Mostres gratuites, regals... embarás i bebé
Re: Mostres gratuites, regals... embarás i bebé
Doncs jo vaig rebre el correu de seguida. Un correu confirmant que podia passar-lo ja a recollir fins una data límit (que era el dia 20 de març). Va ser quasi instantani. Potser perqué hi havia stock. Potser rebreu un missatge quan els hi arribin les minicanestetes. Un cop recollida, vaig rebre també un correu dient que ja havia retirat la canasteta.
- roxer
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
- Ubicació: baix llobregat
- Contacta:
canastreta del dkv/canasitlla del embarazo es el mateix.. si agafabas la opció de recollida a barcelona nomes podia ser a l'hospitalet a prop del metro av. carrilet i del passeig de gracia a barcelona, despres n'hi habia per anar al splau suposso que a alguna botiga de nens, ara no m'en recordo... i si, el mail ho enviaven molt de seguida..
biberó?? nomes portaba un chupe!! O_o
lo del toys nomes es per badalona, o sigui que si vius al altre costat, res..
biberó?? nomes portaba un chupe!! O_o
lo del toys nomes es per badalona, o sigui que si vius al altre costat, res..
Avui q ho he mira una de les opcions era el toysrus de diagonal mar i es el q he triat pero no he rebut el mail.
Alguna ha provat lo de les farmacies ecoceutics? M'interessa molt la agenda de l'embaras i no tinc cap aprop i per no anar expressament si es complixat de conseguir..
Alguna ha provat lo de les farmacies ecoceutics? M'interessa molt la agenda de l'embaras i no tinc cap aprop i per no anar expressament si es complixat de conseguir..
- roxer
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
- Ubicació: baix llobregat
- Contacta:
doncs jo ho estava mirant, pero al meu poble no hi ha farmacia d'aquestes, o sigui que hauria de anar a un altre poble nomes a preguntar.. necesitem mes informació :P
ja he rebut el correu de la canastilla dkv q vaifg demanar al mati, i m'ha arribat el cupó per recollirar-la al toysrus de diagonal mar 
Ja m'ha arribat el mail. El recullo al toys r us st boi
N&K ha escrit:Bon dia noies!!
què tal? és divendres!!jeje
el correu d mustela està mal apuntat, a mi tb mel rebutjava, el bo és: infomustela@expanscience.es no sé si arribaran o no però com a mínim me l'ha enviat.
Gracies a totes, q tingueu un bon divendres!!
Ei, aquest correu de Mustela sí que funciona!!!! mooooltes gràcies!!!!:)
Ahir mateix em van respondre que els enviés les meves dades per fer-me arribar mostres... em van dir que potser trigaven a arribar, pq tenien moltes sol·licituds, però, vaja, demanar-les no costa gens!!

uoooooo genial :P jo tambe volia enviar el correu a vere si em responien :P merci per informar!!!!
Mustela fa tres anys enviava mostres però ja fa un temps que els vaig escriure i em van dir que ja no fan.
ahir vaig anar la canastreta de dkv al toys'rus de diagonal mar, em va fer gràcia q em preguntesin si era nen o nena (of course jo encara no ho sé aixi q vaig agafar el de nen, q els xupetes són blaus)
eyy
que he vist que en parlaveu d'això del ecoceutics
jo vaig anar a la farmacia del meu poble (la unica que hi ha) que resulta que ho es
jo no sabia res de res
simplement anava a per les meves gestagyn embarazo
i la noia em va preguntar uy, embarazada? te hemos regalado ya la agenda?
i jo, no a mi nadie me ha regalado nada!!!
i me la va donar, llavors mateix i se que em va comentar algo de que quan neixi, en el primer mes crec que em va dir, tambe donen una canastilla, però com que encara faltava molt no vaig preguntar mes sobre lo de la canastilla, encara hi he de anar alguns cops mes a "repostar" de vitamines aixi que ja ho preguntare be com funciona!
per lo demes, jo tambe he rebut la mostra de toallitas dodot
la canasteta lestfamily que em va donar la matrona
em vaig apuntar per la canasteta dkv pero se'm va passar la data sense que m'hi pogues apropar a recollir i ara no se si la puc solicitar de nou o que, el que si he rebut de dkv un mail que diu noseque de unes xerrades que tambe donen un petit lot de productes per asistir crec
copio aqui el que diu elmail:
¡Resuelve tus dudas sobre tu embarazo y maternidad!
Comparte experiencias con otras madres como tú.
DKV quiere apoyar a las mamás durante el embarazo y la crianza del bebé. Por ello ha convocado varias Charlas Matronales en Barcelona, las primeras el miércoles 20 de marzo (Mataró) y el jueves 21 de marzo (Sabadell), ¿quieres acudir? La asistencia es gratuita y recibirás un práctico bolso maternal con productos para el bebé solo por participar.
Escoge el horario y la fecha que mejor te venga e inscríbete gratuitamente en la Charla Matronal. Nuestra matrona te ayudará a resolver tus dudas y te dará todos los consejos necesarios para mantener una buena salud antes, durante y después del embarazo. Además, podrás compartir tus experiencias, trucos, consejos... con mamás como tú.
¡Te esperamos!
alguna en sap alguna cosa d'això?
que he vist que en parlaveu d'això del ecoceutics
jo vaig anar a la farmacia del meu poble (la unica que hi ha) que resulta que ho es
jo no sabia res de res
simplement anava a per les meves gestagyn embarazo
i la noia em va preguntar uy, embarazada? te hemos regalado ya la agenda?
i jo, no a mi nadie me ha regalado nada!!!
i me la va donar, llavors mateix i se que em va comentar algo de que quan neixi, en el primer mes crec que em va dir, tambe donen una canastilla, però com que encara faltava molt no vaig preguntar mes sobre lo de la canastilla, encara hi he de anar alguns cops mes a "repostar" de vitamines aixi que ja ho preguntare be com funciona!
per lo demes, jo tambe he rebut la mostra de toallitas dodot
la canasteta lestfamily que em va donar la matrona
em vaig apuntar per la canasteta dkv pero se'm va passar la data sense que m'hi pogues apropar a recollir i ara no se si la puc solicitar de nou o que, el que si he rebut de dkv un mail que diu noseque de unes xerrades que tambe donen un petit lot de productes per asistir crec
copio aqui el que diu elmail:
¡Resuelve tus dudas sobre tu embarazo y maternidad!
Comparte experiencias con otras madres como tú.
DKV quiere apoyar a las mamás durante el embarazo y la crianza del bebé. Por ello ha convocado varias Charlas Matronales en Barcelona, las primeras el miércoles 20 de marzo (Mataró) y el jueves 21 de marzo (Sabadell), ¿quieres acudir? La asistencia es gratuita y recibirás un práctico bolso maternal con productos para el bebé solo por participar.
Escoge el horario y la fecha que mejor te venga e inscríbete gratuitamente en la Charla Matronal. Nuestra matrona te ayudará a resolver tus dudas y te dará todos los consejos necesarios para mantener una buena salud antes, durante y después del embarazo. Además, podrás compartir tus experiencias, trucos, consejos... con mamás como tú.
¡Te esperamos!
alguna en sap alguna cosa d'això?
Jo tb he rebut aixo de les xerrades de dkv
Quant et costa el gestagyn a la farmacia ecoceutics? I no vas haver de fer-te la targeta?
Quant et costa el gestagyn a la farmacia ecoceutics? I no vas haver de fer-te la targeta?
no recordo el preu tot i que sempre les compro alli jajaj soc un desastre de desmemoriada
crec que son uns 19 euros? no se
la tarjeta la tinc de fet, encara que mai la faig servir i no me la van pas demanar per donarme al menys la agenda no se si per la canastilla si que faria falta
pero fer-se la targeta no costa gens, te la fan alli al moment totalment gratis.
crec que son uns 19 euros? no se
la tarjeta la tinc de fet, encara que mai la faig servir i no me la van pas demanar per donarme al menys la agenda no se si per la canastilla si que faria falta
pero fer-se la targeta no costa gens, te la fan alli al moment totalment gratis.
wolaaa nenes!!! ahir ja vaig escriure al mail de mustela i de seguida em van contestar dient que els envies les meves dades.
martinina: a mi tb sem va passar la data de recollir la canastreta aquella... aixi que le tornat a demanar pero ara he posat el nom del meu company xD i aquest cop la puc anar a buscar el toy rus de sant quirze que en certa manera ho tinc millor.
Per cert, aixi que demanen si es nen o nena? per donar els xumets d'un color o altre?? :s coi... espero que no me'ls donguin roses xDD aquest color no em fa gents de gracia...
martinina: a mi tb sem va passar la data de recollir la canastreta aquella... aixi que le tornat a demanar pero ara he posat el nom del meu company xD i aquest cop la puc anar a buscar el toy rus de sant quirze que en certa manera ho tinc millor.
Per cert, aixi que demanen si es nen o nena? per donar els xumets d'un color o altre?? :s coi... espero que no me'ls donguin roses xDD aquest color no em fa gents de gracia...
hola,
Jo sempre compro en una farmàcia d' ecoceutics i està molt bé. Pk depenent el que gastis t'envien vals descompte de 3 euros i fan promocions.
Aquesta tarda que tinc que anar m' informaré aviam..pk, el mes passat la noia no em va comentar res de cap canastilla. Aviam que em diuen
Jo sempre compro en una farmàcia d' ecoceutics i està molt bé. Pk depenent el que gastis t'envien vals descompte de 3 euros i fan promocions.
Aquesta tarda que tinc que anar m' informaré aviam..pk, el mes passat la noia no em va comentar res de cap canastilla. Aviam que em diuen
Ahir vaig anar a una ecoceutics i m'he fet el carnet inña canastill te la donen quan ja hagi nascut pero no els hi quwdaven agendes!! :( si alguna les troba a bcn q m'avisi porfa
Eri84 ha escrit:wolaaa nenes!!! ahir ja vaig escriure al mail de mustela i de seguida em van contestar dient que els envies les meves dades.
Eri, jo la vaig demanar per nena i si, son roses i blancs
Jo vaig agafar de nen x si de cas i son blau cel i a ratlles blaves, q son mes unisex
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

jeje