Compro llibre "Que es pot esperar quan s'està esperant"
Compro llibre "Que es pot esperar quan s'està esperant"
Bones noies,
Estic buscant el llibre "que es pot esperar quan s'està esperant" per comprar-lo de segona mà. M'han dit que està molt bé però el trobo massa car nou. Alguna de vosaltres té el de la 4arta edició i el vol vendre? Per quan? Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Estic buscant el llibre "que es pot esperar quan s'està esperant" per comprar-lo de segona mà. M'han dit que està molt bé però el trobo massa car nou. Alguna de vosaltres té el de la 4arta edició i el vol vendre? Per quan? Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Re: Compro llibre "Que es pot esperar quan s'està esperant"
Hola!!
Jo aquest no tinc però si t'interessa tinc el de "Que se puede comer mientras se está esperando" a 12Euros.
En cas de que t'interesses no dubtes en enviar-me un MP.
Gràcies!!

Jo aquest no tinc però si t'interessa tinc el de "Que se puede comer mientras se está esperando" a 12Euros.
En cas de que t'interesses no dubtes en enviar-me un MP.
Gràcies!!

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Has pensat en agafar-lo de la biblioteca pública, la majoria el tenen.... jo el vaig agafar d'alla i el vaig tenir gairabé tot l'embaràs (tenia d'anar allargant el plaç, però no hi va haver cap problema!!!)
Hola!
jo el tinc (amb castellà) i està molt nou, si algú el vol m'envieu un privat i en parlem!
petons
jo el tinc (amb castellà) i està molt nou, si algú el vol m'envieu un privat i en parlem!
petons
Jo també el tinc, i està nou de trinca. Si t'interessa, en parlem!
Bona tarda noies,
Lilalila i jpc... us he enviat un privat.
Sí Anny, ja ho havia pensat però prefereixo tenir-lo si no surt gaire car perquè sinó sempre he d'estar pendent en si l'he de renovar o si algú ja ha fet reserva sobre l'exemplar que tingui....De totes maneres és l'opció que faré si no el trobo bé de preu. Merci per la resposta :)
Lilalila i jpc... us he enviat un privat.
Sí Anny, ja ho havia pensat però prefereixo tenir-lo si no surt gaire car perquè sinó sempre he d'estar pendent en si l'he de renovar o si algú ja ha fet reserva sobre l'exemplar que tingui....De totes maneres és l'opció que faré si no el trobo bé de preu. Merci per la resposta :)
Jo també el tinc en castellà, i algun més també si t'interessen.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Jo també me'l venc en català, el tinc nou
si t'interessa envia'm un privat. gràcies.
Hola noies!
He posat un anunci al mercadillo perque jo també busco aquest llibre de segona mà!
viewtopic.php?f=62&t=35920
Si alguna encara el té, envieu-me un privat! Moltíssimes gràcies!
He posat un anunci al mercadillo perque jo també busco aquest llibre de segona mà!
viewtopic.php?f=62&t=35920
Si alguna encara el té, envieu-me un privat! Moltíssimes gràcies!
Bona tarda a totes!
Sóc nova al fòrum, per fi m'he decidit a registrar-me després de llegir-vos uns quants dies!
Jo també estic buscant aquest llibre...si algú no el necessita i el volgués vendre m'ho dieu.
Gràcies per endavant
Sóc nova al fòrum, per fi m'he decidit a registrar-me després de llegir-vos uns quants dies!
Jo també estic buscant aquest llibre...si algú no el necessita i el volgués vendre m'ho dieu.
Gràcies per endavant
Hola noies,
Jo encara no estic embarasada (bueno, encara no ho sé segur). Les que l'heu llegit, creieu que val la pena? És que trobo que és molt car i pot ser després resulta que n'hi han de millors i que pot ser son més barats per que no tenen tanta fama.
gracies maques!
Jo encara no estic embarasada (bueno, encara no ho sé segur). Les que l'heu llegit, creieu que val la pena? És que trobo que és molt car i pot ser després resulta que n'hi han de millors i que pot ser son més barats per que no tenen tanta fama.
gracies maques!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |