Nadons que es desperten i ploren

Més qüestions.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Nadons que es desperten i ploren

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 11, 2013 3:44 pm

Hola, obro el post a veure si teniu nadons tan "estranys" com els meus. Resulta que quan em vaig quedar embarassada de dos tothom em deia que em faria un fart de sentir plors perquè els nadons ploren, i molt, i esclar amb dos... però ara que els tinc, es veu que només ploren els meus. Els dels altres es lleven sempre contents, riallers i només ploren de gana o potser perquè porten el cul cagat i de seguida els passa. Bé, la meva veïna és l'única persona que m'ha dit que el seu fill plorava tothora (cosa que els meus afortunadament no fan). :content: :content: :content:

Els meus em desperten plorant cada dia (potser un dia excepcionalment només van fer quatre gemecs). Que els dic quatre coses i els canvia el xip? Potser sí, o potser hem de canviar d'aire i anar al lavabo o al menjador, però, despertar-me, ho fan bramant (i no és perquè no em vegin, que fem collit). Que pot ser que s'hagin despertat fa estona i jo ni me n'havia adonat i al final s'han cansat i ploren? Doncs també podria ser, però durant el dia, jo veig que molts cops dormen i de cop es desperten i bramen (ara mateix m'ho ha fet el nen, que ja torna a dormir). Els dic algo, riuen i es distreuen perquè "parlem" o es tornen a adormir. No sé si són malsons o que tenen un mal despertar, però foten uns crits... (sobretot ell).

No vull solucions miraculoses ni res, perquè considero que no són tan raros, pobrissons meus, només vull trobar altres nadons que plorin, com els meus! :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Nadons que es desperten i ploren

EntradaAutor: soleilua » dj. abr. 11, 2013 3:59 pm

Jo crec que ploren perquè són molt petits!!!!! Amb tres mesos, és normal que plorin quan es desperten, no? Vaja, l'Arlet ho feia, i encara ara, alguna vegada també ho fa..

La meva opinió és que fan el que els toca fer... Es desperten, volen la mama tan, tan ràpid, que ploren perquè vagi a veure'ls... no?

Arribarà un moment que et despertaran amb un petó en comptes de amb plors, i ja veuràs quin bon inici del dia! :love:
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 11, 2013 4:05 pm

N'estic convençuda. Jo crec que el que fan és normal, només que ara no trobo "nens com els meus". Tots els nens de tres mesos, i fins i tot més petits, es desperten tan tranquils... ?-) No us hi heu trobat?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. abr. 11, 2013 4:11 pm

Doncs la veritat, no ho sé... :content: jijijij...

Però t'asseguro que l'Arlet es despretava plorant! Molt! I cada cop menys, i ara ja, gairebé mai!

Potser és que la gent no ho vol dir, potser es pensen que si diuen que els nens no ploren, ens pensarem que són més feliços... D'altra banda, no sé perquè la gent hauria de "mentir" en una cosa que trobo tan i tan normal...
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dj. abr. 11, 2013 4:21 pm

La gent és moooolt pesada, tu ni cas! Clar que és normal. El meu té 6 mesos i també ho fa. I la gran, amb 3 anys, també rondina quan es desperta.
Ja hauràs notat que per un estrany mecanisme, els pares amb fills d'edats similars entren en una mena de competició a veure qui té el nen més bo, més guapo i més llest. Molta mandra!
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dj. abr. 11, 2013 4:27 pm

Si, noia, acostuma a passar això.. els teus sempre ploren moooolt més que els dels demés i ho fan tot al revés que els altres...

Però si et serveix de consol, el meu fill també es despertava SEMPRE plorant. Quan l'agafava ja callava, però els primers crits no eren suaus, era un plor!

Així que benvinguda al club dels nens diferents als demés!!! jejee :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 11, 2013 4:28 pm

Ah, com que els meus són els més guapos em deuen voler fer ràbia. :content: :content: :content: No, de debò, és que jo no els considero gaire ploraners, lo normal, i ja ho començava a trobar molt paranormal. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 11, 2013 4:30 pm

artemis ha escrit:Si, noia, acostuma a passar això.. els teus sempre ploren moooolt més que els dels demés i ho fan tot al revés que els altres...

Però si et serveix de consol, el meu fill també es despertava SEMPRE plorant. Quan l'agafava ja callava, però els primers crits no eren suaus, era un plor!

Així que benvinguda al club dels nens diferents als demés!!! jejee :ok: :ok: :ok:

Sí, sí, mega brams! :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dj. abr. 11, 2013 4:34 pm

ni cas!! Això és el que dius tu, que són més guapos i els fa ràbia jejejej :love: :love:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. abr. 11, 2013 6:11 pm

No, jo ja m'ho crec que n'hi ha que són d'una altra galàxia, però tooooooots? :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dj. abr. 11, 2013 8:59 pm

Si Mara, tens tota la raó, en podríem fer un post sencer!
La Bruna va plorar sense descans dia i nit fins els tres mesos i mig, va ser una autèntica tortura! i el pitjor era sentir els comentaris dels demés, tots els fills/es dels altres dormien tota la nit i tot el dia!!! ?-)
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. abr. 12, 2013 5:53 am

El meu fins fa poc es despertava sempre plorant, q durava poc el plor. Pero fins als 2 anys segur, ara no quan es desperta diu mama. Algun dia plora xo quasi q no i aviat fara 3 anys. No hi ha nens de llibre.
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dv. abr. 12, 2013 7:26 am

Jo també ho veig ben normal que els nens es despertin plorant, volen reclamar la teva atenció i és la manera que tenen de fer-ho. Potser passa aixo alguna vegada que es desperten i no diuen res, i en veure que tu segueixes dormint doncs et volen despertar per estar amb tu. Jo el que no veig gens normal es que un bebé de 3 mesos dormi tota la nit seguida i dsp tot el dia, aqui sí que em preocuparia!!! I si no plores, igual, seria que tan li fa res, oi? Vinga, home, que la gent li agrada molt "anar de perfectes", pero els nens ploren, són bebés!!!
mdemare
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dv. abr. 12, 2013 7:42 am

Durant aquest any m'he adonat que la gent no s'enrecorda de res de quan els seus fills eren petits. Recordes més el final que al principi (que pasa súper ràpid, els nens canvien molt en no res durant aquest primer any). Donen consells de coses que no s'enrecorden que també han passat. Espero que d'aquí uns anys no em trobi també donant aquest tipus de consells...

El meu plorava a primera hora quan volia que el treiés del llit, ara directament es queixa amb un nyanyanya emprenyat. També durant els despertars nocturns. Fem collit però amb 3 mesos no es mouen sols, així que no es poden apropar solets i "auto servir-se" com ho fa ara.

Si que últimament trobo que durant els despertars nocturns es deperta plorant, com si es trobés incòmode. Però l'agafo i s'adorm enseguida un altre cop.
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm

EntradaAutor: MIRJAN » dv. abr. 12, 2013 8:54 am

Hola!

Jo crec que t'hauries de preocupar seriosament si amb 3 mesos es despertessin dient: MAMAAAAA BON DIAAAAAA JA M'HE DESPERTAT! je je :-:) :-:)
Bromes a part! que és conya! jo a les tinc de 5 i la petita de quasi 3 anys, la gran es desperta plorant molts dies (maaaa maaaaaaaaaaaaaa) i la petita depen del dia... Però de bebes t'asseguro que la seva manera de dir "ei, mama que m'he despertat i vull que m'agafis a coll jaaaaa" era plorant!!
Si que conec algun bebe que se'l troben despert al bressol amb un somriure de orella a orella i mirant al sostre com si veiés alguna cosa super interessant... però EI! no ens enganyem! això no és habitual. El més habitual és el que fan els teus!
Per cert, ja veuras com això de que els altres tot ho fan millor passa sovint. Quan comencen a llegir, els ALTRES sempre llegeixen UUUIIIII des de fa moooolt de temps!! ja ja
Imatge

Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. abr. 12, 2013 9:00 am

No et/us faré cap descobriment però els bebés/nens ploren, els meus ploren, jo plorava molt de petita, així que deu anar a nens/nenes.
Així que tranquila i ni cas de la gent. El meu petit dorm amb mi, de nit plora, pipa o bibi i torna a dormir, torna a plorar una altre vegada pipa o bibi i dormir i així anar fent tota la nit fins que es hora de llevar-se.

Petons i enhorabona pels bessons!
Imatge

Imatge
mdemare
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dv. abr. 12, 2013 9:21 am

Mirjan tens tota la raó. les comparacions són odioses (ara, ho fan més les àvies dels altres que no les mares, o es el que jo em trobo ). "No fa això el teu? o, la meva ja ho feia a la seva edad...", si caminava amb 7 mesos, menjava fabada amb un any, deia papa-mama amb 6 mesos i ha dormit sempre super guay, au va!
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm

EntradaAutor: MIRJAN » dv. abr. 12, 2013 12:19 pm

mdemare ha escrit:Mirjan tens tota la raó. les comparacions són odioses (ara, ho fan més les àvies dels altres que no les mares, o es el que jo em trobo ). "No fa això el teu? o, la meva ja ho feia a la seva edad...", si caminava amb 7 mesos, menjava fabada amb un any, deia papa-mama amb 6 mesos i ha dormit sempre super guay, au va!

jaja!!! jo el que més odio és allò de :" el meu dorm toooota la nit des del primer dia". Doncs la meves no han dormit fins als 3 ben complerts i la petita que farà tres al juny es desperta tooootes les nits com a mínim una vegada!!

I lo de llegir que us deia.. uf!!! que si la meva ja llegeix tot el que veu pel carrer, que si amb 9 mesos ja parlava, :-)(-:
Imatge

Imatge
Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dv. abr. 12, 2013 12:36 pm

El meu també plora i té 2 anys + 6 mesos. I fem colli tb.

I almenys hara la migdiada, no ho fa sempre.

I no penso que sigui res, vaig el mimo i se li passa.
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dv. abr. 12, 2013 1:51 pm

La meva filla fins als dos anys es despertava plorant i en canvi el meu fill que te 6 mesos a vegades el miro i esta despert jugant amb les seves propies mans. Suposo que son personalitats i tambe hi influeix que sigui el segon. De totes maneres tambe plora, no seria normal no???

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::