Té un detector de presencia????
Doncs això, per molt que diguin que els nens son nens, jo cada cop em crec més que son robots amb tots els sensors i detectors del món mundial, sensor de moviment ( dorm plàcidament fins que deixes de caminar), sensor d'alçada ( dorm mentres ets dreta sene moure't, però ai! si vols seure...), detector de la porta de casa (al carrer al cotxet cap problema, però només entrar ja ha obert els ulls), ... i un llarg etcètera!!
I ara he descobert el detector de pres'encia, us explico. De normal en Jan (de 5 mesos) va a dormir amb mi cap a les 23:30-24h, posem cremetes, fem pit fins que s'adorm i llavors el poso al seu llitet, tanco el llum i llestos, fins a les 2-3-4 hores que es desperta i tornem a fer pit. Doncs des de fa un parell de dies, i aprofitant que a la tarda no ha dormit massa que el poso a dormir a les 21-22h amb exactament el mateix ritual, cremetes, teta i el poso al seu llit. Doncs aquests dos dies, he hagut d'anar a l'habitació 2 o 3 vegades fins que afaga el son de veritat. I jo em pregunto, sap que no estic a l'habitació???

I ara he descobert el detector de pres'encia, us explico. De normal en Jan (de 5 mesos) va a dormir amb mi cap a les 23:30-24h, posem cremetes, fem pit fins que s'adorm i llavors el poso al seu llitet, tanco el llum i llestos, fins a les 2-3-4 hores que es desperta i tornem a fer pit. Doncs des de fa un parell de dies, i aprofitant que a la tarda no ha dormit massa que el poso a dormir a les 21-22h amb exactament el mateix ritual, cremetes, teta i el poso al seu llit. Doncs aquests dos dies, he hagut d'anar a l'habitació 2 o 3 vegades fins que afaga el son de veritat. I jo em pregunto, sap que no estic a l'habitació???

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Re: Té un detector de presencia????
Hola!!
Nosaltres ens hem trobat amb una situació bastant semblant... Fa un parell de dies que es desperta, la bressolem una estona i, quan l'anem a posar al llit (nosaltres fem collit), es desperta i vinga a queixar-se i a rondinar... Nosaltres ho hem associat al canvi d'horari, que crec que també el noten però ja veurem a veure com anem... Ànims!!
Nosaltres ens hem trobat amb una situació bastant semblant... Fa un parell de dies que es desperta, la bressolem una estona i, quan l'anem a posar al llit (nosaltres fem collit), es desperta i vinga a queixar-se i a rondinar... Nosaltres ho hem associat al canvi d'horari, que crec que també el noten però ja veurem a veure com anem... Ànims!!
És instint de supervivència: el seu protector desapareix del seu radi.
Els meus (sobretot el nen) també ho fan. No puc sortir del menjador sense que es desperti i plori, per tant, tinc un campament muntat al menjador que fa mitja por de veure. Això fa molt difícil fer coses bàsiques (de les no bàsiques ja passo), com fer el dinar, anar al lavabo, però he optat per traginar gandules al lavabo per poder dutxar-me, i fer el dinar amb la cuina oberta (en general és escalfar, perquè intento deixar-ho a punt a vespre quan hi ha el seu pare) i anar xerrant, però vaja, no és la panacea tampoc. Jo ja sé que quan toca estendre roba me'ls trobaré amb cara de "per què m'abandones?". Pobrets!
Em fan falta unes gandules amb rodes!

Els meus (sobretot el nen) també ho fan. No puc sortir del menjador sense que es desperti i plori, per tant, tinc un campament muntat al menjador que fa mitja por de veure. Això fa molt difícil fer coses bàsiques (de les no bàsiques ja passo), com fer el dinar, anar al lavabo, però he optat per traginar gandules al lavabo per poder dutxar-me, i fer el dinar amb la cuina oberta (en general és escalfar, perquè intento deixar-ho a punt a vespre quan hi ha el seu pare) i anar xerrant, però vaja, no és la panacea tampoc. Jo ja sé que quan toca estendre roba me'ls trobaré amb cara de "per què m'abandones?". Pobrets!
Em fan falta unes gandules amb rodes!

