Esperadores/Cercadores primavera-estiu
Re: Esperadores/Cercadores Estiu-Tardor
OOooooooo com m'agrada aquest post!! jejejej cada dia fa més bona pintaa!!
Primer de tot benvinguda caracola, ara t'afegeixo a la llista!!! Que bé nenaa!! et veig preparadíssima per anar per la germanetaa, això vol dir que t'hi poses ja mateeeix!!!! OH que béeeeee!!!! Esperem poder-ho compartir amb tu aquí!!!!
Gisa!! Hola guapaaa!!! Ostres estic amb tu amb lo de "com més s'anima aquest post més ganes de panxu tinc, i em queda tan lluny... " però ja ens arribarà el moment i lo millor és que ho viurem en aquest post jejejejejejjejejejej
Sergem , tu ves fent poc a poc i pren-te l'àcid fòlic! Jo només et deia que si ja comenceu a cercar en serio ...qui no et diu que t'hi quedes a la primera??? Jo no em vaig pendre l'àcid fòlic fins que no em vaig enterar que estava embarassada perquè no tenia ni idea que s'havia de pendre!!!
Tema part el meu tampoc va ser gens bo, va ser bastant xungu, vaig tenir problemes a la sang (de plaquetes) que em van detectar tard i no em van poder posar l'epidural, així que vaig parir per part natural i van ser quasi 25 hores de patir , no volia sortir el punyetero! i després un cop el vaig tenir vaig tarda 1hora més en treure la placenta...que tampoc volia sortir!!!! bfffff vaig patir molt, però de veritat que ja ni me'n recordooooo, quan tens la peque o el peque amb tu t'oblides de tooot!!!! Compensa tant!!!!!
Bueno guapes a disfrutar de la revetlla, nosaltres en n'anem cap a la costa!!! Passeus-ho mooolt bé!!!!!
Primer de tot benvinguda caracola, ara t'afegeixo a la llista!!! Que bé nenaa!! et veig preparadíssima per anar per la germanetaa, això vol dir que t'hi poses ja mateeeix!!!! OH que béeeeee!!!! Esperem poder-ho compartir amb tu aquí!!!!
Gisa!! Hola guapaaa!!! Ostres estic amb tu amb lo de "com més s'anima aquest post més ganes de panxu tinc, i em queda tan lluny... " però ja ens arribarà el moment i lo millor és que ho viurem en aquest post jejejejejejjejejejej
Sergem , tu ves fent poc a poc i pren-te l'àcid fòlic! Jo només et deia que si ja comenceu a cercar en serio ...qui no et diu que t'hi quedes a la primera??? Jo no em vaig pendre l'àcid fòlic fins que no em vaig enterar que estava embarassada perquè no tenia ni idea que s'havia de pendre!!!
Tema part el meu tampoc va ser gens bo, va ser bastant xungu, vaig tenir problemes a la sang (de plaquetes) que em van detectar tard i no em van poder posar l'epidural, així que vaig parir per part natural i van ser quasi 25 hores de patir , no volia sortir el punyetero! i després un cop el vaig tenir vaig tarda 1hora més en treure la placenta...que tampoc volia sortir!!!! bfffff vaig patir molt, però de veritat que ja ni me'n recordooooo, quan tens la peque o el peque amb tu t'oblides de tooot!!!! Compensa tant!!!!!
Bueno guapes a disfrutar de la revetlla, nosaltres en n'anem cap a la costa!!! Passeus-ho mooolt bé!!!!!

Hola trempades! Primer de tot: sergem i caracola benvingudes!
Així que jo sóc la primera? Uffff quina pressió, no em digueu això que ja sabeu que aquestes coses no són bones
jajaja
gisa quina ràbia quan es borra tot grrrrr
noieta, així coneixes un cas semblant al meu. Jo després de diverses inseminacions i una in vitro vaig aconseguir el meu cigronet, però el vam suar i ara pel segon ja tremolo, tinc engoixa d'anar a per ell, sé que no serà una búsqueda sinó una recerca, tinc por que es presenti el mateix patró i és MOLT dur, a veure que em diu el gine, si haig d'ansr directament a RA o que... Ja us explicaré...
Em feu enveja de la bona aquestes que és posar-s'hi i PATAM! Segur que no seré la primera però per això estic aquí, per parlar, compartir i intercanviar moments i inquietuds i hi poso molta il.lusió en aquest camí de pujada,i això és bo!
laia no tinc la regla per tant no sé quan haig de fer deures.... Complicat...
Com es presenta el sant joan? Diuen que és una nit màgica, potser podem demanar desitjos...
Estem en contacte marones!
Així que jo sóc la primera? Uffff quina pressió, no em digueu això que ja sabeu que aquestes coses no són bones
jajajagisa quina ràbia quan es borra tot grrrrr
noieta, així coneixes un cas semblant al meu. Jo després de diverses inseminacions i una in vitro vaig aconseguir el meu cigronet, però el vam suar i ara pel segon ja tremolo, tinc engoixa d'anar a per ell, sé que no serà una búsqueda sinó una recerca, tinc por que es presenti el mateix patró i és MOLT dur, a veure que em diu el gine, si haig d'ansr directament a RA o que... Ja us explicaré...Em feu enveja de la bona aquestes que és posar-s'hi i PATAM! Segur que no seré la primera però per això estic aquí, per parlar, compartir i intercanviar moments i inquietuds i hi poso molta il.lusió en aquest camí de pujada,i això és bo!
laia no tinc la regla per tant no sé quan haig de fer deures.... Complicat...
Com es presenta el sant joan? Diuen que és una nit màgica, potser podem demanar desitjos...
Estem en contacte marones!
Oi tant que sant joan és una nit mágica!!! jejejeje
Pel que veig es com si la peixicu i jo siguem les primeretes pero bueno, temps al temps que al pot petit hi ha la bona confitura (mai millor dit!!) jajajajjaa
Pel que veig es com si la peixicu i jo siguem les primeretes pero bueno, temps al temps que al pot petit hi ha la bona confitura (mai millor dit!!) jajajajjaa
Peixicu i Sergem que sou les primeres!!!!!! Vinga que segur serà un camí curtet!!!!!!
Nenes! A la que em despisto tinc aquí 10 posts per llegir! osti tu! ajjaja
Primer de tot benvingudes a les noves incorporacions, sergem i caracola !!!
Gemma doncs tu ets de les meves! Primeriza! Jo tb prenia Jasmin d'aquestes (4 anys), en un post anterior ja he explicat la meva experiència. Pel què tinc entès quan deixes les pastilles és molt probable que et quedis embarassada abans perquè el teu cos ovula més... no sé si és cert però ho he sentit dir! Així que el tema àcid fòlic que no t'obsessioni. Jo no en tenia ni idea quan em vaig quedar embarassada de tot això i mira! Va ser a la primera!
Peixicu només dir-te que estarem al teu costat pel què faci falta! No tinguis por! endavant ok? I per cert les que ho hem aconseguit a la primera no sempre tot va bé, jo vaig tenir l'abort, així que ja ho veus! Ara que m'hi tornaré a posar vaig cagada... Com que no saps si ovules ni quan, l'únic consell que et puc donar és que no t'obsessionis i que gaudeixis amb el peixicu! Que per sort tot té solució!!! Molts ànims i palante!!!
Stela mossa! No pensis en el part dona! ajajjajaja que queda molt! A mi per exemple no me'n fa gens ni mica! La naturalesa ens ha donat aquest cos preparat per parir, així q res de pors al part! Doncs jo penso que encara q sigui pesat, dolorós, que pateixis etc. és el moment de la teva vida que sempre recordaràs... no ho sé, el dia q ho passi ja t'ho diré, però ha de ser màgic!
Laia80 ajjajaj tia em penso que aquesta panxa arribarà abans del què tens previst! no sé no sé... et veig amb moltíssimes ganes! jijijiji i aquest post es comença animar que no vegis! Bé, tu tranqui que aquí estem per tot: per les q busquen, les que esperen, les que dubten i les que facin falta!!
Apa xates, vaig a disfrutar del finde amb una sortida en bici per la muntanyeta! Que fa un dia espectacular!
Besituuus
Gemma doncs tu ets de les meves! Primeriza! Jo tb prenia Jasmin d'aquestes (4 anys), en un post anterior ja he explicat la meva experiència. Pel què tinc entès quan deixes les pastilles és molt probable que et quedis embarassada abans perquè el teu cos ovula més... no sé si és cert però ho he sentit dir! Així que el tema àcid fòlic que no t'obsessioni. Jo no en tenia ni idea quan em vaig quedar embarassada de tot això i mira! Va ser a la primera!
