Estirades al mugró
Estirades al mugró
Hola
Tinc una nena de 2 mesos i faig lactància materna exclusiva. Fa uns dies que algunes vegades quan mama es posa com nerviosa i m'estira el mugró. A vegades ho fa apretant la boca. A vegades sembla que vulgui deixar el mugró i es descuidi d'obrir la boca.
Fa bastant mal quan ho fa. Algú sap perquè passa i com ho puc solucionar?
Gràcies!
Tinc una nena de 2 mesos i faig lactància materna exclusiva. Fa uns dies que algunes vegades quan mama es posa com nerviosa i m'estira el mugró. A vegades ho fa apretant la boca. A vegades sembla que vulgui deixar el mugró i es descuidi d'obrir la boca.
Fa bastant mal quan ho fa. Algú sap perquè passa i com ho puc solucionar?
Gràcies!
Re: Estirades al mugró
Ai! M'he descuidat de dir que quan ho fa tota ella s'estira i es posa tensa.
Però després torna a mamar.
Però després torna a mamar.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
potser està entrant a la crisi dels 3 mesos, que pot donar-se una mica abans o després dels 3 mesos, en que la producció de llet canvia i la llet no surt immediatament com fins ara. Mira't aquest enllaç a veure si et pot ajudar http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... recimiento
Gràcies!
M'ho he llegit i em quadren només algunes coses. Potser més de la crisi de les 6-7 setmanes però ja té 2 mesos i ja representa que l'hauria d'haver passat. I a més fa més d'una setmana que dura! I la dels 3 mesos potser és una mica aviat i a més la llet em continua sortint a raig sobretot a la nit...potser ha fet un entremig!
Ho aniré observant.
La pàgina però l'he trobat molt interessant. Ja havia llegit coses de la web però això encara no.
Gràcies!
M'ho he llegit i em quadren només algunes coses. Potser més de la crisi de les 6-7 setmanes però ja té 2 mesos i ja representa que l'hauria d'haver passat. I a més fa més d'una setmana que dura! I la dels 3 mesos potser és una mica aviat i a més la llet em continua sortint a raig sobretot a la nit...potser ha fet un entremig!
Ho aniré observant.
La pàgina però l'he trobat molt interessant. Ja havia llegit coses de la web però això encara no.
Gràcies!
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
La meva nena tambe ho va fer cap als 2-3 mesos i sempre era a la mateixa hora cap al vespre. Ho vaig atribuir a una mena de colics i aquesta era la manera que tenia de "passar-los". No plorava pero estirava el mugro, s'arquejava i estava irritable.
Observa si coincideix amb l'hora.
Sort!
Observa si coincideix amb l'hora.
Sort!
El meu petitó també ho va fer més o menys quan tenia 2 mesos i va durar força (un mes aproximadament, que amb el mal que fa es va fer etern). Al final em va semblar deduir que ho feia quan tenia molta son i no podia adormir-se, aleshores m'aixecava i passejava mentre li donava el pit i si de totes maneres no parava, el treia del pit, el passejava i al cap de poc el tornava a posar. No sé si pot ser el mateix o no...
La Martina també ho fa de tant en tant però jo no he atribuït encara a què es relaciona...
El meu també ho feia i al final em vaig quedar amb la idea que ho feia per estimular el pit i que sortís més llet. Em sembla que ho vaig llegir en algun lloc.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |