LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
- Esperançada
- :: tigre

- Entrades: 742
- Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm
Re: LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
Hola noies, està molt bé aquest tema de les compres, tot i que cada criatura és un món diferent si que va molt bé saber l'utilitat de totes aquestes possibles compres. Nosaltres estem de 16 setmanes però ja ens comencem a mirar les cosetes que necessitarem, alguna de vosaltres ha probat els vigilabebes aquests que porten camara de video? Hi ha alguna marca que recomaneu comprar?
Nosaltres vivim en un duplex, i tot i que en un principi no serà així, més endavant la nena dormirà al pis de baix i hem pensat que una andromina d'aquestes amb camara de video, ens anirà força bé per saber com està a les nits, sense haver de baixar les escales cada dos per tres. Gràcies i moltes felicitats a totes.
Nosaltres vivim en un duplex, i tot i que en un principi no serà així, més endavant la nena dormirà al pis de baix i hem pensat que una andromina d'aquestes amb camara de video, ens anirà força bé per saber com està a les nits, sense haver de baixar les escales cada dos per tres. Gràcies i moltes felicitats a totes.
Esperançada ha escrit:alguna de vosaltres ha probat els vigilabebes aquests que porten camara de video? Hi ha alguna marca que recomaneu comprar?
Nosaltres tenim un vigilabebés amb càmera, de la marca Chicco, amb senyal digital. I la veritat és que ens va molt bé. Crec que més important que la marca és que la senyal sigui digital ja que no fa interferències. Nosaltres l'únic problema que tenim és que a vegades, depèn on el posem, es perd la senyal, perquè no hi arriba.
- Esperançada

Gràcies aixamb, es que hi han tantes marques i models, i a sobre no són barats com per fer una mala elecció, i desprès empenedir-se'n. A mi m'havien parlat molt bé de la Phillips Avent però no trobo ningú que l'hagi probada i ho pugui dir-ho de primera mà.
Esperançada, a nosaltres ens van regalar un de la Chicco i genial. Vivim a una casa de dues plantes amb jardí i tenim cobertura a tota la casa i al jardí, sense interferències.
Esperançada ha escrit:Hola noies, està molt bé aquest tema de les compres, tot i que cada criatura és un món diferent si que va molt bé saber l'utilitat de totes aquestes possibles compres. Nosaltres estem de 16 setmanes però ja ens comencem a mirar les cosetes que necessitarem, alguna de vosaltres ha probat els vigilabebes aquests que porten camara de video? Hi ha alguna marca que recomaneu comprar?
Hola
Uns amics tenen aquesta
http://www.gatoo.es/vigila-bebes-camara ... angoo.html
I es veu molt be i funciona molt be
Petons
- Esperançada

Gràcies noies va bé anar recopilant informació, de totes maneres ens esperarem fins a ultima hora per comprar-ho, i així mentres tant estic pendent de si hi ha alguna oferta que surti per internet.
Lo millor el maxi-cosi (dona igual si es la marca maxicosi o un altre), la cadireta sencilla de passeig, els biberons per quan tenia 6mesos, lo pitjor els carros CasualPlay Vintage i el Loola de la Bebe Confort mai mes em gasto aquests dinerals, pessen molt i no son millor que d'altres mes barats, amb el tercer ja em vist un al Carrefour 3peces super de maco, era Nurse, molt practic, pesa poc i no ocupa gens per tan sols 199€ aixi que aquesta vegada ho farem aixi, perque al final acabes deixant el carro de banda per agafar la cadireta de passeig que es mes practica
- silvotana2
- :: granota

- Entrades: 244
- Membre des de: dt. set. 13, 2011 12:20 pm
la millor: la cuna de viatje que la vam utilitzar com a parc quan encara estava al moisés i després li vam comprar un matalàs i la vam utilitzar com a cuna permanent.
la pitjor: el intercomunicador amb cámara que el vam comprar i no l'hem utilitzat mai,pot ser es per què no és d'aquests que es veuen tan bé .
la pitjor: el intercomunicador amb cámara que el vam comprar i no l'hem utilitzat mai,pot ser es per què no és d'aquests que es veuen tan bé .
Esperançada ha escrit:Hola noies, està molt bé aquest tema de les compres, tot i que cada criatura és un món diferent si que va molt bé saber l'utilitat de totes aquestes possibles compres. Nosaltres estem de 16 setmanes però ja ens comencem a mirar les cosetes que necessitarem, alguna de vosaltres ha probat els vigilabebes aquests que porten camara de video? Hi ha alguna marca que recomaneu comprar?
Nosaltres tenim un de la marca Rimax i ens està anant molt bé!!
La millor cosa la motxilla manduca portabebes....lel meu nen te 1 any i encara li porto sovint....la pitjor el triturador de panyals sangènic.....l'he fet servir una vegada.....
Esperançada si vols et venc el meu vigilabebés amb càmera!!! el tinc nou!!! sol el vaig utilitzar dos cops....ja que jo visc en un pis petit i no hem feia falta per escoltar-lo plorar
te'l puc vendre molt més economic del que esta al mercat, si t'interessa fes-me un privi, perquè és un dels bons!! la càmera és en color i tot
te'l puc vendre molt més economic del que esta al mercat, si t'interessa fes-me un privi, perquè és un dels bons!! la càmera és en color i totRe: LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.
la millor: la hamaquita del babyjorn, fins als2 anys!
la pitjor: els intercomunicadors
la pitjor: els intercomunicadors
felicitats per aquest post,és molt util!
Xaina ha escrit:la pitjor el triturador de panyals sangènic.
Comor?
Hi ha trituradors de panyals? 
diria que no els tritura, els guarda en bosses individuals segellades.
Per cert, algú que el tingui i li hagi funcionat bé: fa molta olor?
Per cert, algú que el tingui i li hagi funcionat bé: fa molta olor?
Jo tinc el contenidor de bolquers i ens ha anat molt i molt bé!
El que sí que fa pudor és quan l'obres per buidar-lo, però la solució es posar-hi un ambientador d'aquests de gel i així no ho empudega tot!
El que sí que fa pudor és quan l'obres per buidar-lo, però la solució es posar-hi un ambientador d'aquests de gel i així no ho empudega tot!

Hola noies!
Les millors compres
- El matalàs cocoon-a-baby: ens el van deixar però ara amb el segon serà compra segura. Jo no sé si va ser pel matalàs o no, pero la Mar des del primer dia va dormir com una princesa...jejeje...i per provar!!!
- La ganduleta de baby-bjorn, encara la fem servir!
- El parc. Jo no era gaire partidària, però ens ha anat mooooolt bé!! Quan la Mar començava a moure's soleta era la solució perfecta!! La deixava allà i s'entretenia un munt amb les seves joguines...i jo tenia una estoneta per fer cosetes!
- Els pitets amb velcro i plastificats...quin inventasso!!!
- La cullera de tommee tippee per quan comencen amb les farinetes.
- El sac de dormir amb tirants. Aquest any ja ha après a descordar-lo....grrrr..però l'hivern passat ens va salvar la vida! La Mar es mou moltíssim i no hi havia manera de que dormís tapada...
- La Manduca. L'hem fet servir (i continuem) moltíssim!!
- El llevallets Electric Swing de Medela
Les pitjors compres
- El bumbo, que és una mena de seient que li aguanta les cametes. Jo la veia com incrustada allà i ella no les tenia totes de quedar-s'hi...
- El parasol pel Bugaboo. No em va semblar gens pràctic i el tinc nou al maletero del cotxe, alguna el vol?
- El contenidor del bolquers de Tomee Tippee
- Els walkies: potser perquè tots els que vam tenir, casualment, feien interferències...però vivim en un pis on es sent tot...Inclús algún dia sopant a la terrassa la sentíem si plorava, o sigui que no ens han fet cap servei!
Les millors compres
- El matalàs cocoon-a-baby: ens el van deixar però ara amb el segon serà compra segura. Jo no sé si va ser pel matalàs o no, pero la Mar des del primer dia va dormir com una princesa...jejeje...i per provar!!!
- La ganduleta de baby-bjorn, encara la fem servir!
- El parc. Jo no era gaire partidària, però ens ha anat mooooolt bé!! Quan la Mar començava a moure's soleta era la solució perfecta!! La deixava allà i s'entretenia un munt amb les seves joguines...i jo tenia una estoneta per fer cosetes!
- Els pitets amb velcro i plastificats...quin inventasso!!!
- La cullera de tommee tippee per quan comencen amb les farinetes.
- El sac de dormir amb tirants. Aquest any ja ha après a descordar-lo....grrrr..però l'hivern passat ens va salvar la vida! La Mar es mou moltíssim i no hi havia manera de que dormís tapada...
- La Manduca. L'hem fet servir (i continuem) moltíssim!!
- El llevallets Electric Swing de Medela
Les pitjors compres
- El bumbo, que és una mena de seient que li aguanta les cametes. Jo la veia com incrustada allà i ella no les tenia totes de quedar-s'hi...
- El parasol pel Bugaboo. No em va semblar gens pràctic i el tinc nou al maletero del cotxe, alguna el vol?
- El contenidor del bolquers de Tomee Tippee
- Els walkies: potser perquè tots els que vam tenir, casualment, feien interferències...però vivim en un pis on es sent tot...Inclús algún dia sopant a la terrassa la sentíem si plorava, o sigui que no ens han fet cap servei!
aixamb ha escrit:Jo tinc el contenidor de bolquers i ens ha anat molt i molt bé!
gràcies aixamb !
- Pinatella1977
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dg. maig 05, 2013 11:37 am
Hola noies !
aquest post es fantàstic !
jo encara no he comprat res, perquè espero bessons per al novembre, però va de conya per fer-me una idea, fins ara no en tenia ni idea de tot el que feien servir els nens, es tot un món.
Una petita apreciació, veig que tothom parla de la baby cock, que no dubto que vagi molt bé, però perquè no compreu la my cock que es com la termomix !, jo la tinc i va de conya i per fer papilles i sucs fantastica, no? així de pas podeu fer menjar per tota la família amb un mateix aparell i no calen tants trastos.
Una pregunta us vull fer, he mirat que era la banyera Tummy tub i he flipat ! noies aquí dins van els nens !!! les que ja ho feu servir ostres es curios no? no m'ho imagino, però tothom en parla tant bé ...
espero que ens anem coneixent per aquí, lo del post una idea fantàstica !!!
petons.
aquest post es fantàstic !
jo encara no he comprat res, perquè espero bessons per al novembre, però va de conya per fer-me una idea, fins ara no en tenia ni idea de tot el que feien servir els nens, es tot un món.
Una petita apreciació, veig que tothom parla de la baby cock, que no dubto que vagi molt bé, però perquè no compreu la my cock que es com la termomix !, jo la tinc i va de conya i per fer papilles i sucs fantastica, no? així de pas podeu fer menjar per tota la família amb un mateix aparell i no calen tants trastos.
Una pregunta us vull fer, he mirat que era la banyera Tummy tub i he flipat ! noies aquí dins van els nens !!! les que ja ho feu servir ostres es curios no? no m'ho imagino, però tothom en parla tant bé ...
espero que ens anem coneixent per aquí, lo del post una idea fantàstica !!!
petons.
Pinatella, jo la tenia, i la meva filla la va fer servir molt temps. S'hi podía banyar força estona ja que l'aigua tardaba a refredar-se. Quan tenia colics li posava i es solía calmar de seguida.la podia banyar jo sola sense problemes. ARA la tinc per guardar les joguines del bany.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]