Peixicu només dir-te que estarem al teu costat pel què faci falta! No tinguis por! endavant ok? I per cert les que ho hem aconseguit a la primera no sempre tot va bé, jo vaig tenir l'abort, així que ja ho veus! Ara que m'hi tornaré a posar vaig cagada... Com que no saps si ovules ni quan, l'únic consell que et puc donar és que no t'obsessionis i que gaudeixis amb el peixicu! Que per sort tot té solució!!! Molts ànims i palante!!!
Stela mossa! No pensis en el part dona! ajajjajaja que queda molt! A mi per exemple no me'n fa gens ni mica! La naturalesa ens ha donat aquest cos preparat per parir, així q res de pors al part! Doncs jo penso que encara q sigui pesat, dolorós, que pateixis etc. és el moment de la teva vida que sempre recordaràs... no ho sé, el dia q ho passi ja t'ho diré, però ha de ser màgic!
Laia80 ajjajaj tia em penso que aquesta panxa arribarà abans del què tens previst! no sé no sé... et veig amb moltíssimes ganes! jijijiji i aquest post es comença animar que no vegis! Bé, tu tranqui que aquí estem per tot: per les q busquen, les que esperen, les que dubten i les que facin falta!!
Apa xates, vaig a disfrutar del finde amb una sortida en bici per la muntanyeta! Que fa un dia espectacular!
Besituuus
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
perla24 ha escrit:Nenes! A la que em despisto tinc aquí 10 posts per llegir! osti tu! ajjaja
Besituuus
Ostres perla m'has deixat a cuadros!! jajajjaa Que quan deixes les pastilles tens opcions de quedar-te a la primera??? Joooo... jo que volia emoció... jajajajjaaja Lo que sigui será i quan sigui será tb!! Una de les coses que tb em fa por és el que et va passar... tenir un abort!! Em sabría tan malament...pero gracies a deu que tenim una persona al costat que ens anima i ens consola, no???
M'alegro que estiguis bé i amb ganes de tornar-ho a intentar: quien la sigue la consigue!!! Ben fet!
hola noies!!!!
benvingudes les noves esperadores/cercadores!!!!
yo no prenc pastis yo porto l'aro vaginal i el gine en va dir que en un mes sense ya podia buskar.
yo vaig passar un embaras molt bo fins a la setmana 25 que vaig començar amb contraccions i a la setmana 30 hem vaig possar de part, el van poder parar vaig portar un pesari cervical i repos absolut, despres a la setmana 34 hem vaig tornar a posar de part, hem van treure el pesari i descas absolut fins a la setmana 37 que hem vaig tornar a posar de part i vaig dir prou i hem van fer cessaria perque estaba de cul, amb tot el que vaig passar tinc terror de tornar a passar pel mateix pero el tenir a la meva peke amb mi aixo ho supera tot, aixi que les que buskeu un primer fill no teniu por a res ni al embaraç ni al part, perque cada segon es increible i unic per aixo encara tenin por vull repetir.
us desitgo les que ya us poseu que tingueu una buskeda curteta i les que encara ens keda per buskar ens farem companyia.
benvingudes les noves esperadores/cercadores!!!!
yo no prenc pastis yo porto l'aro vaginal i el gine en va dir que en un mes sense ya podia buskar.
yo vaig passar un embaras molt bo fins a la setmana 25 que vaig començar amb contraccions i a la setmana 30 hem vaig possar de part, el van poder parar vaig portar un pesari cervical i repos absolut, despres a la setmana 34 hem vaig tornar a posar de part, hem van treure el pesari i descas absolut fins a la setmana 37 que hem vaig tornar a posar de part i vaig dir prou i hem van fer cessaria perque estaba de cul, amb tot el que vaig passar tinc terror de tornar a passar pel mateix pero el tenir a la meva peke amb mi aixo ho supera tot, aixi que les que buskeu un primer fill no teniu por a res ni al embaraç ni al part, perque cada segon es increible i unic per aixo encara tenin por vull repetir.
us desitgo les que ya us poseu que tingueu una buskeda curteta i les que encara ens keda per buskar ens farem companyia.
Doncs si sergem!!! Gracies pels ànims!! I escolta no tinguis por pel tema aborts! Pensa que per sort la majoria d'embarassos van bé! Ah! I no x deixar les pastilles t'hi has de quedar a la primera! Cada cos es un món, tu gaudeix i endavant!
laurita6 mare meva!! Quin embaràs! Això es de pel·lícula! Be per sort va acabar bé i es el q tu dius, ho acabes oblidant, però vaja deuries patir molt!!
Apa noies bona revetlla!!! Mengeu molta coca i vigileu amb els petards!
Besitos!
laurita6 mare meva!! Quin embaràs! Això es de pel·lícula! Be per sort va acabar bé i es el q tu dius, ho acabes oblidant, però vaja deuries patir molt!!
Apa noies bona revetlla!!! Mengeu molta coca i vigileu amb els petards!
Besitos!
Ostres gisaquina ràbia m'ha passat el mateix que tu....tot borrat!
per cert com van els exàmens.
laurita6 això teu és de campiona, jo en la teva situació amb lo nerviosa que sóc no sé pas, ....
Gràcies perla segur que anirà bé! Ara esperar instruccions del gine a veure si toquen pastilles o directament RA, el que faci falta per omplir la peixera de casa!
Bé noies! Recordeu avui nit màgica, nit de desitjos....

laurita6 això teu és de campiona, jo en la teva situació amb lo nerviosa que sóc no sé pas, ....
Gràcies perla segur que anirà bé! Ara esperar instruccions del gine a veure si toquen pastilles o directament RA, el que faci falta per omplir la peixera de casa!
Bé noies! Recordeu avui nit màgica, nit de desitjos....

Hola a totes!!!!Com esteu?
Em presento... és el primer cop que escric al forum encara que el segueixo desde fa un temps. I m'encanta!!
Tinc 34 anys i un fill de 5 anys. El meu marit i jo hem decidit posar-nos a cercar a partir de setembre
Estic molt il·lusionada!!! No entrava en els nostres plans anar a la cerca del segon fill però a partir de l'estiu passat em va canviar el "xip" i de sobte era en l'única cosa que pensava. Vaig parlar amb el meu home que no estava gaire convençut i poc a poc a anat canviant d'opinió.
Fa uns 10 dies he començat amb l'àcid fólic, Natalben Supra. No sé si he començat massa aviat però penso que uns 3 mesos abans està bé.
Bueno noies ens seguirem veient per aquí!
Molt bona revetlla a totes i a demanar desitjos que és una nit màgica!
Em presento... és el primer cop que escric al forum encara que el segueixo desde fa un temps. I m'encanta!!
Tinc 34 anys i un fill de 5 anys. El meu marit i jo hem decidit posar-nos a cercar a partir de setembre
Estic molt il·lusionada!!! No entrava en els nostres plans anar a la cerca del segon fill però a partir de l'estiu passat em va canviar el "xip" i de sobte era en l'única cosa que pensava. Vaig parlar amb el meu home que no estava gaire convençut i poc a poc a anat canviant d'opinió. Fa uns 10 dies he començat amb l'àcid fólic, Natalben Supra. No sé si he començat massa aviat però penso que uns 3 mesos abans està bé.
Bueno noies ens seguirem veient per aquí!
Molt bona revetlla a totes i a demanar desitjos que és una nit màgica!

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR: petitanuria
, Magar
, Kith20
, sergem, irem
, perla24
, laurita6
, Laia80
, Bellamar, peixicu
, stela
, petita83, copina
, xity
, melicanyella
, marga_2, jpd1980
, lula1, ximhy
, dolçeta85,mym, lalama
,atuchi
, Magar
, Kith20
, sergem, irem
, perla24
, laurita6
, Laia80
, Bellamar, peixicu
, stela
, petita83, copina
, xity
, melicanyella
, marga_2, jpd1980
, lula1, ximhy
, dolçeta85,mym, lalama
,atuchi Re: Esperadores/Cercadores Estiu-Tardor
Benvinguda kith!!! Que bé anar pel segon!!!! Jo també serè cercadora de setembre el més segur ja que potser la SW serà en agost jeje!!! Anem.parlant!!!!!
Hola guapes! Us volia explicar que ho aplacem... començarem la búsqueda de la
al septiembre pq aixi a la boda estariem de 3 mesos i mig i no de 5 que amb el viatge i tot...
