Casal d'estiu o avis?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
salma
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 3:38 pm
Ubicació: BDN

Casal d'estiu o avis?

EntradaAutor: salma » dg. maig 05, 2013 3:59 pm

Hola noies
Estic mirant el calendari i no sé com m'ho muntaré aquest estiu amb els nens. Fins l'any passat que el nen anava a la llar d'infants no havia tingut cap problema perquè el mes de juliol obrien i tan el meu marit com jo tenim vacances a l'agost. Però aquest any que ja va a P3 no sé com m'ho faré. Tinc les bessones i elles sí aniran a la guarde (quin remei) però no sé qué fer amb el nen. Vosaltres com ho feu? Us ajuden els avis o els porteu a un casal? I si van a casal, són molt cars? És que no em puc permetre gastar-me tant en un mes.
Imatge
Imatge
evawin
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: Casal d'estiu o avis?

EntradaAutor: evawin » dg. maig 05, 2013 5:39 pm

Jo valoraría com és el nen i com són els avis. Els avis són joves? els suposarà alguna càrrega estar amb el nen? A vegades hi ha nens molt moguts i els avis acaben trinxats...
Per mi, lo millor seria fer matí casal i a l'hora de dinar i a la tarda amb els avis. Aquesta opció et sortiria més econòmica. No se com veus aquesta opció...
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dg. maig 05, 2013 5:56 pm

Hola,

Jo et puc parlar pel que veig al meu voltant, ja que nosaltres aquest any també serà el primer any que el nen podrà fer casal i potser li portarem una setmana al juliol i una a l'agost, no més, perquè jo estic a casa amb els nens. El que veig és que, com t'ha dit l'Evawin, depèn molt de com són els avis, però jo els que veig del meu entorn (uns més actius i joves, altres més grans i que no poden tindre tot el dia un nen de 3, 4 o 5 anys perquè els esgota), és que tots acaben portant els crios al casal alguna setmana. Ho fan pels avis però també pels nens mateix, perquè com a mínim passen uns matins amb altres nens i fent coses que amb els padrins probablement no farien. No es tracta que l'hi hagis de portar tot el mes, però si t'ho pots muntar perquè hi pugui anar un parell de setmanes (seguides o alternades), i si al teu nen et sembla que li podrà agradar, crec que val la pena. Els que fan pel nostre entorn només són als matins, i no et puc dir preus perquè no n'estic gens al cas, però diria que no són gaire cars.
nuria_lm
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 11:01 am

EntradaAutor: nuria_lm » dl. maig 06, 2013 6:43 am

Nosaltres també tenim el nen a P3 i com que els avis estan molt grans, farem casals al juliol.
Els preus varien, però els que hem mirat van entre els 77€/setmana i els 130€/setmana si només el portes al matí, sense dinar (de 9 a 13 o 13:30h o fins i tot 14h, segons el lloc) i, si van de 9 a 17h, van entre els 96€/setmana i els 160€/setmana, amb el dinar inclòs.
Segur que a altres ciutats o barris n'hi ha de més barats, però això és el que hem trobat a Sant Cugat (on vivim) i a Barcelona, per la zona on treballem.
Els preus varien perquè hi ha molta varietat d'oferta, que si esports, que si música i teatre, que si anglès, que si més en plan "ludoteca" (això ens van dir)... alguns van a la piscina i altres es remullen amb galledetes, altres fan excursions un dia a la setmana... El que si hem vist és que n'hi ha que sembla que s'ho curren més que d'altres, al final el que conta és que el nen hi vagi content i s'ho passi bé, suposo.
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. maig 06, 2013 9:00 am

Jo també crec que depèn del Casal i dels avis (si són molt grans o si poden fer-se càrrec sense problemes) i del nen. Els preus, imagino que dependran del municipi, aquí no sé quant valdrà, però crec que no és gaire car i depèn també de la modalitat que agafis. Nosaltres, en principi, l'apuntarem al juliol, només al matí, però encara no han publicat activitats i preus.
salma

EntradaAutor: salma » dl. maig 06, 2013 9:17 am

Gràcies noies.
El nen és molt bo i els avis estan com bojos amb ell. Tenen 65 anys. Si el deixés amb ells seria a la tarda, tinc torn de tardes.
Potser sí agafo l'opció de portar-lo un parell de setmanetes al juliol i la resta el puc deixar amb els avis. No m'agrada tenir-los atats amb la responsabilitat de tenir el nen però un parell de setmanes no crec que passés res. Començaré a moure'm per buscar casals: horaris, preus, etc.
Imatge
Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. maig 06, 2013 1:11 pm

Doncs nosaltres farem casal i avis...
L'apuntarem a fer piscina la primera quinzena de juliol i quan surti, 3 dies la portarem a una granja escola (i la deixarem a dinar) i els altres dos, amb els avis.
Penso q la nena s'agobiaria si es passés tot l'estiu amb els meus pares i sense estar amb altres nens :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 06, 2013 1:25 pm

Nosaltres la portarem al Casal, són molts dies i moltes hores i ma mare no se'n podrà fer càrrec, mon pare treballarà i ma mare té dies fixos que ha d'estar amb la meva àvia i amb la meva neboda. I ella al Casal segur que s'ho passa genial.
L'hem apuntat al que fa l'escola i per ser alumna ens han fet descompte (està obert a altres nens, però sense descompte) i ens ha quedat per 393,50 €, del dia 25/06 al 26/07, de 8 a 15h, amb el dinar. I els dies 29, 30 i 31 podrà anar de 8 a 13.30h i no ens cobraran res.
Pregunta a l'escola mateix si faran Casal, serà un ambient ja conegut, coincidirà amb companys i potser també fan preu especial.
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dc. maig 08, 2013 9:29 am

Es bona pregunta pero com ja t'han dit crec que depen molt de cada familia. Jo encara m'ho estic rumiant pero segurament el deixare amb els avis, per part del avis ells encantat i per la part economica jo tambe :-D Encara que per una altra banda crec que ell s'avorrira una mica tants dies i estic valorant la possibilitat de apuntar-lo a un intensiu de piscina, però com li costa tant els canvis d'habits no se com ho portaria... però crec que seria la millor opció ja que no esta ni totes les hores a un casal ni totes les hores amb els avis.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

EntradaAutor: nini8852 » dj. maig 09, 2013 9:14 am

En el nostres cas, tot i tenir els 4 avis al costat de casa, la portaré pel juliol al casal del poble, que és de 8 a 14. Si algún dia resulta que se la volen dur a passar el dia fora, doncs que aquell dia no hi vagi, però així ja no tenen l'obligació de cada dia, encara que un dia vagi a casa d'uns i un altre dia a casa dels altres. A part que també li anirà bé no perdre el contacte amb altres nens, que en aquest cas no son els de l'escola, doncs ella no va a la del poble.
Imatge
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dj. maig 16, 2013 1:40 pm

Hola... Nosaltres teniem aquest dilema... Pr no amb els avis sino amb si m el quedava jo tot l estiu o anava al casal... Fins i tot un grup de mares deiem de muntar activitats nosaltres...uns tres cops per setmana. Vivim a poble i seria relativament fàcil. Però crec q al final la millor solució es dur-lo al casal. Només es el juliol i de nou a una... Per tant a la tarda podrem fer activitats igualment com haviem pensat!! Jo opino q per ells es bo. I a més hi aniran quasi tots els companys de l escola.
font
Entrades: 8
Membre des de: dt. març 10, 2009 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: font » dv. maig 17, 2013 10:16 am

Hola noies!!

Nosaltres també tenim aquest dilema perquè el meu marit al mes de juliol fa torns (una setmana de matí, una altra de trada i una altra de nit), i jo treballo de 8 a 15h.

El Casal de l'escola (el meu nen també fa P3) val 135€ matí + 80€ tarda + 6.50€ dinar/dia. Així que tot el mes de julio em costa 364.50€.

Fan casals a altres escoles, però el preu és molt similar.

Així que no sé què farem si apuntar-lo al casal de l'escola o intentar muntar-no-ho com poguem amb l'ajuda del meu pare que és que té festa al matí (treballa a les tardes).

Quin dilemaaaaaaaaa!!
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. maig 17, 2013 11:45 am

A nosaltres ja ens han passat tota la info i, del 25 de juny al 2 d'agost ens costarà 210€, de 10 a 14h. El Casal el faran a l'escola i també aniran fent sortidetes pel poble. A més, hi aniran altres nens de la seva classe, inclòs el seu millor amiguet, així que està encantat amb la idea d'anar-hi :ok:
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. maig 24, 2013 2:23 pm

Jo estic en la mateixa situació. El meu fill és el primer any que no té escola al juliol, i també pensavem com ho fariem. De fet, mirant els horaris dels casals, necessitavem una mica de tot: una mica de casals, una mica d'avis...
finalment, però, venient que l'estiu és molt llarg (juny amb jornada intensiva a l'escola, tot el juliol, unes setmanes de l'agost en que treballem i mig setembre!) ens hem embarcat en un idea, que esperem que funcioni bé.
Hem buscat una au pair per a que vingui a passar l'estiu amb nosaltres, cuidi del nen i de pas, li ensenyi un idioma.
A veure com anirà!
salma

EntradaAutor: salma » ds. maig 25, 2013 9:21 pm

Finalment el nen es quedarà amb els avis. Ells mateixos s'han ofert i prefereixen tenir al nen que el portem al casal. Jo tinc torn de tardes així que intentaré portar-lo a la platja i al parc al matí i a la tarda que es quedi amb ells. Aquesta setmana ens han donat preus del casal i ens sortia per 450 euros amb menjador. Massa calers si hi sumem la guarde de les nenes. Segons com surti repetirem l'any vinent o el portarem al casal.
Imatge
Imatge
Clara P
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 14, 2013 10:46 pm

EntradaAutor: Clara P » dv. juny 14, 2013 11:04 pm

100% casal. L'any passat que en Biel tenia 3 anys ho vam provar 3 setmanes i la veritat es que es va quedar amb ganes de més! Així que aquest any, al casal, encara que m'hagi d'estar d'altres cosetes, la cara que fa quan el recullo i les ploraneres de dissabte perquè vol anar al casal (això em confirma que s'ho passa genial!) valen la pena!! Almenys al matí!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::