Mara, per mi la gandula amb rodes es el cotxet! A mes quan dino tambe el tinc a l'alcada de la taula.
Jeje, son la bomba!
Jeje, son la bomba!

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Jo tinc el cotxet dividit entre casa i el replà. Un xou força important.
Us deixo, que el tinc reclamant-me!
Us deixo, que el tinc reclamant-me!
Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Glorieta, jo amb els meus com que també tenien aquest dtector els deixava la meva samarreta al costat i la veritat és que algunes vegades colava
(ep!!! Algunes vegades!!!) 
mariami ha escrit:Glorieta, jo amb els meus com que també tenien aquest dtector els deixava la meva samarreta al costat i la veritat és que algunes vegades colava(ep!!! Algunes vegades!!!)
Amb els meus no cola.
El meu també té un detector de "fer manetes". 

mdemare ha escrit:El meu també té un detector de "fer manetes".
Ui, sí.

[quote="glorieta"]Doncs això, per molt que diguin que els nens son nens, jo cada cop em crec més que son robots amb tots els sensors i detectors del món mundial, sensor de moviment ( dorm plàcidament fins que deixes de caminar), sensor d'alçada ( dorm mentres ets dreta sene moure't, però ai! si vols seure...), detector de la porta de casa (al carrer al cotxet cap problema, però només entrar ja ha obert els ulls), ... i un llarg etcètera!!
:
:
Glorieta!!! Es tan gran la teva descripció!!!!!!
No puc parar de riure!!!!!
I és que és ben cert.... Desesperadament cert!!! Ahahhahahahahahhahaha
:
:
Glorieta!!! Es tan gran la teva descripció!!!!!!
No puc parar de riure!!!!!
I és que és ben cert.... Desesperadament cert!!! Ahahhahahahahahhahaha
la meva va dels braços d'un als braços de l'altre i ni s'immuta. ara, és deixar-la al llit soleta x poder sopar i es desperta al moment. la migdiada, en canvi, fa uns dies q la fa soleta (ei, i ja té 9 mesos eh!). esperem q duri almenys això!
decididament, sí!!!! tenen detector de presència
El meu té 4 anys i si es desperta a la nit i no troba ningú al costat ve cap a la nostra habitació, sense dir ni piu i en la foscor de la nit (afegiríem, doncs, la visió nocturna
) i es posa a dins del llit. Ell es queda roque al moment, no abans d'haver-me furgat el nas....i jo, un cop superat l'ensurt inicial (per morir-se) intento tornar agafar el son, amb la meitat de lloc i amb una maneta que cada 2x3 torna cap al nas per buscar.... la respiració? no n'hi ha prou amb detectar presència.... ha de detectar vida!!!!!

El meu té 4 anys i si es desperta a la nit i no troba ningú al costat ve cap a la nostra habitació, sense dir ni piu i en la foscor de la nit (afegiríem, doncs, la visió nocturna
) i es posa a dins del llit. Ell es queda roque al moment, no abans d'haver-me furgat el nas....i jo, un cop superat l'ensurt inicial (per morir-se) intento tornar agafar el son, amb la meitat de lloc i amb una maneta que cada 2x3 torna cap al nas per buscar.... la respiració? no n'hi ha prou amb detectar presència.... ha de detectar vida!!!!!

Ai entrerius com he rigut, m'he imaginat al teu fill amb els ulls amb llum, com els de les pelicul·les de extraterrestres!!!!
Si si... afegim la visió nocturna a la llista de capacitats innates!!!!!!
Si si... afegim la visió nocturna a la llista de capacitats innates!!!!!!

entrerius ha escrit:i amb una maneta que cada 2x3 torna cap al nas per buscar.... la respiració? no n'hi ha prou amb detectar presència.... ha de detectar vida!!!!!![]()
No li havies fet mai de nadó? Te l'està tornant!
Els meus, avui, primer dia del món mundial, m'han deixat fer el dinar i estendre una rentadora sense activar alarmes. Ara, ahir semblava que es calés foc a casa.
Calla, he parlat massa d'hora. Adéu!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |