Ajuda! Quin cotxet lleuger??

Més qüestions.
Gimmy&Anna
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

Ajuda! Quin cotxet lleuger??

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dt. març 05, 2013 11:00 am

Volem canviar-nos el cotxet però aquest cop ens volem assessorar bé i no ens agradaria equivocar-nos. La nostra filla té un any d'edat i no ens agrada gens el cotxet que tenim (l'streety de la bebe confort) ens van vendre la moto que ens duraria molt i que no ens l'hauriem de canviar, però les rodes ens fallen constantment, s'ens frenen de cop i volta... la nena comença a anar-hi incòmode ja que les tires li van molt apretades i a part de que costa força de manejar (arribo suada als llocs jeje) suposo que és per les rodes...

QUIN ENS RECOMANEU?? Maclaren, Cybex ... Quin és el més pràctic? GRÀCIES!!!!
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: Ajuda! Quin cotxet lleuger??

EntradaAutor: ISASF » dt. març 05, 2013 12:43 pm

Hola!!

Mira, jo em vaig agafar un cotxet d'oferta de CArrefour, es un CHICCO.
59 €, i estic encantada! si anem de viatge, no pateixo perque es perdi... si se'm trenques , miraria alguna cosa semblant... pero portem quasi un any i genial!
Pesa poquet... la nena fa trajectes petits.. la veritat,.. pero els fa, perque hi ha el MIquel de 4 anys i ella encara no camina (13 mesos).. i es clar, cotxet a tope per anar d'aqui cap alla, al cole a buscar el germa...

Estic encantada d'haver-ho fet aixi... Nomes canviaria que agafaria una cadira que tingues la barra al davant.. que em semblen mes comodes per ells.. i la meva no en té.

A vegades mirem i mirem i mirem.... si ho fes una altra vegada ho faria igual.. vaig comprar una funda.. per tenir-ho sempre facil per rentar a la rentadora.. i super!!!

Sort

Isa sf
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2088
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dt. març 05, 2013 1:02 pm

Nosaltres tenim el Cybex Onix i ens agrada moltíssim. Més que res perquè es pot estirar totalment per si el nen es queda adormit. També vam tenir un MacLaren amb el gran, però ens agrada molt més el Cybex...
TETES
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dt. març 05, 2013 1:25 pm

Nosaltres tenim el Xtreme de Babyhome. Lleuger, disseny innovador i va com la seda! Ara ja no el fem servir, la nena esta a punt de fer els 4, pero ens ha anat super be.. ma filla es grandota i pesa força, pero tot i aixi es facil de portar... ah, i te una supercistella a sota que deu ni do les coses que hi caben!!! nosaltres n'estem encantats!
Imatge

Imatge

Imatge
ginamandarina
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. nov. 13, 2011 12:20 pm

EntradaAutor: ginamandarina » dt. març 05, 2013 1:47 pm

Nosaltres vam comprar l'Emotion de Babyhome quan la nena tenia set o vuit mesos, i n'estem súper contents!

És una cadireta lleugera de debó (molt més que les McLaren o Cybex Onix, que també vaig provar abans de comprar-la), cómoda per la peque (es pot posar gairebé en posició horitzontal per dormir), molt fàcil d'obrir i tancar, té un cabàs enorme a sota i el disseny és xulíssim! Ara em sembla que venen la barra davantera, jo vull mirar-la a veure què tal perquè em sembla que deu ser cómode per la nena.

A nosaltres ens va costar uns 250€ però fa poc la vaig veure al Boutique Secret per 199€.

La única pega que li veig, per posar-n'hi alguna, és que quan anem pel carrer, depén del terra les rodes fan soroll. Però aquest tipus de roda que porta (semblant a rodes de patinet) és justament el que la fa tan lleugera, així que...

Per mi ha estat una molt bona compra!
gloria*
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dt. març 05, 2013 2:38 pm

Jo també et recomano l'Emotion de babyhome! Super còmode de dur, pesa poc.... i molt maca de disseny. La única pega que li trobem és que a vegades ens agradaria que el nen anés una mica més incorporat, més recta, però ens hem inventat un invent i ho hem solucionat. Nosaltres repetiriem sense dubte.
Imatge

Imatge
Gimmy&Anna

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dc. març 06, 2013 11:37 am

Gràcies per les vostres respostes!!! Glòria si es pot preguntar, quin invent us heu inventat?? Ja he vist per internet que no acaba de quedar a 90º i la Clàudia que és tan xafardera i li agrada mirar-ho tot... però pel demés és veu molt lleuger que es el que ens interessa! I les rodes les veieu resistents?? és que amb el cotxet que tenim ara ens han durat poquissim...
TETES

EntradaAutor: TETES » dc. març 06, 2013 12:21 pm

Una opcio perque puguin anar mes incorporats es no posar-los els arnesos als braços, lligar-los per baix nomes aixi poden incorporar-se quam volen i si es cansen es tiren enrere...
Tema rodes perfecte... Per molt de trote que tinguin, estan perfectes, no estan gens fetes pols!! Aguanten, son com de goma dura, no sabria com dir-ho...
Imatge

Imatge

Imatge
Gimmy&Anna

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dv. març 08, 2013 8:41 pm

Poder ens acabarem decantant per l'Emotion de babyhome. De fet d'aquesta marca teniem la minicuna i vàrem quedar molt contents! L'únic que veig és el plegat del cotxet. PODEN POSAR PEGUES A LES LLARS D'INFANTS PERQUÈ NO ES PLEGUI EN FORMA DE PARAIGUES? Algú s'hi ha trobat?
TETES

EntradaAutor: TETES » dv. març 08, 2013 11:27 pm

En aixo no et puc ajudar.. A la guarde on anava la meva nena no volien cap tipus de cotxet, deien que la guarde no es un aparcacotxets, aixi que ningu podia deixar-hi el cotxet... No sabia que hi havia guardes que ho guardaven i posaven condicions...
Imatge

Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. març 09, 2013 2:54 am

Jo només et puc parlar del Maclaren que és el que tenim i n'estem encantats. El vam fer servir amb el nen i ara amb la nena i està com nou.
Només puntualitzar que el Maclaren pesa 5,5 kgs i l'Emotion Babyhome 6 kgs (és que ho he mirat per curiositat, perquè tenia entés que no era molt més lleuger perquè una amiga se'l va mirar).
La Cybex Onix la té una veïna i està molt contenta també.
El que sí et recomano, independentment de la marca, és que el plegat sigui tipus paraigües, ocupen molt menys espai.
Gimmy&Anna

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dg. març 10, 2013 8:08 pm

Finalment i després de mirar vàries opcions, ens hem decantat per l'Emotion de la Babyhome!!ÉS SUPER LLEUGER!! Esperem no haver-nos equivocat i haver fet una bona compra (com que se'n veuen tan poquets pel carrer...) D'aquí uns 20 dies ens arribarà, ja us explicarem!

Alguna de les que teniu el cotxet de la Babyhome heu fet algún "apanyo" perquè el nen/a vagi més incorporat. He llegit que descosint no sé quina tira millorava... però no ho he acabat d'entendre... GLÒRIA VOSALTRES COM HO HEU SOLUCIONAT??

GINAMANDARINA, l'has trobat la barra davantera?? És que nosaltres ho vàrem preguntar al Corte Inglès i ens van dir que no ho feien amb barra...
PepitaGrilla
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: PepitaGrilla » dc. març 20, 2013 11:29 am

Gimmy&Anna ha escrit:Finalment i després de mirar vàries opcions, ens hem decantat per l'Emotion de la Babyhome!!ÉS SUPER LLEUGER!! Esperem no haver-nos equivocat i haver fet una bona compra (com que se'n veuen tan poquets pel carrer...) D'aquí uns 20 dies ens arribarà, ja us explicarem!

Alguna de les que teniu el cotxet de la Babyhome heu fet algún "apanyo" perquè el nen/a vagi més incorporat. He llegit que descosint no sé quina tira millorava... però no ho he acabat d'entendre... GLÒRIA VOSALTRES COM HO HEU SOLUCIONAT??

Després de informarme molt jo també vaig comprar el Babyhome. Vaig parlar amb la noia (el vaig comprar a una botiga de BCN) i em va dir que els nous ja no tenen el problema de la tira, que aixó eren els models antics i que els que venen ara, 2.0 els hi va dir, ja ho tenen solucionat.

Es cert que no es veu gaire pel carrer, jo encara no l'he estrenat pero he llegit molt i crec que es una bona compra!, pero es que m'hi fixo i tothom porta el Bogaboo!! Sembla que el regalin!
"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
maima
Entrades: 100
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 11:46 am

EntradaAutor: maima » dg. març 24, 2013 11:33 pm

Si, aq que dieu, jo ja en començo a veure forces pel carrer,... la veritat és que el disseny és maco, de totes maneres a nosaltres ens van recomanar molt més el maclaren, i de moment ens va perfecte, n'estem encantats, i això q es pugui plegar tipus paraigua és perfecte, ara tb n'hi ha un que es diu njoy i que el nen pot anar de cara a la mare i tb es plega tipus paraigua,...

http://dissenynens.blogspot.com.es/2013 ... ireta.html
barcelona
Entrades: 147
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 3:43 pm

EntradaAutor: barcelona » dl. març 25, 2013 2:49 am

Hola!
Jo tinc el Cybex callistro i estem encantats! Es practic i pesa poc, i es plega paraigües!
Imatge
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dl. març 25, 2013 9:18 am

Nosaltres perque anés més incorporat vem lligar la tira de darrera el cotxet amb la tira del manillar, passant per sobre de la capota i va molt més assegut.
Però si el lligues només per la cintura el nen pot anar assegut com vulgui!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Gimmy&Anna

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dt. març 26, 2013 3:37 pm

Si, ja n'hem vist un parell pel carrer, i la veritat és que té un disseny molt xulo! Quan l'estrenem ja us explicarem que tal va. PepitaGrilla ja t'ha arribat a tu? es pot posar barra davantera en el babyhome? Es que vaig llegir per internet que sí que es podia però l'home que ens va vendre el cotxet ens va dir que no... ALGU HO SAP?
Gimmy&Anna

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dl. maig 06, 2013 11:50 am

Reemprenc el post només per dir-vos que estem molt i molt contents amb el cotxet de la babyhome!!!! El nou model no té cap problema de tires i les rodes també perfectes! No tenim comissions eh.. :) però ja que vem demanar-vos les vostres opinions, voliem donar la nostra un cop ja l'hem provat!! :b-)))

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::