x asma a st pau espero k et serveixin
retalls
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: retalls » ds. oct. 19, 2013 8:56 am

Hola
Jo sóc asmàtica i tinc alèrgia al pèl dels animals (tinc un gat). Així que em medico.
Sóc de les que amb l'embaràs em va millorar i em van disminuir la dosi.
Sort i confia en el teu metge. Si diu que no passa res i que es segur, no et preocupis.
Ptns
arimar
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

EntradaAutor: arimar » dg. maig 04, 2014 10:59 pm

Hola noies,
jo també estic diagnosticada d'asmatica des de fa un any i m'agradaria buscar embaras a l'estiu.
em podríeu recomanar algun@ ginecòleg que us hagi portat, ens agradaria fer visita preconcepcional.
tinc mútua (Sanitas).
moltes gracies!!
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dl. maig 05, 2014 8:21 am

Jo no et puc ajudar en la cerca de ginecòleg, però volia comentar que a mi, per l'al·lèrgia als àcars i a la humitat, m'ha funcionat prendre el Cariban.Em metge de capçalera em va recomanar prendre Loratadina, però quan vaig veure que amb una pastilla al dia de Cariban els símptomes de l'al·lèrgia remitien, vaig deixar la Loratadina. I el metge es va quedar flipant. Però en realitat el Cariban conté antihistamínic, així que té prou sentit.

Ho comento per si a algú li serveix la informació. Jo no tinc asma, només al·lèrgia, però se'm sol posar al pit i em provoca molta tos i "xiulets".
fagalu
Entrades: 213
Membre des de: dc. març 19, 2014 10:22 am

EntradaAutor: fagalu » dl. maig 05, 2014 8:52 am

Bon dia a totes.

Jo també soc alèrgica als àcars, la parietaria i el fong de l'humitat i pateixo d'asma de tant en tant.

En el meu primer embaràs les alèrgies es van portar super bé amb mi, ni les vaig veure...pero en aquest segon embaràs estic fatal. Porto un mes horrible.
Jo li vaig comentar a la meva llevadora i em va dir q puc pendre Polaramine ( encara q a mi em sembla q no em fa gaire efecte i q al prospecte diu q al tercer trimestre no el podré fer servir) i per les crisis d'asma el meu inhalador de sempre, el terbasmin.

Sempre està bé preguntar al metges i demés profesionals pq la medicina avança i cada cop hi ha més medicaments segurs per l'embaràs.

Una abraçada a totes.
Imatge

Imatge
arimar

EntradaAutor: arimar » dl. maig 05, 2014 1:01 pm

Moltes gracies per les vostres respostes!
Fagalu, molts anims!! Ja ens aniras informant.
per cert si em podeu recomanar algun gine de Barcelona, envieu-me un privat, please!
Moltes gracies.
una abraçada forta!!
Imatge
fagalu
Entrades: 213
Membre des de: dc. març 19, 2014 10:22 am

EntradaAutor: fagalu » dl. maig 05, 2014 1:20 pm

arimar ha escrit:Moltes gracies per les vostres respostes!
per cert si em podeu recomanar algun gine de Barcelona, envieu-me un privat, please!
Moltes gracies.
una abraçada forta!!

Arimar, em sap greu no poder-te ajudar amb el tema gine. Encara que vaig viure a Barna durant els meus primers 25 anys, ja fa 10 que visc a Tarragona. i quan m'estava a Barcelona feia servir el gine de la SS.
Segur que hi ha alguna forera de la capital que et pot ajudar. Per la resta de coses, aquí em tens.

Una abraçada.
Imatge

Imatge
arimar

EntradaAutor: arimar » dl. maig 05, 2014 2:44 pm

fagalu ha escrit:
arimar ha escrit:Moltes gracies per les vostres respostes!
Moltes gracies.
una abraçada forta!!

Arimar, em sap greu no poder-te ajudar amb el tema gine. Encara que vaig viure a Barna durant els meus primers 25 anys, ja fa 10 que visc a Tarragona. i quan m'estava a Barcelona feia servir el gine de la SS.
Segur que hi ha alguna forera de la capital que et pot ajudar. Per la resta de coses, aquí em tens.

Una abraçada.

Gracies bonica!! Una abraçada forta!!
Imatge
arimar

EntradaAutor: arimar » dv. maig 23, 2014 8:16 am

Fagalu, com vas????? Com et trobes???
Imatge