Què es pot fer amb la llar municipal?

Més qüestions.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Què es pot fer amb la llar municipal?

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. maig 27, 2013 5:46 pm

Doncs jo no sé si es pot fer res, a la meva llar ser família monoparental ni tan sols puntua
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. maig 27, 2013 5:48 pm

Jo l'últim dia de la preinscripció encara no tenia el carnet però trucan't (no recordo a on exactament) em van dir que amb el número que ells em donaven era suficient, era el número del carnet, després a la inscripció vaig portar una fotocopia dle carnet pq ja m'havia arribat. A veure si li poden donar el número de carnet a atenció al ciutadà crec que anava jo... Són punts de desempat, a la meva llar van quedar places lliures, com 6 o sigui que hagués entrat sense els punts, i la majoria tenia punts de pirni i per altres coses.
tuixeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

EntradaAutor: tuixeta » dl. maig 27, 2013 8:07 pm

Hola! jo també sóc mare soltera i a mi tampoc m'ha servit per tenir cap punt el carnet de familia monoparental. Per sort, crec que a la meva llar d'infants sobren places!
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge
tukita
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. set. 21, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: tukita » dl. maig 27, 2013 10:03 pm

Jo també sóc monoparental i en el moment de la preinscripció a la llar d'infants ja tenia el carnet, jo en el teu cas trucaria al 012 i faria la consulta. Crec recordar que al justificant de sol.licitud deia que no tenia validesa, o sigui, que fins que ells no et reconeixen com a família monoparental no serveix. Com que estas a l'espera de la resolució t'ho haurien de tenir en compte pels punts.
I si, a les llars d'infants publiques (també a la resta de cicles formatius) les families monoparentals tenen 15 punts complementaris (no generals) que poden ajudar.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::