Quantitat de roba a l'armari

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
anny
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Quantitat de roba a l'armari

EntradaAutor: anny » dl. març 25, 2013 3:23 pm

Aquest cap de setmana dues amigues m'han passat una quantitat de roba considerable per la meva filla, a més ja tenia alguna coseta pel meu compte (que o li he fet jo, o m'han anat regalant o alguna coseta també li he comprat).... el tema està en que tinc com 30 vestits d'estiu a l'armari més 15 pantalons curts i no diguem el número de samarretes..... tot per aquest estiu, per tant o l'estiu s'allarga o li canvio 3 vegades al dia de roba per posar-li tot....
Això m'ha fet pensar en quina és la quantitat de roba que hauriem de tenir a l'armari, em refereixo, per temporada penso que amb 6 samarretes, 3 pantalons i 4 vestits ja en tindriem prou per passar i de sobres...
Obro el fil de debat per a que digueu la vostre... quina és la quantitat que vosaltres creieu que estaria bé tenir a l'armari (i no quedar-nos ni justes, ni com em passarà a mi, deixar-li de posar alguna cosa).
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Quantitat de roba a l'armari

EntradaAutor: Castanyeta » dl. març 25, 2013 3:43 pm

Doncs això depèn de la quantitat de rentadores que estiguis disposada a fer. Les criatures s'embruten molt... quan són bebés, per escapaments, glopades, baves, etc. I quan ja són nens petits, de menjar, fang i sorra, etc.
A més, també resulta pràctic tenir mudes de tot a diversos llocs: a casa els avis, a la llar o el cole (P3), al cotxe...
En fi, que jo diria que amb el nombre de peces reduït que has dit, no n'hi ha prou. Tampoc crec que gastis tot el que dius que tens, però val més que sobri que no que en falti, i quan s'acabi la temporada ja decidiràs què fas amb el que no has usat (i amb el que sí).
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dl. març 25, 2013 4:53 pm

Jo la veritat és que tinc la roba justa i necessària! A part de que només tinc xandalls ja que per anar al parc cada dia és el que necessita. Roba de mudar tinc una muda... És que jo no sóc d'arreglar-me... Tinc 7 pantalons i no se quants jerseis però el que se és que sempre li posi el mateix!
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. març 25, 2013 6:12 pm

Nosaltres no és que en tinguem massa. Quan veiem que falta alguna cosa, l'afegim i ja està. Creixen mooolt ràpid, i no és qüestió de no poder-ho fer servir tot.
Quan hem tingut més roba ha sigut quan vam treure el bolquer, que tenia escapes i no donàvem l'avast amb la rentadora.
De nadó, entre que ell no feia glopades, i que a casa anava només en bolquer per la calor, no teníem massa.
No sé, ja ho aniràs veient.
Imatge
Imatge
anny
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: anny » dl. març 25, 2013 10:50 pm

No si de veure, ja més o menys ja ho he vist, la nena té 2 anys.... i la roba que m'han passat és de 2, 3, 4 i 5 anys.... o sigui que tinc roba per anys.... jejeje.....
Per això he dit més o menys el que considero, tenint en compte les rentadores que fem el que penso que seria les quantitats bàsiques per tenir... també teniu raó amb lo de casa els avis, al cotxe (sobretot la meva que es mareja com una sopa), etc...
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dt. març 26, 2013 7:35 am

Doncs ahir a la tarda vaig estar fent neteja de roba de la petita. Nosaltres n'hem heredat molta, moltíssima. La veritat és que crec que massa i tot, ja que és impossible que ens recordem de tot el què té i, a més, la podem canviar sovint. Sí que és veritat que de petits s'embruten molt i cal canviar-los. Tenim la que portem de recanvi a l'escola bressol, de repartida a casa els avis per si hi anem algun dia i s'embrut, la que utilitzem per fer "pastetes" a casa, etc. També vam fer una caixa per passar a una cosineta, i així s'aprofita tot. Crec, però, que seria bo que fessim una reflexió sobre la quantitat que en necessiten.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. març 27, 2013 9:55 am

Jo trobo que tampoc no cal tanta roba. De temporada, ara mateix, el meu fill té a l'armari: uns 7 pantalons, 10 samarretes/dessuadores, 2 jaquetes, 2 polars, 4 samarretes interiors, 5 parells de mitjons i, això sí, un munt de calçotets. Així d'entrada pot semblar massa, però tenint en compte que va a l'escola, no ho és tant, perquè s'embruta molt. La meva filla en té menys, també perquè no s'embruta tant; quan més s'embruta és amb els àpats, però com que li poso un pitet que li cobreix bastant, no arriba a embrutar-se la roba.
A l'estiu, trobo que cal més roba, perquè tots plegats ens canviem més i les activitats també són diferents: parc, piscina, patja, excursions, gelats :-D , etc.
Sóc de l'opinió que, si a l'armari hi ha massa roba, si està massa atapeït, sovint no els arribem a posar tota la roba que tenen i també és una llàstima.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::