QUE JA HEM COMENÇAT L'ESTIU!!! MOLTS ANIMS A TOTES QUE QUAN AIXÓ ACABI ESTAREM TOTES AMB PANXU!!!
al septiembre pq aixi a la boda estariem de 3 mesos i mig i no de 5 que amb el viatge i tot... QUE JA HEM COMENÇAT L'ESTIU!!! MOLTS ANIMS A TOTES QUE QUAN AIXÓ ACABI ESTAREM TOTES AMB PANXU!!!

Magar serem companyes de cerca al setembre!!!!! Ja veuràs que ràpid passa tot!!! Quan et cases??
stela ha escrit:Magar serem companyes de cerca al setembre!!!!! Ja veuràs que ràpid passa tot!!! Quan et cases??
Es la nostra segona boda!! Ens vam casar al septiembre 2012 pero el 05 de Gener del 2014 una altre vegada, aquesta per l'esglesia

Que bé Stela guapa... al octubre tindrem la panxu segur!!!
Stela, Magar,... jo també seré companya vostra al setembre. Setembre serà animadet, ji, ji!!
En busca de la
Petons
En busca de la
Petons

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR: petitanuria
, Magar
, Kith20
, sergem, irem
, perla24
, laurita6
, Laia80
, Bellamar, peixicu
, stela
, petita83, copina
, xity
, melicanyella
, marga_2, jpd1980
, lula1, ximhy
, dolçeta85,mym, lalama
,atuchi
, Magar
, Kith20
, sergem, irem
, perla24
, laurita6
, Laia80
, Bellamar, peixicu
, stela
, petita83, copina
, xity
, melicanyella
, marga_2, jpd1980
, lula1, ximhy
, dolçeta85,mym, lalama
,atuchi Re: Esperadores/Cercadores Estiu-Tardor
Osti tu!!! Lo meu es entre agost i setembre!!! En som una bona tropa noies!!! Així q esperant les SW a full!!! Jajajajaj
Com us ha nat la revetlla!? Jo Mb! Però una mica farta de menjar tant.. Uuuuuuf! La coca em perd... Ja podem fer esport ja q amb aquestes fartades no serveix per res!!!! Jejejej
Com us ha nat la revetlla!? Jo Mb! Però una mica farta de menjar tant.. Uuuuuuf! La coca em perd... Ja podem fer esport ja q amb aquestes fartades no serveix per res!!!! Jejejej
Que be!!! Ja som unes quantes per setembre!!!!
Nosaltres la revetlla molt be!! Vam acabar a les 3 de la matinada!! jajajaja Vaig aprofitar a veure algún cubatilla abans de quedar-mi que després no es podrá!!! I feia tant temps que no em prenia un....
Nosaltres la revetlla molt be!! Vam acabar a les 3 de la matinada!! jajajaja Vaig aprofitar a veure algún cubatilla abans de quedar-mi que després no es podrá!!! I feia tant temps que no em prenia un....
Ueeeeeeeee que bé noies ja som.un.munt pel setembre!!!!!! Com us a anat la revetlla???
Tinc una pregunteta... Sabeu quan es considera que marxa la warry?? Es que jo durant un parell de dies més o menys, els últims taco com restes, es considera warry?? Ahir ja no vaig començar la caixa de les pastis!!!!!!! Habere com anirà el mes quina por!!!
Tinc una pregunteta... Sabeu quan es considera que marxa la warry?? Es que jo durant un parell de dies més o menys, els últims taco com restes, es considera warry?? Ahir ja no vaig començar la caixa de les pastis!!!!!!! Habere com anirà el mes quina por!!!
stela ha escrit:Ueeeeeeeee que bé noies ja som.un.munt pel setembre!!!!!! Com us a anat la revetlla???
Jo normalment tinc 2 o 3 diez forts de regla forta i després son taques marrons, com brut, saps?? Jo això encara ho considero regla perque com son les "restes" de la regla...
Uooooo!! Una que comença la recerca!!! Jo aquest mes i el que bé encara estaré amb les pastis pero al setembre, en principi no!!
Gràcies maca!!! Bueno en principi encara no sóc cercadora.. He deixat les pastis pero estarem dos cicles amb protecció i l'àcid folic perquè es neteji el cos però bueno no se perquè en un moment de calentón no se jeje!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |