Els diumenges...
Els diumenges...
Hola , bon dia!
Cada diumenge el meu home i jo tenim un dilema, què podem fer?
Tenim una nena de 9 mesos i vivim a Tarragona.
Idees?
Se'ns acaben ja...
Què feu els diumenges?
Gràcies!
Idees?
Se'ns acaben ja...
Què feu els diumenges?
Gràcies!
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Re: Els diumenges...
Aquesta tarda hem estat una estona al parc i ens ho hem passat molt bé. A la Maria li encanten els gronxadors!!!
Al matí hem anat a veure animals. També ens agrada aixecar-nos a esmorzar i tornar una estona al llit, tots tres a jugar una bona estona a fer-nos pessigolles. Hi ha dies que anem a passejar una estona, etc.
Al matí hem anat a veure animals. També ens agrada aixecar-nos a esmorzar i tornar una estona al llit, tots tres a jugar una bona estona a fer-nos pessigolles. Hi ha dies que anem a passejar una estona, etc.
Jo passejaria, molta platja, parcs, descans....com diu la goga carregar piles i prendre el sol (amb moderació.)
Platja, passejar, fer un gelat, parc infantil, parc de gespa per jugar amb la pilota i fer volar un estel, trobades amb amics, sortides a pobles veins... I descansar!

Com se us poden acabar les idees vivint a Tarragona? Imagineu-vos nosaltres, que som d'un poble d'encara no 400 habitants, sense cap distracció i amb les tardes d'hivern llarguíssimes... 

Avorri...què???
- Antaviana75
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dl. abr. 01, 2013 3:44 pm
A part de parcs, platja , nar a alguna exposició per sensibilitzar als nens amb l'art.
EMAMI ha escrit:Hola , bon dia!
Idees?
Se'ns acaben ja...
Què feu els diumenges?
Gràcies!
Les fires que hi ha arreu de Catalunya tots els caps de setmana, també són una bona opció
Un dia fora, passejant, paradetes, música, espectacles...així segur que passeu un bon diumenge
Salutacions!!
Bones!
Si sortir a passejar i anar al parc ho fem i descansar també jaja! Més que res és per canviar una miqueta la rutina jaja.
Moltes gràcies!!
Si sortir a passejar i anar al parc ho fem i descansar també jaja! Més que res és per canviar una miqueta la rutina jaja.
Moltes gràcies!!
D'aquí podeu treure moltes idees http://www.sortirambnens.com/
Per cert coneixeu el parc de Malgrat? És molt xulo http://www.sortirambnens.com/excursions/per-parcs-i-jardins/2580-parc-de-francesc-macia-a-malgrat-de-mar.html
Per cert coneixeu el parc de Malgrat? És molt xulo http://www.sortirambnens.com/excursions/per-parcs-i-jardins/2580-parc-de-francesc-macia-a-malgrat-de-mar.html
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |